ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.


You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Innlegg [Side 4 av 8]

76rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 2:15 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg så bare på, men da det ble pause la jeg meg med i senga og dro dyna litt ned, slik at jeg ikke ble fanget inni der. Jeg la hodet på låret hennes for å snakke med Aspen.

Sophia
Jeg strøk han svakt på kinnet og presset frem et lite smil. Jeg visste han ville ha mer, og jeg skulle ønske at jeg var flinkere til å gi han sex, for hans del.

77rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 2:16 am

auro123



Valerie.
Jeg så bare ned på han og beit meg kort i underleppa. Jeg var jo tross alt naken, så woah detta ble litt kaldt.

Doug.
Jeg smilte bare kort til henne før jeg så bort på posene og kremtet kort. " Let me see some of the new clothes we bought you today." sa jeg og smilte fint.

78rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 2:23 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg la bakhodet mot låret hennes og så opp på henne derfra. "You're so beautiful" mumlet jeg. Fra hver vinkel.

Sophia
Jeg bet meg svakt i leppa og smilte litt. "Yeah" sa jeg før jeg bøyde meg ned og plukket opp posene, la dem i sofaen og pakket ut buksa, toppen og blazeren. "This is okay for tonight, right?" spurte jeg han, var så usikker alltid.

79rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 2:24 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare av han og rødmet, aw.

Doug.
Jeg nikkte på hodet og smilte. Jeg gikk bort til senga og satte meg på sengekanten.

80rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 2:44 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte selv og ga magen hennes et lite kyss før jeg heller la hoset på puta.

Sophia
Jeg la klærne fint over sofaryggen, og smykket på bordet. "Okay, you have to try the sweater on now" sa jeg og smilte, tok den med snømannen opp av posen og gikk mot han.

81rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 2:44 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare fint for meg selv, tihi.

Doug.
Jeg så bare opp på henne fra der jeg satt med en liten furtleppe. Jeg tok den imot når hun kom bort til meg, og la den kort inntil meg. Jeg så opp på henne. Jeg kom til å se så dum ut.

82rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Fre Des 19, 2014 1:53 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte til henne og strøk henne litt på magen.

Sophia
Jeg smilte og kløp kinnet hans igjen. "Come on, sweetie" sa jrg og holdt den for han så han kunne ta av genseren han hadde på.

83rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:16 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte fint tilbake til han og strøk hånden min lett over pannen hans. " I love you so much." mumlet jeg, og så på han.

Doug.
Jeg så kort over ansiktet hennes før jeg så ned på genseren, og deretter vrengte av meg den jeg hadde på, la den på senga, og tok den andre genseren. Jeg dro den på meg, og så på henne.

84rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:19 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg lukket øynene da hun strøk og smilte svakt. "I love you too" mumlet jeg.

Sophia
Jeg smilte og studerte han da han vrengte av seg genseren, før jeg ga han den jeg holdt. "Oh my god" sa jeg og la hendene over munnen min, gikk litt bakover for å studerte han. Så herlig han var <3

85rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:21 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare fint til han før jeg trakk pusten dypt og la meg ned på ryggen i senga.

Doug.
Jeg tok armene sånn kort ut og så ned på meg selv, klemte knærne kort inntil hverandre og så på henne. Aw, reaksjonen hennes var søt.

86rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:24 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og la meg litt opp, slik at hun lå i armkroken min.

Sophia
Jeg tok bort hendene etter litt og smilte stort. "You're just the cutest" mumlet jeg og gikk bort til han, la hendene på kinnene hans og kysset pannen hans. Jeg var bare litt høyere enn han når han satt på senga.

87rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:24 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare og la meg tett inntil han.

Doug.
Jeg smilte bare fint til henne, og la hendene mine på hoftene hennes.

88rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:26 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg kysset henne på hodet. "We should visit Greg tonight" mumlet jeg.

Sophia
Jeg nøt det og kysset han på munnen. "I have a surprise for you" mumlet jeg og smilte skjevt.

89rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:27 pm

auro123



Valerie.
Jeg nikket bare svakt på hodet og ga brystkassa hans et kort kyss. " yeah, we should." mumlet jeg.

Doug.
Jeg holdt kysset hennes kort, og strøk fingrene kort over hofta hennes. Jeg så opp på henne etter hun avsluttet kysset og smilte cheeky. " You do?" mumlet jeg.

90rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:30 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg nøt det og strøk henne på ryggen. "I can't believe how confident he got just over the night" mumlet jeg.

Sophia
Jeg nøt det og smilte. "It's not what you think" sa jeg før jeg snudde meg og gikk til sofaen igjen, tok opp den blå julegenseren opp av posen og holdt den foran meg så han fikk se.

91rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:32 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare svakt og nøt strykingen hans. " I guess you said some stuff he believed." mumlet jeg.

Doug.
Jeg flyttet hendene mine så hun fikk gått, og presset leppene kort sammen mens hun sto der å fiklet frem noe fra posen. Jeg lo en kort latter når jeg så hun hadde kjøpt enda en, og reiste meg. Jeg gikk bort til henne og så kort over genseren før jeg så på ansiktet hennes med et lite smil, deretter la hånden på kinnet hennes og ga hun et ømt kyss på leppene. " thank you." mumlet jeg lavt etter å ha avsluttet kysset.

92rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:35 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte litt. "I'm glad, he deserves the best" sa jeg og så ned på henne.

Sophia
Jeg smilte og tok genseren i en hånd for å holde han på midjen, kysset han tilbake. "Try it on, love" sa jeg, men 'love' i en overdreven britisk aksent.

93rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:37 pm

auro123



Valerie.
Jeg så bare opp på han og smilte fint. " I need to take a shower, but then we can go and visit them." sa jeg smilede.

Doug.
Jeg smilte bare fint til henne, og vrengte forsiktig av meg den andre genseren mens jeg fremdeles sto relativt tett inntil henne. Jeg så kort opp på ansiktet hennes før jeg forsiktig tok den andre genseren ut av hånden hennes, og tok den på.

94rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:51 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte. "I should join you" sa jeg og satte meg litt opp.

Sophia
Jeg smilte smått da jeg så på brystet hans, han var så fin og bittelitt hårete og perfekt. Jeg lot han ta på genseren og smilte stort. "Oh, wow" mumlet jeg og tok et skritt bak for å studere han.

95rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:53 pm

auro123



Valerie.
Jeg beit meg i underleppa, og nikket på hodet. "okay, come then." mumlet jeg, og satte meg kort opp.

Doug.
Jeg så bare på henne og smilte svakt jeg. " Does it look okay?" spurte jeg.

96rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:55 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og tok av oss dyna, gikk ut av senga og holdt hendene ut mot henne. Det måtte være tungt med magen hennes.

Sophia
Jeg nikket og så opp på han. "You're perfect" sa jeg og la armene rundt midjen hans igjen.

97rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:56 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare fint til han, og tok hendene hans så jeg klarte reise meg, aw.

Doug.
Jeg smilte bare fint når hun la armene mine om midjen min igjen, og la armene mine på hoftene hennes. Jeg lente pannen min kort mot hennes, før jeg forsiktig ga hun et kyss på leppene.

98rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 10:58 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg hjalp henne opp og slapp den ene hånda, gikk med henne til badet.

Sophia
Jeg smilte opp til han og kysset han mykt tilbake. "It's so soft, do you feel it?" spurte jeg dutm, så klart kjente han det.

99rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:00 pm

auro123



Valerie.
Jeg gikk bare med han jeg, tihi.

Doug.
Jeg smilte bare av hva hun sa og nikket på hodet. " Yeah, its really soft." sa jeg smilende og strøk nesetippen min kort bortpå hennes, tihi.

100rh alourens - Page 4 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:02 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg slapp hånda hennes for å skru på dusjen slik at vannet ble varmt, før jeg fant frem håndklær så vi skulle bruke etterpå.

Sophia
Jeg smilte og nøt det, lukket øynene igjen. "I have one more thing for you" mumlet jeg og så opp på han igjen.

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet