ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.


You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Innlegg [Side 3 av 8]

51rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:50 am

auro123



Valerie.
Jeg ble bare liggende naken under dyna jeg, tihi. Jeg strøk forsiktig hånden min over magen og så ned på hvordan den bula ut fra under dyna.

Doug.
Jeg så bare på henne og flirte jeg. " Cutie." mumlet jeg, tihi.

52rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:52 am

sirens


Admin

Lucas
Vi sier det går et kvarter eln. Jeg tok pizzaen ut av ovnen og skar den opp før jeg la passe mengde på to fat og la dem på et brett. Så tok jeg også med to bokser cola opp, før jeg gikk opp igjen til henne.

Sophia
Jeg rødmet svakt. "You have so long legs" mumlet jeg.

53rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:55 am

auro123



Valerie.
Jeg hadde skrudd på tven og lå der som tidenes slask, med håret opp i en rufsete dolt og tittet på tv når han kom opp igjen, tihi. Jeg smilte fint bort til han.

Doug.
Jeg smilte bare av henne og sakket tempoet kort så hun ikke følte jeg gikk ifra henne.

54rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:58 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte da jeg så henne sitte slik, og satte brettet på nattbordet, før jeg krøp under dyna med henne. "Hello, my love" sa jeg hest.

Sophia
Jeg fikk gå litt mer behagelig nå og så fremover mot hotellet. "I can't believe we get this for free" mumlet jeg.

55rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:03 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare fint til han og la hånden min lett på kinnet hans før jeg forsiktig ga han et lite kyss på leppene. " Hi, sweetie." mumlet jeg småhest tilbake etter å ha avsluttet kysset.

Doug.
Jeg så opp på hotellet selv og gliste for meg selv. " Me neither, but ohgod i love it." sa jeg og lo kort.

56rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:08 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og gjengjeldte det lille kysset. "Here" sa jeg og ga henne det ene fatet, før jeg la det andre i fanget mitt.

Sophia
Jeg smilte stort og så opp på han. "Me too" sa jeg og gikk inn med han. Det beste var at jeg ikke var alene, men med THE LOVE OF MY LIFE <3

57rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:12 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare når han gjengjorde kysset, og tok imot fatet når han ga det til meg. " Thanks." mumlet jeg og la det i fanget før jeg forsiktig tok opp den ene pizzabiten og tok en bit.

Doug.
Awww <3 Jeg smilte bare og gikk inn med henne og til heisen. Vi bodde så langt oppe at ikke faen om jeg engang skulle prøve meg på trappene.

58rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:13 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og kysset henne på hodet før jeg begynte å gomle i meg selv, så på tven. Typisk amerikaner.

Sophia
Jeg gikk inn og kjappet meg til å trykke på riktig knapp. Jeg så opp på han, håpte så gjerne at han hadde like lyst til å være med meg for alltid, som jeg hadde for han.

59rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:15 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare av kysset på hodet og lente meg kort inntil han mens jeg knasket i meg pizzastykket.

Doug.
Jeg smilte bare fint ned til henne og ga hun et forsiktig kyss på pannen. Jeg ventet til dørene til heisen hadde lukket seg før jeg slapp posene forsiktig på gulvet og la armene mine rundt henne. åhh, hun skulle bare visst. <3

60rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:18 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte av henne og spiste ganske fort, heh.

Sophia
Jeg smilte av det lille kysset, la armene rundt livet hans også da han la armene rundt meg. Før han var livet mitt et helvete, mildt sagt, helt til dagen etter den festen da jeg faktisk ble kjent med han.

61rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:19 am

auro123



Valerie.
Ikke jeg, men så hadde jeg aldri spist fort da. Jeg fikk til slutt i meg det ene pizzastykket tho, og begynte på det andre som lå på fatet mitt.

Doug.
Jeg strøk hendene mine forsiktig over ryggen hennes og lente pannen min mot hennes.

62rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:21 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg tok den siste biten og så på henne, smilte litt. Hun var nok ganske sulten pga Aspen.

Sophia
Jeg nøt det og så opp på han, før jeg lukket øynene, løftet haka litt og kysset han mykt.

63rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:23 am

auro123



Valerie.
Jeg så bare opp på han og smilte fint, spiste fornøyd opp det siste av den andre pizzabiten og så på han med et fornøyd smil. Jeg pleide vanligvis ikke få i meg så mye mat om gangen som jeg hadde gjort etter jeg ble gravid.

Doug.
Jeg smilte svakt imot leppene hennes, og strøk hendene mine forsiktig oppover ryggen hennes, dro forsiktig med bittelitt av toppen så den bare ryggen hennes tittet frem, tihi. Jeg klemte hun kort inntil meg og holdt kysset.

64rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:29 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte stolt til henne og satte fatene våre på nattbordet. "Coke?" spurte jeg og tok de to boksene. Jeg var veldig nøye med å passe på at hun spiste nok, men tvang henne ikke til noe.

Sophia
Jeg smilte mot leppene hans og stilte meg på tå for å komme nærmere han, kysset han intenst. Jeg var så lykkelig med livet mitt med han.

65rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:31 am

auro123



Valerie.
Jeg nikket bare kort og satte meg kort opp så jeg ikke kom til å søle utover hele meg når jeg skulle drikke.

Doug.
Jeg strøk hendene mine til hver side av midjen hennes, og holdt de godt der. Jeg holdt kysset hennes, og kysset hennes en kort stund før jeg avsluttet det og kysset hun på nytt, like intenst som hennes.

66rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:33 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg åpnet boksen for henne og ga den til henne, før jeg åpnet min egen. "I love Friends so much. My mom used to watch it when I was younger" mumlet jeg.

Sophia
Jeg nøt det og lente meg mot han, kysset han intenst og tok tak i genseren hans.

67rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:37 am

auro123



Valerie.
Jeg tok den imot og smilte før jeg tok en slurk og så bort på tven. " Aw, thats cute." mumlet jeg og tok en liten slurk til, tihi.

Doug.
Jeg holdt hendene mine godt plassert på midjen hennes og beit hun forsiktig i underleppa. Jeg rakk såvidt kysse henne på nytt før det plinget i heisen og vi var i våres etasje. Jeg avsluttet forsiktig kysset og så bort på dørene når de åpnet. Jeg så deretter tilbake på henne, beit meg i underleppa og strakk meg ned etter posene. Jeg tok hånden hennes med den andre ledige hånden min, og leide hun med meg til rommet våres, lot hun låse oss inn og gikk inn med henne. Jeg satte posene på gulvet innenfor døra og lukket den før jeg forsiktig dultet hun inntil veggen, la hendene mine på midjen hennes igjen og lente pannen min forsiktig inntil hennes. " Hi." hvisket jeg, hihi.

68rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:42 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte litt og drakk litt selv. "Yeah, mommy's the best" sa jeg og så på skjermen. Hun betydde så mye for meg, jeg brydde meg ikke om at folk så på meg som en mammadalt.

Sophia
Jeg flirte smått da dørene ble åpnet, og gikk med han til rommet vårt. Jeg tok opp nøkkelkortet og låste oss inn, la kortet i den greia ved døra for å få lys. Jeg stønnet lavt da ryggen min traff veggen, men bet meg svakt i leppa og la hendene bak nakken hans. "Hi Dougie" hvisket jeg, likte det kallenavnet hans.

69rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:44 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare av han, og beit meg i underleppa. Aw, jeg håpet virkelig Aspen ble sånn også. Altså, mammadalt.

Doug.
Jeg strøk hendene mine kort ned til hoftene hennes, og flyttet på hodet så jeg fikk gitt hun et kyss på leppene.

70rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:49 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg så ned på henne og smilte fint, bare. "Who's your favourite character?" spurte jeg henne.

Sophia
Jeg nøt det og kysset han mykt tilbake. "You make me so happy" hvisket jeg lavt mot leppene hans.

71rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:52 am

auro123



Valerie.
Jeg tok en stor slurk av colaen før jeg satte den på nattbordet og krøllet meg godt sammen inntil han. " Hm, idk i like them all kinda.." mumlet jeg og smilte dumt.

Doug.
Jeg smilte bare mot leppene hennes og la hendene mine på hoftene hennes så jeg fikk lent hun bedre inntil meg. Jeg kysset hun forsiktig på nytt på leppene, denne gangen litt mer intenst.

72rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:54 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte litt og satte min boks og bort, la armene rundt henne. "Mine is Chandler. He's so funny" mumlet jeg.

Sophia
Jeg stilte meg på tå igjen og kysset han intenst tilbake.

73rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 1:57 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare og nikket på hodet. " I agree, he's really funny." sa jeg smilende og lente meg godt inntil han.

Doug.
Jeg beit hun forsiktig i underleppa og ga hun et forsiktig kyss på leppene før jeg lente pannen min mot hennes for å avslutte kyssingen. Jeg visste jeg ble så utrolig tent av det her, og jeg ville liksom ikke at hun skulle føle seg presset til å ha sex - igjen. Vi hadde tross alt hatt det dagen før. Jeg strøk forsiktig fingrene på ene hånden over magen hennes og beit meg i underleppa før jeg så opp på ansiktet hennes.

74rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 2:04 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg slapp ut en liten latter da Chan kom med en sarkastisk kommentar, og lente hodet på hennes.

Sophia
Jeg luftstønnet lavt og lente pannen mot hans, holdt øynene enda lukket. Jeg nøt det når han strøk meg, åpnet øynene etter litt for å møte hans.

75rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 2:06 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare av hvordan han lo, aw. Jeg ble sittende å tenke for meg selv mer enn jeg så på tven, men åhgud de var perfekt.

Doug.
Jeg så på de fine øynene hennes og smilte skjevt. Jeg ville ha mer.

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet