ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.


You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 1 av 40]

1rh alourens Empty rh alourens Fre Okt 17, 2014 1:40 pm

sirens


Admin

btw, du må lage bruker først

2rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 8:48 pm

auro123



ok hjelp, hvordan gjør jeg det her - er dette riktig sted jeg skriver på nå? :ss ok dette er bare en test da hahah

3rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 8:50 pm

sirens


Admin

auro123 hahahahahha
så flink!!

Lucas
Jeg flirte litt. "I can tell you the way" sa jeg og så bort på henne, strøk henne litt på året, ikke altfor langt opp da.

Sophia
Jeg åpnet øynene selv og så han i øynene. "You sure?" spurte jeg lavt. Ville jo det, men var usikker. Trodde ikke han ville presse meg til noe da.

4rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 8:52 pm

auro123



Valerie.
Jeg flirte bare og kjørte ut på hovedveien. " Thanks."

Doug.
" Yeah, if you'd like to you're welcome to stay at my place." svarte jeg og smilte.

5rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 8:54 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og så på veien igjen, det var jo bare rett frem et stykke. "How is the car?" spurte jeg.

Sophia
Jeg smilte svakt. "Okay" sa jeg og strøk i håret hans, stolte på han.

6rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 8:56 pm

auro123



Valerie.
" Its great!" svarte jeg og kjørte nedover i 80km/t, brombrom liksom.

Doug.
Jeg smilte og ga hun et forsiktig kyss på leppene. " great." mumlet jeg og tok ordentlig tak rundt henne, og løftet hun ned på gulvet der jeg sto hihi.

7rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:04 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte av henne, så på veien. "It's left in the next roundabout" sa jeg. (kjørte i 100 idag Cool )

Sophia
Jeg smilte av det lille kysset, og flirte da han løftet meg ned. "That was a great first kiss" mumlet jeg lavt.

8rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:10 pm

auro123



Valerie.
Jeg nikket bare og kjørte dit han sa jeg, tihi. (omg cool What a Face )

Doug.
Jeg smilte bare av det, omg first kiss. Nå følte jeg meg special, he he.

9rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:14 pm

sirens


Admin

Lucas
"And in there" sa jeg og pekte. Jeg var glad hun ikke kjørte 20 under fartsgrensa, slik mamma gjorde.

Sophia
Jeg så litt opp på han. "Do you think that?" spurte jeg usikkert, var redd han ikke likte det.

hahah søt

10rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:16 pm

auro123



Valerie.
Jeg bremset ned og svingte inn der han sa. Det tok ikke mange minuttene innen vi svingte av før vi så bygget. Niice.

Doug.
" Its cute." sa jeg bare og ga hun et kort kyss på panna. " Come on, lets go home." mumlet jeg og tok tak i hånden hennes.

11rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:18 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg så på henne da hun smilte. "Just park with the silver one" sa jeg, det var der den vanligvis stod.

Sophia
Jeg rødmet svakt og holdt hånda hans, gikk med han. "Cute?" spurte jeg.

12rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:19 pm

auro123



Valerie.
Jeg gjorde som han sa og parkerte siden av sølv bilen. Jeg skrudde av motoren og tok av meg beltet før jeg så opp på han og smilte.

Doug.
" yeah, cute." sa jeg og smilte. " Everything about you is cute." fortsatte jeg ikke så lenge etterpå.

13rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:21 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte til henne. "You're good" sa jeg og kysset kinnet hennes, før jeg gikk ut bilen og strakk litt på meg.

Sophia
Jeg rødmet svakt. "Childish cute?" spurte jeg og gikk med han.

14rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:22 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare av kysset hans på kinnet og gikk ut av bilen selv. Jeg fikset kort på håret mitt før jeg smalt igjen døra og låste bilen.

Doug.
" No, cute cute." svarte jeg og slang kort med armene våres tihi.

15rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:24 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg gikkt til henne og tok hånda hennes, gikk inn i bygget med henne og til heisen, orket ikke å gå opp de to etasjene.

Sophia
Jeg smilte litt av han, han var så søt. Jeg hadde ikke forventet det da jeg først traff han.

16rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:25 pm

auro123



Valerie.
Jeg gikk bare stille med jeg, tihi.

Doug.
Jeg smilte bare kort for meg selv mens vi gikk nedover mot bilen og ga hun et kort kyss på panna, deretter kinnet og til slutt på leppene før jeg slapp hånden hennes og gikk bort til bildøra for å låse opp.

17rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:30 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg gikk opp med henne og låste opp døra til rommet, lukket opp for henne. "Here is my beautiful huge room" sa jeg og flirte.

Sophia
Jeg flirte litt av alle kyssene, men ble varm inni meg og likte det godt, da. Jeg fulgte etter han, frøs litt her ute da.

18rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:32 pm

auro123



Valerie.
Jeg gikk inn og så meg rundt jeg. " I like it." sa jeg smilende og snudde meg mot han. Jeg rygget bakover og dumpet ned på senga hans.

Doug.
Jeg så bort på henne over bilen og smilte for meg selv. " Do you wanna go somewhere else, or shall we just go home?" spurte jeg.

19rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:35 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og la nøklene på kommoden, tok av meg jakken. "You do?" spurte jeg og flirte litt, så på henne i senga.

Sophia
Jeg så han såvidt over bilen. "I don't know, what were you thinking?" spurte jeg, kom ikke på noe jeg ville gjøre.

20rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:38 pm

auro123



Valerie.
Jeg la meg bakover i senga og sparket av meg skoene. " Yep, i love it!" Jeg elsket hele den greia med bare ett rom man bodde på, idk.

Doug.
"Idk, what about going home to my place and eat ice-cream?" sa jeg og smilte kjekt.

21rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:42 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte av henne og gikk etter henne, la meg ned i senga med henne. "We can switch" spøkte jeg.

Sophia
Jeg smilte av han. "Ice cream sounds nice" sa jeg, måtte få i meg varmen først.

22rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:47 pm

auro123



Valerie.
Jeg flirte bare og la meg på siden så jeg fikk sett på han. " Or we can both stay at the same place at the same time." mumlet jeg og strøk han mort over kinnet med ene hånden.

Doug.
Jeg nikket og smilte før jeg satte meg inn i bilen og skrudde på motoren for å raskt få fått på varmen i bilen. Stakkars jenta frøs jo vekk der ho sto.

23rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:49 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte av henne. "I like that one better" sa jeg og la hånda på midjen hennes, dro henne mot meg.

Sophia
Jeg satte meg inn selv og festet beltet, la hendene mellom lårene for å varme dem-

24rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:52 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare og beit meg kort i underleppa når han dro meg tettere inntil seg. Jeg strøk forsiktig pekefingeren over kinnet hans.

Doug.
Jeg festet beltet og strøk hun lett over låret før jeg rygget ut av parkeringsplassen så vi kom oss fortest mulig hjem til et varmt hus.

25rh alourens Empty Re: rh alourens Man Okt 20, 2014 9:54 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg nøt det og strøk hånda på ryggen hennes, under toppen. Huden hennes var så god og varm.

Sophia
Jeg så på han da han strøk meg på låret, så bort på han mens han kjørte, før jeg så ut vinduet.

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 40]

Gå til side : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet