ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.


You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 1 av 40]

1rh alourens Empty rh alourens Ons Okt 29, 2014 1:29 pm

auro123



Valerie.
Jeg spriket rent automatisk bittelitt med beina og så på ansiktet hans.

Doug.
" Its a suprise." sa jeg og så bort på henne med et lite smil om leppene før jeg så på veien igjen.

2rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 1:31 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte litt av henne og begynte å massere klitten hennes, så ned på ansiktet hennes.

Sophia
Jeg rødmet svakt, elsket overraskelser.

DUDU har en idé til Sophia

3rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 1:33 pm

auro123



ja fortell

Valerie.
Jeg ga fra meg et klynk og så opp på han.

Doug.
Jeg brommet bare nedover jeg og svingte deretter inn på parkeringsplassen ved stranda når vi kom så langt. hihihi.

4rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 1:34 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte svakt og fortsatte, hun var så god og våt.

Sophia
Jeg så ut vinduet, stranda? "What are we doing here?" spurte jeg nysgjerrig.

5rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 1:36 pm

auro123



Valerie.
Jeg beit meg hardt i underleppa og ga fra meg noen små stønn nå og da. " Oh god." hvisket jeg og beit meg hardt i underleppa.

Doug.
Jeg smilte bare og parkerte. " Close your eyes." mumlet jeg idet jeg reiste meg fra bilen og løp på andre siden så jeg fikk åpnet døren for henne.

6rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 1:37 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg ble så tent av henne, strøk en finger inni henne og bevegde den inn og ut. "Feel good?" spurte jeg lavt.

Sophia
Jeg lukket øynene da han sa det, gikk ut av bilen da han lukket opp, men dunkte hodet. Ouch.

7rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 1:39 pm

auro123



Valerie.
Jeg ga bare fra meg et lite stønn når han presset en finger inn, og la hånden min lett på midjen hans. Jeg nikket og beit meg i underleppa.

Doug.
Jeg ga fra meg et lite flir når hun dunka hodet, ga stedet et kyss og tok tak i hånden hennes. " Don't open them before i say so, okay?" sa jeg og lukket bildøra hennes så jeg fikk låst bilen.

8rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 1:41 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og kysset henne på kragebeinet, ga henne små søte kyss mens jeg fingret henne.

Sophia
Jeg laget en misfornøyd lyd da jeg dunket hodet, nøt kysset og klemte hånda hans litt. "Okay" sa jeg, var redd for å snuble da.

9rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 1:46 pm

auro123



Valerie.
Jeg klynket meg bare og var skikkelig close allerede.

Doug.
Jeg låste bilen og ga hun et kort kyss på kinnet før jeg gikk med hun forsiiktig ned til stranda. Jeg gikk bort til der overraskelsen var, slapp hånden hennes og stelte meg bak henne så jeg fikk holdt hendene mine over øynene hennes. " okay, ready?" hvisket jeg.

10rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 1:48 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte litt og kysset henne på halsen, begynte å suge litt. Jeg strøk enda en finger inn, tok de litt raskere inn og ut.

Sophia
Jeg gikk tett inntil han til han slapp meg, og jeg stod helt i ro. "I think so" mumlet jeg, åpnet øynene siden han hadde hendene over dem.

11rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 1:51 pm

auro123



Valerie.
Jeg presset rumpa kort lit hardere inntil sofaen og klynket meg når han strøk enda en finger inn. " Ohgod, im gonna cum." sa jeg ut i et pust.

Doug.
Jeg ga hun et forsiktig kyss på kinnet. " Open your eyes." hvisket jeg, og ventet et par sekunder så jeg var sikker på at hun hadde øynene åpne før jeg tok vekk hendene mine og la dem om henne istede, hihi.

12rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 1:52 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte av henne og gjorde det raskere, laget et merke på halsen hennes.

Sophia
Jeg ble så overrasket da jeg så det han hadde stelt i stand. "Wow.." mumlet jeg og la hendene på hans. "Is this for me?" spurte jeg.

13rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 1:53 pm

auro123



Valerie.
Jeg ble bare liggende å klynket meg og la til slutt hånden over hans for å stoppe han. Jeg ville ikke komme enda.

Doug.
Jeg ga hun noen forsiktige små kyss på halsen. " All for you, sweetie." mumlet jeg.

Ruth og Simon.
VI STO BAK EN BUSK OG SMUGTOK BILDER HAHAH

14rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 1:58 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg løftet hodet og så ned på henne, stoppet før jeg tok ut fingrene, la hånda på magen hennes.

Sophia
Jeg nøt det og lente hodet litt til siden. "I love you" mumlet jeg lavt.

AWW QTIES

15rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 2:02 pm

auro123



Valerie.
Jeg lente meg bare kort opp og ga han et kyss på leppene. " lets go to the bedroom." hvisket jeg og strøk hendene forsiktig igjennom håret ved nakken hans.

Doug.
Jeg smilte bare for meg selv og strøk hendene kort over magen hennes. " I love you too." mumlet jeg tilbake.

Simon & Ruth.
*knips knips* liksom

16rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 2:07 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg kysset henne mykt tilbake. "Lets do that" mumlet jeg, likte det bedre. Jeg lot buksa hennes være sånn, før jeg reiste meg opp og dro på meg boxeren, tok med meg klærne.

Sophia
Jeg nøt det, så bak på han. "Lets sit down" mumlet jeg og tok hånda hans.

aaw

17rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 2:08 pm

auro123



Valerie.
Jeg dro kort på meg trusa igjen, og sparket buksa helt av meg før jeg reiste meg og tok med meg klærne til soverommet.

Doug.
Jeg smilte bare når hun tok hånden min og gikk med henne bort til pleddet.

Simon & ruth.
Vi bestemte oss for å gå i tillfelle de skulle gjøre ting Smile

18rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 2:10 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg la klærne mine på gulvet og tok av meg bokseren, satte meg i senga og smilte mot henne.

Sophia
Jeg tok av meg skoene og satte meg ned på det myke teppet.

19rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 2:12 pm

auro123



Valeire.
Jeg slang klærne mine på gulvet selv, og lukket døra til soverommet. Det ble liksom mer privat da, selv om vi var alene. Jeg gikk sånn saakte bort til han og strøk hendene mine nedover midjen min, til hoftebeina og videre ned til trusa. Jeg strøk tomlene sånn ned og til kanten på trusa, og dro den litt ut til siden hehe.

Doug.
Jeg gjorde det samme, hihi.

20rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 2:14 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg studerte henne og smilte for meg selv. "Fuck, you're so beautiful" mumlet jeg og lente meg bak på hendene.

Sophia
Jeg så litt rundt, det var telys og masse kos.

21rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 2:16 pm

auro123



Valerie.
Jeg gikk helt bort til han mens jeg beit meg i underleppa, snudde meg og strøk hendene kort over hoftene mine. Hadde på meg g-streng, så han fikk sett masse av den fine rumpa mi hihi.

Doug.
Jeg smilte bare og strakk meg kort bort til kurven hvor jeg tok ut to glass og en flaske med champagne. <3

22rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 2:17 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg bet meg i leppa selv og så på rumpa hennes. Hele kroppen var perfekt, hun var så sykt fin og deilig. Jeg la hendene på rumpa hennes og klemte forsiktig.

Sophia
Jeg så bort på han og smilte litt av det han tok ut. "I'm not old enough.." sa jeg nølende, selv om jeg ville ha.

23rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 2:18 pm

auro123



Valerie.
Jeg beit meg bare i underleppa når han la hendene om rumpa mi, og la hendene mine forsiktig over hans for å klemme de litt hardere på, hihi.

Doug.
" Shh, no one's gonna notice." sa jeg og smilte kort før jeg strakte hun begge glassene og fjernet korken på flaskaa med et smell, wuhu.

24rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 2:20 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte av henne, elsket når hun lot meg ta sånn på henne. Jeg ble skikkelig hard igjen, ble alltid så lett hard av henne.

Sophia
Jeg tok glassene og skvatt da han poppet korken, lo litt og holdt glassene frem.

25rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Okt 29, 2014 2:22 pm

auro123



Valerie.
Jeg beit meg i underleppa og flyttet hendene hans forsiktig opp til kanten på trusa mi så han kunne ta den av meg, hihi.

Doug.
Jeg lo bare kort selv og fylte glassene våres. Jeg satte flaska i kurven igjen så den ikke skulle velte, og lente meg deretter tilbake til henne, ga hun et smaks på kinnet og tok imot det ene glasset. " Cheers for.. a bright future with you." sa jeg og holdt glasset mitt sånn imot henne så vi skulle skåle.

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 40]

Gå til side : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet