ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.


You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 20 av 40]

476rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 3:36 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte mot leppene hennes og kysset henne, bevegde fingrene raskere.

Sophia
Jeg smilte av han. "You can be my assistant. The dish is not that hard" sa jeg.

477rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 3:39 pm

auro123



Valerie.
Jeg holdt kysset og krommet rent automatisk ryggen kort når han bevegde fingrene raskere. Jeg beit han forsiktig og lekent i underleppa før jeg kysset han på nytt.

Doug.
Jeg nikket bare og satte meg opp i sengaa.

478rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 3:41 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte svakt og stønnet lavt, kysset henne mer intenst før jeg begynte å kysse henne nedover halsen, masserte bare klitten hennes.

Sophia
Jeg så opp på han. "thank you doug" mumlet jeg.

479rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 3:42 pm

auro123



Valerie.
Jeg nøt kysset hans og beit meg hardt i underleppa når han kysset seg nedover.

Doug.
Jeg smilte bare og rullet meg ned i senga igjen og over henne, hihi. Jeg ga hun et forsiktig kyss på leppene. " Everything for you." mumlet jeg lavt og strøk nesetippen min mot hennes.

480rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 3:46 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg tok ut fingrene og satte meg opp heller, dro av henne buksa og trusa i samme slengen, før jeg la beina hennes på hver side av meg igjen.

Sophia
Jeg smilte litt og kysset han såvidt tilbake. "I love you so much" sa jeg og strøk han i nakkehårene.

481rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 3:48 pm

auro123



Valerie.
Jeg løftet bare kort på rumpa så han fikk den av meg og så på han jeg, hihi finingen. <3

Doug.
Jeg nøt strykingen hennes og så på ansiktet hennes. Jeg smilte svakt og så på øynene hennes. " I love you too." nærmest hvisket jeg før jeg ga hun et forsiktig kyss til. Elsket å kysse på henne.

482rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 3:50 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg strøk henne litt på lårene hennes, og smilte svakt til henne, før jeg så ned mot underlivet hennes og la meg ned mellom beina hennes.

Sophia
Jeg smilte svakt, elsket å høre han si det. Min kjærlighet <3 Jeg svarte på kysset hanssss.

483rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 3:51 pm

auro123



Valerie.
Jeg nøt kyssene hans og smilte fint til han. Jeg beit meg i underleppa når han la seg ned mellom beina mine.

Doug.
Jeg smilte mot leppene hennes, jeg.

484rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 3:54 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg kysset han over hårstubbene hennes før jeg slikket med tunga over klittten hennes.

Sophia
Jeg smilte selv, koste med håret hans.

485rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 3:55 pm

auro123



Valerie.
Jeg gjorde et bittelite rykk og klynket meg. Jeg la forsiktig hånden på hodet hans og strøk fingrene igjennom håret.

Doug.
Jeg smilte av det og strøk hånden min lett over midjen hennes.

486rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 3:59 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg la den ene armen rundt låret hennes og begyte å slikke henne, mens jeg presset to fingre inn i henne og bevegde de rolig inn og ut.

Sophia
Jeg nøt det. "Are you sure your parents are okay with me staying here this long?" spurte jeg.

487rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 4:00 pm

auro123



Valerie.
Jeg la den andre hånden min oppå den arme han la om låret mitt, og ga fra meg et kort stønn når han begynte både med tunga og fingrene.

Doug.
" Yeah, you're like family to them." sa jeg og smilte.

488rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 4:04 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg slikket henne og ble litt mer intens med fingrene.

Sophia
Jeg smilte svakt, det var så søtt. "You sure?" spurte jeg, var alltid så usikker.

489rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 4:05 pm

auro123



Valerie.
Jeg klynket meg og klemte kort om hånden hans. " Oh god, lucas." mumlet jeg lavt og nøt det.

Doug.
Jeg nikket. " Yeah, I'm sure." sa jeg smilende.

490rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 4:08 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg holdt hånda hennes, elsket å kjenne hvordan hun stammet muskler, og høre hvordan hun stønnet. Jeg fortsatte, slikket mer intenst.

Sophia
Jeg smilte svakt og lente hodet litt opp for å kysse han.

491rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 4:10 pm

auro123



Valerie.
Jeg beit meg hardt i underleppa og merket jeg begynte skjelve der jeg lå. Jeg var close.

Doug.
Jeg smilte bare og lent meg kort ned for å møte leppene hennes, hihi.

492rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 4:11 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte litt og holdt låret hennes, slik at hun ikke kunne prøve å lukke beina, og slikket og fingret mer intenst.

Sophia
Jeg nøt kysset og lot det bare holdes på.

493rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 4:12 pm

auro123



Valerie.
Jeg klemte hånden kort bedre om armen hans og lente hodet bakover. Jeg klynket meg og hadde rene spasmene i beina fordi de skalv så mye. " ohgod, im gonna cum." sa jeg ut i et stønn.

Doug.
Jeg holdt kysst hennes og la hånden min lett på kinnet hennes, hihi.

494rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 4:21 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte litt da hun klemte armen min. "Cum" mumlet jeg mot klitten hennes, slikket henne intenst og fingret henne.

Sophia
Jeg nøt det og strøk hånda ned ryggen hans. "Can we just cuddle for a while before we make dinner?" spurte jeg, var sliten etter legebesøket.

495rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 4:23 pm

auro123



Valerie.
Jeg strammet kroppen kort, krøllet tærne og kom med et småhøyt stønn. Jeg rykket skikkelig til og gispet kort etter luft, tehe.

Doug.
Jeg nikket og ga hun et kort kyss på kinnet. " yeah, ofc." mumlet jeg mot øret hennes.

496rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 4:26 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg kjente det godt da hun kom, trakk ut fingrene mine og slikket opp det som kom ut av henne, kinda. Jeg kysset henne over klitten og la kinnet mot magen hennes.

Sophia
Jeg nøt det og smilte svakt. "Good" hvisket jeg og la meg på siden, ville han skulle holde rundt meg.

497rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 4:28 pm

auro123



Valerie.
Jeg bare klynket kort når han kysset meg på klitten og la hånden på hodet hans når han lente det på magen min.

Doug.
Jeg flyttet kort på meg og la meg ned tettitett inntil henne. Jeg la armen sånn godt om henne så vi ble liggende å spoone. <3

498rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 4:30 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og holdt enda armene litt rundt lårene hennes kysset henne på magen. "Hi baby" mumlet jeg lavt til babyen våår.

Sophia
Jeg smilte av stillingen og tok den ene hånda hans i min, slik at vi flettet fingrene sammen.

499rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 4:32 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare av han og så kort ned på han der han lå å snakka til babien i magen min, aw. <3

Doug.
Jeg la skrittet mitt sånn tett inntil baken hennes så vi ble liggende tettere. Jeg ga hun et forsiktig kyss på nakken og smilte når hun flettet fingrene våres sammen.

500rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Ons Nov 05, 2014 4:34 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg strøk nesa mot magen hennes, rett under navlen. "I can't wait to get you out of mummy's belly" hvisket jeg til babyen og så opp mot henne etter litt.

Sophia
Jeg nøt hvor nærme vi lå, nøt kysset han ga meg. Jeg ble så sliten, men ville ikke sove. Men det ble nok vanskelig å holde seg våken mens vi lå her, da.

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 20 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet