ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.


You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Innlegg [Side 1 av 8]

1rh alourens Empty rh alourens Ons Des 17, 2014 10:34 pm

auro123



Valerie.
Jeg ga forsiktig overleppa hans et lite kyss, og strøk hendene mine nedover den bare ryggen hans.

Doug.
Jeg smilte bare fint til henne og presset etterhvert leppene kort sammen.

2rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 10:37 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg nøt det og fortsatte i henne, stønnet lavt innimellom.

Sophia
Jeg stoppet litt opp. "Oh my god!" sa jeg spent før jeg trippet bort til et bord hvor de hadde sånne søte julegensere. Jeg ville sånn se han i en sånnen!

3rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 10:40 pm

auro123



Valerie.
Jeg klynket meg bare for hver gang han støtet imot, og strøk neglene mine forsiktig nedover ryggen hans.

Doug.
Jeg skvatt tbh når hun plutselig utbrøt ohmygod. Jeg så retning der hun så, og deretter ned på henne med et "det skjer ikke" blikk, hahah.

4rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 10:43 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg nøt det og stønnet litt høyere, gikk også litt hardere i henne.

Sophia
Jeg så på han og laget furteleppe. "Pleeeeeeease" ba jeg, tok opp en genser og holdt den opp for at han skulle se.

5rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 10:44 pm

auro123



Valerie.
Jeg klynket bare høyere og kloret neglene mine forsiktig inn i ryggen hans.

Doug.
Jeg slapp hånden hennes kort og så kort på genseren før jeg beit meg kort i underleppa. " Okay then." mumlet jeg. Alt for henne.

6rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 10:45 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg stønnet halvhøyt mot skulderen hennes og fortsatte i samme tempo, elsket at hun klorte meg.

Sophia
Jeg brøt ut i et stort glis, laget en liten lys gledeslyd. "Okay, what size?" spurte jeg ivrig.

7rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 10:48 pm

auro123



Valerie.
Jeg klorte bare fingrene nedover og lente leppene mine kort imot halsen hans. Jeg beit han forsiktig, tihi.

Doug.
" Medium or Large." sa jeg og presset leppene kort sammen.

8rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 10:51 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg stønnet høyt siden hun klorte sånn, fortsatte å støte mot henne og stønner for hver gang.

Sophia
Jeg tok en large, siden jeg ville han skulle se søt og cozy ut, og at den var stor når jeg lånte den. "Isn't this the cutest ever?" spurte jeg og så opp på han.

9rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 10:52 pm

auro123



Valerie.
Jeg byttet på mellom å småbite, og gi han ømme kyss på halsen. Jeg klynket for hver gang han støtet imot meg. Jeg var close.

Doug.
Jeg så bare på henne, deretter på genseren og så på henne igjen. Jeg flirte bare. "Baby, i'm gonna look silly." sa jeg og presset leppene sammen.

10rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 10:54 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg stønnet med leppene spredt mot skulderen hennes, fortsatte og kjente kriblingen nederst i magen. Det var ikke lenge til jeg holdt ut nå.

Sophia
Jeg laget ei lita furteleppe igjen. "No, you're not" sa jeg med sånn søt stemme og løftet en arm for å klype kinnet hans mykt. aw <2

11rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 10:56 pm

auro123



Valerie.
Jeg stønnet kort litt høyere mot halsen hans og klorte neglene hardere ned mot ryggen hans jo nærmere jeg kom til å komme.

Doug.
Jeg så bare på henne og rødmet når hun kløp meg i kinnet, ååh aw.

12rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 10:57 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg stønnet høyt og støtet hardere i henne, før jeg kom ganske raskt etter.

Sophia
Jeg smilte litt av at han rødmet. "Wanna try it on before I buy it?" spurte jeg.

13rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 10:58 pm

auro123



Valerie.
Jeg kom såsi likt som han, og ga fra meg et relativt høyt stønn.

Doug.
" Do i have to?" mumlet jeg. Aw, hatet egentlig shoppe.

14rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 10:59 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg stønnet høyt og tilfreds da jeg kom, før jeg trakk meg ut og la meg på siden ved henne.

Sophia
Jeg smilte svakt. "No, I'll buy it either way" sa jeg og la den over armen, tok hånda hans igjen.

15rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:01 pm

auro123



Valerie.
Jeg ble bare liggende rett ut på ryggen å puste, jeg.

Doug.
Jeg smilte bare kort og klemte hånden hennes når hun tok min, hihi.

16rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:03 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg la armen over brystene hennes og kysset henne på kinnet, før jeg la hodet i halsgropen hennes.

Sophia
Jeg gikk med han til disken og rødmet litt da damen spurte om jeg skulle ha mer, og så betalte jeg og fikk pose.

17rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:04 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare for meg selv.

Doug.
Jeg beit meg bare kort i underleppa og strøk hånden min forsiiktig om henne og la den på midjen hennes. Jeg strøk forsiktig fingrene over mens hun fiklet med å betale.

18rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:07 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg pustet tungt og lukket øynene. "That was so good" mumlet jeg lavt.

Sophia
Jeg nøt det og smilte svakt for meg selv, før jeg tok posen og snudde meg for å legge alle posene oppi en, og så ta hånda hans igjen.

19rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:09 pm

auro123



Valerie.
Jeg snudde kort på hodet og så på han. Jeg smilte over at han hadde lukket øynene. Jeg la armen min kort om han og strøk han lett over ryggen. " yeah." mumlet jeg lavt og smilte for meg selv.

Doug.
Jeg flyttet forsiktig hånden når hun snudde seg, og tok forsiktig hånden hennes igjen.

20rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:13 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg nøt det og la meg nærnere henne, slik at nesa mi rørte halsen hennes. "We won't have this when Aspen comes" mumlet jeg.

Sophia
Jeg smilte svakt opp til han. "You have to try this on when we get to the hotel" sa jeg lurt.

21rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:15 pm

auro123



Valerie.
Jeg beit meg bare i underleppa. " Not as often, but we'll still do it." sa jeg og smilte for meg selv.

Doug.
Jeg så bare på henne og smilte kort selv av smilet hennes. Jeg ga hun et kyss på kinnet og gikk ut av butikken med henne. " I have to find a toilet somewhere, i really need to pee." sa jeg smålavt og så ned på henne.

22rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:19 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte litt. "We won't have this quiet alone moments" mumlet jeg. Unntatt når han sov mellom oss i senga da, og vi kunne slappe av selv.

Sophia
Jeg smilte av kysset og så på han. "I think I saw one over there" sa jeg og pekte litt bortfor der vi kom ut nå.

23rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:20 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare og strøk han lett over ryggen.

Doug.
Jeg så kort bort der hun pekte og nikket på hodet før jeg så ned på henne. " Okay, i'll see you in 5." sa jeg og ga hun et ømt kyss på leppene før jeg forsiktig slapp hånden hennes og gikk bort retning toalettene.

24rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:23 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg nøt det, la en hånd under magen hennes kinda, hvor hodet til Aspen sikkert var.

Sophia
Jeg smilte og kysset lett tilbake og så litt etter han, før jeg gikk inn i butikken igjen for å finne den andre søte julegenseren jeg så. Han likte nok den bedre. Jeg tok den også i large og betalte for deen.

http://images.asos-media.com/inv/media/9/9/6/0/3330699/blue/image1xl.jpg Very Happy

25rh alourens Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:24 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare fint for meg selv når han la hånden på magen min, tihi.

Doug.
Jeg gikk på do og alt det der, lalal

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 8]

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet