ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.


You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Innlegg [Side 6 av 8]

126rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:27 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg kysset henne på hodet, strøk henne ned til rumpa og holdt hånda der.

Sophia
Jeg gjengjeldte kysset og stønnet lavt igjen.

127rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:29 pm

auro123



Valerie.
Jeg beit meg bare rent automatisk i underleppa.

Doug.
Jeg strøk hendene godt over, og klemte nå og da. Jeg hun forsiktig i underleppa igjen før jeg kysset hun litt mer intenst på leppene.

128rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:36 pm

sirens


Admin

Lucas
"You're coming with me for christmas with my parents, right?" spurte jeg henne. Vi hadde jo ikke avtalt noe, men jeg antok egentlig det.

Sophia
Jeg stønnet lavt mot leppene hans hver gang, det var så.. deilig når han klemte slik. Jeg kysset han tilbake, like intenst.

129rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:38 pm

auro123



Valerie.
Jeg nikket bare på hodet, og strøk hendene mine lett om korsryggen hans.

Doug.
Jeg ble så utrolig dreven av lydene hun ga fra seg, og fortsatte stryke, og klemme baken hennes. Jeg holdt kysset hennes en kort stund før jeg igjen kysset hun intenst, bare litt hardere, tihi.

130rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:43 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte glad, gledet meg sånn til gaven min til henne.

Sophia
Jeg stønnet lavt en gang til og kysset intenst med han. Han visste jo jeg ikke ga han sex hele tiden, men jeg likte å bare gjøre dette med han.

131rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:44 pm

auro123



Valerie.
Jeg løftet etterhvert hodet, og så smilende opp på han. " Lets get dressed." mumlet jeg og strøk meg kort over magen. Jeg begynte bli kald.

Doug.
Jeg la hendene til slutt bare godt over baken hennes, og satte hun godt ned på fanget mitt. Jeg beit hun forsiktig i underleppa, og pustet mot leppene hennes.

132rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:47 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg så ned på henne og nikket svakt. "It's growing" mumlet jeg og skrudde av vannet, før jeg gikk ut før henne og holdt opp håndkleet for henne, for å pakke henne inn.

Sophia
Jeg satte meg på han og stønnet lydløst en siste gang, lente pannen mot hans og hadde øynene igjen.

133rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:48 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare og gikk bort til håndkleet så han fikk pakket meg inn, hihi.

Doug.
Jeg holdt pannen min mot hennes selv, og strøk hendene mine over baken hennes.

134rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:01 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg la armene rundt henne for å pakke henne inn i håndkleet, før jeg tok det andre og festet rundt hoftene mine.

Sophia
Jeg nøt det, strøk nesetippen litt mot nesa hans, før jeg åpnet øynene.

135rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:03 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare av han, og festet håndkleet sånn under ene armen for å få det til å sitte å ikke bare dette av når vi gikk ut av badet.

Doug.
Jeg smilte bare av det, og åpnet etterhvert øynene selv.

136rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:06 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg gikk ut selv og satte meg på senga. "Find clothes" sa jeg og smilte pent.

Sophia
Jeg strøk en hånd i håret hans, så han i øynene. "My beautiful boyfriend" mumlet jeg.

137rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:11 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare dumt av han, og gikk bort til kommoden for å finne noe undertøy til han. Jeg slang ettterhvert bort en grå Calvin klein boxer, og et par grå ankelsokker til han før jeg gikk bort til klesskapet for å finne noe snasent han unne ha på.

Doug.
Jeg nøt strykingen hennes og så opp på henne med et fint smil om leppene. " My beautiful girlfriend." hvisket jeg, tihi.

138rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:13 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg flirte litt da hun bare slang det til meg, tok av meg håndkleet og tok på boxern og sokkene. Så tørket jeg bare håret med hånkleet i mens.

Sophia
Jeg smilte svakt, elsket å høre han kalle meg kjæresten sin.

139rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:16 am

auro123



Valerie.
Jeg tok ut en tight bukse, og en skjorte, deretter en genser og gikk bort til han med alt. " Take the trousers, and the shirt on first." sa jeg smilende til han, og gikk bort til kommoden igjen for å finne noe undertøy til me selv.

Doug.
Jeg ga hun et smask på kinnet, og deretter på leppene.

140rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:24 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte av kommandoene hennes og tok først på meg buksa, før jeg tok på meg skjorta og kneppet den helt opp.

Sophia
Jeg smilte og gjengjeldte det på leppene. "I'm starting to get hungry again" sa jeg og rødmet svakt.

141rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:25 am

auro123



Valerie.
Jeg dro på meg en sånn mamma bukse, og en mammatopp <3 før jeg gikk bort til han. Jeg smilte kort og strøk hånden min lett over kinnet hans før jeg pekte på genseren som et hint på at han skulle ta den på. Jeg ventet til han hadde fått den på før jeg brettet kragen på skjorta sånn fint over, og så på han. " Handsome." sa jeg smilende.

Doug.
Jeg så bare på henne, og beit meg i underleppa. På mat, eller meg hE HE

142rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:30 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg stod der og beundret henne mens jeg kneppet opp. "So sophisticated" spøkte jeg og tok på genseren også, så ned på henne da hun fikset, og smilte.

Sophia
Jeg smilte av blikket hans, han var så søt. "Hungry for pizza. Really cheesy pizza" mumlet jeg.

143rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:31 am

auro123



Valerie.
Jeg flirte bare av kommentaren hans, og strøk hånden min lett over brystkassa hans, før jeg stelte meg på tærne og ga han et kyss på leppene.

Doug.
" Oh." mumlet jeg kort før jeg fortsatte setningen. "Lets order some, then. Some really really cheesy pizza." sa jeg og rullet oss kort rundt så hun landet nederst, humpet oss opp i senga og strakk meg etter telefonen på nattbordet. Very Happy

144rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:36 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg nøt det og la hendene på hoftene hennes, kysset mykt tilbake.

Sophia
Jeg smilte for meg selv når han sa det, fikk bare mer og mer vann i munnen. Jeg skrek litt da han gjorde sånn at jeg lå under, flirte litt og la hendene på ryggen hans.

145rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:38 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare fint mot leppene hans.

Doug.
Jeg flirte bare av henne, og ga hun et kort kyss på nesetippen før jeg ringte room service og bestilte en saftig, cheesy pizza til oss. Cool Cool

146rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:44 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og rettet meg opp igjen. "I like you in those maternity clothes" mumlet jeg.

Sophia
Jeg rynket på nesa etter kysset og fulgte med på han da han snakket, strøk fingeren i skjeggstubbene hans.

147rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:46 am

auro123



Valerie.
Jeg så bare kort ned på meg selv og beit meg i underleppa. " I feel so old wearing them." sa jeg flirende.

Doug.
Jeg nøt bare strykingen hennes, og la deretter etterhvert på. "15 minutes." mumlet jeg, mens jeg la røret på plass igjen, og deretter lente begge albuene mine på senga siden av henne. Jeg så over det fine ansiktet før jeg ga hun et vått kyss på leppene.

148rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:48 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte svakt. "You don't feel old to me" mumlet jeg og la armene skikkelig rundt henne.

Sophia
"Yay" mumlet jeg med et fint smil, kysset han mykt tilbake. "So much saliva" flirte jeg mot leppene hans. Jeg var så komfortabel med han.

149rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:51 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare og la armene mine kort om han selv. "I'm only 19 anyway." sa jeg og smilte dumt, før jeg la hodet inntil brystkassa hans.

Doug.
Jeg smilte bare fint imot leppene henne før jeg flirende så over ansiktet hennes.

150rh alourens - Page 6 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:53 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og strøk litt i håret hennes. "Only 19" spøkte jeg, var jo noen år eldre.

Sophia
Jeg flirte enda og stakk tunga litt ut, mens jeg bet den.

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 6 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet