ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.


You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Innlegg [Side 5 av 8]

101rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:04 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare over hvordan han fiksa og styra skikkelig, tihi. Jeg klødde meg kort over ene kragebeinet, og så bort på han. Jeg ventet til han hadde funnet håndklærne før jeg vrengte av meg toppen så jeg ble stående naken.

Doug.
Jeg så på henne og hevet brynene kort. " More?" sa jeg. Hun hadde virkelig ikke trengt å kjøpe noe til meg, aw.

102rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:07 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg så på henne og smilte av den nakne kroppen hennes. "Are you ready to get wet?" spurte jeg som en tull og gikk inn i dusjen og venta på henne.

Sophia
Jeg nikket svakt og pekte på senga. "Sit" sa jeg og smilte litt, før jeg gikk til posen igjen.

103rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:08 pm

auro123



Valerie.
Jeg flirte bare dumt av han, og gikk inn i dusjen.

Doug.
Jeg ga hun et kort smask på kinnet før jeg gikk å satte meg på senga igjen.

104rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:11 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg lukket den døra og flirte litt selv, tok shampoen og vasket håret mitt kjapt.

Sophia
Jeg smilte og så etter han, tok eska opp av posen og gikk til han. "Please don't laugh" mumlet jeg og rødmet svakt, stilte meg mellom beina hans.

105rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:13 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare av han og fuktet håret før jeg tok shampoen selv og tok det i håret.

Doug.
Jeg så bare kort på henne når hun kom tilbake med en liten eske, og beit meg i underleppa. Ohgod, hva var dette. Jeg så opp på ansiktet hennes, og la hendene kort på hoftene hennes igjen. " Open it."

106rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:15 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg vasket mitt raskt og skylte det ut etter litt, og så lot jeg henne gjøre det.

Sophia
Jeg så på han, før jeg åpnet eska og tok ut plekteret slik at han så hva som stod på, bet meg i leppa.

107rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:16 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare kort til han og stelte meg under strålen for å skylle ut shampoen.

Doug.
Jeg merket haka nærmest landet i gulvet når jeg så plekteret og leste over det. " Ohgod, Soph." mumlet jeg, og reiste meg. Jeg tok boksen og satte den forsiktig på senga før jeg la armene mine godt om henne og ga hun et ømt kyss på leppene. Jeg elsket den jenta så mye.

108rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:19 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg lot hun stå der, før jeg etter litt overtok og skylte ut shampoen for henne.

Sophia
Jeg fulgte med på han og la armene rundt livet hans også, kysset han like ømt tilbake. Jeg ville gjøre hva som helst for han.

109rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:21 pm

auro123



Valerie.
Jeg flirte bare når han tok over. Jeg holdt øynene igjen, men løftet likevel hånden min, og strøk den lett over brystkassa hans.

Doug.
" I love you so much." hvisket jeg mot leppene hennes, og strøk hendene mine godt over ryggen hennes.

110rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:26 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte litt av det hun gjorde og vasket det helt ut av håret hennes, før jeg tok i balsam.

Sophia
Jeg sukket lykkelit mot leppene hans og kysset han lett før jeg la kinnet mot brystet hans og klemte han mykt.

111rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:30 pm

auro123



Valerie.
Jeg strøk bare hånden min lett over brystkassa hans mens han fiklet med balsamen, jeg.

Doug.
Jeg strøk hendene mine forsiktig over ryggen hennes, og lente pannen min på hodet hennes. Jeg var så lykkelig.

112rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:32 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg masserte det inn i tuppene av håret hennes, begynte å nynne lavt.

Sophia
Jeg nøt det. "Let me put it on" mumlet jeg, men ventet til han bevegde seg.

113rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:33 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare rent automatisk når han begynte nynne, og strøk hånden min lett nedover midjen hans istede.

Doug.
Jeg løftet hodet, og så kort ned på henne. Jeg beit meg i underleppa, hihi.

114rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:35 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg nøt det og ble ferdig, så ned på henne.

Sophia
Jeg løsnet grepet og tok boksen fra senga. "You need to sit down again" sa jeg og smilte litt flaut, tok ut smykket.

115rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Søn Des 21, 2014 11:35 pm

auro123



Valerie.
Jeg så bare fint opp på ansiktet hans og beit meg kort i underleppa jeg. Han var søt når håret var helt flatt av vannet.

Doug.
Jeg satte meg forsiktig ned på senga når hun hadde tatt boksen, og så opp på henne.

116rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Man Des 22, 2014 2:27 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte litt guttete og så på henne.

Sophia
Jeg løsnet det opp og tok det rundt halsen hans, lukket det igjen. "Perfect" mumlet jeg og rettet på det.

117rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:13 pm

auro123



Valerie.
Jeg flirte bare av han og strøk hånden mn igjennom håret hans, tihi.

Doug.
Jeg så kort ned på det selv, før jeg så opp på henne og smilte fornøyd.

118rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:14 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg nøt det og smilte fint. "You can pick out my outfit" mumlet jeg.

Sophia
Jeg smilte fornøyd til han selv og lente meg litt ned, kysset han lett på leppene.

119rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:17 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare fint til han og strøk hånden min ned til halsen hans. Jeg beit meg i underleppa og nikket på hodet. " Yeah, sure." sa jeg og smilte.

Doug.
Jeg la forsiktig hendene mine på hoftene hennes, og dro hun forsiktig ned på fanget mitt mens vi kysset, hihi.

120rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:18 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg nøt det og så på henne, fine jenta mi. "You can dress me too" prøvde jeg meg.

Sophia
Jeg smilte svakt, la først det ene kneet i senga ved hofta hans, før jeg la det andre der og, holdt på kysset.

121rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:19 pm

auro123



Valerie.
Jeg flirte bare og så over ansiktet hans. "In your dreams." sa jeg flirende.

Doug.
Jeg strøk forsiktig hendene mine bak til baken hennes, og holdt de forsiktig der mens jeg ømt kysset hun tilbake på leppene.

122rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:20 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg flirte litt selv. "It was worth a try" mumlet jeg.

Sophia
Jeg nøt det når han holdt meg der, kysset ømt med han.

123rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:21 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare for å kvele et flir, og ga brystkassa hans et lite kyss før jeg la hodet inntil og bare ble stående sånn med vannet rennendes mot ryggen min.

Doug.
Jeg strøk tomlene forsiktig bittelitt over, og beit hun lekent i underleppa, tihi.

124rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:23 pm

sirens


Admin

Lucas
JEg la armene rundt henne og strøk ryggen hennes mykt, elsket å bare kose med henne i stillhet.

Sophia
Jeg nøt det og stønnet lavt da han bet meg.

125rh alourens - Page 5 Empty Re: rh alourens Ons Des 24, 2014 11:24 pm

auro123



Valerie.
Jeg ga fra meg et tilfreds sukk, og nøt strykingen hans.

Doug.
Jeg smilte bare for meg selv, og ga hun et nytt ømt kyss på leppene. Jeg strøk hendene godt ned over baken hennes, og tok forsiktig tak.

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet