ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.


You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Innlegg [Side 7 av 8]

151rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:54 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare av han, og nøt strykingen. " lets go." mumlet jeg, og tok tak i hånden hans, tihi.

Doug.
Jeg så bare på tunga hennes før jeg forsiktig ga den et kyss, tihihi

152rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:58 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og flettet fingrene våre sammen, gikk med henne ut av rommet og ned og sånn.

Sophia
Jeg begynte å le. "Eew" lo jeg og la hodet litt på siden, ville ikke le han rett oppi trynet.

153rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 12:59 am

auro123



Valerie.
Jeg tok på meg skoene når vi kom ned, og slang på meg en jakke og et skjerf.

Doug.
Jeg lo bare av henne, og ga kinnet hennes et kort kyss før jeg rullet ned på siden av henne.

154rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:01 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg tok på meg skoene mine også, gadd ikke å ta på meg jakke. "You okay?" spurte jeg og tok hus- og bilnøklene.

Sophia
Jeg nøt det og sluttet å le etter litt, la meg på siden mot han.

155rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:02 am

auro123



Valerie.
Jeg så bare opp på han, nikket på hodet og smilte før jeg gikk ut døra og bort til bilen.

Doug.
Jeg la meg på siden selv, humpet meg selv inntil henne, og la hånden på midjen hennes for å holde hun inntil meg.

156rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:07 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg låste huset og lukket opp bildøra for henne, det var blitt en vane.

Sophia
Jeg smilte litt av måten han kom seg bort på, lente meg mot han og ga han et kyss på kragebeinet, siden det viste ut av genseren.

157rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:08 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare fint til han når han åpnet døren for meg, takket og satte meg inn. Jeg tok på meg beltet og sånn mens jeg ventet på at han skulle sette seg inn på andre siden.

Doug.
Jeg beit meg kort i underleppa når hun kysset meg på kragebeinet, og smilte kort for meg selv. Jeg strøk hånden kort over ribbeina hennes, og så ned på ansiktet hennes.

158rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:11 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg lukket døra ijen før jeg gikk til min side og startet bilen, slik at jeg fikk på varmen og sånn. Så festet jeg beltet og rygget ut av innkjørselen og kjørte mot der vi fant ut av at greg og josh bodde.

Sophia
Jeg la hodet på puta og så opp på han, smilte litt.

159rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:12 am

auro123



Valerie.
Jeg ble bare sittende å se ut vinduet å smile for meg selv. Var så spent på å se hvordan de hadde det.

Doug.
Jeg la hodet ned på puta selv, og så over ansiktet hennes mens jeg strøk hun over ribbeina. Hun var virkelig den nydeligste jenta jeg noensinne hadde sett.

Joshua.
Jeg sto inne på badet å vasket ansiktet, jeg.

160rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:15 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg kjørte ikke over fartsgrensa, ville ikke at noe skulle skje henne om vi krasjet, som vi ikke kom til å gjøre. Men i tilfelle.

Greg
Jeg var på kjøkkenet og laget sammen en kyllingsalat faktisk.

Sophia
Jeg nøt det og så han i øynene, elsket når vi lå sånn og ikke sa noe.

161rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:17 am

auro123



Valerie.
Jeg klappet meg selv kort på lårene, var tbh nervøs. Tenk hvis kjæresten hans ikke likte meg. :s

Joshua.
Jeg tørket meg i ansiktet med et rent, tørt håndkle, og gikk deretter ut på stua for å se etter Greg.

Doug.
Jeg smilte bare fint for meg selv, og strøk hånden lett opp og ned over ribbeina hennes.

162rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:22 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg så kort bort på henne. "What is it?" spurte jeg med et lite smil, før jeg så på veien igjen.

Greg
Jeg mikset sammen salaten og tok bolla og to skåler og gafler ut i stua. "Can you find glasses and something to drink, love?" spurte jeg Josh med et fint smil.

Sophia
Jeg nøt det. Jeg husket hvor usikker jeg var på kroppen min før han så meg naken, men nå brydde jeg meg ikke. Jeg syntes enda jeg kunne ta av et par kilo. Eller ti. Men jeg syntes det var greit at han tok på meg fordet.

163rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:24 am

auro123



Valerie.
Jeg så kort bort på han og presset leppene sammen. " im just nervouse." sa jeg og smilte kort.

Joshua.
Jeg smilte når kjæresten min kom inn på stua, og nikket på hodet før jeg gikk bort til skapet vi hadde vinglass. Jeg satte de på bordet, og gikk deretter inn i den lille boden våres og hentet en rødvin.

Doug.
Jeg elsket akkuratt hvordan du så ut. Jeg syntes du var mer enn perfekt. Jeg lente meg etterhvert forsiktig frem og ga hun et ømt kyss på leppene.

164rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:27 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte litt og la hånda på låret hennes. "Don't be" sa jeg og kjørte mot dem.

Greg
Jeg smilte av han og satte meg, tok salat oppi skålene våre og satte meg i sofaen.

Sophia
Jeg smilte svakt og holdt lett på kysset bare, nøt det.

165rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:28 am

auro123



Valerie.
Jeg la hånden min oppå hans og flettet fingrene våres sammen, jeg.

Joshua.
Jeg satte vinflaska på bordet etter å ha åpnet den, og dumpet deretter ned i sofaen siden av han.

Doug.
Jeg strøk hånden min ned til midjen hennes og dro hun litt tettere inntil meg, jeg.

166rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:32 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte av henne og kjørte inn i nabolaget deres, kjørte rolig til jeg fant rett hus, og da måtte jeg slippe hånda hennes for å parkere.

Greg
Jeg smilte til han og helte oppi glassene våre. "Cheers" sa jeg og begynte å spise, nam.

Sophia
Jeg nøt det og la det ene beinet mellom hans <3

167rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:33 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare nervøst ut vinduet mens vi parkerte utenfor huset, jeg.

Joshua.
" Cheers." sa jeg og tok en kort slurk av vinen før jeg begynte spise, selv.

Doug.
Jeg smilte bare av det og strøk fingrene godt ved midjen hennes.

168rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:38 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg gikk ut før jeg gikk til hennes side og holdt hånda mot henne. "I hope this is the right place" mumlet jeg og låste bilen etter oss.

Greg
Jeg tok en slurk selv, gomlet i meg.

Sophia
Jeg nøt det og lukket øynene litt. Han var det beste som hadde skjedd meg.

169rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:39 am

auro123



Valerie.
Jeg beit meg bare i underleppa, og holdt hånden hans. Jeg la den andre hånden min på magen og gikk med han til inngangsdøra.

Joshua.
Jeg tok en stoor munnfull akkurat idet det ringte på døra, og så bort på Greg med et salatblad hengendes ut av kjeften.

Doug.
Jeg så bare over ansiktet hennes når hun lukket øynene, ååh jeg elsket henne.

170rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Tor Des 25, 2014 1:41 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg flettet fingrene våre sammen og ringte på, ventet spent.

Greg
Jeg så på Josh og slapp ut en latter. "Weirdo" lo jeg mens jeg gikk ut i gangen, og åpnet døra. "Valerie" sa jeg glad, var så kjekt at hun kom.

Sophia
Jeg la hodet mer inntil brystet hans, han var så god og vaaarm.

hallo er så dårlig til small talk i rh

171rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 2:43 pm

auro123



Valerie.
Jeg beit meg bare i underleppa, og smilte stort når Greg åpnet døren. " Supriise!" sa jeg, og smilte dumt, the.

Joshua.
Jeg så ut i gangen når det banket på, og ble sittende når Greg reiste seg for å gå å åpne. Jeg beit meg kort i underleppa når jeg hørte han nevne navnet til Val, og forsto ganske så fort det var henne. Jeg dro hånden min kort igjennom håret for å se litt bedre ut, og tørket meg om munnen med en serviett. Var tross alt første gang jeg møtte henne, ville jo se ok.

Doug.
Jeg smilte fint for meg selv og strøk hånden min godt over ryggen hennes.

172rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 3:02 pm

sirens


Admin

Greg
Jeg begynte å le da Valerie ropte surprise, og åpnet døra for å slippe dem inn. Jeg håndhilste på Lucas. "We're having salad, want some?" spurte jeg og så på dem, mest på val. Jeg ville hun skulle spise.

Lucas
Jeg smilte av VAlerie og lot henne gå inn først, hjalp henne av med jakken før jeg håndhilste på Greg også. "I'll have some, thanks" sa jeg og så litt spørrende på Val.

Sophia
Jeg nøt det. "mm" mumlet jeg, sånn slappav lyd. "We have to get ready soon" mumlet jeg, det var ikke så lenge til vi måtte dra.

173rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 3:04 pm

auro123



Valerie.
" No, i'm full." sa jeg smilede til Greg, og så kort opp på Lucas over skuldren og lot han ta av meg jakka, hihi. Jeg fikset kort på genseren min, og dro hånda igjennom håret før jeg strakk armene opp mot greg for en klem.

Joshua.
Jeg gikk ut til de andre og beit meg kort i underleppa. Jeg gikk bak greg, og la hånden min lett på midjen hans.

Doug.
Jeg nikket bare svakt på hodet og strøk hun på ryggen. " Yeah, thats true." mumlet jeg og ga hun et kyss på hodet.

174rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 3:07 pm

sirens


Admin


Greg
Jeg smilte stort og la armene godt rundt henne, men kom jo ikke helt inntil pga magen. Jeg smilte når jeg kjente hånda til Josh, rettet meg opp. "Valerie, Lucas, this is my boyfriend Joshua" sa jeg og smilte stolt, la armen rundt midjen hans.

Lucas
Jeg smilte av søte jenta mi, før jeg så Joshua, det var han fra snapen ja. De var så søte sammen. "I've heard a lot about you" sa eg og håndhilste på han.

Sophia
Jeg nøt kysset og så opp på han. "What if he doesn't like me in person?" sa jeg litt nervøst.

175rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 3:14 pm

auro123



Valerie.
Jeg klemte han godt, og så bort på Joshua når han stelte seg bak Greg. " Nice to finally meet you, Joshua." sa jeg smilende og gikk bort til han for å gi han en klem også, hihi.

Joshua.
Jeg håndhåndhilste med Lucas og smilte bare når han fortalte han hadde hørt mye om meg. Jeg så lurt bort på Greg, og ga søsteren hans en klem. " Nice to meet you too, Valerie." sa jeg smilende.

Doug.
Jeg strøk hun lett over håret og ga hun et kyss på pannen. " He will, it isn't possible to not like you." sa jeg og smilte, tehe.

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 7 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet