ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.


You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down  Innlegg [Side 8 av 8]

176rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:12 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte da hun klemte han, hun var så klemmete. Da Greg gikk til kjøkkenet gikk jeg og val og Josh inn i stua igjen, og jeg og val satte oss i sofaen ovenfor dem.

Greg
Jeg lo litt av valerie. "I'll get you a plate" sa jeg og gikk inn på kjøkkenet, fANT ei skål og gaffel.

Sophia
Jeg smilte sv det han sa, støttet meg opp og så på han. "You're so sweet" mumlet je gog ga han et nuss.

177rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:14 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare fint til Lucas, og tok hånden hans når vi gikk inn på stua, og satte meg etterhvert ned.

Joshua.
Jeg gikk bare med Greg til kjøkkenet jeg. " Ohmy, your sister is so cute, and her boyfriend is so nice." sa jeg og smilte stort for meg selv, tihi.

Doug.
Jeg smilte bare mot leppene hennes av kysset, og strøk hun forsiktig over kinnet.

178rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:18 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg la armen bak på sofaryggen bak henne og så meg litt rundt, før blikket mitt landet på henne. "Joshua seems very nice" sa jeg og smilte svakt.

Greg
Jeg så på Joshua og smilte fornøyd. "I know, right?" sa jeg og flirte litt, ga han et kyss på kinnet.

Sophia
Jeg smilte litt selv og så ned på han, før jeg satte meg opp. "You should wear the christmas jumper" spøkte jeg.

179rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:19 pm

auro123



Valerie.
Jeg så opp på Lucas og nikket på hodet. " Yeah, he seem like a good guy." sa jeg smilende.

Joshua.
Jeg smilte bare av kysset hans på kinnet mitt, og beit meg kort i underleppa, tihi.

Doug.
Jeg ga bare fra meg en dum latter, og strøk hun lett nedover ryggraden. " Thats not gonna happen." sa og så over ansiktet hennes.

180rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:23 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og nikket. "If not, I will kick his ass" spøkte jeg, Greg ble jo svigerlillebroren min når vi giftet oss.

Greg
Jeg smilte litt av han, før jeg gikk ut i stua og satte skåla ned foran Lucas, satte meg igjen.

Sophia
Jeg flirte av latteren hans, og så på han. "You can sleep in it" spøkte jeg. Jeg kunne kanskje låne den ene å sove i, for den ville være som en nattkjole på meg, bare med laange armer. Og den virket varm.

181rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:25 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare og lente meg sånn godt inntil han.

Joshua.
Jeg gikk ut eter han og satte meg ned når vi kom på stua, tehe.

Doug.
" Neh, i prefer to sleep only in my boxer." sa jeg og strøk noe av håret hennes vekk fra ansiktet.

182rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:30 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg kysset henne på hodet, før jeg lente meg frem for å ta litt salat oppi skålen min, nam.

Greg
Jeg smilte til Joshua og så på de to. "So.. just stopping by?" spurte jeg.

Sophia
"I figured" sa jeg og smilte svakt, så bare forsiktig ned på han mens han strøk håret bort.

183rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:32 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare og flyttet litt på meg så han fikk fylt oppi skåla si - matmonsen min.

Joshua.
Jeg så opp på Greg og smilte, klappet kort på sofaen siden av meg så han skulle sette seg før jeg så bort på Lucas og Valerie.

Doug.
Jeg smilte bare over hvordan hun så ned. " You're so beautiful, you still take my breath away like the first time i saw you." mumlet jeg, lavt.

184rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:35 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg tok en bit, wow den var god. Vel, greg kunne jo lage mat.

Greg
Jeg smilte av han og satte meg ned, inntil han og la hånda på låret hans.

Sophis
Jrg rødmet og så litt ned, bet meg svakt i leppa. Han ville alltid være verdens søteste.

185rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:37 pm

auro123



Valerie.
Jeg satte meg opp med ryggen inntil sofaryggen, og strøk meg over magen. " yeah, just stopping by." sa jeg smilende, ettersom Lucas ikke hadde noen planer om å svare.

Joshua.
Jeg la hånden min over hans igjen, og så bort på Valerie når hun svarte. Hun hadde den samme aksenten som Greg, aw.

Doug.
Jeg smilte bare for meg selv, jeg, tihi.

186rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:43 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg så på Valerie og smilte av at hun strøk seg på magen. Det var så rart at hun byttet mellom britisk og amerikansk aksent, men jeg elsket den britiske.

Greg
Jeg smilte av henne, gledet meg sånn til babyen kom.

Sophia
Jeg så opp på han igjen. "At that party, you thought I was pretty?" spurte jeg, kunne ikke måle meg med de slanke høye jentene i korte kjoler som viste alt.

187rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:45 pm

auro123



Valerie.
Jeg snakket alltid med britisk aksent når jeg var sammen med noen fra familien, det lå liksom i blodet å snakke med den aksenten, da. Jeg smilte fint opp til Lucas, og deretter bort på Greg og Joshua.

Joshua.
Jeg strøk tommelen min kort over hånden hans, jeg.

Doug.
" I thought you were the most beautiful girl I've ever seen." sa jeg.

188rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:49 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte tilbake til henne og la gaffelen i skålen, svelget maten. "We were wondering something. If you wanted to come with us on the ultrasound on monday" sa jeg og så på Greg. Kanskje vi burde spurt begge?

Greg
Jeg nøt det og så på Lucas da han snakket. "What, really?" spurte jeg litt sjokkert, men glad.

Sophia
Jeg rødmet igjen. "Why didn't you.. you know" mumlet jeg. Han hadde ikke utnyttet meg i det hele tatt, som jeg husket.

189rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:51 pm

auro123



Valerie.
Jeg så bare på Greg og smilte. " Yeah, really. Joshua, you may come too if you want too." sa jeg smiled og lent meg mort inntil Lucas igjen.

Joshua.
Jeg smilte bare fint og så på Greg, aw han ble så glad.

Doug.
Jeg smilte bare svakt og strøk hånden lett over det røde kinnet hennes. " Because i liked you, and i wanted to make sure you were okay." sa jeg.

190rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:53 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og så på dem, det var godt å ha litt mer familie, på vår alder.

Greg
Jeg så på Joshua og smilte enda, før jeg så på dem igjen. "Of course we'll come with you" sa jeg.

Sophia
Jeg nøt det og smilte svakt av han. "You're so cute" mumlet jeg.

191rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:55 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare fint for meg selv, jeg.

Joshua.
Jeg nikket på hodet over det Greg sa, og klemte hånden hans kort. Så spennende! Jeg hadde aldri vært med på ultralyd før, tbh hadde jeg aldri hatt noe med småbarn å gjøre heller.

Doug.
Jeg smilte bare av henne, og ga hun et mykt kyss på kinnet.

192rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 4:59 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg så hvor fornøyd val var, og la armen rundt skuldrene hennes, spiste med den ene hånda.

Greg
Jeg så på han da han klemte hånda mi, kysset han på kinnet. "I can't believe I'm becoming an uncle" mumlet jeg.

Sophia
Jeg nøt kysset og satte meg mer opp. "Show me what you're wearing tonight"

193rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 5:01 pm

auro123



Valerie.
Jeg så opp på Luc og beit meg i underleppa før jeg åpnet munnen og bare så på han. Skulle smake på salaten, tihi.

Joshua.
Jeg smilte bare fint av kysset, og så over ansiktet hans. " Youre gonna be a great uncle." sa jeg smilende.

Doug.
Jeg satte meg opp selv, og reiste meg. Jeg gikk bort til bagen min og tok ut noe av det jeg planla å ha på. " Does it look okay, or should i change something?" spurte jeg.

194rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 5:20 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg så på henne mens jeg tygget og smilte av henne, åpnet munnen litt som at hun kunne få det jeg hadde der, på tull.

Greg
Jeg smilte fornøyd. "I hope he likes me" mumlet jeg.

Sophia
Jeg så bort på han, synes det var fint. "I think it's perfect" sa jeg og smilte.

195rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Søn Des 28, 2014 5:21 pm

auro123



Valerie.
" eww" sa jeg bare flirende og lente meg vekk fra han.

Joshua.
Jeg smilte bare fint ned til han og ga han et forsiktig kyss på leppene før jeg så bort på lucas og val fordi jeg hørte et "ew".

Doug.
Jeg smilte bare og nikket på hodet. " okay." sa jeg og gikk bort til henne igjen, satte meg nedpå.

196rh alourens - Page 8 Empty Re: rh alourens Man Jan 05, 2015 4:22 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg lo litt og lukket munnen igjen, tygget og tok litt på gaffelen, holdt det mot henne.

Greg
Jeg så på dem selv og lo lavt, så søte. Lucas var egentlig veldig lik meg.

Sophia
Jeg smilte og satte meg inntil han, strøk han litt på kinnet. "I hope tonight goes well" mumlet jeg. Og at han ikke drakk så mye, for jeg kom aldri til å glemme forrige gang da han kom hjem høy og full.

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 8 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet