ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.


You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Go down  Innlegg [Side 2 av 8]

26rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:29 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg strøk på den med tommelen og smilte for meg selv.

Sophia
Jeg tokk posen før jeg gikk raskt til den gullsmeden og pekte på det plekteret, spurte om han kunne inngravere det nå. Det var jo helt perfekt for han. Etter fem minutter hadde han inngravert "the love of my life" på sølvplekteret, og jeg fikk det i en eske og betalte, før jeg gikk tilbake til toalettene.

27rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:32 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte for meg selv, tehe.

Doug.
Jeg sto lenge å vasket hendene, så på meg selv kort i speilet og deretter tørket hendene i en sånn der blåsemaskin ting.

28rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:35 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg så opp på fjeset hennes etter litt og smilte for meg selv. "I hope Aspen gets your smile" mumlet jeg.

Sophia
Jeg lente meg kjapt inntil veggen slik at det skulle se ut som jeg hadde ventet her hele tiden.

29rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:36 pm

auro123



Valerie.
Jeg så bare ned på han og smilte for meg selv. " I hope he get your eyes." sa jeg smilede.

Doug.
Jeg gikk deretter ut og smilte når hun sto der å ventet. " Hello, beautiful." sa jeg småhest, hihi.

30rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:37 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte svakt. "I hope he gets your ass" spøkte jeg.

Sophia
Jeg rettet meg opp da han kom og smilte. "Hii" sa jeg lavt og rakte etter hånda hans.

31rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:41 pm

auro123



Valerie.
Jeg knakk bare til i latter og så på han med et dumt smil. " idiot." sa jeg flirende.

Doug.
Jeg smilte bare og tok hånden hennes jeg, dro hun inntil meg og ga hun et forsiiktig kyss på leppene hihi.

32rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:42 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte stort. "Your laughter is the most beautiful sound I know" mumlet jeg.

Sophia
Jeg smilte og stod på tå, kysset han mykt og kort tilbake.

33rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:44 pm

auro123



Valerie.
Jeg rødmet bare og beit meg kort i underleppa.

Doug.
Jeg la armene mine godt om henne og strøk hendene forsiktig nedover ryggen hennes mens vi kysset.

34rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:45 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og lente meg på den ene albuen, kysset henne mykt på leppene.

Sophia
Jeg nøt det og la den ene hånda på halsen hans, holdt på kysset.

35rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:50 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare mot leppene hans jeg, tihi.

Doug.
Jeg strøk hendene mine forsiktig ned til baken hennes, la de på hver av rumpeballene og støttet hun kort opp så hun slapp lene seg så gæli på tærne. Jeg beit hun forsiiiiktig i underleppa før jeg kysset hun ømt på nytt på leppene. åh, jeg elsket den jenta.

36rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:53 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte selv. "You'll tell me if you feel pain or anything, right?" spurte jeg.

Sophia
Jeg rødmet svakt og la en hånd på hand for å flytte på hånda hans, var ikke helt komfortabel med dette i offentligheten. Jeg stønnet lydløst da han bet meg i leppa og gjengjeldte kysset.

37rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:55 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte og nikket på hodet.

Doug.
Jeg la bare forsiktig hendene på hoftene hennes istede jeg, og smilte mot leppene hennes når hun ga fra seg et lite luftstønn. Jeg avsluttet forsiktig kysset og strøk nesetippen min forsiktig over kinnet hennes. " I love you." hvisket jeg lavt mot øret hennes før jeg strøk ene hånden til hennes, og tok den.

38rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:56 pm

sirens


Admin

Lucas
JEg smilte og strøk magen bedre nå, med hele hånda. "You too, Asp" mumlet jeg mot kinnet hennes.

Sophia
Jeg la hånda på brystet hans og smilte av han, nøt strykingen. "I love you more than anything" mumlet jeg og klemte hånda hans mykt, så opp på han.

39rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Ons Des 17, 2014 11:58 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare av han, aw guttungen hadde fått kallenavn allerede. <3

Doug.
Jeg smilte bare fint til henne og ga hun et kort forsiktig kyss til på kinnet før jeg tok posene for henne og gikk nedover med hun igjen, hihi.

40rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:08 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte ned mot magen hennes før jeg kysset henne på kinnet og satte meg opp. "I can't wait until the next ultrasound" mumlet jeg.

Sophia
Jeg smilte av kysset og flettet fingrene våre sammen, gadd ikke å diskutere om posene nå.

41rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:10 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte og så opp på han. " Next monday." sa jeg bare, og smilte.

Doug.
Jeg smilte når hun flettet fingrene våres sammen, og gikk nedover med henne. " Where do you wanna go?" mumlet jeg og så ned på henne.

42rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:17 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og nikket. "You know, like two weeks before the birth, we can talk to him and he can hear us" sa jeg og strøk håret hennes unna pannen.

Sophia
Jeg så opp påhan, trakk litt på skuldrene. "I don't know" sa jeg, hadde egentlig ikke mer som stod på planen for idag, annet enn shopping.

43rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:18 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare av strykingen hans på pannen min og la hånden min kort på magen min. " yeah, i know." sa jeg smilende.

Doug.
Jeg så bare på henne. " wanna go back to the hotel then, or?" spurte jeg.

44rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:23 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og så ned på hånda hennes og magen. Fine fine fremtidige kona mi.

Sophia
Jeg nikket litt. "Yeah, we can do that" sa jeg og gikk med han. Vi kunne slappe av og kose oss til vi skulle på middag.

45rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:28 am

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare jeg, tihihi.

Doug.
Jeg smilte bare og nikket på hodet før jeg endret retningen vi gikk til retning hotellet. Vi bodde relativt nære gågata, så det var ikke langt å gå.

46rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:33 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg strakk litt på ryggen og armene før jeg gikk ut av sofaen. "I'm so hungry" klaget jeg.

Sophia
Jeg gikk med han og så meg rundt. Det var ikke så mange folk nå, det var ganske fredelig.

47rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:36 am

auro123



Valerie.
Jeg så bare på han og flirte. " We have pizza in the freezer." sa jeg og smilte uskyldig som et lite hint på at han godt kunne varme den opp tihi.

Doug.
Jeg slang kort med hendene våres mens vi gikk nedover gata, jeg.

48rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:41 am

sirens


Admin

Lucas
"Great" sa jeg og smilte, fant en boxer som jeg tok på meg og så mot henne. "You want me to bring it up here, or?" spurte jeg.

Sophia
Jeg smilte av han, han var så søt. Jeg gledet meg sånn til å se han i gensrene.

49rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:43 am

auro123



Valerie.
Jeg nikket bare på hodet og pakket meg inn i dyna, tehe.

Doug.
Jeg smilte fint ned til henne og krysset forsiiktig veien med hu etter å ha sett meg til begge kanter. <3

50rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Tor Des 18, 2014 12:49 am

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte før jeg gikk ut av rommet, og ned i bare boxern. Jeg fant pizzaen og satte den i ovnen, ryddet på kjøkkenet i mens.

Sophia
Jeg trippet inntil han da vi gikk over veien, siden han gikk med så lange raske skritt.

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 8]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet