ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 29 av 40]

701rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:02 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg g henne fjernkontrollen og startet spillet, beygnte å kjøre og sånn. Jeg var mario og hun peach <3

Greg
Jeg rødmet svakt. "Uhm, Lucas asked if I had a girlfriend, and I said that there was this guy, and he said I had to tell you about my feelings" sa jeg og rødmet mer.

Sophia
Jeg nøt det og sovnet tungt.

702rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:03 pm

auro123

Valerie.
Jeg beit meg bare kort i underleppa og svingte nærmest med der jeg satt.

Joshua.
Jeg smilte bare og gikk bort til han jeg, tihi. Jeg la armene mine forsiktig om nakken hans og ga han et forsiktig kyss på haka. " And so we did." mumlet jeg.

Doug.
Jeg smilte bare nr hun sovnet, og duppet etterhvert av selv.

703rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:06 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg lo litt av henne og snek meg bak henne etter jeg hadde tatt på pause, la armene rundt henne go spilte slik.

Greg
Jeg smilte og la hendene på hoftene hans, så ned på han. "I'm happy that we did" mumlet jeg.

Sophia
zzzz

704rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 5:43 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fint av han, tihi. Jeg kjørte relativt fint i spillet før jeg kræsjet borti en busk og veltet. Jeg ga fra meg en liten "noooo" aw.

Joshua.
Jeg smilte bare, tihi. Jeg ga han til slutt et forsiktig kyss på kinnet. "Lets take a picture togheter." sa jeg smilende. Very Happy

Doug.
sovsovsoverrr

705rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 5:48 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg lo litt av henne da hun døde og spilte videre, men la leppene mot hodet hennes mens jeg så på skjermen.

Greg
Jeg smilte og nikket, satte meg ned i sofaen og tok mobilen min, gikk innpå snæpchæt, ville jo vise det til val Very Happy

Snork
Spoler du?

706rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 5:50 pm

auro123

Valerie.
Jeg lente meg bare bakover og så på han når han spilte jeg.

Joshua.
Jeg satte mage bare siden av han jeg, hihi. " Snapchat?" sa jeg bare og smilte opp til han.

Doug.
Jeg våknet med armen min godt om henne, jeg.

707rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 5:52 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg tapte selv, med vilje egentlig, det var ikke gøy å spille uten henne. "Darn it" sutret jeg på tull før jeg la fra meg kontrollen og la armene helt rundt henne.

Greg
Jeg rødmet litt da han sa det. "I want to impress my little sister" sa jeg litt flau, visste ikke helt hvordan jeg skulle si det.

Sophia
Jeg sov enda veldig tungt, med et lite smil rundt munnen.

708rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 5:54 pm

auro123

Valerie.
Jeg flirte bare og la armene mine over hans, jeg.

Joshua.
Jeg flirte bare og ga han et kyss på kinnet før jeg så bort på telefonen hans, aw.

Doug.
Jeg strøk hånden min over ryggen hennes og så over ansiktet hennes. Ååh, hun var så nydelig.

709rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 5:57 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og kysset henne bak øret. "We're not winners today" spøkte jeg.

Greg
Jeg smilte av kysset og rettet kamera mot oss. "Kiss me then" sa jeg og så mot han, med et lite smil.

Sophia
Jeg nøt det og holdt på å våkne, laget den samme lille trøtte lyden jeg alltid laget når jeg våknet med han.

710rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 5:58 pm

auro123

Valerie.
Jeg flirte bare kort og strøk hånden min lett over armen hans.

Joshua.
Jeg snudde bare kort på hodet og så på han før jeg beit meg i underleppa. Jeg lente meg forsiktig imot han og ga han et søtt kyss på kinnet, aw. Jeg var så sjenert at tanken på at søstera skulle se oss sånn gjorde meg helt rød i trynet.

Doug.
Jeg smilte bare av lyden hun ga fra seg, og strøk hånden min forsiktig over håret hennes.

711rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:01 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg nøt det og vugget henne litt.

Greg
Jeg så på han, han var så sjenert og søt. Jeg tok bilde da han kysset kinnet mitt, selv om jeg ville ha et på munnen da Sad Jeg lagret bildet og viste det til han. "You're so cute" mumlet jeg.

Sophia
Jeg nøt det og våknet sakte, før jeg så opp på han.

712rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:02 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare av det, og lente meg sånn godt bakover og på han, aw.

Joshua.
Jeg rødmet bare og så kort bort jeg, aw. Jeg så etterhvert forsiktig tilbake på han og presset leppene sammen. " Lets take a new one." mumlet jeg.

Doug.
Jeg smilte bare fint til henne når hun åpnet øynene, og strøk hånden min lett over kinnet hennes. " Morning, beautiful." sa jeg og smilte.

713rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:09 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og lente hodet litt frem over henne kinda, kysset pannen hennes.

Greg
Jeg smilte av han og tok bort bildet. Før han rakk å gjøre noe kysset jeg han på leppene, og tok bilde. tihi

Sophia
Jeg nøt det og lukket øynene mens han strøk meg. "Morning" mumlet jeg hest.

714rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:11 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare på hodet og snudde meg bittelitt rundt så han fikk til å kysse meg på leppene også, hihi.

Joshua.
Jeg flirte bare mot leppene hans og så kort ned på telefonen hans for å se på bildet. " Ohgod, it looks like im totally disgusted." sa jeg flirende. Jeg rykket meg jo kort til siden når han kysset meg. Så jeg fjernet bildet og så på han. " One more, a bit slower this time." mumlet jeg før jeg la armen min om nakken hans og dro han litt tettere inntil meg. Jeg strøk forsiktig nesa mi over kinnet hans før jeg forsiktig kysset han på leppene. <3

Doug.
Jeg smilte bare og strøk hånden min over kinnet hennes en gang til før jeg flyttet den ned til midjen hennes. " Did you sleep well?" mumlet jeg.

715rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:19 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og kysset henne ømt.

Greg
Jeg lo litt av reaksjonen hans, men ble med på det. Jeg fuktet leppene mine og kysset han ømt, tok bildet, men brøt ikke kysset med en gang. Jeg elsket sånn å kysse med han <3

Sophia
Jeg nøt det og nikket svakt. "Did you?" spurte jeg lavt.

716rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:20 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare svakt imot leppene hans.

Joshua.
Jeg flyttet forsiktig armen min fra om nakken hans og la heller hånden lett på kinnet hans. Jeg beit han forsiktig i underleppa før jeg kysset han på nytt.

Doug.
Jeg nikket på hodet og strøk fingrene lett ved midjen hennes.

717rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:29 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte selv, strøk hånda til magen hennes.

Greg
Jeg nøt det og stønnet lavt, kysset han litt mer intenst.

Sophia
Jeg nøt det. "It didn't hurt this time" mumlet jeg lavt og så ikke direkte på han, det var litt flaut å si det da.

718rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:36 pm

auro123

Valerie.
Jeg så bare opp på ansiktet hans og smilte. Jeg likte så utrolig godt når han strøk meg over babymagen, det fikk meg til å føle meg så elsket. Han kom til å bli en fantastisk far.

Joshua.
Jeg strøk hånden min over kinnet hans og la den andre på låret hans. Han tente meg så fælt med de lydene sine.

Doug.
Jeg så bare på henne og presset leppene kort sammen. " Did you like it?" mumlet jeg lavt, og fortsatte strykingen på midjen hennes.

719rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:38 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte tilbake til henne og strøk bare. Jeg visste jeg kom til å skjemme bort Aspen veldig mye, det kom mamam og til å gjøre.

Greg
Jeg nøt det og smilte mot leppene hans, før jeg etter litt brøt det. Ville ikke, men. Jeg lagret bildet og skrev et hjerte før jeg sendte det til Val og Joshua, heheheh

Sophia
Jeg smilte svakt og nikket. "I did" mumlet jeg lavt.

720rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:42 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare aw. " We need to buy panties and stuff too." mumlet jeg plutselig og så ned på magen min.

Joshua.
Jeg beit meg bare kort i underleppa når han avsluttet det, og så kort ned på telefonen hans mens han skrev på et hjerte og postet det. Jeg tok deretter mobilen ut av hånden hans, og la den vekk før jeg så bort på han med et lurt blikk, hihihi.

Doug.
Jeg smilte bare fint og nikket svakt på hodet før jeg ga hun et forsiktig kyss på leppene.

721rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:44 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg flirte litt. "Panties? For you?" spurte jeg, skjønte ikke helt. Jeg skvatt litt da jeg hørte plingelyden fra mobilen hennes.

Greg
Jeg smilte bare til han og la armene rundt halsen hans, kysset han ømt igjen.

Sophia
Jeg nøt det og kysset mykt tilbake.

722rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:46 pm

auro123

Valerie.
" Noo, to Aspen." sa jeg flirende og så bort på mobilen min når den plinga. Jeg strakk meg bort til den. Jeg gikk inn på snapchat og åpnet snappen. " OMG THEYRE KISSING" sa jeg høyt og holdt telefonen opp mot Lucas så han også fikk sett!!

Joshua.
Jeg forflyttet meg forsiiktig over på fanget hans, og la begge hendene mine på hver av kinnene hans.

Doug.
Jeg smilte bare svakt mot leppene hennes, og la hånden min bare stille på midjen hennes.

723rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:50 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så på mobilen hennes og fikk et stort smil. "He did it" sa jeg, var så glad på Gregs vegne.

Greg
Jeg la en arm rundt midjen hans og kysset han lidenskapelig.

Sophia
Jeg strøk han på brystkassen og opp til skulderen, brøt kysset mykt. Å være her i London med han, bare vi to alene, etter helga hvertfall, fikk meg til å innse hvor mye jeg trengte han.

724rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:52 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fint og beit meg i underleppa. " Ohgod, i'm so happy for him." sa jeg og tok et bilde hvor jeg gliste skikkelig og la til en tommel opp emoji. aw.

Joshua.
Jeg satte en fot på hver side av han, og satte meg godt ned på skrittet hans. Very Happy Jeg holdt kysset hans og strøk forsiktig ene hånden min nedover kinnet hans, over halsen og ned til brystkassa.

Doug.
Jeg nøt strykingen hennes, og strøk hånden min kort ned til hofta hennes. Jeg så over ansiktet hennes når hun forsiktig brøt kysset og beit meg kort i underleppa.

725rh alourens - Page 29 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:56 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg lo litt av henne og kysset henne på tinningen på bildet. "Me too, he really likes him" sa jeg og strøk henne på bumpen.

Greg
Jeg stønnet lavt og la hånda på rumpa hans, kysset han lidenskapelig.

Sophia
Jeg strøk håret hans litt bakover. "I really hope these cuts and bruises disappear soon" mumlet jeg og sukket, hadde blitt så lei meg da han kom hjem slik.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 29 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens