ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 16 av 40]

376rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:29 pm

auro123

Valerie.
Jeg presset bare leppene sammen. Sad

Joshua.
Jeg så bare kort over ansiktet hans før jeg hevet skuldrene. "Idk, i like your personallity and yeah, you're cute." sa jeg og beit meg i underleppa.

Doug.
Jeg nøt kysset på hodet mitt, og strøk hånden min lett ved midjen hennes. "Its okay, i'm fine now." mumlet jeg og ga halsen hennes et lite kyss. Jeg hadde ingen som helst planer om å presse henne til noe som helst seksuelt fra nå av. Jeg ville vente til hun tok inativet selv.

377rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:39 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte fint til henne. "I'm just watching out for my lady and my son" sa jeg.

Greg
Jeg rødmet enda av han. "I've wanted to tell you for so long.." mumlet jeg.

Sophia
Jeg nøt det og klemte han litt. "You sure? We should disinfect your cuts" mumlet je.g

378rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:41 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare. " You're going to be a great dad." sa jeg smilede.

Joshua.
Jeg smilte bare og strøk tommelen min kort over hånden hans.

Doug.
Jeg løftet hodet og så kort over ansiktet hennes før jeg ga hun et forsiktig kyss på kinnet. " Okay, lets go to the bathroom." mumlet jeg.

379rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:44 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av henne, håpte jeg ikke ble altfor overbeskyttende. "You're going to be the best mom"

Greg
Jeg smilte og bet meg enda svakt i leppa, så på han. Jeg ville sånn kysse han.

Sophia
Jeg nikket litt og reiste meg, tok hånda hans. "Just go in there, I gotta go down and get the stuff" mumlet jeg og gikk ned.

380rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:46 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og rødmet, aw.

Joshua.
Jeg smilte bare over at han beit seg i underleppa, og slapp forsiktig opp ene hånden hans og tok tak i vinglasset mitt. Jeg tok en slurk og såpå han før jeg smilte og satte glasset på bordet igjen. Jeg slapp forsiktig den andre hånden hans også, og gikk bort til iphone doc'n våres, og satte på noe musikk. Jeg så bort på han og beit meg kort i underleppa før jeg gjorde sånn "komhit" med hånda, hihi.

Doug.
Jeg nikket på hodet og gikk inn på badet, og satte meg på doen imens.

381rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:48 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av henne og strøk foten hennes godt.

Greg
Jeg så etter han og smilte av han, reiste meg og gikk sakte mot han. "May I have this dance?" spurte jeg med et lite flir, tok hånda hans.

Sophia
Jeg fant Ruth. "He's in an okay mood, I just have to disinfect his cuts and stuff" sa jeg til henne.

382rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:49 pm

auro123

Valerie.
Jeg nøt strykingen hans og smilte fint opp til han.

Joshua.
Jeg lo bare kort og strakte han forsiktig hånden min, beit meg i underleppa når han tok den.

Ruth.
Jeg nikket på hodet og så på henne. " Okay, i'll go upstairs after that then." sa jeg og smilte.

383rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:52 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av henne, elsket å se henne smile. "When is the next control(?)?" spurte jeg.

Greg
Jeg tok hånda hans og gikk nærmere han, la den ene hånda hans på midjen min, og la min på skulderen hans.

Sophia
"Thank you" sa jeg og smilte svakt før jeg gikk til badet og fant noe å rense med og bomull, gikk opp til han igjen.

384rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:54 pm

auro123

Valerie.
" Next monday." mumlet jeg og smilte.

Joshua.
Jeg beit meg kort i underleppa, og holdt hånden min forsiktig på midjen hans. Jeg stelte meg relativt tett inntil han, og så opp på ansiktet hans. Han var biiittelitt høyere enn meg, aw.

Doug.
Jeg skottet opp på døra når hun kom inn og smilte.

385rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:58 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte stort. "Maybe we should take Greg with us, I think he would like it" sa jeg.

Greg
Jeg rødmet litt da han kom så nærme, hadde sommerfugler i magen. Jeg kunne ikke danse, så vi stod bare og svaiet, haha.

Sophia
Jeg smilte svakt og la det fra meg på benken, før jeg lente hodet hans litt bak og begynte å rense det i brynet.

386rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 8:00 pm

auro123

Valerie.
" Yeah, that would be nice." sa jeg smilende.

Joshua.
Jeg beit meg kort i underleppa og lente forsiktig tinningen min mot hans, aw. Det var heldigvis en rolig sang. <3

Doug.
Jeg ga fra meg et kort stønn og beit meg i underleppa. " Ouch that hurts." mumlet jeg lavt.

387rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 8:01 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg nikket litt, visste han ble glad når vi sa han kunne bli med.

Greg
Jeg smilte for meg selv og lente hodet litt mot han også, likte dette her.

Sophia
Jeg tok bort bomullen litt og bet meg i leppa. "I know" mumlet jeg før jeg fortsatte.

388rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 8:02 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare jeg, hihi.

Joshua.
Jeg strøk forsiktig hånden min litt mer om midjen hans.

Doug.
Jeg lukket bare øyet hun fikset ved, og beit meg hardt i underleppa. Det var så vondt. Sad

389rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 8:06 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg strakk litt på meg med hendene i været der jeg satt.

Greg
Jeg nøt det og lukket øynene mine, men det endte opp med at jeg vrikket foten da jeg tråkket ned og holdt på å tryne og dra han over meg. Klumse.

Sophia
Jeg så ned på han og presset leppene sammen, ble ferdig. Så tok jeg mer bomull og tok sprit på den, før jeg renset videre.

390rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 8:08 pm

auro123

Valerie.
Jeg flyttet bittelitt på beina, jeg.

Joshua.
Jeg klarte ikke holde fliret unna når han mistet balansen, og la armene mine bittelitt bedre om han så jeg fikk støttet han opp. " You okay?" mumlet jeg og så kort over ansiktet hans.

Doug.
" OUCH" sa jeg bare når hun tok spriten på, og lente hodet mitt vekk. Sad " Sorry, it hurts." mumlet jeg og så kort over henne før jeg lente hodet mitt tilbake igjen så hun kunne fortsette.

391rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 8:38 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så på henne og smilte litt. "Are you as tired as I am?" spurte jeg.

Greg
Jeg tok tak i overarmene hans, lo bare. "Oh my god" flirte litt, var litt flaut og.

Sophia
"Sorry" mumlet jeg og renset alt da han lente seg tilbake. "Okay, done" sa jeg og strøk han litt på skulderen. Blåveisen hans så så vond ut, og han var blå på nesa og.

392rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 8:41 pm

auro123

Valerie.
" I don't know, but i am bloody tired." sa jeg flirende.

Joshua.
Jeg beit meg i underleppa og så bare godt over ansiktet hans mens han flirte. Jeg fuktet kort over leppene mine før jeg forsiktig lente hodet mitt bittelitt mer imot hans.

Doug.
Jeg nikket bare svakt på hodet og beit meg kort i underleppa når hun var ferdig. " Thanks." mumlet jeg.

393rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 8:51 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte. "Wanna go to bed?" spurte jeg. Det ble nok mye for henne med maten og besøk og alt.

Greg
Jeg kjente hvor varm jeg ble i fjeset ogfuktet leppene mine, lente meg litt nærmere selv. Oh god, nå skjedde det.

Sophia
Jeg presset frem et lite smil, og kastet de brukte bomullsdottene. "It should be scars in two days" sa jeg.

394rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 8:52 pm

auro123

Valerie.
Jeg nikket svakt på hodet og satte meg opp.

Joshua.
Jeg holdt hendene mine forsiktig på midjen hans, og dro han bittelitt nærmere meg idet jeg forsiktig kysset han ømt på leppene.

Doug.
Jeg nikket kort på hodet og beit meg i underleppa.

395rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 8:55 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg reiste meg og holdt hendene mot henne.

Greg
Jeg la den ene hånda som jeg hadde på skulderen hans, til håret. Jeg fikk så mye varme og glede inni meg da han kysset meg, gjengjeldte kysset og holdt på det.

Sophia
Jeg satte det til siden og holdt hånda ut for å hjelpe han opp. "How's the.. uhm, hangover?"

396rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 8:57 pm

auro123

Valerie.
Jeg tok imot hendene hans, jeg.

Joshua.
Jeg klemte han tett inntil meg, og strøk hendene mine oppover ryggen hans. Det kilte i hele kroppen. Jeg holdt kysset hans, og avsluttet det etterhvert forsiiktig. Jeg lente pannen min mot hans, og beit meg i underleppa. " Wow." hvisket jeg lavt.

Doug.
Jeg tok hånden hennes og reiste meg. " Its okay, i actually don't feel that bad." mumlet jeg.

397rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:02 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg dro henne opp og inntil meg. "Hold tight, princess" sa jeg før jeg løftet henne i armene mine.

Greg
Jeg nøt kysset og alt han gjorde. Jeg lente bare pannen mot hans, holdt øynene igjen. Jeg følte meg så tilfreds.

SOphia
"You dont?" spurte jeg og bet meg svakt i leppa. Jeg visste ikke om jeg skulle påpeke hva han hadde rusa seg på igår.

398rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:04 pm

auro123

Valerie.
Jeg flirte bare når han løftet meg, og la armene mine sånn om nakken hans, hihi.

Joshua.
Jeg strøk hendene mine ned til midjen hans igjen, og strøk forsiktig nesa mi over kinnet hans.

Doug.
" Nope." sa jeg bare og smilte kort.

399rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:10 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte ned til henne og gikk opp til soverommet vårt, la henne ned i senga.

Greg
Jeg nøt det og smilte svakt, åpnet øynene igjen. "You have no idea how much I've wanted to do that" mumlet jeg.

Sophia
Jeg nikket svakt og hjalp han til senga igjen. "I just gotta go downstairs with the stuff" sa jeg og strøk håret hans bakover, før jeg gikk ned.

400rh alourens - Page 16 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:11 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fint til han og krabbet bedre opp i senga.

Joshua.
Jeg beit meg i underleppa og strøk nesetippen min godt over kinnet hans. " Me too." mumlet jeg, lavt.

Doug.
Jeg smilte bare og nikket på hodet før jeg la meg på ryggen i senga og så opp i taket.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 16 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens