ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 28 av 40]

676rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 12:40 pm

auro123

Valerie.
Jeg lo bare av han og rødmet.

Joshua.
Jeg smilte bare av han og ventet til han hadde funnet håndklær før jeg gikk ut av dusjen.

Doug.
Jeg så bare kort på magen hennes før jeg ga hun et kyss på kinnet og reiste meg. " Wait here." mumlet jeg og tuslet naken ut på badet hihi. <3

677rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 12:45 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg flirte selv og snudde meg helt mot henne. "It's true" mumlet jeg.

Greg
Jeg kastet det ene til han, før jeg festet det andre rundt hoftene mine.

Sophia
Jeg smilte og så etter han, tok dyna ned til hoftene mine, så jeg ikke finn sæd på den.

678rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 12:53 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og beit meg i underleppa. " But you already got me." hvisket jeg nærmest, hihi.

Joshua.
Jeg tok det imot og tørket hele kroppen før jeg wrappet det rundt meg som en kjole. OG der har vi forskjellen. Joshua er visst litt mer feminin, hahah.

Doug.
Jeg kom etterhvert tilbake med en bunke med papir, hihi. Jeg satte meg ned siden av henne og tørket det forsiiktig av den pene magen hennes.

679rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 12:55 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte bare fint. (han har ikke fridd, nei?)

Greg
Jeg smilte litt av han og flirte av kjolen, så søt. Men jeg kommenterte ikke noe på det, og fant hårføneren hans for å tørke håret mitt.

Sophia
Jeg lo litt og fulgte med på fjeset hans, han var så golli.

680rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 12:58 pm

auro123

Valerie.
(nei men hun mente liksom som kjæreste og samboer og ja alt sånn haha.) Jeg smilte fornøyd, tihi.

Joshua.
Jeg gikk bare inn på soverommet mitt med vått hår for å finne en ren underbukse, jeg.

Doug.
Jeg så bare opp på henne og beit meg sånn søtt i underleppa før jeg brettet sammen papiret, reiste meg og gikk inn på badet å spylte det ned i do.

681rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 1:01 pm

sirens

Admin

Lucas
(jeg blanda bare med et eget rh haha) Jeg studerte henne, kanskje jeg fikk henne til jul på en annen måte? hoho

Greg
Jeg så etter han i speilet, tørket håret mitt slik at det ble fluffy og jeg så ut som en unge.

SOphia
Jeg smilte stort av smilet hans og satte meg opp for å vente på han.

682rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 1:02 pm

auro123

Valerie.
(åjaa) Jeg smilte bare. Very Happy

Joshua.
Jeg dro på meg en tight sittende, grå calvin klein boxer hihi.

Doug.
Jeg kom tilbake og dumpet ned på senga siden av henne. Ga hun et smask på kinnet.

683rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 1:05 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg lente meg mot henne og kysset henne mykt.

Lucas
Jeg la hørføneren på plass igjen og gredde hånda litt i håret mitt, gikk inn på rommet hans. "Looking good" sa jeg og stoppet opp.

Sophia
Jeg smilte av han og la meg på siden, før jeg veltet meg litt over han.

684rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 7:56 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte fint mot leppene hans, hihi.

Joshua.
Jeg så bare bort på han når han kom inn og smilte. " You look like a little child." sa jeg flirende og gikk bort til han, dro hånden min igjennom det fluffy håret hans aw.

Doug.
Jeg smilte bare av henen og strøk hånden over ryggen hennes.

685rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 7:58 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte svakt og strøk henne på kinnet, før jeg gjespet mot munnen hennes. Raping og gjesping, jaha.

Greg
Jeg lo litt og så på fjeset hans da han dro hånda gjennom håret mitt. "Wanna fix my hair?" spurte jeg og smilte.

Sophia
Jeg smilte svakt og kysset han på kjeven, strøk han på brystet.

686rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:04 pm

auro123

Valerie.
Jege flirte bare dumt av han og lente meg litt bort. " Maybe we should try and get some sleep." mumlet jeg.

Joshua.
Jeg gliste bare og nikket på hodet. " I'd love to!" Jeg hadde gått frisørlinje i tre år, så var det noe jeg likte var det å drive med folks hår.

Doug.
Jeg nøt det og så over ansiktet hennes, strøk forsiktig en hårlokk vekk fra ansiktet hennes. " I love you so much." mumlet jeg lavt.

687rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:07 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smitle bare sv henne. "We already slept a lot" mumlet jeg og la hodet på skulderen hennes.

Greg
Jeg lo litt og smilte av han, satte meg bare ned på sengekanten hans.

Sophia
Jeg smilte svakt og så nad i øynene hans. "I love you more" mumlet jeg og strøk han i brysthårene.

688rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:13 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og la meg tett inntil han, jeg. " Yeah, but lets sleep more." mumlet jeg.

Joshua.
Jeg smilte bare fornøyd og gikk bort til der jeg hadde hårvoksen min liggende, og tok den med meg bort til han. Jeg åpnet boksen, tok ut en klatt (gud ordet klatt er så ja hahah) og klasket hendene sammen for å få det jevnt utover i hendene mine før jeg begynte style håret hans. Very Happy

Doug.
Jeg smilte bare fint og lente meg kort opp så jeg fikk gitt hun et ømt kyss på leppene.

689rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:15 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og la meg bedre til rette. "Hmmm, okay" mumlet jeg, lot som om jeg nølte.

Greg
Jeg studerte han og smilte, lukket øynene mens han fikset på håret mitt. (klatt jaa)

Sophia
Jeg lukket øynene og kysset han ømt tilbake.

690rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:19 pm

auro123

Valerie.
Jeg flirte bare. " Ooor we can play video games?" sa jeg og smilte.

Joshua.
Jeg stylet det sånn som han alltid gikk med det, og ga nesetippen hans et kort kyss før jeg gikk inn på badet og skylte hendene igjen.

Doug.
Jeg smilte mot leppene hennes.

691rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:21 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så på henne igjen og smilte litt. "Which game?" spurte jeg lurt og satte meg opp.

Greg
Jeg smilte av kysset og lukket øynene opp, gikk etter han for å se. "Wow, you do it way faster than me" sa jeg og flirte.

Sophia
"My head hurts so much" mumlet jeg mot leppene hans før jeg så på han.

692rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:23 pm

auro123

Valerie.
Jeg hevet skuldrene. " You can choose." sa jeg.

Joshua.
Jeg flirte bare av reaksjonen hans, og sto bare der i underbuksa og vasket hendne mine med såpe som luktet fersken. <3

Doug.
Jeg så kort over ansiktet hennes. "I can go buy some paracetamol if you need?" sa jeg.

693rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:27 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg nikket litt og reiste meg opp, holdt ut hendene mot henne for å flytte oss til stua.

Greg
Jeg snudde blikket til han og kom opp bak han, la armene rundt magen hans og haka på skulderen.

SOphia
Jeg rynket litt på nesa. "You don't have to do that. Besides, aren't we staying in all day anyway?" spurte jeg.

694rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:30 pm

auro123

Valerie.
Jeg tok bare forsiktig hendene hans, reiste meg og gikk med han til stua.

Joshua.
Jeg så bare kort på oss i speilet og smilte for meg selv før jeg så ned på hendene mine igjen jeg, hihi.

Doug.
Jeg så bare på henne og smilte. " Idk, if you wanna do something. We'll go outside."

695rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:33 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg hjalp henne opp og smilte litt, leiet henne ut i stua.

Greg
Jeg smilte og kysset han bak øret, før jeg slapp og gikk til rommet mitt for å kle meg.

Sophia
"Okay, maybe we can see something" sa jeg, tross at jeg følte meg litt dårlig, det hjalp nok med smertestillende, og han ville sikkert ikke bare ligge her.

696rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:35 pm

auro123

Valerie.
Jeg gikk bare med han jeg, tihi.

Joshua.
(hvis han dropper ta på seg skjorta nå så kan de sende det der ene bildet hvor begge sitter i bar overkropp til henne!!) Jeg tørket hendene og gikk inn på rommet selv.

Doug.
Jeg nikket bare kort på hodet og ga hun et kyss på kinnet. " But lets see if you feel better first." mumlet jeg.

697rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:39 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg lot henne sette seg i sofaen og pakket teppet rundt henne før jeg fikset med å sette inn mariokart Very Happy

Greg (jaa)
Jeg tok bare på meg bokser, en svart skinnyjeans og noen sokker, før jeg stilte meg i dørkarmen hans.

Sophia
Jeg nøt det lille kysset, smilte svakt. "Okay" sa jeg og la hodet på skulderen hans. "After all we are here for as long as we want, we aren't leaving before we've seen the whole city" mumlet jeg.

698rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:52 pm

auro123

Valerie.
Jeg så bare på han, jeg.

Joshua.
Jeg smilte bare fint til han og strøk han lett over brystkassa med pekefingeren når jeg gikk forbi han og bort til skapet mitt for å finne en bukse.

Doug.
Jeg smilte bare og la meg godt ned inntil henne så hun fikk enklere til å hvilke hodet på skulderen min.

699rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:57 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg skrudde på tven og tok kontrollene bort og satte meg under med henne.

Greg
Jeg smilte av han og fulgte med på han. "I told Val and Lucas about you yesterday" mumlet jeg og rødmet svakt.

Sophia
Jeg lukket øynene og holdt armen over magen hans, lå så sykt godt. Og begynte å duppe litt av etterhvert.

700rh alourens - Page 28 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 8:58 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare jeg, tihi.

Joshua.
Jeg dro buksa over rumpa og så kort bort på han over skulderen. " What did you say?" sa jeg og beit meg i underleppa for å ikke smile, aw han hadde nevnt meg for søstera si!!

Doug.
Jeg smilte bare for meg selv og strøk hun over ryggen.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 28 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens