ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 27 av 40]

651rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:48 am

sirens

Admin

Lucas
JEg smilte og gjengjeldte kysset, før jeg kom med en liten rap.

Greg
Jeg bevegde dem litt ut og inn før jeg tok dem ut. "Turn around" hvisket jeg i øret hans.

Sophia
Jeg knep øynene igjen og stønnet høyere, klorte han nedover ryggen med hånda jeg hadde hvilt der. Herregud.

652rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:50 am

auro123

Valerie.
Jeg knakk bare ut i latter når han rapa, og ble sittende å flire for meg selv.

Joshua.
Jeg gjorde som han sa, og snudde meg. Jeg beit meg i underleppa og lente meg kort inntil veggen, tehe.

Doug.
Jeg forhold bare pannen min mot hennes, og luftstønnet nå og da. Jeg støtet forsiktig litt hardere imot henne, bare for å se hvordan hun reagerte på det.

653rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:56 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg måtte le selv, klarte ikek å stoppe siden hun satt sånn og flirte.

Greg
Jeg gikk inntil han og kysset han på skulderen, før jeg holdt tuppen min mot inngangen hans. "Ready?" mumlet jeg lavt i øret hans.

Sophia
Jeg klynket litt da han plutselig gikk hardere, klorte mer i ryggen hans. Jeg likte det egentlig best rolig.

654rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:59 am

auro123

Valerie.
Fliringen gikk relativt fort over til latter igjen når han også begynte le. Jeg ble sittende å le for meg selv, herregud. <3

Joshua.
Jeg nøt kysset hans på skulderen min og nikket kort på hodet.

Doug.
Jeg kysset hun forsiktig og ømt på leppene før jeg roet ned tempoet igjen, det var best sånn også. Det ble liksom mer følelser, ikke bare sex.

655rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:01 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg lo av henne og fikk et søtt bilde da, før jeg la meg ned med hodet i fanget hennes, flirte litt enda.

Greg
Jeg kysset han mykt på halsen da jeg presset meg inn i han, stønnet lavt. "Oh god" mumlet jeg.

Sophia
Jeg holdt på kysset og ble litt roligere, stønnet innimellom mot leppene hans.

656rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:04 am

auro123

Valerie.
Jeg strøk hånden min over kinnet hans og ble sittende å flire for meg selv en skikkelig god stund etteprå. " I cant stop laughing." sa jeg flirende og så over ansiktet hans.

Joshua.
Jeg satte beina kort bittelitt fra hverandre og lente meg godt inntil veggen. Jeg ga fra meg et relativt høyt stønn når han presset seg inn i meg, og beit meg i underleppa.

Doug.
Jeg holdt bare leppene mine lett imot hennes og forhold det rolige tempoet, hihi.

657rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:06 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg lo litt selv, men var roligere nå. "I love your laugh" mumlet jeg lavt og strakk hånda opp til kinnet hennes.

Greg
Jeg ble så tent av stønningen hans, beveget meg lenger inn og stønnet mot skulderen hans.

Sophia
Jeg strøk i håret hans og kysset han mykt, det var så godt nå.

658rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:09 am

auro123

Valerie.
Jeg flirte bare og rødmet før jeg saakte men sikkert sluttet flire.

Joshua.
Jeg strøk hånden min nedover magen min og til dicken min, la hånden om den og ble bare stående å stønne mens han gikk lengre inn. " Ohgod, you're so big." mumlet jeg ut i et stønn.

Doug.
Jeg holdt kysset hennes og la til slutt armene rundt henne og snudde oss rundt så hun ble sittende over meg. Jeg strøk hendene mine lett over lårene hennes før jeg strøk de opp til hoftene hennes.

659rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:11 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og så opp på henne, min kjæreste kjære.

Greg
Jeg gikk helt inn og stoppet litt opp der, holdt en hånd på hofta hans og en på midjen. Jeg ble jo glad for å høre det. "You're so tight" mumlet jeg mot halsen hans.

Sophia
Jeg fniste kort da han snudde oss rundt og stønnet lavt da jeg kom helt nedpå han. Jeg la meg jo fremover mot han, holdt hendene i senga for å holde meg oppe. Jeg så litt på han, før jeg lente meg litt frem slik at han gikk litt ut av meg, før jeg satte meg ned igjen.

660rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:13 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fint ned til han og lente meg ned så jeg fikk gitt han et kyss. <3

Joshua.
Jeg lente baken godt inntil han og la den ene hånden min kort over hans.

Doug.
Jeg ga fra meg et kort stønn og strøk hendene mine godt over hoftene hennes.

661rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:17 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og kysset henne mykt tilbake, holdt henne litt nede.

Greg
Jeg stønnet og pustet tyngre, begynte å bevege meg rolig ut og inn.

Sophia
Jeg stønnet selv og kysset han smått på halsen, gjentok bevegelsene.

662rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:19 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fint mot leppene hans.

Joshua.
Jeg ga fra meg et relativt høyt stønn når han begynte bevege seg ut og inn, og wanket meg selv kort for å få maksimal nytelse. hihi

Doug.
Jeg nøt kyssene hennes og strøk hendene mine godt oppover ryggen hennes før jeg la de på hoftene hennes igjen. Jeg lot hun bestemme tempo. <3

663rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:24 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og brøt kysset mykt, satte meg opå ved henne igjne.

Greg
Jeg stønnet høyere selv og klemte fingrene litt inn i hofta hans.

Sophia
Jeg nøt strykingen og lente pannen mot hans heller, gjorde det litt sakte og klumsete. "Can you.." begynte jeg og rødmet. Jeg fikk det ikke helt til, ville ligge under.

664rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:26 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare jeg, tihi.

Joshua.
Jeg lente baken godt imot han så det ble hardere for hver gang han støet imot. Jeg økte tempoet kort på wankingen min og begynte allerede å nærme meg klimax.

Doug.
Jeg nikket kort på hodet og ga hun et forsiktig kyss på kinnet før jeg rullet oss rundt igjen så jeg ble liggende over henne. Jeg presset meg forsiktig inn i henne på nytt siden jeg glei ut i det vi snudde oss. Jeg strøk den forsiktig over klitten hennes et par ganger før jeg strøk den helt inn og la meg ned over henne igjen. Jeg ga hun et ømt kyss på leppene og begynte forsiktig bevege på hoftene.

665rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:29 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg strøk håret hennes bak øret. "It feels like Sunday" mumlet jeg.

Greg
Jeg stønnet høyere og støtet hardere og hardere, men ikke sånn at det ble vondt. Jeg holdt fast i hofta hans, kom snaart.

Sophia
Jeg la armene rundt halsen hans igjen og stønnet da han kom inn igjen, det var så godt. Og jeg var skikkelig varmet opp nå. Jeg kysset han tilbake og stønnet i munnen hans.

666rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:32 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og nikket på hode.

Joshua.
Jeg stønnet og lente pannen min inntil veggen. Jeg kom etterhvert med et massivt stønn, og skalv skikkelig i beina, tihi.

Doug.
Jeg beit hun forsiktig i underleppa og holdt det rolige, behagelige tempoet hihi.

667rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:36 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og la meg ned, holdt henne i armene mine så dro henne med meg.

Greg
Jeg kjente godt når han kom, lente leppene mot skulderen hans og kom like etter han, inni han. Faen, han var så god.

Sophia
Jeg stønnet og åpnet munnen min litt, for å møte tunga hans.

668rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:52 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og la meg godt inntil han, hihi.

Joshua.
Jeg ble bare stående å klynke for meg selv, hihi.

Doug.
Jeg strøk bare tunga mi rundt hennes og holdt tempoet oppe, bare biiittelitt raskere fordi jeg var så c

669rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 11:57 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg strøk henne i håret og ryggen og begynte å nynne på nokeeee.

Greg
Jeg var lent inntil han og pustet tungt, før jeg sakte trakk meg ut av han.

Sophia
Jeg stønnet høyere og klinte med han, ble litt klumsete fra min side da, det var så godt.

670rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 12:02 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare, ååh elsket når han sang og nynnet. <3

Joshua.
Jeg klynket bare kort og snudde meg så jeg ble stående med ryggen lent inntil veggen og ansiktet imot han.

Doug.
Jeg beit hun forsiktig i underleppa og holdt det småraske tempoet. "I'm gonna cum." mumlet jeg mot leppene hennes og ga fra meg noen korte luftstønn. Jeg var så close.

671rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 12:13 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg hadde lukket øynene og bare koste henne mens jeg nynnet.

Greg
Jeg la en hånd i veggen for å ikke lene meg helt på han. "Wow" mumlet jeg, som igår, og lente pannen mot han.s

Sophia
Jeg stønnet raskere og kysset han mykt, kom rett etterdet. Gud så deilig.

672rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 12:16 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare for meg selv, tihi.

Joshua.
Jeg lukket bare øynene og smilte jeg.

Doug.
Jeg trakk meg raskt ut av henne idet jeg kom, jeg. Jeg visste ikke om hun gikk på piller, og siden vi ikke brukte kondom tok jeg ikke sjansen.

673rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 12:18 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg begynte å synge bittelitt på en eller annen julesang, haha.

Greg
Jeg la armene godt rundt han og kysset han lett. "We should get out of the shower" mumlet jeg og humret lavt.

Sophia
Jeg skvatt litt da den varme væska hans traff magen min, dette kom til å bli klisseten. Jeg trakk han inntil meg igjen, var så sliten.

jo hun går på pilla, haha, sa jo det i starten

674rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 12:36 pm

auro123

åja ja vi sier han ikke huska det da hahah

Valerie.
Jeg flirte bare.

Joshua.
Jeg nikket på hodet og strøk han lett over brystkassa. " yeah, we should."

Doug.
Jeg la meg bare sånn halvveis over henne og halvveis siden av henne, trakk meg ut av henne og trakk puste dypt.

675rh alourens - Page 27 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 12:38 pm

sirens

Admin

haha okei

Lucas
Jeg lo litt selv og fortsatte. "All I want for christmas is YOUUUUUUU!" sang jeg høyt til slutt og så på henne.

Greg
Jeg smilte svakt og skylte meg under vannet, gikk ut og fant håndklær til oss, tihi.

Sophia
Jeg klynket lavt da han trakk seg ut av meg og så opp på han, smilte svakt. "I have to.. this" mumlet jeg og hintet til magen hans. "I have to get it off" mumlet jeg og rynket på nesa, kunne liksom ikke bevege meg uten at det kom ut i senga.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 27 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens