ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 26 av 40]

626rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:40 am

auro123

Joshua.
Jeg strøk ene hånden min forsiktig vekk fra rumpa hans, og strøk den forsiktig over nederste delen av magen hans.

Valerie.
Jeg satte meg opp imens og tok på meg en truse, og en t-skjorte før jeg satte meg opp i senga og pakket meg inn i dyna, hihi.

Doug.
Jeg stoppet forsiktig opp og hun et godt kyss på magen før jeg krabbet over henne og ga hun et ømt, intenst kyss på leppene. Jeg ville ikke hun skulle komme, ikke enda.

627rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:43 am

sirens

Admin

Greg
Jeg stønnet lavt, var så tent og han bare.. åå. Jeg kysset han lett på munnen igjen.

Lucas
Jeg tok maten og gikk inn på rommet igjen, smilte av hvordan hun satt.

Sophia
Jeg smilte av det lille kysset, kysset han mykt tilbake og la den andre hånda i nakken hans.

628rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:44 am

auro123

Joshua.
Jeg strøk forsiktig hånden min ned til boneren hans, og strøk forsiktig hånden over. Jeg kysset han intnst på leppene tilbake, etter å ha holdt kysset hans en stund.

Valerie.
Jeg smilte bare fint til han når han kom inn på rommet igjen, hihi.

Doug.
Jeg smilte fint ned til henne og la armene mine godt om henne før jeg rullet oss rundt så hun havnet øverst. Jeg hadde fremdeles buksa på, så he he det nå fikk hun kle av meg. Wink

629rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:55 am

sirens

Admin

Greg
Jeg stønnet mot leppene hans, nøt det. Men ble litt lei av vannet da.

Lucas
Jeg smilte og satte maten på senga, satte meg ved henne. "What do you want first?" spurte jeg og pakket det opp.

Sophia
Jeg smilte litt da han snudde oss rundt. JEg kysset han på haka før jeg ga han små kyss fra brystet og ned til buksekanten, som jeg kneppet opp og dro ned, sammen med bokseren.

630rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:56 am

auro123

Joshua.
Jeg beit han kort i underleppa og la hånden min godt om skaftet hihi.

Valerie.
Jeg så bare på greiene mens han pakket det opp og pekte til slutt på den ene boksen.

Doug.
Jeg nøt kyssene og beit meg kort i underleppa. Jeg løftet kort på baken når hun dro av meg buksa og boxeren så hun lettere fikk den av meg.

631rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:59 am

sirens

Admin

Greg
Jeg nøt det og stønnet, herregud.

Lucas
Jeg smilte og rakte den mot henne, ga henne den ene gaffelen (hadde tatt med sier vi).

Sophia
Jeg flyttet meg til siden så jeg fikk det helt av, før jeg la en hånd om kuken hans og begynte å runke han, spyttet og litt så det ble bedre gli.

632rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:01 am

auro123

Joshua.
Jeg kysset han forsiktig på leppene igjen og bare klemte kort om den, hihi.

Valerie.
Jeg tok det bare imot og takket, hihi.

Doug.
Jeg så på henne og lukket øynene kort og stønnet. " Oh, Soph." mumlet jeg.

633rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:03 am

sirens

Admin

Greg
Jeg stønnet bare mot leppene hans.

Lucas
Jeg tok en bit fra min boks, stønnet lavt siden det var så godt.

Sophia
Jeg så litt opp på han, før jeg lente meg ned og la leppene om tuppen hans, runket det nedfor da.

634rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:05 am

auro123

Joshua.
Jeg kysset meg forsiktig utover kinnet hans, nedover halsen før jeg forsiiktig fortsatte nedover. Wink

Valerie.
Jeg flirte bare av reaksjonen hans, og tok en bit selv.

Doug.
Jeg strøk hånden min kort igjennom håret hennes og ga fra meg et kort stønn igjen. Ågud, jeg hadde savnet dette.

635rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:08 am

sirens

Admin

Greg
Jeg nøt det og så ned på han da han gikk lenger ned.

Lucas
Jeg smilte litt og spiste, var så sulten kjente jeg.

Sophia
Jeg nøt strykingen og lente meg litt mer ned, sirkulerte tunga rundt tuppen hans. Runket enda bittelitt.

636rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:09 am

auro123

Joshua.
Jeg satte meg etterhvert ned på knærne i dusjen, og strøk hendene godt over lårene hans.

Valerie.
Jeg ga fra meg en kort lyd selv fordi det var så godt, og tok en bit til.

Doug.
Jeg strøk hånden min godt igjennom håret hennes og beit meg i underleppa. "Oh god." mumlet jeg.

637rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:11 am

sirens

Admin

Greg
Jeg bet meg svakt i leppa og så ned på han, strøk han i håret.

Lucas
Jeg smilte av henne og spiste, tok ris oppi og sånn.

Sophia
Jeg nøt strykingen og fortsatte et minutt eller to, før jeg satte meg litt opp. Han måtte ikke komme enda.

638rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:13 am

auro123

Joshua.
Jeg strøk den ene hånden min opp til dicken hans, og holdt den rett før jeg forsiktig la leppene om tuppen og lente meg godt imot han.

Valerie.
Jeg spiste bare rett fra boksen jeg, aw.

Doug.
Jeg begynte bli relativt close når hun stoppet. Jeg så opp på ansiktet hennes og smilte kjekt. Jeg satte meg kort opp, og strøk hånden min lett over kinnet hennes før jeg ga hun et ømt kyss på leppene.

639rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:17 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg spiste, så jo på henne innimellom.

Greg
Jeg stønnet langsomt og lente hodet bak da han tok meg i munnen.

Sophia
Jeg smilte svakt og la meg ned igjen da han hadde satt seg opp, lå på siden mot han. Jeg la hånda på brystet hans og kysset han mykt tilbake.

640rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:19 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare, jeg. Og spiste goodt og fornøyd.

Joshua.
Jeg strøk ene hånden min kort bak til baken hans og strøk hånden over der mens jeg brukte den andre hånden til å holde dicken hans rett så jeg fikk til å suge han. Jeg begynte etterhvert suge ordentlig, hihi.

Doug.
Jeg holdt kysset hennes mens jeg forsiktig snudde oss rundt så hun ble liggende underst. Jeg dro dyna kort over oss før jeg forsiktig la meg ned mellom beina hennes. Jeg strøk dicken min forsiktig mellom leppene hennes og ga hun et nytt kyss på leppene. " ready?" mumlet jeg lavt mot leppene hennes.

641rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:24 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg spiste meg mett og satte boksen bort. "Good?" spurte jeg henne.

Greg
Jeg nøt strykingen og stønnet, rev litt i håret hans. Så deiliiig.

SOphia
Jeg holdt meg fast i han når han snudde seg til å ligge over meg. Jeg ble fornøyd over at han tok dyna over oss, ville ikke fryse på beina. Jeg stønnet og kysset han mykt tilbake. "Mhm" mumlet jeg og strøk han i håret.

642rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:25 am

auro123

Valerie.
Jeg nikket på hodet og smilte til han.

Joshua.
Jeg sirkulerte tunga om tuppen og beit meg kort i underleppa før jeg reiste meg opp igjen. Jeg la armene om nakken hans og ga han et kort kyss på leppene. "Fuck me." hvisket jeg. he he

Doug.
Jeg kysset hun ømt, men intenst på leppene og strøk meg forsiktig inn i henne. Jeg ga fra meg et kort luftstønn mot leppene hennes, ohwow.

643rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:29 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og tok mobilen min, hadde fått melding av mamma. En lang en.

Greg
Jeg stønnet og rettet meg opp igjen, la hendene på midjen hans. "In here?" spurte jeg lavt, lente pannen mot hans.

Sophia
Jeg holdt på kysset og stønnet mot leppene hans. Jeg var jo ikke heelt vandt med det, men det var ikke vondt. Heldigvis :')

644rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:30 am

auro123

Valerie.
Jeg satt bare å gomlet det i meg, jeg.

Joshua.
Jeg nikket svakt på hodet, og strøk hendene mine lett om nakken hans.

Doug.
Jeg var heldigvis forsiktig. <3 Jeg lente meg forsiiiktig bittelitt imot henne og så kort over ansiktet hennes. "You okay?" mumlet jeg hest, men lavt.

645rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:32 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg sniktok et bilde av henne da hun hadde masse mat i munnen og en nuddel som hang ut.

Greg
Jeg smilte svakt og strøk den ene hånda ned til rumpa hans, strøk den over hullet hans.

Sophia
Jeg bet meg svakt i leppa da han kom nærmere, nikket svakt. "It feels good" hvisket jeg.

646rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:34 am

auro123

Valerie.
Jeg så bare over ansiktet hans når jeg hørte knipselyden når han tok bilde, og begynte flire. " asshole." sa jeg bare flirende.

Joshua.
Jeg ga fra meg et lavt stønn, og strøk nesetippen min forsiktig over kinnet hans.

Doug.
Jeg lente meg forsiiktig litt mer imot henne helt til jeg var helt inne. Jeg så over ansiktet hennes og lente meg etterhvert forsiktig ned for å gi hun et ømt kyss på leppene.

647rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:36 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg lo litt av kallenavnet. "Hot" ertet jeg og tok en selfie, hehehe.

Greg
Jeg nøt det og kysset han igjen, strøk fingeren inn etter litt. Og fingret han, bare i rumpa hehe.

Sophia
Jeg gispet da han gikk helt inn, ble så varm i kroppen. Jeg la hånda i nakken hans og kysset han ømt tilbake.

648rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:38 am

auro123

Valerie.
Jeg tørket meg kort rundt munnen før jeg ga han et smask på kinnet, hihi.

Joshua.
Jeg strøk fingrene mine lett over nakken hans og ga fra meg et lite stønn.

Doug.
Jeg holdt kysset hennes og begynte forsiktig bevege bittelitt på hoftene. Jeg ga fra meg et lite luftstønn mot leppene hennes før jeg forsiktig beit hun i underleppa.

649rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:43 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og tok bilde av det og, hehehe. "You smell food" mumlet jeg og så mot henne.

Greg
Jeg nøt det og strøk enda en finger inn, ville ikke at jeg skulle være vond for han.

Sophia
Jeg stønnet mot leppene hans, det var så overveldende. Jeg åpnet munnen min da han bet meg i leppa, elsket å kysse med han.

650rh alourens - Page 26 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 10:45 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og ga han et forsiktig kyss på leppene også.

Joshua.
Jeg stønnet og lente leppene mine kort mot kinet hans.

Doug.
Jeg lente pannen min kort imot hennes og beveget forsiktig litt fortere på hoftene. Ågud hun var så tight.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 26 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens