ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 25 av 40]

601rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:16 pm

auro123

Joshua.
Jeg nøt det og beit meg kort i underleppa.

Valerie.
Jeg så bare på han og beit meg kort i underleppa før jeg så ned på magen. " Hm… thaifood?" sa jeg og smilte uskyldig. Jeg hadde begynt med skikkelig matcravings allerede i graviditeten, woah.

Doug.
Jeg beit meg kort i underleppa og dro forsiktig glidelåsen på buksa hennes ned før jeg dro buksa av henne og kastet den på gulvet. Jeg strøk forsiktig begge hendene mine over lårene hennes før jeg forsiktig la meg ned over henne igjen og ga hun et ømt kyss på leppene. Jeg snudde oss deretter rundt så hun ble sittende over meg, og la hendene mine på hoftene hennes. Jeg hadde fremdeles på meg bukser tho. Jeg strøk hendene mine godt opp til midjen hennes før jeg fortsette til ryggen hennes og forsiktig åpnet bhlåsen.

602rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:20 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte litt og strøk hendene ned sidene han til hoftene.

Lucas
Jeg så opp på henne og flirte litt. "We can go out and eat then, I don't know how to make it" sa jeg og smilte søtt, satte meg opp.

Sophia
Jeg la meg ned igjen og lot han ta av meg buksa, kysset han mykt tilbake. Jeg holdt hendene på brystkassen hans for å støtte meg oppe, rødmet litt da han tok av meg bhen, hjalp han med å få den helt av.

603rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:22 pm

auro123

Joshua.
Jeg beit meg bare i underleppa og så kort ned fordi ja, rødmet.

Valerie.
Jeg smilte bare. " oor we can order some home?" mumlet jeg og smilte.

Doug.
Jeg satte meg opp så vi ble sittende sånn tett i tett, og la armene mine godt om henne. Jeg ga hun et ømt kyss på leppene og strøk ene hånden min opp og om ene brystet hennes. " You're so beautiful." hvisket jeg mot leppene hennes, hihi.

604rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:24 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte mens jeg bet meg i leppa da han så ned, han var alltid så søt. Jeg stilte han litt under dusjen slik at han ble ren og pen.

Lucas
Jeg smilte av henne og nikket, strakte meg etter mobilen på nattbordet. "What do you want?" spurte jeg.

Sophia
Jeg smilte svakt da han satte seg opp, la armene rundt halsen hans og kysset han mykt tilbake. "I love you" mumlet jeg etter han.

605rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:26 pm

auro123

Joshua.
Jeg skottet bare kort opp på han fra under vannet og beit meg kort i underleppa.

Valerie.
" Suprise me." sa jeg smilende.

Doug.
Jeg stmilte bare og la begge armene mine godt om henne før jeg snudde oss rundt igjen. " I love you too." mumlet jeg mot leppene hennes like etter jeg hadde gitt henne et kyss, og flyttet meg deretter kort nedover. Jeg strøk hendene mine nedover magen, og til trusekanten før jeg forsiktig lirket den av henne. Jeg så kort over skrittet hennes før jeg smilte for meg selv og forsiktig strøk hånden over.

606rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:29 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte bare til han og vasket han, det var gøy å ta seg av han.

Lucas
Jeg lo litt. "Alright then" sa jeg og ringte, bestilte to retter og tilbehør, før jeg la på.

Sophia
Jeg holdt meg fast i han mens han snudde meg og smilte litt, kysset han godt før jeg la hodet bakover og la hånda i håret hans. Jeg trakk pusten da han tok av meg trusa, stønnet mykt. Gud somjeg hadde savnet denne følelsen.

607rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:31 pm

auro123

Greg.
Jeg beit meg bare kort i underleppa og løftet kort armene så han fikk fått vekk såpa overalt, aw.

Valerie.
Jeg smilte bare for meg selv jeg, tihi.

Doug.
Jeg lente meg forsiktig ned og ga hun et lett kyss på magen før jeg kysset meg nedover. Jeg kysset hun godt over musa før kysset meg nedover og forsiktig strøk tunga over klitten hennes.

608rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:34 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg strøk han under armene også og ned til hoftene, før jeg kysset han. Under vannet liksom, aw.

Lucas
Jeg la fra meg mobilen igjen og strøk håret hennes litt bakover. "I need to get dressed when the food comes" sa jeg.

Sophia
Jeg stønnet lavt og strøk han i håret, aw <3 Jeg stønnet mer og krummet ryggen da han kom til klitten min.

609rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:36 pm

auro123

Joshua.
Jeg flirte bare kort imot leppene hans og la hendene mine forsiktig oppå hans, som lå på midjen min.

Valerie.
Jeg nikket bare svakt på hodet og så over ansiktet hans.

Doug.
Jeg nøt strykingen hennes, og nøt hele det at hun likte det hihi. Jeg strøk forsiktig tunga lett over et par ganger før jeg slikket litt hardere over.

610rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:01 am

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte og trakk han inntil meg, holdt på kysset.

Lucas
Jeg reiste meg ut av senga og gikk til skapet, tok på meg en bokser og en nattbukse bare.

Sophia
Jeg stønnet litt høyere og bet meg i leppa da han slikket hardere. Jeg hadde savnet dette, jeg elsket at han var den eneste som hadde rørt meg på denne måten.

så hører ed dem ;pppPPPpppPp kødda

611rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:11 am

auro123

omg tenkte faktisk det selv hahahaha så kleint om det hadde skjedd liksom

Joshua.
Jeg stønnet bare lavt imot leppene hans aw kysset, aw. Det kilte så godt i magen.

Valerie.
Jeg så bare på fine rumpa og ryggen hans mens han kledde på seg, jeg.

Doug.
Jeg la armene mine godt om lårene hennes, og holdt beina hennes godt så hun ikke skulle klemme de sammen. Jeg kysset godt over et par ganger før jeg fortsatte med slikkingen over klitten.

612rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:13 am

sirens

Admin

haha sykt og

Greg
Jeg smilte av stønningen og holdt mykt på kysset.

Lucas
Jeg orket ikke å kle meg mer, han som leverte fikk bare overleve. Så krøp jeg opp i senga til henne igjen.

Sophia
Jeg kjente det kile sånn i magen, stønnet høft og tok tak i lakenet. "Ah, Doug" stønnet jeg.

613rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:15 am

auro123

haha uff

Joshua.
Jeg strøk hånden min kort over midjen hans og beit han forsiktig i underleppa.

Valerie.
Jeg smilte bare og strakk armene mine godt opp mot han. Very Happy

Doug.
Jeg smilte bare fornøyd for meg selv og flyttet ene hånden fra låret hennes. Jeg strøk forsiktig to fingre imellom leppene hennes og over klitten før jeg strakk de opp til henne så hun kunne fukte de mer, hihi.

614rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:17 am

sirens

Admin

Greg
Jeg nøt det og stønnet lavt, åpnet munnen min litt for å møte tunga hans.

Lucas
Jeg smilte og la meg ned over henne, kysset henne ømt.

Sophia
Jeg stønnet igjen da han strøk meg mellom leppene mine. Jeg åpnet øynene mine da han stoppet opp og rødmet da han holdt fingrene opp mot meg. Jeg lente meg bak på albuene og tok fingrene hans i munnen, gjorde dem våte igjen.

615rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:22 am

auro123

Joshua.
Jeg strøk bare forsiktig tunga mi rundt hans og smilte for meg selv.

Valerie.
Jeg smilte mot leppene hans.

Doug.
Jeg så bare på henne og beit meg i underleppa mens hun suttet på å fingrene mine. Jeg strøk de forsiktig ut av munnen hennes igjen og lente meg ned og kysset hun over magen. Jeg strøk fingrene forsiktig mellom leppene hennes og over klitten, og ned til "inngangen." Jeg strøk forsiktig den ene fingeren bare, inn.

616rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:25 am

sirens

Admin

Greg
Jeg nøt det og bevegde tunga mi med hans mens vi kysset.

Lucas
Jeg smilte selv og holdt på kysset.

Sophia
Jeg så på han da han trakk til seg fingrene og la meg ned på ryggen igjen, stønnet ut. Det var rart enda å ha noe der, men nå var det og godt.

617rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:26 am

auro123

Joshua.
Jeg la hendene mine sånn godt om midjen hans og dro han tett inntil meg.

Valerie.
Jeg flirte til slutt mot leppene hans og avsluttet kysset. Jeg strøk meg over magen og la meg på siden så vi kunne spoone. <3

Doug.
Jeg så bare kort opp på henne, men ettersom det virket som hun ikke hadde noen problemer med det lente jeg meg ned og kysset hun over musa igjen et par ganger før jeg kysset meg ned til klitten og strøk tunga over den. Jeg beveget bittelitt på fingeren, hihi.

618rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:28 am

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte da han gjorde det og la armene rundt halsen hans også.

Lucas
Jeg smilte og så ned på henne, før jeg la meg helt inntil henne bakfra og la armen godt rundt henne.

619rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:29 am

sirens

Admin

Sophia
Jeg stønnet og nøt det, herregud. "Doug" mumlet jeg igjen, det var så deilig.

620rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:30 am

auro123

Joshua.
Jeg strøk hendene mine ned til rumpa hans og klemte hendene godt om den.

Valerie.
Jeg smilte for meg selv og la rumpa og ryggen min tett inntil han, hihi.

Doug.
Jeg beveget fingeren forsiiiiktig ut og inn, og slikket hun godt over klitten. Jeg strøk etterhvert forsiktig den andre fingeren inn også. Hun var så våt, ohmy.

621rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:32 am

sirens

Admin

Greg
Jeg stønnet lavt og kysset han på kjevebeinet, og bittelitt mot halsen.

Lucas
Jeg strøk hånda ned til magen hennes og la ansiktet i håret hennes.

Sophia
Jeg bet meg i leppa og stønnet ut, lå der med øynene igjen og munnen åpen. Det var så godt med munnen hans, og ikke bare fingrene.

622rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:33 am

auro123

Joshua.
Jeg strakk rent automatisk på halsen, og klemte hendene mine lett om baken hans.

Valerie.
Jeg smilte bare for meg selv og la hånden min over hans, flettet fingrene våres sammen.

Doug.
Jeg sugde bittelitt på klitten hennes også, og beveget forsiktig begge fingrene ut og inn.

623rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:34 am

sirens

Admin

Greg
Jeg stønnet lavt mot halsen hans og ga han enda et vått kyss der.

Lucas
Jeg smilte av henne og klemte henne godt, før det ringte på og jeg reise meg med et lite stønn.

Sophia
Jeg stønnet høyt og tok i håret hans igjen, krøllet tærne mine.

624rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:36 am

auro123

Joshua.
Jeg strøk hendene mine bare godt over rumpa hans, og beit meg kort i underleppa mens jeg følte på kysset hans på halsen min.

Valerie.
Jeg snudde meg kort og bare så på han når det ringte på døra.

Doug.
Jeg beveget fingrene bittelitt raskere og holdt tempoet med tunga, hihi.

625rh alourens - Page 25 Empty Re: rh alourens Man Des 01, 2014 9:39 am

sirens

Admin

Greg
Jeg nøt det og fortsatte å kysse halsen hans.

Lucas
Jeg så ned på henne, før jeg småløp ut til gangen med lommeboka mi og åpnet og betalte.

Sophia
Jeg stønnet med mindre mellomrom og rev han litt i håret. "I'm coming" mumlet jeg i et stønn.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 25 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens