ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 32 av 40]

776rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:28 pm

auro123

Valerie.
Jeg lente hodet mitt inntil han og klynket meg. Sad

Joshua.
Jeg ga fra meg noen små lyder når han strøk om ballene mine, og strøk hånden min kort ned over ryggen hans.

Doug.
Jeg smilte bare og strøk litt av sjampoen jeg hadde igjen i hånden over ryggen hennes og ned til baken, ops.

777rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:29 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg strøk henne på ryggen og knep øynene mine igjen. "Can you stand up?" spurte jeg og reiste meg, var på gråten selv.

Greg
Jeg nøt det og fortsatte, klemte ballene mykt mens jeg runket og sugde han intenst.

Sophia
Jeg nøt det og så opp på han. "Cheeky" hvisket jeg.

778rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:31 pm

auro123

Valerie.
Jeg snufset bare. "its okay, its not that bad any longer." mumlet jeg.

Joshua.
Jeg ga fra meg et kort stønn og strøk hånden min over ryggen hans før jeg satte meg opp og la han ned på ryggen i senga, hihi.

Doug.
Jeg smilte bare uskyldig til henne, og ga kinnet hennes et kort kyss.

779rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:32 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så ned på henne. "Baby.." mumlet jeg og strøk bort tårene hennes.

Greg
Jeg satte meg opp litt før jeg la meg ned i senga, så fra den stive kuken hans, til fjeset hans.

Sophia
Jeg smilte av det lille kysset, før jeg stilte meg under vannet og begynte å skylle det ut.

780rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:34 pm

auro123

Valerie.
Jeg snufset bare og satte meg forsiktig opp. Jeg strøk hånden over magen og så opp på han. " That was scary." mumlet jeg, lavt.

Joshua.
Jeg strøk hånden min lett over brystkassa hans før jeg vrengte av han t-skjorta og strøk hånden lett over magen hans.

Doug.
Jeg ble bare stående bittelitt unna henne mens hun skylte det av, jeg. Jeg ventet til all såpa var ute, og hun hadde fått skylt alt vekk fra ansiktet før jeg gikk bort til henne, forsiktig la armene mine om henne og ga hun noen forsiktige kyss på halsen.

781rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:38 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg la hendene på kinnene hennes og så på henne, enda skikkelig bekymret. "Are you sure it wasn't the baby?" spurte jeg redd.

Greg
Jeg lot han ta av meg skjorta og nøt det, lukket øynene noen sekunder.

Sophia
Jeg åpnet øynene igjen og smilte av han, la hendene på de sterke overarmene hans og nøt det. "Oh, Doug" mumlet jeg lavt, lukket øynene.

782rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:40 pm

auro123

Valerie.
Jeg nikket kort på hodet, det jeg fikk til ettersom han holdt hodet mitt aw. Jeg presset leppene kort sammen og så opp på han. " Maybe i'm just getting a cold." mumlet jeg.

Joshua.
Jeg lente meg forsiktig ned og kysset han på brystkassa og strøk samtidig hendene nedover magen hans, og til buksekanten.

Doug.
Jeg strøk forsiktig fingrene mine bittelitt over magen hennes, og ga hun fremdeles småkyssene på halsen.

783rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:43 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg bet meg i leppa og satte meg ved henne, la armene rundt henne. "You're okay? We should go to the doctor, but if you say you're okay.." mumlet jeg.

Greg
Jeg nøt det og bet meg i leppa mens jeg fulgte med på han.

Sophia
Jeg nøt kyssene, men trakk magen min automatisk litt inn.

784rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:45 pm

auro123

Valerie.
Jeg så bar eopp på ansiktet hans og beit meg kort i undelreppa. " Im okay, baby." mumlet jeg og ga han et kort kyss på kinnet.

Joshua.
Jeg dro buksa og boxeren hans ned, og kysset meg forsiktig nedover magen hans. Jeg la hånden om boneren, og kysset meg forsiiktig oppover ti tuppen før jeg la leppene om.

Doug.
Jeg kysset hun litt på øreflippen også jeg, hihi.

785rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:50 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg sukket lavt og lot henne kysse meg, da. "Okay" mumlet jeg og så ned på henne etterpå, la en hånd på magen hennes.

Greg
Jeg bet meg i leppa da han strøk meg til skrittet. "Oh my" mumlet jeg og krøllet tærne litt.

Sophia
Jeg nøt det og smilte svakt. "Doug" mumlet jeg og fniste lavt. "Shower is for showering" mumlet jeg litt flau.

786rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:51 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare forsiktig og la hånden min over hans.

Joshua.
Jeg lente hodet forsiiktig litt nedpå og sirkulerte tunga rundt, jeg. hihi

Doug.
" Yeah, i know but we're on vacation.." mumlet jeg mot halsen hennes og strøk henbane forsiktig over magen hennes igjen.

787rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 3:35 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg kysset henne på pannen. "You want me to run you a hot bath?" spurte jeg hest.

Greg
Jeg stønnet og strøk en hånd i håret hans, tok tak i lakenet med den andre.

Sophia
Jeg nøt det og holdt han på brystet og hofta. "Cuddling's alright" mumlet jeg lavt. Jeg var ikke en sexløve, orket ikke så mye sånn.

788rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 6:14 pm

auro123

Valerie.
Jeg ristet bare kort på hodet.

Joshua.
Jeg sirkulerte tunga godt om tuppen, og koste forsiktig litt med ballene hans.

Doug.
Jeg smilte bare svakt og ga hun noen forsiktige kyss på kinnet før jeg ga hun et smask på leppene. " I love you."

789rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 6:17 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg bet meg litt i leppa, visste ikke helt hva mer jeg skulle tilby. Så jeg satt bare og holdt rundt henne.

Greg
Jeg stønnet høyt og pustet fortere, var ikke så langt fra å komme.

Sophia
Jeg smilte svakt og kysset han mykt tilbake. "Should I wash your hair? Or.. you?" spurte jeg og så opp på han.

790rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 6:18 pm

auro123

Valerie.
Jeg snufset bare og så kort bort.

Joshua.
Jeg holdt på en liiiiten stund til før jeg stoppet og la meg ned på siden siden av han. Jeg strøk hånden min over brystkassa hans og beit meg kort i underleppa. " Fuck me." hvisket jeg.

Doug.
Jeg nikket bare på hodet, jeg. hihi

791rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 6:21 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så litt trist ned på henne.

Greg
Jeg pustet litt tungt og så på siden, på han. "Okay" mumlet jeg småhest og la meg på siden, kysset han ømt.

Sophia
Jeg smilte svakt og tok hotellsåpen i hånda mi, før jeg begynte å smøre det utover brystkassen hans. Han var så fin og maskulin.

792rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 6:23 pm

auro123

Valerie.
Jeg fikk bare en bittelite furteleppe.

Joshua.
Jeg holdt kysset hans, og rullet oss forsiktig rundt så han ble liggende over meg.

Doug.
Jeg så bare forsiktig på ansiktet hennes mens hun smørte meg inn.

793rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 6:27 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så på henne og fikk et lite smil. "You're so cute" mumlet jeg og fikk henne til å se på meg.

Greg
Jeg lo lavt og satte meg på kne for å ta av han buksa og bokseren helt, de var bare på knærne hans.

Sophia
Jeg strøk over armene hans og nedover sidene og hoftene hans før jeg satte meg ned på huk mens jeg jobbet meg nedover.

794rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 6:28 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare svakt opp til han, jeg.

Joshua.
Jeg beit meg bare i underleppa og flirte kort når han dro av meg buksa jeg. Jeg holdt beina rett så han enklere fikk den av meg.

Doug.
Jeg så ned på henne og presset leppene sammen. Ohgod.

795rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 6:37 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg kysset henne lett, prøvde å overse smaken, heheheh. "I should help you brush your teeth" mumlet jeg med et lite smil.

Greg
Jeg kastet den til gulvet og smilte svakt når jeg krabbet opp igjen. Jeg strøk en finger nede ved hullet hans og kysset han mykt.

Sophia
Jeg fikk det over leggene og lårene hans også, og til rumpa da jeg sakte reiste meg opp igjen. Jeg rødmet litt da jeg liksom så kuken hans midt i øynene, hehe.

796rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 6:38 pm

auro123

Valerie.
Jeg beit meg bare i underleppa og nikket på hodet. " I'm sorry." mumlet jeg, lavt.

Joshua.
Jeg holdt kysset hans og ga fra meg et lite stønn, tehe.

Doug.
Jeg flirte bare av at hun rødmet, og la hendene mine på midjen hennes igjen når hun reiste seg.

797rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 6:40 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg ristet på hodet. "For what?" spurte jeg lavt.

Greg
Jeg smilte svakt og holdt på kysset, presset fingeren inn i han.

Sophia
Jeg fuktet leppene mine og så opp på han igjen, lente meg litt inntil han så han kjente brystene mine, og klemte rumpa hans mykt.

798rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 6:43 pm

auro123

Valerie.
Jeg reiste meg bare og gikk for å pusse tenna, jeg.

Joshua.
Jeg ga fra meg et stønn imot leppene hans, og la armene mine forsiktig på midjen hans.

Doug.
Jeg pustet bare rent automatisk bittelitt tyngre, og strøk hendene mine godt oppover midjen hennes.

799rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 6:46 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg gikk etter henne. "Valerie" ba jeg, ville ikke hun skulle overse meg, jeg skjønte jo ikke hva hun sa sorry for.

Greg
Jeg smilte og bevegde fingeren raskt ut og inn, heheh. "Do we need a condom?" spurte jeg lavt, vi hadde brukt det første gang og andre ikke.

Sophia
Jeg nøt det og bet meg svakt i leppa. "You've got a good ass" mumlet jeg.

800rh alourens - Page 32 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 6:47 pm

auro123

Valerie.
Jeg tok bare stumt tannpasta på tannbørsta, og stappet den i munnen.

Joshua.
Jeg klynket meg bare kort og strøk hendene over ryggen hans. " No." mumlet jeg lavt.

Doug.
Jeg smilte bare og så ned på leppa hennes. Jeg lente meg kort litt ned og kysset hun ømt på leppene. Jeg strøk forsiktig samtidig hendene mine forsiiiiktig opp til like ved brystene hennes. Jeg la de der, ville liksom ikke presse meg på om hun ikke ville.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 32 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens