ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 31 av 40]

751rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:30 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg knep øynene igjen da hun brakk seg igjen, hatet å høre disse lydene. Jeg skulle bare være her og passe på henne idag.

Greg
Jeg la hendene på hoftene hans og førte han til å sitte på senga, hodlt på kysset.

Sophia
Jeg smilte svakt og kysset han ømt tilbake, nøt det da han snudde meg og kysset halsen igjen. Dette gjorde meg definitivt mindre stressa.

752rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:32 pm

auro123

Valerie.
" I'm so sorry." mumlet jeg og merket tårene presset på. Jeg hatet å sitte her å spy foran han.

Joshua.
Jeg pustet rent automatisk tyngre når han la hendene på hoftene mine, og beit han forsiktig i underleppa.

Doug.
Jeg strøk hendene mine forsiktig over den lille magen hennes, og kysset hun forsiktig utover skulderen. " I love you." hvisket jeg. <333

753rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:36 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så litt overrasket på henne. "No, don't say that" mumlet jeg litt stressa og strøk henne på ryggen. Hun var alt for meg, det var mitt valg å være her for henne.

Greg
Jeg fikk han til å sette seg og åpnet munnen min, stønnet litt av bitingen da.

Sophia
Jeg nøt det og lente hodet litt bak mot brystet hans. "I love you too" mumlet jeg lavt.

754rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:39 pm

auro123

Valerie.
Jeg hulket bare og lente hodet på hendene mine.

Joshua.
Jeg satte meg, strøk tunga mi imot hans, og strøk hånden min over låret hans når han satte seg ned selv.

Doug.
Jeg kysset hun bare ømt på halsen og smilte for meg selv.

755rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:43 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg la armene godt rundt henne og holdt henne inntil meg. "Shh, Valerie. Don't apologize" mumlet jeg lavt.

Greg
Jeg satte meg ned over han og kysset med han mens tungene våre bevegde seg sammen.

Sophia
Jeg nøt det, tenkte gjennom alt jeg hadde gjort siden vi ble sammen.

756rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:45 pm

auro123

Valerie.
Jeg ble bare sittende å gråte for meg selv med hodet lent på armene før jeg etterhvert måtte løfte hodet fordi jeg spøy, igjen. " IM SORRY." sa jeg ut og knakk enda hardere sammen i gråt. Woah, over emotional much.

Joshua.
Jeg strøk hendene mine oppover lårene hans og deretter til baken hvor jeg klemte hver av hendene om baken hans he he.

Doug.
Jeg smilte bare for meg selv og klemte hun godt inntil meg før jeg gikk med hun under vannstrålen, tihi.

757rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:49 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg ble så trist av dette, holdt håret hennes igjen og kysset henne på skulderen. "Valerie.." mumlet jeg og la armene rundt henne igjen, trakk henne inntil meg for å prøve å trøste hennne.

Greg
Jeg nøt det og stønnet lavt, lente meg over han slik at han lå i senga.

Sophia
Jeg nøt det og flirte litt og lukket øynene da jeg fikk vannet rett i munnen da jeg skulle si noe.

758rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:50 pm

auro123

Valerie.
Jeg hulket bare for meg selv og lente hodet mitt inntil brystkassa hans. " I'm gonna puke all over you." hulket jeg. Sad Jeg var så frustrert.

Joshua.
Jeg la meg bare ned på ryggen og strøk hendene mine opp over baken hans og over den bare ryggen hans.

Doug.
Jeg smilte bare av fliret hennes og så kort over henne, aw.

759rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:57 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg kysset henne på hodet. "I don't care, honey" mumlet jeg. Så lenge hun lot meg trøste henne kunne hun spy på meg så mye hun ville.

Greg
Jeg stønnet lavt og kysset han nedover halsen og til brystet.

Sophia
Jeg snudde litt på meg slik at vannet ikke traff meg i fjeset. "What are you smiling of?" spurte jeg.

760rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:58 pm

auro123

Valerie.
Jeg hulket bare og ga fra meg noen skikkelige ulelyder fordi jeg gråt så hardt. Sad

Joshua.
Jeg ga fra meg noen små lyder når han kysset meg over halsen og ned til brystkassa.

Doug.
" I'm happy." sa jeg og smilte ned til henne, hihi.

761rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 9:05 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg ble så trist, kysset henne på hodet mange ganger og vugget henne godt. Jeg var så stressa, visste ikke hva jeg kunne gjøre for å roe henne ned.

Greg
Jeg strøk en hånd på siden hans og kysset han ned til buksekanten.

Sophia
JEg smilte søtt og så på han. "Me too" mumlet jeg og la armene rundt magen hans.

762rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 9:07 pm

auro123

Valerie.
Jeg strøk meg bare over magen og hulket for meg selv i armene hans.

Joshua.
Jeg holdt kysset hans og beit han forsiktig i underleppa når han strøk ned til buksekanten.

Doug.
Jeg smilte bare og strøk hendene mine lett over ryggen hennes før jeg ga hodet hennes et kyss.

763rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 9:12 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg vugget henne godt. "Does it hurt?" spurte jeg bekymret.

Greg
Jeg stønnet lavt og kneppet opp buksa hans. Kåte jævler

Sophia
Jeg nøt det og smilte svakt. Jeg hadde aldri vært lykkelig før jeg møtte han. Jeg hadde ikke hatt et lykkelig liv.

764rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 9:14 pm

auro123

Valerie.
Jeg snufset bare, og svarte ikke. Sad Ville ikke beskymre han mer enn nødvendig.

Joshua.
Jeg strøk hånden min over baken hans og klemte kort på den mens han åpnet buksa mi. (hahaha ja)

Doug.
Jeg ga hun deretter et kyss på kinnet, før jeg kysset hun forsiktig og ømt på leppene.

765rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 9:16 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg trakk henne litt fra meg for å se henne skikkelig. "Val, please, answer me" mumlet jeg.

åå tenk om hun har pregnancy komplikasjoner Sad triste greier

Greg
Jeg nøt det og lente meg ned mot skrittet hans, dro buksa hans litt ned, før jeg gjorde det samme med bokseren.

Sophia
Jeg smilte litt og kysset ømt tilbake.

766rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 9:19 pm

auro123

omg Sad

Valerie.
" YES IT HURTS" sa jeg gråtkvalt og hulket.

Joshua.
Jeg ga bare fra meg et kort stønn og strøk hånden min over nakken hans.

Doug.
Jeg strøk hendene mine nedover ryggen hennes, jeg. Jeg lente oss forsiktig bakover og inntil veggen i dusjen.

767rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 9:21 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så livredd på henne. "Where?" spurte jeg, klarte ikke å holde på stresset nå. Jegreiste meg opp og hadde henne i armene mine for å få henne inn i senga.

Greg
Jeg nøt det og kysset kuken hans før jeg suttet litt på tuppen.

Sophia
Jeg nøt det og lente hodet inntil brystet hans <3

768rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 9:22 pm

auro123

Valerie.
Jeg hikstet bare og strøk hånden over magen min. " Everywhere." hulket jeg frem.

Joshua.
Jeg ga fra meg et relativt høyt stønn, og strøk hånden min igjennom håret hans.

Doug.
Jeg strøk bare hendene mine opp og ned midjen hennes, jeg.

769rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 10:41 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg la henne ned i senga og satte meg ved henne, lente meg litt over henne. "We should go to the doctor" mumlet jeg.

Greg
Jeg nøt lyden hans og strykingen og begynte å suge han skikkelig, holdt også rundt kuken hans.

Sophia
Jeg nøt det. "Can you wash my hair?" spurte jeg og så opp på han.

770rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:11 pm

auro123

Valerie.
Jeg hulket bare og la armene om meg selv. " No, i'm fine." sa jeg.

Joshua.
Jeg ga fra meg et høyt stønn igjen, og strøk hånden min igjennom håret hans. " ohfuck." mumlet jeg for meg selv før jeg beit meg i underleppa.

Doug.
Jeg smilte bare og nikket på hodet før jeg strakk meg etter sjampoen, tok en god glatt i hånda og forsiiktig såpet inn håret hennes.

771rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:12 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg la meg ned ved henne og la armene rundt henne, kysset henne på pannen. "It's not. If it hurts.." mumlet jeg, noe kunne jo være galt.

Greg
Jeg nøt det og fortsatte, ble litt mer med med tunga mi.

Sophia
Jeg smilte og lente hodet litt bak for at ingenting skulle komme i fjeset mitt.

772rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:15 pm

auro123

Valerie.
" It's nothing about the baby." sa jeg ut i et hulk. Det var liksom ikke direkte i magen det gjorde vondt, men lengre opp.

Joshua.
Jeg strøk hånden min ned til halsen hans og la hånden om den, hihi.

Doug.
Jeg masserte det inn, jeg.

773rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:22 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg bet meg i leppa og strøk henne på magen. "It could" mumlet jeg bekymret, så på henne. Jeg var så redd.

Greg
Jeg nøt det og fortsatte, men hadde bare tuppen hans i munnen. Jeg strammet leppene og hånda mi, så litt opp mot han og.

Sophia
Jeg lykket øynene og nøt det.

774rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:24 pm

auro123

Valerie.
Jeg hulket bare og var direkte livredd over det selv.

Joshua.
Jeg strøk fingrene lett ved halsen hans og ga fra meg noen stønn nå og da.

Doug.
Jeg strøk deretter hendene nedover ryggen hennes når jeg var ferdig med å såpe inn håret hennes, hihi.

775rh alourens - Page 31 Empty Re: rh alourens Fre Des 05, 2014 11:26 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg trakk henne mer inntil meg. "We should go see your doctor. Even if it's not the pregnancy, I don't want you to be hurt" mumlet jeg.

Greg
Jeg nøt det og fortsatte, la den andre hånda mykt rundt ballene hans, ville han skulle nyte det masse.

Sophia
Jeg nøt det og smilte fornøyd, enda med øynene igjen. "Thank you" hvisket jeg.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 31 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens