ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 30 av 40]

726rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 6:58 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og nikket på hodet før jeg sendte bildet.

Joshua.
Jeg ga fra meg et lite stønn mot leppene hans når han la hånden på baken min, og ga han et forsiktig kyss på leppene.

Doug.
Jeg nøt det når hun strøk håret mitt bakover, og presset leppene kort sammen når hun nevnte blåmerkene og kuttene. Jeg hadde glemt dem helt, det var liksom bare meg og henne. Jeg strøk hånden min kort over hofta hennes og så over ansiktet hennes. " me too." mumlet jeg, lavt.

727rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:00 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg kysset henne på tinningen igjen og la haka på hodet hennes.

Greg
Jeg nøt det når han stønnet og kysset han tilbake, var for opptatt til å sjekke snap <3

Sophia
Jeg hadde et litt trist blikk i fjeset. Jeg visste det var sånn han reagerte, men jeg ble enda påminnet av personen han kunne bli om det ble slutt. Og personen han var før.

728rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:03 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bar eog lente hodet godt bakover og inntil brystkassa hans.

Joshua.
Jeg satte meg bittelitt annerledes ned på fanget hans igjen, og holdt kysset hans. Jeg strøk hånden min godt over brystkassa hans før jeg flyttet begge opp til nakken hans, og deretter strøk hendene igjennom håret hans.

Doug.
Jeg så bare kort over ansiktet hennes før jeg dro hun litt tettere inntil meg. " Don't be sad." mumlet jeg lavt og ga hun et kort kyss på pannen.

729rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:07 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og så ned på henne, strøk henne på magen og sånt. "We should go visit them" sa jeg.

Greg
Jeg nøt det han gjorde, kysset han enda mer ømt, og rolig.

Sophia
Jeg lot han dra meg inntil han. "I just don't want you to be that person again" mumlet jeg lavt og la nesa mot halsen hans etter kysset.

730rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:10 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og nikket på hodet. " Yeah, we should." sa jeg.

Joshua.
Jeg strøk hendene mine godt igjennom håret hans og beit han forsiktig i underleppa.

Doug.
Jeg strøk hendene mine godt over ryggen hennes og beit meg i underleppa. " I wont." mumlet jeg og la leppene mot hodet hennes.

731rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:12 pm

sirens

Admin

Lucas
"Do you know where he lives?" spurte jeg. Jeg kunne jo finne det ut da, visste det var ti minutter unna her.

Greg
Jeg nøt det og stønnet lavt, åpnen munnen litt siden jeg tok det som et hint.

Sophia
Jeg lukket øynene litt og nøt det. "Promise?" mumlet jeg.

732rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:13 pm

auro123

Valerie.
Jeg ristet på hodet og så opp på han.

Joshua.
Jeg strøk forsiktig tunga over leppene hans før jeg forsiktig sirkulerte den rundt tunga hans, hihi.

Doug.
Jeg strøk hun lett på ryggen før jeg la hånden på midjen hennes. " I promise." sa jeg og kysset hodet hennes.

733rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:16 pm

sirens

Admin

Lucas
"I'll figure it out" sa jeg og kysset henne på pannen, hadde litt fancy datakunnskapet i fingra.

Greg
Jeg nøt det og møtte tunga hans sine bevegelser.

Sophia
Jeg nøt det. "Okay" hvisket jeg. Han betydde så mye for meg.

734rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:18 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og nikket på hodet.

Joshua.
Jeg strøk hendene mine ned til kanten på t-skjorta hans, og lirket kort i den. Jeg strøk tunga mi om hans og ga fra meg et lavt ukontrollert stønn.

Doug.
Jeg strøk hånden min godt over ryggen hennes igjen og flyttet kort litt på hodet så jeg fikk kysset hun på tinningen.

735rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:23 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg tok mobilen hennes igjen og googlet han, han hadde faktisk registrert ny adresse, så jeg slapp å stresse.

Greg
Jeg smilte svakt og lot han ta den opp om jeg ville, koste med tunga hans, heheh.

Sophia
Jeg nøt det og løftet litt på hodet mitt. "I need a shower" mumlet jeg og så på han med et lite "bli med"-blikk.

736rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:24 pm

auro123

Valerie.
Jeg ble bare sittende å se ut vinduet imens jeg, hihi.

Joshua.
Jeg vrengte den bare forsiktig av han og strøk begge hendene mine over niplene hans. Jeg kysset han ømt, men intenst på leppene og satte meg bedre ned på fanget hans.

Doug.
Jeg så bare på henne og ga hun et kort kyss på leppene før jeg satte meg opp. "Me too." sa jeg.

737rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:46 pm

sirens

Admin

Lucas
"Found it" sa jeg, tenkte meg litt om hvor det va, før jeg ble enig med meg selv om hvilken vei som var kjappest.

Greg
Jeg holdt opp armene og nøt det, kysset han tilbake og la armene på midjen hans igjen, elsket den varme huden hans.

Sophia
Jeg tok et av håndklærne som lå på bordet ved senga, som hadde ligget på senga da vi kom, og tok det rundt meg mens jeg reiste meg.

738rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:50 pm

auro123

Valerie.
Jeg snudde hodet retning han og så over han. "Should we just go now, or?" mumlet jeg.

Joshua.
Jeg kysset meg forsiktig nedover halsen hans og strøk fingrene godt om niplene hans.

Doug.
Jeg spaserte bare naken inn på badet jeg, aw.

739rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:52 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg skakket litt på hodet. "Do you want that, or do you wanna wait?" spurte jeg.

Greg
Jeg stønnet lavt og strakk litt på halsen.

Sophia
Jeg så etter han og gikk etter han med håndkleet rundt den lille kroppen min.

omg ser for meg sophia som sånn ari-type. ikke at de er like, men at sophia og er ganske liten og har på seg stiletthæler eller sånne støvletter for å bli litt høyere

740rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:54 pm

auro123

Valerie.
" maybe wait, I'm a bit tired." mumlet jeg.

Joshua.
Jeg kysset han bare ømt nedover, tihi.

Doug.
Jeg skrudde på vannet og sånn så det skulle bli varmt til vi flyttet oss inn i dusjen, aw.

jaa aw

741rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 7:57 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte svakt. "Wanna sleep some more?" spurte jeg lavt, ville ikke dra om hun ikke følte seg opplagt.

Greg
Jeg nøt det og lente hodet bak mot sofakanten.

Sophia
Jeg bet meg i leppa og fjernet håndkleet når han ikke så, gikk nølende inn i dusjen. Vannet var så deilig og varmt.

742rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:02 pm

auro123

Valerie.
Jeg hevet bare skuldrene kort. " Idk, i'm not tired. I just feel .. bad." mumlet jeg.

Joshua.
Jeg lente meg kort ned med han jeg, og strøk hånden min godt nedover magen hans.

Doug.
Jeg så bare kort over baken hennes når hun gikk inn i dusjen, og gikk etterhvert inn selv.

743rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:04 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg rynket bryna litt og bet meg i leppa. "Like.. sick?" spurte jeg bekymret.

Greg
Jeg nøt det og smilte svakt for meg selv.

Sophia
Jeg snudde meg da han kom inn også og så opp på han, noen ganger glemte jeg hvor høy han var.

744rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:07 pm

auro123

Valerie.
Jeg presset bare leppene sammen før jeg satte meg opp, og deretter reiste meg. " I guess its just hormons." mumlet jeg.

Joshua.
Jeg kysset meg opp til leppene hans igjen før jeg satte meg opp. " The bedroom?" mumlet jeg.

Doug.
Jeg smilte bare fint ned til henne og la armene mine om hun, jeg.

745rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:11 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg reiste meg fort selv og la armen rundt henne. "We can't be sure, but lets relax for a while" sa jeg og hjalp henne inn ti lsoverommet.

Greg
Jeg humret litt og så på han. "Horny?" spurte jeg med et lite smil, vi hadde hatt sex to ganger på under et døgn.

Sophia
Jeg smilte svakt og la armene rundt han også.

746rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:15 pm

auro123

Valerie.
Jeg nikket bare svakt på hodet, og gikk med han retning soverommet. Jeg beit meg kort i underleppa og tok til slutt hånden foran munn før jeg småløp inn på badet istede. Jeg satte meg på knærne foran doen og spøy, tre ganger. Sad

Joshua.
Jeg beit meg i underleppa og nikket på hodet. Han tente meg faens bare med å puste, vett.

Doug.
Jeg ga hun noen forsiktige små kyss på halsen, hihi.

747rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:19 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så bekymret etter henne og løp etter og samlet håret hennes. Jeg kom ikke på noe å si, men jeg hadde så vondt av henne så måtte kjenne på all denne kvalmen og uvelheten.

Greg
Jeg lo litt, tok hendene hans. "Lets go to the bedroom, then" sa jeg med et lurt smil.

Sophia
Jeg nøt det og lente hodet til den ene siden.

748rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:21 pm

auro123

Valerie.
Jeg ble bare sittende å hoste for meg selv etterpå. Ugh, kvalmen kom så plutselig også, vett.

Joshua.
Jeg beit meg bare i underleppa og nikket på hodet før jeg gikk med han, hihi.

Doug.
Jeg kysset hun ømt over, og strøk hendene mine forsiktig oppover ryggen hennes.

749rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:25 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg bet meg i leppa og så trist på henne. "We should stay in today" mumlet jeg, jeg ville bare passe på henne.

Greg
Jeg tok med t-skjorta mi, men kastet den på gulvet igjen da vi kom til rommet. Jeg snudde han mot meg og kysset han mykt.

Sophia
Jeg nøt det, elsket hvor kjærlig han var med meg.

750rh alourens - Page 30 Empty Re: rh alourens Tor Des 04, 2014 8:28 pm

auro123

Valerie.
" No, i'm oka.." jeg vrengtes en gang til før jeg i det heletatt rakk fullføre setningen, og lente armene på dosetet.

Joshua.
Jeg så bare kort over ansiktet hans før han kysset meg, og holdt det. Jeg la armenem ine forsiktig om han.

Doug.
Jeg kysset meg forsiiktig opp til leppene hennes og ga hun et ømt kyss på leppene før jeg snudde hun rundt så hun ble stående med ryggen imot meg. Jeg la armene mine om henne igjen og ga hun et simpelt kyss på halsen, hihi.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 30 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens