ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 17 av 40]

401rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:19 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og tok av meg buksa, den var ubehagelig å slappe av i.

Greg
Jeg nøt det, det var så godt og kjærlig. Jeg håpte det funket mellom oss, om vi slo opp og bodde sammen ville det bli surt.

Sophia
Jeg sa til Ruth at han var okei. (styrer vi henne eller hva?)

402rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:20 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare av han når han tok av seg buksa jeg, aw. Jeg satte meg opp og tok av meg bhen, orket ikke ha den på når vi ikke hadde besøk.

Joshua.
Jeg lente til slutt pannen min på skulderen hannes, og strøk hendene mine kort ut og til hoftene hans.

Doug. (ja styr henne du)
Jeg lå bare å stirret i taket, jeg.

403rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:24 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av henne og krøp oppi senga til henne, tok av meg genseren også, siden buksa først var av.

Greg
Jeg smilte og strøk han i håret, holdt den andre armen rundt han.

Ruth (skriv hva jeg kan si Sad)
Jeg gikk opp til Doug og banket litt på døra før jeg gikk og satte meg på sengekanten.

404rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:29 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare av han jeg, tihi. Han hadde på seg en av de boxerne jeg hadde kjøpt til han. <3

Joshua.
Jeg lente hodet etterhvert forsiktig bakover og så på ansiktet hans før jeg strøk hånden godt over kinnet hans og ga han et nytt ømt kyss på leppene.

Doug. (hm jeg vet ikke, det sop og ruth snakket om ista)
Jeg satte meg kort opp når det banket på, men la meg ned igjen når jeg så det var mamma.

405rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:31 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av henne og krøp opp til henne, kysset henne mykt.

Greg
Jeg smilte svakt da han så på meg og kysset han selv, litt mer intenst etterhvert.

Ruth (men hvordan skal jeg formulere det Sad)
Jeg strøk han litt på beinet siden han lå, så på han. "How are you feeling?" spurte jeg.

406rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:42 pm

auro123

Valerie.
Jeg flirte bare lavt mot leppene hans, tihi.

Joshua.
Jeg ga fra meg et lite ukontrollert luftstønn mot leppene hans når han kysset meg mer intenst. Jeg beit han forsiktig i underleppa, og strøk hånden min godt over hofta hans.

Doug.
" Im fine." mumlet jeg.

407rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:45 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og la meg ned på siden ved henne.

Greg
Jeg stønnet lavt da han bet meg i underleppa og lente han litt mot kjøkkenbenken, lente meg mot han.

Ruth
Jeg sukket litt. "You know you can talk to me about anything, right? Either it's about sex, love or your.. drinking.." mumlet jeg.

408rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:48 pm

auro123

Valerie.
Jeg la meg godt inntil han, jeg.

Joshua.
Jeg smilte svakt mot leppene hans når han lente meg inn mot kjøkkenbenken, og strøk begge hendene mine ned til hofta hans, deretter under t-skjorta og forsiktig over den bare huden hans. Jeg dro han kort litt tettere inntil meg, og ga han et nytt intenst kyss på leppene.

Doug.
" I don't have a drinking problem." sa jeg raskt og satte meg opp så jeg så henne.

409rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:50 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte til henne. "Your breasts are growing so fast" mumlet jeg.

Greg
Jeg nøt det når han strøk meg og holdt han i håret og på korsryggen, kysset han intenst.

Ruth
Jeg så på han og bet meg i leppa. "Well, you had, and yesterday it flipped for you, it was impulsive" sa jeg.

410rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:52 pm

auro123

Valerie.
Jeg så bare kort ned på brystene mine, og så opp på han. " They're getting full of milk." sa jeg og smilte.

Joshua.
Jeg strøk hendene mine forsiktig oppover til midjen hans før jeg strøk ned igjen og godt over magen hans mens vi kysset.

Doug.
" No." sa jeg bare. Jeg hadde ikke noe problem.

411rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:55 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg rynket litt på nesa. "Så I can't suck on them anymore?" spurte jeg, ville ikke drikke opp melken hennes XDD

Greg (han kan hete gregory så kan aspen hete aspen gregory)
Jeg nøt det og kysset med han, gud så bra.

Ruth
Jeg sukket. "You are aware of how much Soph hates drugs and alcohol, right? So what made you run off and get wasted and stoned?" spurt ejeg.

412rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 9:58 pm

auro123

Valerie.
Jeg lo bare og ristet på hodet. " You cant." sa jeg bare flirende.

Joshua (omg jaa)
Jeg strøk hendene mine forsiktig ned til hoftene hans igjen, hektet fingrene inn i de der belte greiene på buksa hans og dro skrittet hans tett inntil meg. Jeg beit han lekent, men forsiktig i underleppa før jeg kysset han på nytt.

Doug.
" I know how much she hates it, thats why i've stopped doing it too. I only ran of last night because she was leaving me." sa jeg.

413rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:01 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg flirte litt selv. "But when you don't wear a bra, will it leak?" spurte jeg.

Greg
Jeg kjente hvor tent jeg ble da han dro meg inntil seg, stønnet lavt da han bet meg i leppa igjen. Og så holdt jeg bare på kysset. (har greg hatt type før?)

Ruth
"It was impulsive" forklarte jeg, tok hånda hans. "But that wasn't why I wanted to talk to you"

414rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:03 pm

auro123

Valerie.
" Well, not yet. But after Aspen arrives it will." mumlet jeg.

Joshua.
(ja vi sier det) Jeg ble så utrolig tent av lydene han lagde. Jeg strøk hendene mine til kanten på t-skjorta hans og vrengte den av han. Very Happy

Doug.
Jeg så bare på henne og presset leppene sammen, ugh hva mer hadde jeg gjort galt nå da. Sad

415rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:06 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte litt. "It would be bad to wake up in a bed full of milk" ertet jeg.

Greg
Jeg holdt opp armene og lot han kle av meg, før jeg kysset han igjen. (åå hadde vært søtt om ingen av dem hadde hatt mannesex før Very Happy)

Ruth
Jeg så på han. "You know Sophia loves you, right?" spurte jeg.

416rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:07 pm

auro123

Valerie.
Jeg flirte bare dumt av han, og poket han lett på kinnet. aw

Joshua.
Jeg nøt kysset hans, og strøk hendene mine godt over den bare brystkassa hans før jeg forsiktig kysset han nedover halsen og til brystkassa. (aw ja egentlig)

Doug.
" I guess." mumlet jeg.

417rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:13 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte med det ene smilehullet da hun poket kinnet.

Greg
Jeg nøt det og lot han gjøre det, var så bra å endelig få kroppskontakt med han, og utveksle litt spytt Very Happy

Ruth
Jeg rynket bryna. "She loves you more than anything, and you guess?" sa jeg litt irritert. Det var så lett å se følelsene hennes for han.

418rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:16 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare av smilet hans og beit meg i underleppa.

Joshua.
Jeg kysset han godt ned over brystkassa, og over den ene nippelen. Shocked Shocked

Doug.
Jeg beit meg i underleppa. " I don't know anymore, she refuses to let me kiss her, she was about to leave last night. I don't know." mumlet jeg.

419rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:20 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av henne, så fiiin.

Greg
Jeg nøt det og bet meg i leppa, holdt han enda i håret.

Ruth
"You had an argument an it was your first, she said. She told you she was coming back, and she came as quickly she could when I called her last night when you got home, even tho she got disappointed in you. If that isn't love, then I don't know" mumlet jeg.

420rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:22 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og ga han til slutt et kyss på leppene før jeg la meg ned med rygen inntil han, hihi.

Joshua.
Jeg strøk kysset meg opp igjen til leppene hans og ga han et ømt, men intenst kyss på leppene. Jeg la begge hendene mine på hoftene hans, og holdt han tett inntil meg.

Doug.
Jeg presset bare leppene sammen og så ned.

421rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:27 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg nøt det og la meg inntil henne med armen over henne.

Greg
Jeg kysset han intenst tilbake og strøk i håret hans.

Ruth
Jeg sukket lavt. "She loves you so much, and she will never leave you, she told me. And you have to trust her. She loves you even tho she doesn't see sex as a sign of trust. She just needs to take her time, and you have to accept that" mumlet jeg.

422rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:29 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fornøyd for meg selv, jeg.

Joshua.
Jeg strøk hendene mine godt om hoftene hans før jeg flyttet de og vrengte av meg t-skjorta selv. Jeg kastet den på gulvet og la deretter armene mine godt om han igjen og klemte han inntil meg. Jeg kysset han intenst på leppene, og strøk hendene mine ned og til baken hans, he he.

Doug.
" I know, and i've already decided that myself that i won't make her do anything sexual before she herself make the first move. Because then i know she's ready." mumlet jeg.

423rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:33 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg strøk hånda under toppen hennes og opp til det ene brystet.

Greg
Jeg smilte og studerte han litt da han dro den av, la hendene på midjen hans. Jeg kysset han intenst og smilte litt da ha holdt meg på rumpa.

Ruth
Jeg smilte litt av at han hadde klart å ta seg i nakken selv. "Good. You're more experienced than her, so maybe it's easier for you to give yourself to her. So let her take her time and don't pressure her, she loves you no matter what, don't doubt her trust in you" sa jeg.

424rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:34 pm

auro123

Valerie.
Jeg beit meg kort i underleppa og bare nøt det, jeg.

Joshua.
Jeg beit han forsiktig i underleppa og klemte hendene mine om baken hans.

Doug.
Jeg nikket bare svakt på hodet. " thanks mom." mumlet jeg.

425rh alourens - Page 17 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:37 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og holdt over den, kysset henne i nakken.

Greg
Jeg stønnet lavt igjen og kysset han. "I love you" mumlet jeg mot leppene hans av impuls. Jeg elsket han som en venn, det hadde jeg gjort lenge. Men jeg hadde jo fått følelser for han og så ja, jeg elsket han.

Ruth
Jeg kysset han på kinnet. "Lets hope this black eye are gone when you leave on friday" sa jeg.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 17 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens