ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 18 av 40]

426rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:39 pm

auro123

Valerie.
Jeg ga fra meg et lite stønn av kysset hans, hihi.

Joshua.
Jeg avsluttet forsiktig kysset mitt, og så over ansiktet hans før jeg smilte cheeky. " I love you too." mumlet jeg lavt, før jeg kysset han intenst på leppene igjen.

Doug.
Jeg la hånden kort opp over øyet mitt og nikket på hodet. " Yeah, lets hope so." mumlet jeg.

427rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:41 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og la nesa i håret hennes. "I love you so much it hurts.."

Greg
Jeg så på han og smilte selv, ble så lettet. Jeg kysset han og strøk han i håret igjen. "Lets move to your room" mumlet jeg mot leppene hans.

Sophia
Jeg strøk han på kinnet som var friskt og reiste meg. "You love Sophia, right?" spurte jeg. Så klart gjorde han det.

428rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:44 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare av det og snudde kort på meg så jeg ble liggende med ansiktet mot han istede. Jeg ga han et forsiktig kyss på leppene. " I love you too." mumlet jeg, lavt.

Joshua.
Jeg nikket svakt på hodet og beit han lett i underleppa for å avslutte kysset før jeg tok hånden hans og leide han med meg til soverommet mitt. Jeg lukket døra etter oss som en ren vane, og stoppet foran senga med han. Jeg strøk hånden min lett over brystkassa hans før jeg forsiktig dyttet til han så han ramlet bakover og landet i senga, hihi.

Doug.
" More than anything." sa jeg og opp på mami.

429rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:47 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte svakt og holdt henne på ryggen nå, kysset henne mykt tilbake.

Greg
Jeg nøt bitingen og gikk med han til rommet, falt bakover før jeg dro i hånda hans slik at han landet over meg. Jeg måtte le litt da. Utrolig nok var det ikke kleint.

Sophia
Jeg smilte. "That's what I wanted to hear, but please don't ever touch drugs again" sa jeg og strøk han i håret.

430rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:50 pm

auro123

Valerie.
Jeg nøt kysset hans og holdt det, tihi.

Joshua.
Jeg flirte bare selv og satte meg på skrevs over fanget hans. Jeg strøk hendene mine lett over brystkassa hans før jeg lente meg ned og ga leppene hans et ømt kyss.

Doug.
Jeg nikket på hodet. "I wont."

431rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:52 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte mot leppene hennes, var den lykkeligste.

Greg
Jeg kysset han tilbake og holdt den ene hånda på midjen hans og strøk den andre til rumpa hans.

Ruth
Jeg smilte fornøyd og gikk ut av rommet, så Sophia stå i trappå. "He's all yours" sa jeg lavt.

Sophia
Jeg smilte til henne og gikk inn på rommet til han.

432rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:53 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare.

Joshua.
Jeg beit han bare lekent i underleppa før jeg kysset han enda en gang, denne gangen mer intenst. Jeg lente begge hendene sånn på madrassen siden av han, ville jo ikke knuse stakkarn.

Doug.
Jeg beit meg i underleppa og reiste meg når kjæresten min kom inn på rommet. " Babe, i'm so sorry." mumlet jeg og gikk bort til henne, la armene om henne og ga hun et kyss på panna.

433rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:57 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg strøk henne på ryggen. "Want me to give you a massage?" spurte jeg, ville at hun skulle ha det godt.

Greg
Jeg stønnet lavt da han bet meg i leppa igjen og kysset med han, før jeg åpnet munnen litt for å møte tunga hans.

Sophia
Jeg så på han og la armene rundt han også, la kinnet inntil brystet hans. "It's okay" hvisket jeg. Åååå så søt <3

434rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 10:58 pm

auro123

Valerie.
" Ohh, that would be great." sa jeg og beit meg i underleppa.

Joshua.
Jeg sirkulerte bare tunga forsiktig rundt hans og brukte den ene hånden min til å stryke han over ene nippelen, hihi.

Doug.
Jeg strøk hendene mine godt om ryggen hennes og ga hun masse små kyss på tinningen. " I love you so much." hvisket jeg.

435rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:00 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og satte meg opp for å finne massasjeoljen vår. "Undress then" sa jeg og smilte skjevt.

Greg
Jeg nøt det og tyngekysset med han, nøt det da han strøk meg på brystet.

Sophia
Jeg nøt det, verdens beste var han. "I love you too" mumlet jeg før jeg så opp på han.

436rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:01 pm

auro123

Valerie.
Jeg satte meg bare opp og vrengte av meg toppen før jeg åpnet buksa og dro den ned også.

Joshua.
Jeg satte meg kort litt bedre ned på skrittet hans og stønnet lavt imot leppene hans, hihi.

Doug.
Jeg møtte blikket hennes og strøk hånden forsiktig over kinnet hennes før jeg forsiktig lente meg ned imot henne og ga hun et ømt kyss på leppene.

437rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:04 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg studerte henne og smilte for meg selv. "You're so perfect" mumlet jeg og tok av meg tskjrota selv.

Greg
Jeg stønnet, var så hard. Jeg tungekysset med han, klemte rumpa hans.

Sophia
Jeg lukket øynene og gjengjeldte kysset ømt. Han var mannen i mitt liv, selv om han kanskje ikke var en drømmeprins.

438rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:06 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare for meg selv og la meg på ryggen i senga. Hadde fremdeles på trusa, tho.

Joshua.
Jeg kunne så godt kjenne greia hans mot baken min, hihi. Jeg strøk til slutt begge hendene mine over brystkassa hans og lente meg kort opp og bakover. Jeg flyttet meg bittelitt bakover på fanget hans og strøk hånden min lett over bulken hans.

Doug.
Jeg holdt kysset hennes, og strøk ene hånden min forsiktig igjennom håret hennes.

439rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:08 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg studerte henne og smilte, før jeg krøp over henne og satte meg på lårene hennes. "You're so beautiful" mumlet jeg, tok endel olje i hånda mi.

Greg
Jeg så opp på han og bet meg i leppa mens jeg stønnet, da han strøk meg over dingelingen.

Sophia
Jeg nøt det, la hånda på kinnet hans og kysset han lidenskapelig.

440rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:09 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og beit meg kort i underleppa.

Joshua.
Jeg flyttet begge hendene mine til knappen på buksa hans, åpnet den og dro ned glidelåsen. Jeg satte meg siden av han og dro buksa ned og helt av han.

Doug.
Jeg nøt kysset hennes, og la til slutt begge armene mine om henne og klemte hun inntil meg.

441rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:12 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte til henne og begynte å smøre olja ut over skuldrene hennes og nedover på brystkassen.

Greg
Jeg fulgte med på fjeset hans da han kneppet opp smekken, og når han skulle dra av meg buksa løftet jeg på hoftene.

Sophia
Jeg klemte han godt tilbake, var så glad for at Ruth snakket med han.

442rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:14 pm

auro123

Valerie.
Jeg la meg bare godt til rette og presset leppene kort sammen. ååh, han var alltid så øm når han strøk på meg.

Joshua.
Jeg smilte bare cheeky til han før jeg satte meg på knærne sånn siden av han og åpnet buksa mi selv. Wink

Doug.
Jeg lente pannen min forsiktig inntil hodet hennes, og kysset hun på hodet.

443rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:29 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så ned på henne og smilte, før jeg fokuserte på kroppen hennes igjen og masserte brystene hennes.

Greg
Jeg bet meg i leppa og støttet meg opp på albuene, så på han mens han kledde av seg.

Sophia
Jeg smilte av han."I was so worried last night" mumlet jeg.

444rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:31 pm

auro123

Valerie.
Jeg ga fra meg en bitteliten lyd og nøt det.

Joshua.
Jeg reiste meg så jeg ble stående på gulvet siden av senga, og dro av meg buksa. Jeg tråkket ut av den og satte meg på knærne på senga siden av han igjen. Jeg hadde skikkelig boner, hihi. Jeg strøk hånden min lett over kinnet hans.

Doug.
" I'm sorry." mumlet jeg og kysset hodet hennes igjen.

445rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:34 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av lyden og basserte brystene hennes og strøk videre ned til magen.

Greg
Jeg bet meg i leppa da jeg så boneren hans i bokseren. Fuck, så fin han var. "Joshua?" spurte jeg lavt og la meg på siden slik at han og lå sånn. Jeg kalte han Joshua, likte det bedre enn Josh, som andre kalte han.

Sophia
"Shh" mumlet jeg og strøk han på ryggen.

446rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:35 pm

auro123

Valerie.
Jeg beit meg bare i underleppa og så på han mens han strøk over meg, hihi.

Joshua.
Jeg nikket på hodet og beit meg i underleppa. " Yeah?" mumlet jeg lavt, og strøk hånden min lett over magen hans.

Doug.
Jeg flyttet forsiktig på hodet og ga hun et ømt kyss på leppene. " I love you." mumlet jeg lavt mot leppene hennes, og kysset hun på nytt.

447rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:39 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg strøk henne til skuldrene igjen og masserte såvidt, så det ble myk og kjærlig strykemassasje (wat)

Greg
Jeg nøt det. "Have you ever.. Uhm, done it with a guy?" spurte jeg. Han hadde aldri nevnt noe.

Sophia
Jeg smilte mot leppene hans også. "Ilove you too" mumlet jeg og gjengjeldte kysset.

448rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:41 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare jeg, tihi.

Joshua.
Jeg beit meg kort i underleppa og la meg ned på siden siden av han. Jeg strøk hånden min mykt over magen hans og så opp på ansiktet hans. " Ive never had sex, but i've done other stuff with boys." mumlet jeg og beit meg kort i underleppa igjen.

Doug.
Jeg smilte bare og klemte hun inntil meg så jeg fikk gitt hun en god klem.

449rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:44 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg strøk hendene til magen hennes og strøk den som om jeg strøk Aspen.

Greg
Jeg nikket litt. "Like what?" spurte jeg. Jeg ville jo vite, hallo.

Sophia
Jeg våknet akkurat fra luren min, så meg litt rundt på flyet. Jeg var så sulten, det hadde vært servering mens jeg sov.

450rh alourens - Page 18 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:46 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare søtt av han, hihi.

Joshua.
" Like blow jobs and stuff." mumlet jeg og strøk hånden min kort ned og over bulken hans.

Doug.
Jeg hadde heldigvis tatt imot maten hennes for henne, og satte den på hennes sånn brett når jeg så hun hadde våknet. Jeg prikket hun lett på skulderen så hun skulle snu seg igjen og smilte kort for meg selv.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 18 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens