ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 19 av 40]

451rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:48 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg strøk henne opp til skuldrene igjen og nedover armene, likte det så godt selv.

Greg
Jeg nikket litt, hadde gjort det samme. Heldigvis var vi hverandres første på noe, tihi.

Sophia
Jeg var enda veldig i ørska, og så på han med et slitent og fjernt blikk.

452rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:49 pm

auro123

Valerie.
Jeg beit meg bare i underleppa og nøt det hele, aw.

Joshua.
Jeg la meg sånn godt ned inntil han og strøk hånden min forsiktig over bulken hans. Jeg ga haka hans et lite kyss og bare så på han med et lite sånn blikk om at jeg ville mer.

Doug.
Jeg smilte bare av henne og ga hun et kort kyss på kinnet. " Are you hungry?" mumlet jeg, og pekte ned på maten på det "bordet".

453rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:52 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av henne. "You look exhausted" mumlet jeg og kysset henne på nesa.

Greg
Jeg stønnet lavt og kysset han litt intenst tilbake. Jeg ville ha han.

Sophia
Jeg blunket noen ganger for å få meg til live igjen og smilte litt av kysset. "Starving" sa jeg da jeg så sandwichen, pakket den ut.

454rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:53 pm

auro123

Valerie.
" I am." mumlet jeg og smilte av kysset hans på nesa mi, hihi.

Joshua.
Jeg strøk forsiktig hånden min litt hardere over, men fremdeles ikke så hardt at det gjorde vondt. Jeg nøt kysset hans og holdt det. Jeg strøk etterhvert hånden min inn under boxeren hans, og la hånda om boneren.

Doug.
Jeg smilte bare og satte meg litt bedre til rette i flysetet.

455rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:56 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg bet meg litt i leppa. "Lets sleep" mumlet jeg og gikk av henne.

Greg
Jeg stønnet høyere da han tok hardere i, og igjen da han strøk under bokseren. "Oh my god" mumlet jeg og lente pannen mot hans.

Sophia
Jeg begynte å trykke det i meg og så opp på han. "Are we there yet?" spurte jeg med masse i munnen.

456rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:58 pm

auro123

Valerie.
Jeg nikket kort på hodet og la meg til rette inntil han når han hadde lagt seg ned.

Joshua.
Jeg beit meg bare i underleppa og ga han et kort kyss på leppene mens jeg forsiktig strøk hånda om dicken hans. Jeg var så tent, trodde jeg snart kom til å sprekke her.

Doug.
" No, its three hours left." sa jeg og lo kort over hvor sjarmerendes hun var når hun snakket med mat i munnen. <3

457rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:00 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg pakket oss inn i dyna og la henne litt på siden igjen slik at vi spooner <3

Greg
Jeg stønnet høyere mot leppene hans, knep øynene igjen.

Sophia
Jeg rødmet da jeg innså at jeg hadde snakket med mat i munnen. Jeg tygget og svelgte, la ikke merke til dressingen(?) i munnviken min.

458rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:02 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fint for meg selv og la meg godt inntil han. Jeg dro armen hans kort over meg, og strøk hånden min kort over armen hans.

Joshua.
Jeg ble bare mer tent av lydene han ga fra seg. Jeg strøk forsiktig hånden opp igjen og satte meg opp. Jeg dro ned boxeren hans så dicken hans kom til syne, og beit meg hardt i underleppa før jeg så opp på han med et cheeky smil. Jeg la hånden rundt igjen og wanket han et par ganger før jeg satte meg litt annereldes, lente meg ned og forsiktig la leppene om tuppen.

Doug.
Jeg smilte bare av henne og brukte pekefingeren min til å fjerne dressingen hun hadde i munnviken, hihi.

459rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:05 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg holdt godt rundt henne og nøt strykingen. Jeg var jo nesten som en dyna for lille henne, jo.

Greg
Jeg åpnet øynene etter litt og så opp på han, bet meg i leppa. Jeg klarte nesten ikke å vente, stønnet tilfreds da han la leppene sine om meg.

Sophia
Jeg rødmet mer og så på han. "Fun fact, I don't like dressing" mumlet jeg, spiste jo fordi jeg var så sulten.

460rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:07 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare kort for meg selv og ble liggende å stryke helt til jeg saakte men sikkert stoppet fordi jeg sovnet, aw.

Joshua.
Jeg sirkulerte tunga om et par ganger før jeg presset leppene godt sammen og lente meg kort litt mer nedpå.

Doug.
Jeg smilte bare og lo en lav, kort latter før jeg lette frem drikkeflaska mi fra håndbagasjen våres og tok en slurk.

461rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:09 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg merket hun sovnet og kysset øret hennes før jeg sovnet etter litt selv.

Greg
Jeg la den ene hånda på pannen min og lukket øynene, stønnet høyt. Jeg hadde ikke fått en bj på så lenge, og når det var han i tillegg..

Sophia
Jeg flirte litt selv og spiste videre. Jeg gledet meg sånn til å gjøre oss klare på hotellet og spise middag med Ed. (skal det bare være ed eller en annen som han jobber med og?)

462rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:11 am

auro123

Valerie.
ååh aw de er så søte <3

Joshua.
Jeg følte meg så bra bare av det at han likte det så godt, hihi. Jeg koste forsiktig ballene hans med ene hånden mens jeg fortsatte med sugingen en stund før jeg satte meg opp. Jeg la hånden om greia hans og wanket han mens jeg lente meg frem og ga han et intenst kyss på leppene.

Doug.
( vi kan si bare ed, men det er med en sikkerthetsvakt haha) Jeg smilte bare fint til henne og tok en slurk til av flaska jegggg.

463rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:13 am

sirens

Admin

Lucas
jaa åå <3

Greg
Jeg stønnet og bet meg hardt i leppa, krøllet tærne godt. Jeg så litt opp på han da han sluttet å suge, kysset han tilbake.

Sophia (jaoki)
Jeg spiste opp og lente meg bak i setet med hendene på magen, vi hadde fått første klasseeee.

464rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:14 am

auro123

Valerie.
<3 hopper til neste morgen jeg; jeg lå i armene hans og sov jeg, hihi.

Joshua.
Jeg holdt kysset hans og strøk etterhvert hånden min vekk fra greia hans og oppover magen hans. Jeg la skrittet mitt godt inntil han så han kunne kjenne boneren min, he he.

Doug.
Jeg så bare på henne og smilte fint jeg før jeg lente meg kort bakover i setet selv.

465rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:17 am

sirens

Admin

Lucas
ikke for fort, for de må matche med greg og josh
Jeg lå og snorket henne i håret, heh

Greg
Jeg nøt det da han strøk meg oppover igjen, kjente boneren hans. Jeg kysset han, før jeg strøk hånda utpå bokseren hans og tok et tak i boneren hans, klemte mykt.

Sophia
Jeg holdt inne en rap og tok av beltet. "I have to pee" sa jeg lavt til han før jeg reiste meg.

466rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:18 am

auro123

Valerie.
jammen husk det at det er forskjell i tidssonen mellom england og amerika

Joshua.
Jeg ga fra meg et kort stønn mot leppene hans, og beit han forsiktig i underleppa.

Doug.
Jeg nikket på hodet og så bare over henne når hun reiste seg. Finingen.

467rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:22 am

sirens

Admin

Lucas
hva snakker du om nå? val og luc skal jo dra til josh og greg neste dag?

Greg
Jeg stønnet lavt av bitingen, og strøk hånda ned i bokseren hans, tok et tak rundt boneren.

Sophia
Jeg smilte såvidt til han før jeg gikk ut til doen og låste meg inn. Jeg ville ikke si det til han, men jeg var så kvalm. Kanskje reisesyk, jeg hadde jo aldri flydd før. Så jeg tok en sånn pose og kastet opp i den, heh

468rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:23 am

auro123

Valerie.
face Smile haahh

Joshua.
Jeg stønnet for meg selv og lente meg rent automatisk nærmere inntil han.

Doug.
Jeg lente meg bare bakover i flysetet, jeg.

469rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:25 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg soov, heh.

Greg
Jeg kysset han intenst og runket han. (skal de ha sex?)

Sophia
Jeg gjorde meg ferdig og kastet posen før jeg vasket hendene og gikk tilbake igjen. Jeg fant veska mi og tok en tyggis for å bli kvitt spysmaken.

470rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:26 am

auro123

Valerie.
Jeg sov klistra godt inntil han, aw.

Joshua.
(ja planla det) Jeg nøt det og beit han forsiktig i underleppa.

Doug.
Jeg smilte når hun kom gående nedover flykoridoren og satte meg kort opp i setet.

471rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:28 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg laget små lyder men var ikke våknere fordet.

Greg
(Very Happy) Jeg nøt det og dro ned bokseren hans, begynte å runke han raskere.

Sophia
Jeg så på han og smilte svakt. "You want one?" spurte jeg han og viste pakken.

472rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:29 am

auro123

Valerie.
Jeg sov fremdeles like tungt jeg, hihi.

Joshua.
Jeg lente hodet mitt inntil skulderen hans og ga fra meg noen stønn.

Doug.
Jeg nikket bare kort på hodet og tok ut hånden, jeg.

473rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:31 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg begynte å mumle noe og babyen og flere babyer, ellerno.

Greg
Jeg elsket virkelig å høre han. Jeg tok opp hånda litt og spyttet på den for så å runke han igjen, raskere.

Sophia
Jeg tok en til han og smilte fornøyd, før jeg la den i veska igjen og lente meg bak.

474rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:32 am

auro123

Valerie.
ååh aw <3

Joshua.
Jeg ga han noen små kyss på skulderen og stønnet når han satte opp tempoet. " Ohgod." mumlet jeg lavt for meg selv.

Doug.
Jeg tok den imot, kastet den i munnen og tygget hihi.

475rh alourens - Page 19 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:36 am

sirens

Admin

haha

Lucas
Jeg begynte å våkne og forstod ikke helt hva jeg mumlet om, det bare fortsatte når jeg våknet liksom, som om det var noe jeg måtte si.

Greg
Jeg smilte av kyssene og nøt stønnene hans, fortsatte å runke. "Don't cum" mumlet jeg mot pannen hans.

Sophia
Jeg lukket øynene og trakk pusten dypt, men ble ikke mindre kvalm fordet.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 19 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens