ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 11 av 40]

251rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 4:45 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte litt fornøyd, ventet på henne da. Jeg måtte tisse selv.

Mami
Jeg så på Greg og smilte til han. "Aren't they perfect together?" spurte jeg spent.

Sophia
Jeg la meg ned i senga og bare gråt. Herregud. Jeg ville ikke la være å si hva jeg følte, for han ville jo jeg skulle være ærlig, men når jeg sa det ble han sur og røykte og stakk av.

vi kan kanskje spole til han kommer hjem og ruth ringer soph?

252rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:08 pm

auro123

ja den er grei

Valerie.
Jeg presset leppene kort sammen og trakk til slutt på meg buksa igjen, trakk ned og gikk til vasken og vasket hendene minee.

Greg.
Jeg så på moren til Lucas og nikket på hodet. " They surely are!" sa jeg og smilte fint.

Doug.
Jeg hadde vært i tidenes slosskamp med en eller annen bølle som ikke hørte til gjengen min. Jeg blødde neseblod, hadde et kutt ved øyenbrynet som blødde, og ekstremt store pupiller siden jeg var dopa som fy. Jeg vanglet bortover veien retning hjem, lente meg på gelenderet ved innkjørselen ved huset til mami og papi, og fikk til slutt fomlet meg opp trappa, og inn inngangsdøra. Jeg ga fra meg et realt klagestønn idet jeg kom inn døra, før jeg kollapset på knærne i gangen. Jeg la hendene mine mot ansiktet, knokene var helt blodige.

253rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:12 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg lukket opp døra da jeg hørte henne vaske hendene og så bort på henne, før jeg trakk opp smekken og tisset. Vi var så komfortable med hverandre, kunne tisse foran den andre.

Mami
Jeg smilte av han. "So, you're older than Valerie, right?" spurte jeg.

Ruth (har du lyst å styre henne)
Jeg hadde sittet i stua for å vente oppe på han, spratt opp da jeg hørte døra åpnes. "Doug" sa jeg høyt, overrasket og helt målløs. Han blødde og han var tydelig høy og full, han lukta masse rart. Jeg slo nummeret til Sophia på hustelefonen, håpte hun svarte fort.

Sophia
Jeg hadde ligget lenge og sovet utrolig dårlig, hadde grått og tenkte bare på det med Doug. Da mobilen ringte, satte jeg meg opp før jeg svarte. "Yeah?" mumlet jeg trøtt.

254rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:16 pm

auro123

Valerie.
Jeg så bare bort på han og flirte før jeg tok enda en runde med såpe i hendene mine og klemte de sammen. Jeg måtte alltid vaske hendene twice.

Greg.
Jeg nikket på hodet. " Yeah, im two years older than her." sa jeg smilende.

Ruth.
" Oh god, Sophia thank god you answered my call. Doug just got home, all bloody, bruiced, drunk and high. I need your help." sa jeg direkte panikkslagen i stemmen.

255rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:22 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så bort på henne og smilte litt, før jeg så ned igjen og tisset meg tom, før jeg trekket neg og gikk til henne.

Mami
"That makes you 22" sa jeg og tenkte litt. "Lucas is 23" sa jeg, de var jo jevnaldrende.

Sophia
Jeg sperret opp øynene og reiste meg fort opp. "Oh my god, I'm coming right now" sa jeg fort før jeg la på, kjente tårene i øynene. Jeg hadde allerede på hans t-skjorte så jeg bare tok jakken oppå og ei bukse og sokker på, før jeg tok med meg tingene mine som jeg ikke hadde pakket ut, og stormet ut fra huset før mamma tok meg igjen.

256rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:25 pm

auro123

Valerie.
Jeg sto fremdeles og skylte hendene når han kom bort til meg, jeg.

Greg.
Jeg nikket på hodet. " Yep." sa jeg og smilte.

Doug.
Jeg lå på siden i gangen med ansiktet plantet ned i gulvet, lol. Mamma prøvde få meg opp, men trasset mitt gjorde at jeg forble liggende. " NO, I WONT GET UP ON MY FEET BEFORE SOPHIA IS HERE." nærmest skrek jeg, hikket og vrei meg kort sammen. Jeg var så kvalm.

257rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:29 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og ga henne et lite kyss på kinnet før jeg tok såpe og venta på henne.

Mami
Jeg nikket litt for meg selv. "You want some wine? They don't drink, so there's plenty left"

Ruth
Jeg gikk bort til han og satte meg på kne ved han. "You have to, Doug. Come on" sa jeg og tok armen hans, men hun var på vei da. Åå hvorfor hadde han rota seg opp i dette? Jeg hatet dette.

Sophia
Jeg løp bortover, uansett hvor svett og sliten jeg ble, uansett blodsmaken i munnen og melkesyren i beina. Jeg kom endelig frem og brøt opp døra, stivnet helt da jeg så han ligge der.

258rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:31 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte av kysset på kinnet og tørket hendene på håndkleet vi hadde hengende ved vasken.

Greg.
Jeg så kort på vinen før jeg rynket bryna kort og presset leppene kort sammen. " Naah, well. Maybe a small glass." sa jeg til slutt og smilte dumt.

Doug.
Jeg bare ga fra meg noen skikkelig sånne " buhuuuUu" gråt, og prøvde reise meg opp selv, noe som resulterte i at jeg veltet til siden og smalt inn i veggen med hodet først.

259rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:34 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg skylte hendene mine selv og tørket dem. "Your brother's nice" sa jeg og smilte.

Mami
Jeg smilte fornøyd og gikk til skapet, tok ut et vinglass. Så helte jeg oppi til han.

Ruth
Jeg prøvde å støtte han, men han var så stor og tung. Jeg trengte hjelp for å få han opp.

Sophia
Jeg tok av meg sko og jakke og slapp bagen min, før jeg tok den andre armen hans over skuldrene mine og hjalp han til rommet. "I'm here, Doug, relax" mumlet jeg lavt. Gud så bekymret jeg var. Men mer skuffet.

260rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:37 pm

auro123

Valerie.
Jeg så opp på han og smilte, og strøk hånden min lett over midjen hans mens han tørket hendene. "I knew you would like him." sa jeg og smilte, hihi.

Greg.
Jeg takket bare når jeg fikk glasset, og tok en slurk når vinen hadde kommet oppi glasset, hihi.

Doug.
Jeg ble helt stille når jeg hørte stemmen til Sophia, og snudde hodet kort retningen der den kom ifra. Jeg brukte krefter for å få meg selv opp på beina, og la armen min rundt midjen hennes for å holde meg oppe. Jeg ga fra meg et hikk, et snufs og lente meg på veggen ettersom jeg holdt på å tryne ned trappa igjen flere ganger, hahah.

261rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:40 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg nøt det og så mot henne. "I'm glad he likes me too" sa jeg og smilte.

Mami
Jeg satte vinen på bordet igjen og drakk av mitt glass.

Sophia
Jeg fikk ikke øyekontakt med han, orket ikke. Jeg lot han lene seg mot veggen og stod ved siden hans for å holde han oppe. "I can take him from here" sa jeg rolig til Ruth, selv om jeg egentlig var livredd og sint.

omg fikk bilde i hodet om at han mista balansen så falt han over henne ned trappa au

262rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:42 pm

auro123

HAHAH fyfaen jeg lo litt for hardt her

Valerie.
Jeg smilte bare fornøyd og strøk hånden min lett over midjen hans.

Greg.
Jeg tok en sip til før jeg satte glasset fra meg.

Ruth.
Jeg nikket bare forsiktig på hodet og gikk stille ned. Uff. Jeg trodde virkelig han var ferdig med det her dop tullet nå, men jeg tok tydeligvis feil.

Doug.
Jeg så bare bort på Sophia, og over det fine ansiktet hennes. Jeg strakk hånden min frem og strøk tommelen min over kinnet hennes. "It cant be you, i'm dreaming." sa jeg sløvt og fjernet hånden min, så ned og prøvde fomle meg selv videre opp trappa.

263rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:46 pm

sirens

Admin

fikk vondt i meg Sad

Lucas
Jeg nøt det og la armene rundt henne, kysset henne på hodet.

Mami
Jeg satte glasset på bordet selv og så mot døra. "Are they trying to make twins?" spurte jeg, litt for å være morsom.

Sophia
Jeg så etter Ruth og så på Doug, før jeg tok bort hånda hans og støttet han videre. "You're going to bed, now" mumlet jeg. Dette gjorde meg dritsint. Han hadde røykt, han var tydelig høy og dritings. Alt jeg hatet.

264rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:48 pm

auro123

aw

Valerie.
Jeg smilte bare av det og la begge armene mine om han, jeg.

Greg.
Jeg lo bare av kommentaren hennes, og tok en kort slurk til av glasset.

Doug.
Jeg vaglet bare stumt med henne til soverommet, jeg. Jeg veltet meg ned på senga når vi kom så langt og så opp på henne. " I dont wanna sleep, because when i then wake up again you'll be gone." sa jeg sløvt.

265rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:52 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og ga henne et kyss på pannen. "Come on, lets go back in there" sa jeg og tok hånda hennes.

Mami
Jeg flirte litt selv og lente meg bak i sofaen, inntil papi.

Sophia
Jeg hjalp han til senga og så på han, sukket litt. "I won't. You clearly can't take care of yourself" mumlet jeg litt irritert før jeg gikk til badet og våtet ut en klut som jeg kunne vaske han med.

266rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:54 pm

auro123

Valerie.
Jeg nikket bare og så opp på han med trutemunn fordi jeg ville ha etk yss, hihi.

Papi.
Jeg smilte bare og la armen min godt om mami, jeg.

Doug.
Jeg så bare etter henne når hun gikk ut av rommet, og bestemte meg for å reise meg å gå etter. Jeg lente meg på senga med begge hendene, ga fra meg et hikk og klødde meg kort på panna før jeg tok fart og reiste meg.

267rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:58 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og kysset henne vått.

Mami
Jeg koste inntil han og la beina i kors.

Sophia
Jeg tok kluten og gikk ut igjen, men stoppet i døråpningen da han trynte på gulvet. "Doug!" sa jeg litt høyt. Herregud, jeg hatet dette. Jeg hadde jo noen ganger tatt vare på mamma, og jeg kunne ikke fordra det.

268rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 10:59 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare mot leppene hans, og avsluttet det forsiiktig før jeg tok tak i hånden hans.

Papi.
Jeg smilte bare og ga tinningen hennes et kyss. <3

Doug.
Jeg stelte meg opp på knærne på gulvet og så opp på henne.

269rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:03 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og klemte hånda hennes mykt før jeg gikk ut i stua med henne igjen.

Mami
Jeg smilte av han og så opp på han, før jeg så paret komme.

Sophia
Jeg sukket innvendig og la kluten på bordet, før jeg tok tak i armen hans og hjalp han opp igjen på beina. "Come on, lie down" mumlet jeg og fikk han i senga.

270rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:04 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fint til folka på stua når vi kom inn til de igjen, hihi.

Papi.
Jeg smilte fint til mami og så opp når hun selv så opp, tihi.

Doug.
Jeg gjorde bare som hun sa, og veltet meg selv ned på senga.

271rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:07 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte til de og og tok hånda gjennom håret for å ta det bakover.

Mami
Jeg smilte til dem da de kom og lot dem sette seg igjen.

Sophia
Jeg satte meg på sengekanten og strøk håret hans bak før jeg begynte å tørke blodet i pannen og rundt i fjeset. Herregud, imorgen kom jeg til å kjefte. Sikkert Ruth og.

272rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:08 pm

auro123

Valerie.
Jeg gikk bort til sofaen med han, jeg.

Papi.
Jeg beit meg i udnerleppa og ga mami et kyss på panna, jeg.

Doug.
Jeg lukket bare øynene, jeg.

273rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:11 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg satte meg ned på ene siden av Greg, så kunne hun sitte mellom han og mamma.

Mami
Jeg rettet meg opp da Val satte seg ned.

Sophia
Jeg sukket lavt og så ned på fjeset hans da det ble rent. "Why do you do this to yourself?" mumlet jeg.

274rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:15 pm

auro123

Valerie.
Jeg satte meg siden av Pappaen til Lucas, jeg.

Doug.
" BEcause i love you." sa jeg og så på henne.

275rh alourens - Page 11 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:17 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte litt, visste ikke når Greg skulle si han flyttet hit.

Sophia
Jeg sukket og la kluten på nattbordet, begynte å ta av han jakken. "You know how much I hate drugs, alcohol and cigarettes. That's not love" mumlet jeg småirirtert.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 11 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens