ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 12 av 40]

276rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:19 pm

auro123

Greg.
Jeg presset bare leppene kort sammen og tok en slurk til av glasset mitt.

Doug.
Jeg så bare opp på henne og var helt slapp mens hun tok av meg klærne. " I didnt have any reason to stay clean any longer when you left me." sa jeg.

277rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:21 pm

sirens

Admin

Lucas
"Oh, are you hungry by the way? We just ate" sa jeg til Greg.

Sophia
Det nyttet ikke å snakke med han nå, han var altfor full. "I'll sleep in the guest bedroom. Sleep now" mumlet jeg og tok av han skoene og buksa også.

278rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:31 pm

auro123

Greg.
Jeg ristet på hodet. " Nah, i just ate myself." sa jeg og smilte.

Doug.
" No, don't leave me!" sa jeg og ble nærmest panisk der jeg satt.

279rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:34 pm

sirens

Admin

Lucas
"Alright, scream if you need anything" sa jeg og drakk av vannet mitt.

Sophia
Jeg så på han og sukket. "You need to sleep, and I cant stand the smell of you" sa jeg ærlig. Jeg var så utrolig sliten, var enda skikkelig dårlig og hadde jo ikke fått sovet hjemme. Det ble ikke bedre av at jeg brukte så mye energi på han, og at jeg løp så langt tidligere, heller.

280rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:35 pm

auro123

Greg.
Jeg nikket på hodet og smilte som svar, hihi.

Doug.
" I can take a shower" sa jeg og hikket.

281rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:36 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så bort mot Val før jeg flyttet meg ved henne, klarte ikke å holde meg unna.

Sophia
"Tomorrow. Just sleep until you're sober" mumlet jeg før jeg gned meg i øynene og reiste meg fra senga.

282rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:37 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare når han kom gående mot meg jeg, tihi. Jeg satte meg litt til siden så han fikk satt seg ned siden av meg.

Doug.
Jeg ga bare fra meg et hulk og så på henne før jeg la hendene mine foran ansiktet - noe som resulterte i at jeg dro opp såret ved brynet igjen. ops.

283rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:39 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og la armen godt rundt henne, og så den andre også.

Sophia
Jeg snudde meg mot han og sukket, han var så barnslig. "Fine" mumlet jeg litt oppgitt. "I'll be back soon, just lay there" sa jeg før jeg gikk til badet.

284rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:40 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare jeg, og ga kinnet hans et lite kyss.

Doug.
Jeg snufset bare og så etter henne, tok hånden kort opp mot øyenbrynet mitt og hevet brynene når jeg så ned på den og den var dekket med blod. Jeg hadde fremdeles ikke fått med meg at jeg hadde sår på hendene, i ansiktet, en blodig nese og en påbegynt blåveis.

285rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:43 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av kysset og smilte bare da pappa blunket til meg. Jeg ville fri til henne snart.

Sophia
Jeg gikk på do og vasket ansiktet, før jeg måtte sette meg ned for å spy. Formen var helt elendig, og kvalmen minket ikke akkurat med røyklukten.

286rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:44 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og satte meg sånn godt godt til rette inntil han.

Doug.
Jeg snufset bare og så meg kort rundt i rommet.

287rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:45 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg la kinnet mot hodet hennes, strøk henne på armen.

Sophia
Jeg reiste meg igjen, var ganske skjelven i beina. Så vasket jeg munnen og ansiktet på nytt før jeg gikk ut til han igjen. "Oh my god" mumlet jeg og tok kluten fra nattbordet igjen, krøp oppi senga og begynte å tørke ansiktet hans, bet meg i leppa. Jeg hatet å se han sånn.

288rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:47 pm

auro123

Valerie.
Jeg nøt strykingen hans, og så kort bort på Greg som satt å smilte for seg selv, aw.

Doug.
Jeg så bare kort på henne når hun krabbet opp i senga til meg. Jeg så over det pene ansiktet hennes mens hun fikset på ansiktet mitt, og presset leppene mine kort sammen. " I love you so much, Sophia. I dont want anyone else, i want you and no other girl. Because i love you with all my heart, and i never wanna loose you." sa jeg snøvlete.

289rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:49 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så der Val så og lo lavt, søt. "Do you have any girlfriend, Greg?" spurte jeg.

Sophia
Jeg måtte plastre han imorgen, men orket rett og slett ikke nå. Han så ut til å falle ifra hverandre. Jeg så ned på han, det var søtt da. Klissete, beruset, men søtt. "I know.." mumlet jeg og presset frem et lite ekte smil, la kluten på nattbordet igjen og fikk av meg buksa.

290rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:50 pm

auro123

Valerie.
Jeg så kort opp på Greg og smilte.

Greg.
Jeg så bare på Lucas og ristet på hodet. " Well, no. But, uhm. I have a friend." mumlet jeg.

Doug.
Jeg så bare på henne og hikstet før jeg la meg på ryggen i senga.

291rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 11:34 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte litt av henne. "Something going on?" spurte jeg. Jeg var jo nysgjerrig, og nå som jeg haadde lykkes med et forhold, kanskje jeg kunne hjelpe. (omg hadde vært søtt om han likte en gutt eln Very Happy)

Sophia
Jeg så på han. "Don't cry, Doug" mumlet jeg og la meg ned under dyna, men med ryggen mot han. Jeg orket ikke mer nå, jeg vilel bare sove.

292rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:07 pm

auro123

Greg.
Je gså bare kort på Lucas før jeg så bort på Valerie og foreldrene til Lucas, og deretter bort på Lucas igjen. " Well, there's this boy." mumlet jeg.

Valerie.
Jeg smilte bare når Greg kom frem med at han endelig hadde forelsket seg igjen. Jeg visste han var homofil, men det var noe jeg hadde glemt fortelle til Lucas.

Doug.
Jeg snufset bare og snudde kort på hodet for å se på henne.

293rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:10 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så på han da han sa det, forventet jo ikke helt det, da, men hadde ikke noe problem med det. "What's his name?" spurte jeg og smilte. Han var ikke skikkelig feminin da, noe som jeg synes var litt irriterende i lengden. Han var helt normal jo O.O

Mami
Jeg så på Greg og smilte, hadde aldri hatt noe imot homofile. Kanskje vi fikk møte han en gang, og.

Sophia
Jeg knep øynene igjen, dette var så dumt. Jeg var så skuffet over at han hadde røykt osv.

294rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:13 pm

auro123

Valerie.
Jeg satte meg bare tettere inntil Lucas og smilte for meg selv.

Greg.
Jeg presset leppene kort sammen og så bort på Lucas og Val, presset leppene kort sammen og klødde meg kort på kinnet. " Joshua." sa jeg. Jeg syntes egentlig det var flaut å snakke om, aw.

Doug.
Jeg ble bare liggende å se over ryggen hennes en kort stund før jeg til slutt sloknet.

295rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:15 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg holdt rundt henne og merket at han ble litt rød i kinna, jeg trengte jo ikke akkurat å grille han. "Hope everything works out" sa jeg og smilte, så ned på Val igjen.

Sophia
Jeg var syk og utslitt, men jeg klarte ikke å sove, hadde jo prøvd i så mange timer hjemme. Og jeg visste det var pågrunn av krangelen, jeg hadde vært så bekymret og usikker. Så jeg snudde meg da han slokna, og la meg inntil han og hadde hodet hans inntil brystet mitt (Very Happy)

296rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:16 pm

auro123

Greg.
Jeg smilte bare og nikket på hodet.

Valerie.
Jeg smilte fint til Greg og så opp på Lucas, hihi.

Doug.
Jeg la armen min om henne i søvne, jeg.

297rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:18 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og kysset henne lett, tok vannglasset mitt og drakk litt.

Sophia
Jeg merket jo det han gjorde, og la meg til rette, før jeg la hånda i håret hans og sovnet selv.

298rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:20 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte mot leppene hans, jeg.

Doug.
hoppe til nest morgen?

299rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:21 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte selv og strøk henne på armen. "Are you okay?" spurte jeg lavt.

vi kan si foreldrene drar siden de må jobbe osv ellerno

Sophia
jaa spol du

300rh alourens - Page 12 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:24 pm

auro123

jaok

Valerie.
Jeg nikket på hodet og strøk meg kort over magen. " Yeah, i'm just tired." sa jeg og smilte kort.

Doug.
Jeg våknet over en helt sinnsyk skallebank, ga fra meg en klagende lyd før jeg satte meg opp i full hast og løp til badet. Jeg måtte spy. Smile

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 12 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens