ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 13 av 40]

301rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:27 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte svakt og så mot pappa da han sa de burde komme seg hjemover, og spøkte med at de trengte middagslur.

Mami
Jeg reiste meg og rettet på blusen. "Yeah, we should. Up early for work. See you" sa jeg og kysset Luc på kinnet, før jeg gjorde det samme med Val og Greg tihihii.

Sophia
Jeg hadde ikke fått med meg noe, var helt utslått og sov enda som en stein. En syk stein.

302rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:28 pm

auro123

Papi.
Jeg smilte og ga de alle tre en klem hver før jeg gikk ut i gangen med mami.

Valerie.
Jeg smilte bare av kysset på kinnet jeg fikk av moren til Lucas, og klemmen fra faren før jeg reiste meg for å gå ut i gangen og si hade og sånn der, hihi.

Doug.
Jeg kastet meg nærmest ned foran doskåla, og lente armene på doskåla før jeg bokstavligtalt vrengtes.

303rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:31 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg klemte pappa og så etter dem, før jeg breiet meg mer ut i sofaen da Val gikk med dem. "Does Joshua live here?" spurte jeg og så mot han, smilte skjevt.

Sophia
Jeg laget noen misfornøyde lyder mens jeg sov, vred på meg.

304rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:33 pm

auro123

Greg.
" Well yeah, we kinda live together." sa jeg og smilte skikkelig uskyldig, aw.

Valerie.
Jeg vinket bare hade og sånn jeg, hihi:

Doug.
Jeg ble sittende å hoste for meg selv. Sad

305rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:35 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så litt spent på han. "Wow, it's serious then" sa jeg og smilte, det å bo sammen var seriøst.

Sophia
Jeg våknet da jeg falt ut av senga med et dunk, holdt hendene foran ansiktet da så det ikke ble most. Etter litt satte jeg meg opp og så mot badet.

306rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:36 pm

auro123

Greg.
Jeg lo bare kort og beit meg i underleppa. " Well, yeah but i kinda haven't told him i like him. We only live togheter as friends.

Doug.
Jeg ble sittende å spy sikkert nærmere åtte ganger, før jeg strakk armen ut mot veggen på jakt etter noe papir.

307rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:39 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg nikket svakt. "Does he like you?" spurte jeg, ble så nysgjerrig nå. Nå forstod jeg hvorfor jenter snakket så mye om gutter.

Sophia
Jeg hørte brekningslyder og rynket bryna, før jeg med litt arbeid kom meg opp på beina og gikk stille til badet, fant papir til han. Det var vondt å se han sånn, men det var hans feil.

308rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:41 pm

auro123

Doug.
Jeg hevet bare skuldrene. " I dont know, i don't think so." mumlet jeg og presset leppene kort sammen.

Valerie.
Jeg kom til slutt tilbake på stua til skravlefantene. Very Happy

Doug.
Jeg tok imot papiret når hun kom med det til meg, takket og tørket meg om munnen før jeg reiste meg, trakk ned og gikk bort til vasken for å pusse tenna, og skylle munnen og ansiktet.

309rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:43 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg nikket svakt, et var jo ikke så bra. "You should tell him, tho" mumlet jeg lavere og lavere da jeg så Valerie kom inn i stua til oss. Smilte fint.

Sophia
Jeg sukkket lavt og så på han. Jeg visste ikke om jeg orket å si noe, isåfall hvor jeg skulle bli.

310rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:46 pm

auro123

Greg.
Jeg så kort bort på Valerie når hun kom inn og smilte lurt bort til Lucas. " Maybe i will, one day." mumlet jeg.

Valerie.
Jeg smilte bare fint til gutta når jeg kom inn på stua, og satte meg ned siden av Lucas. " Maybe do what?" spurte jeg og så bort på Greg.

Doug.
Jeg vasket ansiktet mitt godt, og bannet kort for meg selv når jeg var nær brynet, og nesa. Det var vondt. Sad Jeg så kor tpå hendene mine også, de så helt herja ut. Jeg presset leppene sammen og pusset deretter tennene før jeg så meg selv i speilet. " Oh god." mumlet jeg. Hvordan så jeg ut. Blåveis, splitt på øyenbrynet, og småhoven nese.

311rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:50 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte fornøyd av han, det var bedre før enn siden. Da Val satte seg, la jeg armene rundt henne og la haka på skulderen hennes slik at jeg kunne se Greg.

Sophia
Jeg bet meg i leppa da han la merke til seg selv. "Do you remember what happened last night?" spurte jeg lavt.

312rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:52 pm

auro123

Valerie.
Jeg strøk hånden min over armen hans, jeg.

Doug.
" No." mumlet jeg, og ble bare stående å se på mitt eget ansikt.

Joshua. Wink
Jeg letet frem nummeret til Greg på telefonen, og ringte. Jeg så kort over bordet jeg hadde dekt på, og maten som fremdeles sto på svak varme på ovnen mens jeg ventet på svar.

313rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:54 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg nøt det.

Greg
Jeg smilte bare til Val, visste ikke helt hva jeg skulle si. Jeg fisket opp mobilen min da Joshua ringte, og svarte. "Hii" svarte jeg, ble bittelitt rød i kinna.

Sophia
Jeg sukket litt og så på speilbildet hans. "But you remember what happened before you ran off?" spurte jeg.

314rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:55 pm

auro123

Valerie.
Jeg så bare kort bort på Greg når telefonen hans ringte, og så deretter opp på Lucas.

Joshua.
" Hi, uhm - when are you heading home? I've made dinner." sa jeg og smilte for meg selv.

Doug.
" You dumped me." mumlet jeg kort.

315rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 3:58 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så ned på henne også og smilte bare, Greg virket så glad for å snakke med han.

Greg
Jeg bet meg svakt i leppa. "I'll leave now" sa jeg og smilte til Val og Luc før jeg reiste meg. "I'll see you in a few" sa jeg før jeg la på. "I gotta go" sa jeg og la hendene i lommene.

Sophia
Jeg sukket. "I didn't dump you, Doug" mumlet jeg.

316rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 4:01 pm

auro123

Joshua.
" Alright." sa jeg før jeg la på og smilte for meg selv. Jeg la telefonen på bordet og gikk bort til kaserollen på ovnen så jeg fikk satt det over på bordet.

Valerie.
Jeg så på Greg og nikket på hodet før jeg reiste meg og gikk bort til han. Jeg ga han en god klem og et kyss på kinnet før jeg slapp armene om han. " I wanna meet you again before you leave the states." sa jeg og smilte kort.

Doug.
Jeg snudde meg bare imot henne. " You packed all your stuff, and said you were going home. You don't wanna go home, your mom is there and you don't like your mom. So that means.. when you wanna go home to her - you don't want me any longer." sa jeg og så ned.

317rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 4:06 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg reiste meg selv og smilte litt, hun kom nok til å like at han hadde flyttet hit.

Greg
Jeg klemte henne og kysset kinnet hennes også. "I'm not leaving" sa jeg og tok hendene hennes.

Sophia
Jeg sukket og så ned i gulvet, det var så vanskelig å forklare til han. "I told you I was coming back, and I didn't pack all my stuff. I just needed time to think" mumlet jeg.

318rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 4:07 pm

auro123

Valerie.
Jeg så bare på han og måpet kort for meg selv. "What?"

Joshua.
Jeg gikk deretter ut på badet for å fikse håret mitt hihi.

Doug.
"But you left me when i needed you." sa jeg og så på henne.

319rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 4:10 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av reaksjonen hennes.

Greg
Jeg smilte av henne. "I have a flat like ten minutes from here" sa jeg, hun kunne jo besøke oss når hun ville.

Sophia
Jeg klarte ikke dette, fikk bare så dårlig samvittighet. "I'm insecure, and not used to this" mumlet jeg og sukket tungt.

320rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 4:12 pm

auro123

Valerie.
Jeg ga fra meg et skikkelig iiiik før jeg la armene mine om han og ga han en skikkelig klem. " Oh my god, thats fantastic!" sa jeg og klemte meg inntil han.

Doug.
" But i love you. I don't want you to leave. Ive never felt this way for anyone before." mumlet jeg.

Joshua.
Jeg stylet meg skikkelig og presset leppene sammen mens jeg så på meg selv i speilet. Måtte jo se bra ut til crushen kom hjem. Wink

321rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 4:18 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg lo bare av henne og klemte henne godt. "But I really gotta go now, baby" mumlet jeg, kalte henne noenganger det.

Sophia
Jeg så opp på han igjen. "I love you too, but I told you, I needed to think. By myself" mumlet jeg, fikk tårer i øynene.

322rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 4:19 pm

auro123

Valerie.
Jeg nikket bare og så opp på han med et lite smil. " Okay, see ya." sa jeg smilende.

Doug.
Jeg så på henne og presset leppene kort sammen før jeg nikket på hodet. " Okay." mumlet jeg.

Joshua.
Jeg småløp til soverommet mitt så jeg fikk skiftet klær også. Jeg tok på meg en obey genser og en tettsittende bukse, hihi.

323rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 4:21 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte og slapp hendene hennes, tok hånda til Lucas før jeg gikk ut i gangen og kledde på meg, før jeg gikk ut i bilen.

Sophia
Jeg så bare på han, visste ikke om jeg skulle bli sint eller ikke si noe i det hele tatt.

324rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 4:22 pm

auro123

Valerie.
Jeg vinket hade til han fra vinduet jeg, hihi. Også gikk jeg bort til Luc og satte meg ned siden av han i sofaen.

Doug.
" Can i kiss you?" mumlet jeg, og stelte meg med ansitket imot henne.

325rh alourens - Page 13 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 4:26 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og så etter han før jeg så på Val, la armen rundt henne igjen. "Alone again" mumlet jeg og kysset kinnet hennes.

Sophia
Jeg så opp på han og bet meg svakt i leppa, ville ikke såre han men følte jeg bare ga etter da. "I am so disappointed" mumlet jeg lavt før jeg snudde og gikk til rommet igjen.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 13 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens