ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 7 av 40]

151rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 9:18 pm

sirens

Admin

Lucas (Very Happy)
Jeg smilte da hun kom og klemte hånda hennes, sa hei til dem og lot dem klemme Val.

Sophia
Jeg ristet svakt på hodet, presset frem et lite smil. "Nothing" sa jeg og la hånda på kinent han.s

152rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 9:19 pm

auro123

Valerie.
Jeg fikk hei klem av begge to, og tok imot jakkene så jeg fikk hengt de opp. (styrer du mora så styrer jeg faren?)

Doug.
Jeg smilte bare og ga hun et forsiktig kyss på leppene, jeg.

153rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 9:27 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg lukket døra igjen og viste dem til spisestua. "The wok's done, so just sit" sa jeg. (jada, styr broren og du da)

Mami
Jeg så litt på Valerie, det var merkelig å se henne i hettegenser. Men jeg smilte til henne da hun tok jakken og satte meg med papi i spisestua.

Sophia
Jeg nøt det og strøk hånda til håret hans.

154rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 9:29 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og hang opp jakkene før jeg gikk inn på kjøkkenet igjen og fiklet med å få vokken over i en annen finere skål.

Doug.
Jeg nøt det, aw.

Papi.
Jeg la hånden min kort på låret mtil mami og smilte til henne før jeg så opp på Luc. " Its a nice place you guys got." sa jeg og smilte.

155rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 9:51 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte til dem. "Yeah, we love it here" sa jeg, før jeg gikk på kjøkkenet og hjalp henne.

Mami
Jeg smilte og nikket meg enig i papi. Vi hadde jo betalt mye av huset, men vi elsket dem jo, de fortjente det.

Sophia
Jeg strøk han i kinnskjegget og smilte av han, lille babyen min.

156rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 9:53 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fint til beiben min når han kom inn på kjøkkenet. " Can you take this one into the livingroom?" spurte jeg og rakte han skålen med woken.

Papi.
Jeg så bare på mami og smilte jeg, hihi.

Doug.
Jeg smilte av det og ga hun et nytt, mykt kyss på leppene.

157rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 9:56 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg tok den og nikket. "You should just go in and sit, I will fix the rest" sa jeg, ville hun skulle hvile.

Mami
Jeg smilte selv. "I think there's something going on" mumlet jeg.

Sophia
Jeg nøt kysset og strøk han i hret.

158rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 9:57 pm

auro123

Valerie.
Jeg strøk hånden min lett over kinnet hans før jeg ga han et ømt kyss på leppene. " You're the best." sa jeg smilende før jeg gikk inn på stua til foreldrene hans.

Mami.
Jeg så på mami og nikket kort på hodet. " Yeah, i feel that too." mumlet jeg og så opp når noen kom inn. Jeg smilte når det var Valerie.

Doug.
Jeg nøt strykingen hennes, og dro hun litt tettere inntil meg. Det kilte i magen, hihihi.

159rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:01 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og kysset mykt tilbake, før jeg så etter henne, og gikk etter med skålen. Så gikk jeg tilbake igjen for å finne noe å ta det med, vinen og risen.

Mami
Jeg presset leppene sammen, var så spent. Jeg studerte henne igjen da hun kom, men ikke sånn skikkelig dømmende og granskende.

Sophia
Jeg smilte av han og la armen bredre rundt overkroppen hans.

160rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:06 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fint til både moren og faren til Lucas, og danderte skålen ca midt på bordet når han kom med den.

Papi.
Jeg fulgte med på mens de dekket bordet jeg, ahah

Doug.
Jeg smilte bare av hun og strøk hånden min godt over ryggen hennes før jeg ga hun et nytt kyss, denne gangen litt mer intenst, men fremdeles ømt hihi.

161rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:09 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg satte det andre på bordet og helte oppi vin til dem, og vann til oss. "So, something exciting going on?" spurte jeg.

Mami
Jeg så litt på papi, tenkte meg litt om. "Well, we're going something in the garden" sa jeg, kanskje ikke så interessant for han men.

Sophia
Jeg nøt det og kysset han tilbake.

162rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:11 pm

auro123

Valerie.
Jeg så bare kort opp på Luc og beit meg kort i underleppa, vi ble aldri enige om hvordan og når vi skulle fortelle dem det. Jeg pressset leppene kort sammen før jeg tok hånden til Luc. " Uhm, beb." mumlet jeg og strøk tommelen kort over hånden hans. " Im just gonna go and change clothes." mumlet jeg, og hintet til om det var greit vi fortalte det nå. (he he med trang topp sant)

Papi.
Jeg så på de. O.O (neida ahhaha hater det tegnet)

Doug.
Jeg smilte mot leppene hennes, og fikk ufrivillig boner. Sad

163rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:13 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så ned på henne og kjente jeg ble spent. "Okay" mumlet jeg og klemte hånda hennes, kysset henne i munnviken.

Mami (jeg og!!)
Jeg så på dem og smilte når han kysset henne, de hadde så godt av hverandre.

Sophia
Jeg kjente noe hardt mot låret mitt og rødmet, ville ikke tenne han siden jeg ville ikke ha sex.

164rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:15 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare av kysset på munnviken og beit meg kort i underleppa før jeg forsiktig slapp hånden hannes, smilte bort til foreldra og deretter gikk til soverommet!!

Papi.
Jeg så opp på Luc, og deretter etter Val når hun gikk.

Doug.
Jeg visste det og Sad derfor jeg hatet meg selv hver gang jeg ble tent. "I'm sorry." mumlet jeg og la meg kort bakover fordi ja, følte jeg plaget henne. Sad

165rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:20 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så etter henne og smilte litt drømmende, satt egentlig alltid sånn når jeg så på henne.

Mami
Jeg så etter Val, litt spent. "What's happening?" spurte jeg spent.

Sophia
Jeg bet meg svakt i leppa og så på han. "Don't be" mumlet jeg, men visste egentlig ikke helt hvordan jeg skulle reagere hver gang det skjedde.

166rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:22 pm

auro123

Valerie.
Jeg lukket soveromsdøra, og vrengte av meg hettegenseren før jeg trasket bort til skapet bare iført bh på overkroppen. Jeg strøk hånden min over babymagen (hihi) et par ganger før jeg åpnet kleskapet og tok ut en singlett. Very Happy

Papi.
Jeg så på mami og deretter bort på Luc. Very Happy Very Happy

Doug.
Jeg presset bare leppene kort sammen og så over ansiktet hennes. " I can't..t help it, im attracted to you and it just happens." mumlet jeg lavt.

167rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:26 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte bare til mamma og lot dem forsyne seg først.

Mami
Jeg smilte til Luc og forsynte meg, det så godt ut.

Sophia
JEg så på han. "I know, Doug" mumlet jeg og strøk han på kinnet, presset frem et lite smil.

168rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:28 pm

auro123

Valerie.
Jeg tok deretter på meg en jakke, og lukket den igjen så man ikke kunne se magen sånn utrolig godt. Ville vente til jeg sto siden av Luc før jeg viste den helt, hihi.

Papi.
Jeg forsynte meg etter mami og smilte fint til henne, hihi. Jeg skottet opp fra tallerken min når døra til soverommet gikk opp, og Valerie kokom gående ut.

Doug.
Jeg fikk en liten furteleppe, fordi jeg så hun presset frem smilet. Sad

169rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:36 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg ventet på henne og forsynte oss begge, før jeg så mot henne. Åå, vi skulle si det nå Very Happy

Mami
Jeg så på Val da hun kom, smilte. "What is this about?" spurte jeg, var så nysgjerrig.

Sophia
Jeg strøk han på kinnet. "It's okay, I know it happens often for guys" mumlet jeg.

170rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:38 pm

auro123

Valerie.
Jeg gjorde bare sånn "kom hit" med pekefingeren når jeg kom nærmere de, til Lucas.

Papi.
Jeg tok hånden til mami under bordet og så bort på de. Omg de skulle si noe!!

Doug.
Jeg presset bare leppene sammen og så på ansiktet hennes.

171rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:42 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte og reiste meg opp, la armen rundt midjen hennes. "Do you wanna say it?" hvisket jeg til henne.

Mami
Jeg smilte stort og spent, så på papi også.

Sophia
Jeg sukket lavt ogstrøk han i nakken.

172rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:44 pm

auro123

Valerie.
Jeg så opp på han og beit meg kort i underleppa før jeg ristet svakt på hodet. " You say it." hvisket jeg og beit meg i underleppa før jeg så bort på de og smilte.

Papi.
Jeg så på dem, og presset leppene kort sammen. Hjelp, dette var nesten litt skummelt.

Doug.
Jeg nøt det og presset leppene kort sammen før jeg la hånden ned over boneren min så jeg ikke skulle poke henne. <33

173rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:47 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg var ganske sikker på at øynene mine glitret. "Okay" mumlet jeg før jeg så på mamma og pappa igjen. "We're having a son" sa jeg spent og smilte stort.

Mami
Jeg så på dem før jeg måpte, før jeg smilte stort og la hendene over munnen. Herregud, så kjekt! Jeg ble helt stum.

Sophia
Jeg smilte av han. "You don't have to do that" sa jeg, tålte jo å kjenne den, hadde jo gjort det så masse.

174rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:49 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare jeg, tihi. Jeg så kort opp på Luc før jeg forsiktig flyttet litt på jakka så man kunne se magen bedre.

Papi.
Jeg så bare rett på Mami før jeg måpet og så bort på de. " Ohmygod congratulations!" sa jeg og reiste meg for å gå å gi de en klem. <3

Doug.
Jeg så bare over ansiktet hennes og beit meg kort i underleppa før jeg ga haka hennes et forsiktig kyss. " Its just, idk i just don't wanna bother you with it." mumlet jeg.

175rh alourens - Page 7 Empty Re: rh alourens Ons Nov 26, 2014 10:55 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så på henne da hun tok opp magen, før jeg så på dem og ga pappa en god klem tilbake.

Mami
Jeg reiste meg selv og småløp bort til Valerie og klemte henne godt. "Congratulations" sa jeg spent og kjente tårene komme litt.

Sophia
Jeg smilte litt av kysset hans. "You don't" mumlet jeg. Eller, jeg kjente jo på samvittigheten om jeg avviste han, men det forstod han jo. Og om han måtte få den bort følte jeg meg jo litt avvisende og at jeg ikke tilfredsstilte han.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 7 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens