ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 23 av 40]

551rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:46 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg så på han og smilte litt, tok vannet litt bort mens jeg tok opp varmen litt. Han var så søt, lille gutten min.

Lucas
Jeg nøt det og smilte litt, reiste meg opp på knærne og tok ned boxeren, før jeg fikk den helt av.

Sophia
Jeg smilte svakt til han og gikk inn i heisen. "Oh my god" mimte jeg til han. Ææ vi skulle møte Ed!!

552rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:48 pm

auro123

Joshua.
Jeg fjernet ene hånden fra foran skrittet mitt og brukte den til å stryke vekk noe av vannet på brystkassa mi.

Valerie.
Jeg så bare på han mens han tok den av seg jeg, hihi. Jeg satte meg etterhvert opp og strøk hendene mine godt over lårene hans, videre opp til hoftene og så opp på ansiktet hans.

Doug.
Jeg smilte bare over reaksjonen hennes og ga fra meg et kort flir.

553rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:51 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte og hjalp litt til, før jeg begynte på meg selv, hadde litt mer, haha.

Lucas
Jeg kastet den på gulvet og smilte av henne. Jeg la meg ned igjen og så på henne, kysset henne på pannen.

Sophia
Jeg smilte selv og gikk ut etter mennene da heisen stoppet.

554rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:53 pm

auro123

Joshua.
Jeg beit meg kort i underleppa før jeg fjernet den andre hånden min også og forsiktig la hånden min på magen hans og hjalp han få det vekk.

Valerie.
Jeg smilte av kysset på pannen, og strøk forsiktig ene hånden min ned og til dicken hans.

Doug.
Jeg gikk bare med henne og så meg kort rundt jeg. Det var så stort, åpent og fint bare i korridoren, hvordan kom hotellrommet til å se ut da, ohmy.

555rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:55 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg så på hånda hans og smilte litt, før jeg så på fjeset hans. Så søtt. Jeg satte opp dusjhodet igjen og skylte håret mitt, hadde visst fått det der og, ops.

Lucas
Jeg bet meg i leppa og stønnet lavt da hun strøk meg der.

Sophia
Jeg stoppet utfor døra og låste spent opp, ble helt lamslått da jeg åpnet døra. "Oh my god" mumlet jeg, det var jo en svær suite.

556rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:57 pm

auro123

Joshua.
Jeg ble bare stående litt bak han å se på han mens han skylte håret. Jeg beit meg kort i underleppa og klødde meg kort på brystkassa før jeg stelte meg inntil han og strøk pekefingeren forsiktig fra navlen hans og oppover, hihi.

Valerie.
Jeg beit meg i leppa selv, og strøk forsiktig bare hånden om den.

Doug.
Jeg ble helt lamslått selv, og ble stående bare å blunke.

557rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:03 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg skylte det ut og åpnet øynene igjen, smilte til han. Jeg var så glad nå, jeg var sammen med drømmemannen min. Min beste venn. Jeg tok hånda hans og kysset den mykt.

Lucas
Jeg stønnet og la leppene mot halsen hans.

Sophia
"Oh my.." mumlet jeg og tok et skritt inn, så meg rundt. Herregud. Det stod til og med en vase røde roser på et bord, med et kort.

558rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:05 pm

auro123

Joshua.
Jeg rødmet bare når han kysset hånden min jeg, hihi. Nå som jeg var hundre prosent edru igjen var jeg samme gamle, sjenerte Joshua. Aw.

Valerie.
Jeg ble så tent av lydene han ga fra seg, og strøk hånden forsiktig over sånn en kort stund før jeg flyttet hånden og la armene om nakken hans igjen. Jeg løftet hodet kort og ga han et ømt kyss på leppene.

Doug.
Jeg gikk stumt inn med henne og klemte hånden hennes kort, dette var sykt.

559rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:08 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte litt og så ned på han, det var bare et par cm da, ikke et hode. "You're so beautiful" mumlet jeg og strøk han litt på kinnet.

Lucas
Jeg fortsatte å stønne mens hun holdt på, før jeg så ned på henne igjen. Jeg begynte å stryke meg forsiktig mot musa hennes, utpå trusa da.

560rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:09 pm

sirens

Admin

Sophia
Jeg så opp på han, enda med store øyne. Senga var skikkelig kingsize, og det var sånne hotellputer. Ahh, det ble herlig å sove senere.

561rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:11 pm

auro123

Joshua.
Jeg lukket øynene kort og la hånden min oppå hans når han strøk meg på kinnet. Jeg rødmet og beit meg kort i underleppa før jeg åpnet øynene igjen og så opp på han.

Valerie.
Jeg beit meg i underleppa og så over ansiktet hans. Jeg ga etterhvert fra meg et lite stønn.

Doug.
Jeg flirte bare av de store øynene hennes og ventet til duden med bagasjen våres hadde gått ut og lukket døren før jeg la begge armene mine rundt henne, hvilte hendene på midjen hennes og ga hun et ømt kyss på leppene. " This is fantastic." mumlet jeg lavt mot leppene hennes før jeg forsiktig kysset hun på nytt, hihi.

562rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:16 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte da han la hånda på min og lente meg litt mot henne da han lukket opp øynene, kysset han mykt.

Lucas
Jeg bet meg svakt i leppa og så ned på henne. Jegs toppet litt opp for å ta hånda ned og fllytte trusen hennes til siden, slik at jeg kunne stryke meg direkte mot henne.

Sophia
Jeg smilte og kysset han godt tilbake, la armene rundt halsen min. "I love this" la jeg til, kysset han igjen.

563rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:18 pm

auro123

Joshua.
Jeg lente meg rent automatisk mot han selv, og la forsiktig hånden min på midjen hans.

Valerie.
Jeg så bare opp på han og beit meg i underleppa.

Doug.
Jeg smilte bare og holdt kysset hennes, rygget oss kort bakover i rommet og stoppet når vi kræsjet inntil veggen, aw.

564rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:22 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte svakt og la den andre hånda på hofta hans, dro han litt mer inntil meg mens jeg holdt på kyset.

Lucas
Jeg stønnet lavt og så ned på henne, strøk meg litt raskere mot henne.

Sophia
Jeg dunket hodet lett og stønnet litt av det, før jeg kysset han igjen, holdt han inntil meg og stod på tå.

565rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:24 pm

auro123

Joshua.
Jeg ga fra meg en liten lyd mot leppene hans, og strøk forsiktig fingrene mine over ryggen hans.

Valerie.
Jeg ga fra meg noen små lyder nå og da og så opp på ansiktet hans. Det var så digg.

Doug.
Jeg strøk hendene mine forsiktig nedover midjen hennes og holdt kysset hennes. Jeg beit hun til slutt forsiktig i underleppa før jeg kysset hun, denne gangen litt mer intenst.

566rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:26 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte svakt og nøt det, kysset han mykt.

Lucas
Jeg stønnet lavt og så på henne, kysset henne mykt.

Sophia
Jeg nøt det og stønnet lavt da han bet meg i leppa, strøk den ene hånda til håret hans.

567rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:29 pm

auro123

Joshua.
Jeg strøk deretter hendene mine opp til nakken hans før jeg forsiktig la armene der hihi.

Valerie.
Jeg strakk kort på meg, og la armene mine om nakken hans så jeg fikk dratt han mer over meg. Jeg holdt kysset hans.

Doug.
Jeg strøk hendene mine ned til baken hennes så jeg fikk løftet henne, lente hun godt inntil veggen og løftet hun så hun fikk wrappet beina om meg. <3 Jeg holdt kysset, tihi.

568rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:32 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg nøt det og la armene rundt midjen hans heller, kysset mykt med hn.

Lucas
Jeg smilte og kysset henne ømt, strøk meg hardere mot henne, men ikke så raskt.

Sophia
Jeg smilte litt og festet beina rundt hoftene hans og kysset han litt mer intenst.

569rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:34 pm

auro123

Joshua.
Jeg beit han forsiktig i underleppa og strøk hendene mine lett igjennom det våte håret hans.

Valerie.
Jeg stønnet lavt imot leppene hans og strøk hånden min ned til dicken hans. Jeg flyttet den kort imellom leppene mine før jeg strøk den ned til "inngangen."

Doug.
Jeg la hendene mine godt om baken hennes så jeg fikk holdt henne oppe, og kysset med på de intense kyssene hennes. Det ble til at vi ble stående å kline relativt heftig til slutt, hihi.

570rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:38 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg stønnet lavt da han bet meg i leppa, kysset han litt mer intenst og åpnet munnen min, om han ville møte tunga.

Lucas
Jeg stønnet selv og stoppet opp da hun flyttet på meg. Jeg kysset henne igjen da jeg sakte gikk inn i henne.

Sophia
Jeg stønnet lavt da vi klinte, strøk en hånd til håret hans og bare hang med. Jeg var så glad for å være her med han, atmosfæren ble litt bedre og. Hetere hvertfall.

571rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:40 pm

auro123

Joshua.
Jeg møtte tunga hans og sirkulerte min forsiktig rundt den, hihi.

Valerie.
Jeg ga fra meg et relativt høyt stønn mot leppene hans, og strøk hendene mine godt om ryggen hans.

Doug.
Jeg lente oss kort bort ifra veggen og flyttet oss bort til senga istedenfor. Jeg veltet oss forsiktig ned på senga så hun ble liggende øverst, og lente armene og knærne mine på madrassen så jeg ikke skulle knuse stakkars jenta. Jeg beit hun forsiktig og lekent i underleppa før jeg kysset hun intenst på leppene igjen.

572rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:45 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg stønnet lavt og gjorde det samme mens vi klinte, tihi.

Lucas
Jeg stønnet selv og pustet tungt, gikk helt inn i henne før jeg sakte begynte å gå inn og ut.

Sophia
Jeg satte føttene i madrassen slik at han lå mellom beina mine, og stønnet lavt da han beit leppa mi. Jeg kysset han intenst tilbake, dro litt i genseren hans på ryggen, ville ha den av.

573rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:48 pm

auro123

Joshua.
Jeg stelte meg bittelitt tettere inntil han, og bermerket meg at det ikke bare var jeg som hadde boner. Jeg kysset han forsiktig utover kinnet og bittelitt nedover halsen.

Valerie.
Jeg ga fra meg et treigt nytelses stønn (altså som i at det varte lenge om du skjønner haha) og strøk neglene mine forsiktig over ryggen hans.

Doug.
Jeg satte meg opp og vrengte av meg genseren, kastet den på gulvet og lente meg ned over henne igjen. Jeg ga hun et ømt, men intenst kyss på leppene igjen.

574rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:52 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg nøt det og lente hodet litt på siden, lukket øynene. Jeg hadde aldri dusjet med noen før, så dette var bra.

Lucas
Jeg ble så tent av henne, fortsatte fort mens jeg stønnet. (jada skjønte hehehe)

Sophia
Jeg så opp på han og la armene rundt halsen hans igjen, før jeg kysset han intenst igjen.

575rh alourens - Page 23 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 9:53 pm

auro123

Joshua.
Jeg la den andre hånden min godt på den andre siden av halsen hans mens jeg kysset han ømt nedover halsen.

Valerie.
Jeg beit meg bare i underleppa og lente hodet kort bakover. Det var så digg, herregud.

Doug.
Jeg nøt kysset hennes og beit hun forsiktig i underleppa igjen. Jeg la meg kort litt bedre ned mellom beina hennes, men fremdeles ikke med hele kroppsvekta.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 23 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens