ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 24 av 40]

576rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:01 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg nøt det og bet meg i leppa mens jeg holdt den ene hånda på korsryggen hans.

Lucas
Jeg bet meg i leppa selv og fortsatte, liitt fortere, men enda rolig.

Sophia
Jeg stønnet da han bet meg i leppa igjen, kysset han mer intenst. Jeg strøk den ene hånda nedover den bare overkroppen hans.

577rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:03 pm

auro123

Joshua.
Jeg kysset han med sånne skikkelige smask, hihi.

Valerie.
Jeg stønnet et sånn langt nytelses stønn igjen, og klorte neglene mine kort ned i ryggen på han, ops.

Doug.
Jeg strammet rent automatisk magemusklene når hun strøk på meg. Jeg kysset hun intenst på leppene igjen.

578rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:10 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte for meg selv og strøk han ned til rumpa, nøt det sånn.

Lucas
Jeg stønnet selv, elsket når hun klorte meg på ryggen. "Oh god" mumlet jeg og kysset halsen hennes.

Sophia
Jeg kjente må magen hans og strøk han nedover til buksekanten, tok såvidt fingertuppene under kanten.

579rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:13 pm

auro123

Joshua.
Jeg ga fra meg en kort liten lyd mot halsen hans når han strøk hendene over baken min.

Valerie.
Jeg strakk på halsen og strøk hendene godt over ryggen hans igjen før jeg forsiktig klorte.

Doug.
Jeg nøt det, og beit hun forsiiktig i underleppa igjen før jeg kysset hun på nytt. Lenge, og intenst.

580rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:15 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg nøt lydene hans og klemte mykt.

Lucas
Jeg nøt det og stønnet mer da hun klorte, støtet litt hardere i henne.

Sophia
Jeg stønnet lavt og kysset han intenst, holdt fast i håre thans.

581rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:17 pm

auro123

Joshua.
Jeg beit meg forsiktig i underleppa og flyttet hodet mitt fra halsen hans til leppene hans, hihi. Jeg ga han et ømt kyss på leppene.

Valerie.
Jeg stønnet for hver gang han støtet imot meg, og klorte fingrene mine godt ned i ryggen hans. " Ohgod, i'm gonna cum, i'm gonna cum!" sa jeg, og rakk såvidt si det ferdig før jeg kom med et skikkelig rykk.

Doug.
Jeg strøk forsiktig tungen min over leppene hennes, jeg. Bare for å se om hun ville.

582rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:25 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte svakt og kysset han mykt tilbake, strøk han på rumpa.

Lucas
Jeg stønnet da hun sa det og merket at hun kom da. Skikkelig. JEg kom like etterpå, stoppet opp og bare lente meg på albuene over henne, pustet tungt.

SOphia
Jeg åpnet munnen min og møtte tunga hans, begynte å kline med han.

583rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:29 pm

auro123

Joshua.
Jeg nøt det og holdt kysset hans, hihi.

Valerie.
Jeg ble liggende å småstønne og puste tungt for meg selv, hihi.

Doug.
Jeg sirkulerte forsiktig tunga mi rundt hennes, og strøk forsiktig den ene hånden min oppover midjen hennes.

584rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:31 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg holdt på kysset selv, kysset han på ny før jeg flirte litt. "I really have to wash my hair" mumlet jeg mot leppene hans.

Lucas
Jeg trakk meg ut og la meg ved henne med hodet på brystet hennes og armen over magen.

SOphia
Jeg gjengjeldte det og strøk hånda litt mer nedi buksa. Vi var i London, jeg følte meg veldig glad og alt var bare bra, jeg ville ha han nå.

585rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:33 pm

auro123

Joshua.
Jeg flirte bare kort selv før jeg avsluttet kysset og så kort ned.

Valerie.
Jeg strøk hendene mine lett over ryggen hans.

Doug.
Jeg må innrømme jeg fikk litt sjokk når hun strøk hånden sin enda mer ned i buksa mi. Jeg kysset hun litt mer intenst på leppene, og lot tunga bli med på leken.

586rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:37 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg så på han og strøk han på kinnet, før jeg la hånda under haka hans og fikk han til å se på meg.

Lucas
Jeg nøt det, lukket øynene. "That was so good" mumlet jeg lavt.

Sophia
Jeg pustet litt tyngre og kysset intenst med han, beveget tunga med hans. Jeg kneppet rolig opp buksa hans og strøk hele hånda nedi, tok tak i bulen hans utpå boxeren.

587rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:39 pm

auro123

Joshua.
Jeg så bare forsiktig over ansiktet hans, jeg.

Joshua.
Jeg nikket svakt på hodet og strøk hånden min forsiktig igjennom håret hans. " yeah, it was amazing. mumlet jeg like lavt.

Doug.
Jeg ga fra meg et lavt luftstønn mot leppene hennes og beit hun forsiktig i underleppa igjen før jeg fortsatte den intense kyssingen og lekingen med tunga.

588rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:43 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte svakt og ga han et lett kyss før jeg tok shampoen hans og tok det i håret mitt.

Lucas
Jeg nøt det og smilte for meg selv.

SOphia
Jeg kysset med han og koste med tunga hans, klemte mykt der nede.

589rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:45 pm

auro123

Joshua.
Jeg smilte bare svakt når han kysset meg, og ble stående å se over han mens han tok shampo i håret. Han var så fiin.

Valerie.
Jeg fiklet bare med håret hans jeg, hihi.

Doug.
Jeg stønnet lavt igjen og strøk hånden min kort videre oppover midjen hennes. Jeg kysset hun intenst på leppene igjen.

590rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:46 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg masserte det inn i håret mitt og rødmet svakt da han stod der og så på meg. Det jeg hadde igjen i hendene begynte jeg å ta i håret hans.

Lucas
Jeg nøt det og laget en liten lyd.

Sophia
Jeg ble så tent av han, nøt strykingen og kysset han intenst.

591rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:48 pm

auro123

Joshua.
Jeg flirte bare av det og lot han gjøre det, jeg.

Valerie.
Jeg smilte bare fint jeg, hihi gutten min. <3

Doug.
Jeg strøk hånden min opp til ribbeina hennes, og stoppet der. Jeg ville ikke gå noe lengre og ta på brystene hennes om hun ikke ville, så jeg ventet heller til hun ga meg hintet om at det var ok he he. Jeg holdt kysset hennes en kort stund før jeg kysset hun intenst tilbake og beit hun i underleppa igjen.

592rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:53 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte for meg selv og fortsatte til det ble tomt, haha.

Lucas
Jeg la armene bedre rundt magen hennes og klemte henne litt.

Sophia
Jeg kysset han intenst og strøk hånda opp til brystet hans igjen. "I want you" hvisket jeg mot leppene hans. Det var dette endorfiner var, ja.

593rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:55 pm

auro123

Joshua.
Jeg smilte bare og så på han med en skikkelig innsåpa hårsveis. Very Happy

Valerie.
Jeg smiltebare av det. " I love you." hvisket jeg.

Doug.
Jeg løftet hodet forsiktig og så over ansiktet hennes. Jeg beit meg i underleppa før jeg lente meg ned og ga hun et ømt kyss på leppene. " You sure?" hvisket jeg lavt mot leppene hennes.

594rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 10:58 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte av han, han så ut som en av lanokidsa. "Cute" flirte jeg og begynte å skylle ut såpen igjen.

Lucas
Jeg så opp på henne og smilte søtt. "I love you too" mumlet jeg.

Sophia
Jeg så opp på han, kysset han ømt tilbake. "Yes" mumlet jeg mot leppene hans. Jeg var klar nå, og jeg ville at han skulle få det han trengte.

595rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:01 pm

auro123

Joshua.
Jeg smilte bare og ventet til han hadde skylt ut såpa før jeg skylta av mitt også.

Valerie.
Jeg smilte og strøk han over kinnet. Han ble alltid så rød i kinna etter vi hadde hatt sex, og det va r like sjarmerendes hver gang.

Doug.
Jeg lente meg bare kort opp og så på ansiktet hennes før jeg smilte og kysset hun ømt på leppene igjen. Jeg kysset meg deretter utover kinnet hennes og kort nedover halsen før jeg lente meg opp igjen og strøk hendene mine nedover magen hennes. Jeg vrengte av hun genseren og lente meg ned over henne igjen. Jeg kysset hun på leppene før jeg fortsatte utover halsen igjen, og deretter videre nedover kragebeina.

596rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:04 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg dro håret mitt bakover og ventet på han, før jeg smørte meg inn i dusjsåpen.

Lucas
Jeg smilte søtt med øynene igjen, elsket når hun strøk kinnet mitt.

Sophia
Jeg kysset tilbake og nøt de mindre kyssene. Jeg holdt opp armene da han dro av meg genseren, kysset han mykt tilbake og lukket øynene.

597rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:06 pm

auro123

Joshua.
Jeg ble bare stående under strålen fra dusjhodet mens han smørte seg inn med såpen jeg, hihi.

Valerie.
Jeg beit meg i underleppa, ååh han gjorde meg så lykkelig.

Doug.
Jeg lente meg på madrassen med den ene hånden, og strøk den andre godt over magen hennes og til ene brystet. Jeg kysset meg nedover fra kragebeinet hennes og brukte hånden på brystet hennes til å flytte på bhen, så jeg fikk kysset henne på brystet. Jeg sirkulerte tunga godt rundt nippelen før jeg kysset ømt over den.

598rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:08 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg stoppet litt opp og så på han, rødmet litt.

Lucas
Jeg åpnet øynene igjen og kysset henne på kjevebeinet. "We should maybe get up" mumlet jeg.

Sophia
Jeg trakk pusten litt da han tok meg på brystet, nøt det. Jeg bet meg i leppa da han tok bort bhen og kysset meg der. "Oh god" mumlet jeg, nipplene var jo så førsomme.

599rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:10 pm

auro123

Joshua.
Jeg smilte bare av han jeg, hihi.

Valerie.
Jeg smilte av kysset og nikket på hodet. " Yeah, i guess aspen's getting hungry." sa jeg og smilte fint hihihi.

Doug.
Jeg kysset godt over før jeg flyttet meg over til det andre brystet og gjorde det samme der. Jeg kysset meg deretter nedover magen hennes og strøk hendene nedover samtidig som jeg kysset. Jeg åpnet forsiktig knappen på buksa hennes, og så opp på henne. Jeg måtte bare forsikre meg om at hun virkelig ville.

600rh alourens - Page 24 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 11:14 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte litt selv og strøk hendene mine over brystkassen hans.

Lucas
Jeg smilte av henne. "I'll make you two some food, what do you want?" spurte jeg go så mot magen, la en hånd på den som om jeg snakket til Aspen.

Sophia
Jeg stønnet lavt, det var så godt. Da jeg merket at han stoppet nede på magen min så jeg litt ned på han, nikket svakt. Dette gjorde han lykkelig, og det gjorde meg og lykkelig.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 24 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens