ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 22 av 40]

526rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:33 pm

auro123

Joshua.
Jeg sov og sov trygt og godt inntil kjæresten min hele natta, jeg. <3

Valerie.
Jeg våknet av at sola tittet inn igjennom en sprekk i gardina og traff meg i ansiktet.

Doug.
Jeg så bare på henne og hevet skuldrene før jeg tok tak i flaska og spratt av korka hihi. Jeg helte oppi et glass til henne, og ett til meg før jeg satte flaska oppi den der holderen igjen og ga hun ene glasset.

527rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:39 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg lå og snorket lavt, og sov ganske tungt for nå var jeg endelig tilfreds, hadde liksom oppnådd et av målene mine.

Lucas
Jeg lå der bare, heh.

Sophia
Jeg smilte av han og tok glasset, tok en slurk. "This is good" sa jeg, hadde ikke forventa det.

528rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:41 pm

auro123

Joshua.
Jeg lå inntil han og sov jeg, tihi. Snorkingen hans var utrolig nok søvndyssende og ikke bare en plagsom lyd i det fjerne.

Valerie.
Jeg strøk hånden min kort over magen min i halvsøvne for å kjenne etter om den fremdeles var der. Var alltid like redd hver morgen for at graviditeten bare var en drøm. Jeg åpnet øynene kort, og så mysendes bort på kjæresten min. <3 Jeg smilte for meg selv før jeg forsiktig krøllet meg inntil han og ga han et bittelite kyss på haka.

Greg.
Jeg smilte bare og tok en slurk selv. "Cheers then, baby." sa jeg og holdt glasset mitt mot hennes, hihi.

529rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:44 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg sov godt, før jeg begynte å våkne da, så ned på Joshua og fikk et stort trøtt smil da jeg så han var her med meg.

Lucas
Jeg våknet mer og smilte da jeg kjente kysset, la armene godt rundt henne.

Sophia
Jeg smilte og skålte med han. "Cheers" sa jeg på min beste britiske aksent.

530rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 7:22 pm

auro123

Joshua.
Jeg sov bare tett i tett inntil han jeg, hihi.

Valerie.
Jeg smilte når han la armene om meg, og flyttet meg bittelitt tettere inntil han. Jeg ble liggende å se opp på det trøtte ansiktet hans, aw. Lyset kom sånn bak han, så han så nærmest ut som en enkel der han lå.

Doug.
Jeg gliste bare av den britiske aksenten hennes, og slang på med en selv. "Cheers, madam." sa jeg før jeg klinget glassene våres og tok en slurk. Very Happy

531rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 7:25 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg så på den fine gutten min og strøk luggen hans bakover.

Lucas
Jeg smilte svakt, lå bare og så sløvt på henne. Jeg ville ikke stå opp, ville bare ligge her med henne.

han er en enkel

Sophia
Jeg lo litt og tok en slurk selv, dette var så spennende.

532rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 7:31 pm

auro123

hvem lucas?

Joshua.
Jeg rynket kort på nesa og beveget deretter kort på leppene når han strøk luggen min bakover. Jeg var i ferd med å våkne.

Valerie.
Jeg smilte bare fint av han og ga han et kort kyss på kinnet. " You're starting to look like a father with that beard your saving." sa jeg og strøk hånden min lett over håret som hadde vokst relativt langt ut nå i forhold til hva han pleide spare før han shava.

Doug.
Jeg smilte bare og satte glasset mitt fra meg i den ene holderen, og så bort på henne med et sånn lite "skal du også sette fra deg glasset?" blikk.

533rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 7:34 pm

sirens

Admin

ja du sa han så ut som en enkel

Greg
Jeg smilte av han og la meg mer på siden, fulgte bare med på han da han våknet.

Lucas
Jeg lo litt av henne og nøt det. "Should I shave?" spurte jeg. Det var halvveis fordi jeg ikke gadd å shave, og halvveis fordi jeg ville se hvordan det ble.

Sophia
Jeg nikket kort med et lite smil og ga han glasset, før jeg så ut vinduet på byen <3

534rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 7:36 pm

auro123

Smile hahaha ler

Joshua.
Jeg strakk kort på meg og strøk hånden min lett over magen min før jeg gjespet og deretter åpnet øynene biiittelitt opp. Jeg ga fra meg en trøtt lyd og et smil når jeg så han liggende siden av meg å se på meg, hihi.

Valerie.
" No, you look handsome." mumlet jeg, og la hånden min lett på kinnet hans før jeg ga han et ømt kyss på leppene.

Doug.
Jeg tok det imot og satte det siden av mitt før jeg satte meg ned inntil henne igjen og la armen min om henne, hihi.

535rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 7:45 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte bare av lyden hans og kysset han på pannen. "This really happened" mumlet jeg, hadde ikke trodd det hadde skjedd når jeg drømte om det.

Lucas
Jeg lo litt. "Thank you" sa jeg og kysset henne ømt tilbake.

Sophia
Jeg smilte og tok den andre armen hans rundt meg og og så litt opp på han, før jeg så ut igjen. "England's so lovely" mumlet jeg.

536rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 7:47 pm

auro123

Joshua.
Jeg smilte bare og beit meg i underleppa før jeg nikket på hodet. " Yeah, it did." mumlet jeg hest. <33

Valerie.
Jeg holdt bare kysset hans og strøk hånden min kort ned til halsen hans før jeg armen om han og rullet han over meg, hihi.

Doug.
Jeg satte meg kort litt annerledes så jeg klarte holde bedre om henne, og nikket på hodet. Jeg så ut vinduet og ga hun etterhvert et kyss på pannen. " Its my first time here." mumlet jeg, og lente haka mi på hodet hennes. " And i'm so glad you're the one i get to experience it with."

537rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 7:54 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte av stemmen hans, så fiiin. Jeg angret ikke i det hele tatt, ville aldri gjøre det. Jeg lente meg mot han for å gi han et mykt kyss.

Lucas
Jeg smilte litt og holdt knærne i madrassen og holdt meg oppe med albuene, kysset henne i begge munnvikene.

Sophia
Jeg smilte av det lille kysset, jeg ble så glad når han sa sånn. "Me too" mumlet jeg, holdt hendene på armene hans.

538rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 7:56 pm

auro123

Joshua.
Jeg lente meg bare imot han selv når jeg så han lente seg imot meg, jeg. Og møtte leppene hans ømt med mine.

Valerie.
Jeg flirte bare av kyssene hans og la begge armene mine om nakken hans. Jeg så opp på det fine ansiktet hans og smilte for meg selv.

Doug.
Jeg smilte og ga hun et skikkelig smask på kinnet. <3

539rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:02 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg kysset han ømt og holdt på kysset.

Lucas
Jeg smilte og så ned på henne. "Beautiful" mumlet jeg, om henne da.

Sophia
Jeg flirte litt og snudde hodet mot han.

540rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:04 pm

auro123

Joshua.
Jeg strøk hånden min forsiktig over brystkassa hans og holdt kysset selv, før jeg etterhvert forsiktig avsluttet det.

Valerie.
Jeg smilte bare av han og strøk begge hendene mine forsiktig nedover brystkassa hans. Jeg beit meg kort i underleppa og holdt øyekontakten med han.

Doug.
Jeg smilte bare av fliret hennes og utnyttet sjansen til å få gitt henne et kyss på leppene når hun snudde på hodet. <3

541rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:14 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg nøt det og lente pannen min mot hans. "We're still sticky" mumlet jeg med et lite flir, strøk han på brystkassen og.

Lucas
Jeg nøt det og lente meg ned til henne, bet henne mykt i leppa istedenfor.

Sophia
Jeg smilte og lente hodet litt bak mot han og, slik at det ble et kyss skrått ovenifra, men og sånn at det ble bedre tilgang.

542rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:16 pm

auro123

Joshua.
Jeg flirte bare og så kort ned på hånden hans. " Maybe we should take a shower." mumlet jeg og hintet til at vi burde ta en sammen, he he.

Valerie.
Det var en skikkelig turn-on ting. Jeg ga fra meg et lite stønn og strøk hendene mine forsiktig over magen hans før jeg flyttet de til hoftene hans og la de der.

Doug.
Jeg holdt bare kysset kort før jeg avsluttet det fordi bilen stoppet.

543rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:20 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte av han, ble litt rød i kinnene. "We should" sa jeg og satte meg opp, dro hånda gjennom håret mitt slik at det gikk mer bakover.

Lucas
Jeg ble så tent bare av et lite støn. Jeg nøt strykingen og kysset henne etterpå, sånn mykt.

Sophia
Jeg så ut vinduet igjen, vi var utfor et stort hotell som så sykt dyrt ut. "Wow" mumlet jeg og gikk ut av bilen da sjåføren åpnet for oss, ventet på Doug ute.

544rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:23 pm

auro123

Joshua.
Jeg ble bare liggende en kort stund å se på han før jeg til slutt satte meg opp selv. Jeg dro dyna til side og så kort ned på meg selv, oisann - jeg var visst naken. Jeg la hendene foran greia mi og reiste meg, aw sjenert ja.

Valerie.
Jeg strøk hendne mine forsiktig under boxeren hans og over rumpa, hihi. <3

Doug.
Jeg gikk ut etter henne og så opp på hotellet. " .. wow." mumlet jeg og så bort på Sophia.

545rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:28 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg så opp på han og smilte litt, han var så søt. Jeg og var jo sjenert, men han var enda mer. Jeg smilte av den lille søte bleike rumpa hans, reiste meg etter han og la armene rundt han bakfra, før å gå til badet sånn.

Lucas
Jeg stønnet lavt og lente meg ned til skulderen hennes, kysset den mykt.

Sophia
Jeg så på han igjen og smilte litt. Sjåføren tok ut bagasjen vår og så tok en fyr som jobbet her dem på en tralle og trillet inn, så vi fulgte etter sjåføren, han skulle vise oss.

546rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:31 pm

auro123

Joshua.
Jeg rødmet bare og smilte når han la armene sine om meg. Jeg forholdt hendene mine foran dicken og gikk inn på badet med han. Vi hadde sånn bad som hørte til hvert av soverommene, så det ble mitt bad vi brukte siden vi var på rommet mitt.

Valerie.
Jeg beit meg i underleppa når han kysset meg på skulderen, og strøk fingrene mine lett over baken hans.

Doug.
Jeg tok tak i hånden til Sophia og gikk med henne jeg.

547rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:34 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg så meg litt rundt før jeg slapp han, skrudde på vannet i dusjen. Det som var litt kjekt var at han var mer sjenert enn meg for jeg hadde alltid vært den mest sjenerte. "Come" sa jeg med et smil og gikk inn.

Lucas
Jeg nøt det og kysset henne mer, og til halsen.

Sophia
Jeg flettet fingrene våre sammen, tok et av de romkortene vi fikk. "Sixth floor, nice" sa jeg og så opp på Doug.

548rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:36 pm

auro123

Joshua.
Jeg lukket døra inn på badet etter oss, beit meg kort i underleppa og gikk inn i dusjen til han, hihi.

Valerie.
Jeg ga fra meg et par små, lave lynk når han kysset meg på halsen. Jeg klemte hendene mine bittelitt om baken hans før jeg flyttet hendene opp til kanten på boxeren hans og dro den så langt ned som jeg fikk den, haha.

Doug.
Jeg smilte bare og tok imot den andre romkortet. Jeg smilte bare fint til henne og klemte hånden hennes. " I cant wait to see how the view is." sa jeg og beit meg kort i underleppa, hihi.

549rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:39 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte litt av han og lukket igjen døra, tok ned dusjhodet og skylte bort sæden fra han, haha.

Lucas
Jeg elsket å høre lydene hennes og fortsatte mens jeg nøt det hun drev med.

Sophia
Jeg smilte og nikket. "Me too" sa jeg og fulgte etter mannen og han med koffertene da de viste oss opp. Han forklarte at Ed bodde i naborommet, og at han gledet seg til å møte oss.

550rh alourens - Page 22 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 8:42 pm

auro123

Joshua.
Jeg ga fra meg en liten lyd fordi det var småkaldt, og klemte skuldrene kort sammen, aw.

Valerie.
Jeg fikk bare boxeren hans av halve rumpa før jeg ga opp og strøk hendene mine oppver ryggen hans. " Take it off." hvisket jeg og beit meg i underleppa.

Doug.
Jeg smilte bare og så ned på Sophiaaa, hihi.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 22 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens