ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 21 av 40]

501rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:25 am

sirens

Admin

Greg
Jeg stønnet høyt og kjente hvor nær jeg var ved å komme, hadde aldri tenkt at det ville være så deilig.

Sophia
Jeg slappet av. Eller, klarte ikke å la være å være anstrengt i kroppen.

502rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:00 pm

auro123

Joshua.
Jeg la hendene mine godt på hoftene hans og dro han kort imot meg når jeg støtet imot, så det ble enda litt hardere. Jeg ga fra meg noen stønn nå og da, jeg var så utrolig close.

Doug.
Jeg så bare kort bort på henne og smilte for meg selv, var så happy hihi.

503rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:12 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg holdt armene rundt halsen hans og stønnet, dro hen ned mot meg for å kysse han. Herregud.

Sophia
Jeg lente hodet mot skulderen hans. "I feel so sick" mumlet jeg.

504rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 7:52 pm

auro123

Joshua.
Jeg stønnet mot leppene hans når han kysset meg, og støtet hardere imot han. " Ohgod, i'm gonna cum." mumlet jeg mot leppene hans og satte rent automatisk litt mer opp tempoet.

Doug.
Jeg la armen min om henne igjen og strøk hun over skuldrene. " Do you need to throw up? I have one of those travel bags here." mumlet jeg og pekte ned på den der lomma på setet foran meg.

505rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 2:29 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg stønnet høyere mot leppene hans og pustet tungt, herregud så godt det var. Jeg var så heldig. "Joshua" stønnet jeg, kom snart.

Sophia
Jeg så opp på han og presset frem et lite smil. "Not yet, I just did" mumlet jeg og lukket øynene igjen.

506rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 2:40 pm

auro123

Joshua.
Jeg kysset leppene hans og beit han forsiktig i underleppa mens jeg tok i smått bittelitt hardere. Jeg kom snart selv.

Dough.
Jeg nikket bare svakt på hodet og ga pannene hennes et kort kyss, jeg.

507rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 2:41 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg stønnet da han beit meg i underleppa, og så klart av det andre. Ette rbare et sekund eller to kom jeg med et høyt stønn, og sprutet opp mellom brystkassene våre.

Sophia
Jeg nøt det og trakk pusten dypt, slappet av.

508rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 2:42 pm

auro123

Joshua.
Jeg smilte bare for meg selv når han kom, og fortsatte en kort stund til før jeg selv kom med et stønn, og kollapset over han, hihi.

Doug.
Jeg lente bare leppene mine sånn mot pannen hennes, og ble sittende sånn. aw

509rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 2:48 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg stønnet da han fortsatte, og kjente han kom. Jeg la beina mine ned igjen og la armene rundt han, lukket øynene igjen og pustet tungt.

Sophia
Jeg smilte litt for meg selv. Jeg håpet ikke jeg ble jetlagged, eller at jeg kjente det så mye.

510rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 2:50 pm

auro123

Joshua.
Jeg ble bare liggende over han og luftstønne nå og da, aw. Jeg kom så hardt, herregud. Det hadde vært lenge siden jeg i det heletatt hadde gjort det med noen, og det at det var han gjorde det bare enda bedre.

Doug.
Jeg strøk fingrene mine lett over skuldrene hennes samitidig, jeg.

511rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 2:52 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg pustet tungt og strøk etter litt hånda opp i håret hans. "Wow" pustet jeg ut, åå <3

Sophia
Jeg nøt det. "I don't know what I would do if you didn't come with me" mumlet jeg.

512rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 2:53 pm

auro123

Joshua.
Jeg løftet etterhvert forsiktig hodet og så over ansiktet hans. Jeg beit meg kort i underleppa før jeg ga fra meg et skikkelig smil og ga han et ømt kyss på leppene.

Doug.
" I would never have let you travel that far alone anyway." mumlet jeg og kysset pannen hennes igjen.

513rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 2:55 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg lukket opp øynene selv og så opp på han, kysset han ømt tilbake. Jeg kunne ikke tro det, endelig hadde vi sagt at vi likte hverandre, vi hadde kysset og hatt sex. Dette var bare det beste.

Sophia
Jeg smilte svakt og så opp på han. "You're so overprotective of me" mumlet jeg og studerte fjeset hans litt. "But I love it" mumlet jeg.

514rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 2:57 pm

auro123

Joshua.
Jeg smilte bare fint mot leppene hans og holdt kysset. Jeg strøk forsiktig ene hånden min lett over brystkassa hans før jeg forsiktig trakk meg ut av han og la meg ned siden av han.

Doug.
Jeg smilte bare og strøk pekefingeren min lett under haka hennes når hun så opp på meg. Jeg holdt den der og lente meg forsiktig ned og ga hun et ømt kyss på leppene.

515rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:01 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg holdt på kysset selv og nøt det, holdt han i armkroken min. "Wow" mumlet jeg lavt igjen, så opp i taket.

Sophia
Jeg nøt det og smilte svakt mens jeg lukket øynene, som en pusekatt Very Happy Og så kysset jeg han ømt tilbake.

516rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:03 pm

auro123

Joshua.
Jeg la meg sånn godt inntil han og lente hodet mitt på brystkassa hans. " wow." mumlet jeg selv, hihi.

Doug.
Jeg nøt kysset hennes og fikk skikkelig kiling i magen av kysset, aw. <3

517rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:05 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg strøk han i håret og lente hodet på siden, kysset han på pannen og lukket øynene.

Sophia
Jeg la den ene hånda på magen hans og kysset ømt med han.

518rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:07 pm

auro123

Joshua.
Jeg lukket bare øynene når han kysset meg på pannen og smilte for meg selv.

Doug.
Jeg trillet med meg både min og Sophia sin bagasje, og hadde gitaren på ryggen. Jeg så bort på henne med et fint smil og gikk ut den der elektriskedørersomgårrundtisurkler døra. hahah

519rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:11 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte litt og strakte på armen for å finne dyna og dra den over oss.

Sophia
Jeg smilte av han og gikk ut sammen med han. "I told you.." begynte jeg å si, før jeg ble avbrutt av en limomann i uniform som sa navnet mitt. "Are we driving in a limo?" spurte jeg litt overraskende, wow.

520rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:13 pm

auro123

Joshua.
Jeg la meg bare litt unna så han fikk strukket seg bedre etter dyna før jeg la meg tett i tett inntil han igjen, hihi. <3

Doug.
Jeg så på henne og presset leppene kort sammen når en eller annen dud snakket til henne. Jeg ente opp med å bli stående å glise, og så ned på henne. " Looks like we are." sa jeg og smilte fornøyd.

521rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:15 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg holdt armen rundt han og hadde den andre på magen min, brydde meg ikke om at vi var klissete, fikk skifte sengetøy imorgen.

Sophia
Jeg så på han og smilte stort da mannen tok bagasjen vår, tok hånda hans. "I never imagined that I would be driving in a limo" sa jeg, så kjekt!!

522rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:18 pm

auro123

Joshua.
Jeg så kort opp på han og beit meg i underleppa. " Lets try and get some sleep." mumlet jeg, og ga halsen hans et forsiktig kyss før jeg lente meg litt lengre opp så jeg fikk kysset leppene hans.

Doug.
Jeg smilte bare til mannen når han tok bagasjen og klemte hånden til Sophia kort når hun tok hånden min. "I didnt expect that either." sa jeg før jeg dro hun inntil meg og strøk hendene mine godt over ryggen hennes. Jeg lente pannen min mot hennes før jeg forsiktig ga hun et kyss på leppene. "This is going to be a incredible trip." mumlet jeg lavt mot leppene hennes, hihi.

523rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:22 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg smilte av kysset hans og lente meg litt mot han for å gi han et skikkelig kyss. "Sleep tight" mumlet jeg.

Sophia
Jeg smilte og nøt det, kysset han mykt tilbake. "I know" mumlet jeg, dette var den beste første reisen min utfor staten jeg hadde hatt. Mannen lukket opp døra og jeg satte meg inn, venta på han.

524rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:24 pm

auro123

Joshua.
Jeg la bare hånden på kinnet hans og hodlt kysset hans før jeg smilte. (hopper du nå? og skiver med luc)

Doug.
Jeg satte meg inn etter sophia, og humpet meg innover i setet så vi ble sittende foran noen glass og en flaske med champagne. Very Happy

525rh alourens - Page 21 Empty Re: rh alourens Søn Nov 30, 2014 3:29 pm

sirens

Admin

Greg
Jeg kysset mykt selv før jeg la meg bedre til rette og sovnet ikke altfor lenge etter.

Lucas
Jeg lå på magen i senga, halvvåken. Jeg hadde ligget sånn en stund, hadde en liten drøm om Val, Aspen og meg da han var et par år, så hadde jeg ikke klart å sove etterpå.

Sophia
Jeg festet beltet og så på flaska. "Wow" sa jeg og smilte litt, så opp på han. "Are we supposed to drink?" spurte jeg, jeg var jo ikke mindreårig her.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 21 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens