ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 20 av 40]

476rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:38 am

auro123

Valerie.
Jeg halvvåknet av at han snakket om et eller annet jeg. (vi kan jo si det ennå er natt, men at han våknet midt på natta eln? for å få tiden til å passe med de andre)

Joshua.
" Then stop, now. Or i'll cum." mumlet jeg hest ut imellom noen små stønn.

Doug.
Jeg tok forsiktig tak i hånden hennes og klemte den kort jeg, og lente meg deretter kort bakover i stolen.

477rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:40 am

sirens

Admin

Lucas (jaa)
Jeg gryntet litt da jeg trakk pusten fordi jeg enda var halvvåken (lols jeg gjør det noenganger er så morsomt)

Greg
Jeg stoppet og smilte svakt, strøk hånda til magen hans igjen. "Do you have a condom?" spurte jeg lavt, ville prøve meg. Det føltes så rett med han.

Sophia
Jeg så på hendene våre og smilte svakt, klemte den såvidt. Jeg ville sove mer, men klarte ikke, var så vond i hodet og kvalm.

478rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:42 am

auro123

Valerie.
(omg jeg også, også våkner jeg av det og bare hæ ahhah) Jeg snudde meg kort rundt i halvsøvne og strøk hånden min over brystkassa hans før jeg ga fra meg et klagende klynk. Jeg var så trøtt.

Joshua.
Jeg så kort over ansiktet hans og ga han et kort kyss på leppene før jeg nikket på hodet og snudde meg, strakk meg bort til skuffen på kommoden og tok ut et par. Smile hahah

Doug.
Jeg lukket øynene kort selv, hatet egentlig å fly.

479rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:44 am

sirens

Admin

hahha jeg og

Lucas
Jeg våknet mer og laget en "hmm" lyd før jeg åpnet øynene og merket henne. "Val?" spurte jeg stuptrøtt.

Greg
Jeg bet meg i leppa og smilte svakt, satte meg opp. "Lube?" spurte jeg lavt, det var begges første gang. Med ekte vare i det minste. Og rumpa var trang.

Sophia
Det ble sånn skikkelig turbulens etter en halvtime kanskje og jeg klemte hånda hans hardt og prøvde å se ut vinduet, men det var bare hvitt. Jeg var livredd.

480rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:46 am

auro123

hahah uff

Valerie.
Jeg åpnet øynene kort opp og så på han med et trøtt blikk. " You're sleep talking." mumlet jeg trøtt.

Joshua.
Jeg kastet kondomene bort til han og strakk meg ned til skuffen igjen og tok ut glidemiddelet også.

Doug.
Jeg åpnet øynene når turbulensen begynte og så på henne. " Its okay, nothing to be scared about." mumlet jeg og strøk tommelen kort over hånden hennes. Var tbh livredd selv, men kunne jo ikke si det.

481rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:50 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg så på henne ganske trøtt. "I'm sorry" mumlet jeg og lukket øynene igjen, hadde aldri blitt fortalt før at jeg gjorde det.

Greg
Jeg flirte litt og tok dem imot, rev en av remsen og ga den til han. For å være ærlig var jeg litt nervøs, det gjorde kanskje vondt. Han var større enn to fingre.

Sophia
Jeg så på han, var ganske redd. Jeg lente meg inntil han og lukket øynene, trodde seriøst vi skulle styrte.

482rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:51 am

auro123

Valerie.
Jeg sovnet før han i det heletatt rakk svare på det jeg hadde sagt, og ble liggende tett inntil han, hihi.

Joshua.
Jeg satte meg kort opp og satte på meg kondomen. Jeg flyttet meg deretter nærmere inntil han, og ga han et kyss på leppene. " Lay down on your belly." mumlet jeg.

Doug.
Jeg la armen min godt om henne og ga pannen hennes et kyss, jeg.

483rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:55 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte tilfreds og sovnet igjen selv, men snorket lavt denne gangen.

Greg
Jeg fulgte litt med på han. "I wanna see you" mumlet jeg og la meg ned på ryggen, dro han litt over meg. Første gangen vår, jeg ville det skulle være lidenskapelig og da ville jeg se ansiktet hans.

Sophia
Jeg klarte ikke å tenke på noe annet enn at vi kom til å krasje og dø. "I love you" mumlet jeg nervøst, var seriøst tidenes nervevrak.

484rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:56 am

auro123

Joshua.
Jeg smilte bare av han og ga han et ømt kyss på leppene. " I was only thinking about warming you up, but okay." mumlet jeg hest, og strøk hånden min kort ned til baken hans fra måten vi lå på, og strøk forsiktig to fingre ved inngangen haha.

Doug.
Jeg så bare på henne og smilte for meg selv, jeg. " I love you too, Soph."

485rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:58 am

sirens

Admin

Greg
Jeg ble litt lettet da, og så ned etter han. "Oh" stønnet jeg lavt og nøt det da han strøk meg der.

Sophia
Jeg la hodet inntil brystet hans, var så redd. Det varte sykt lenge og, traff vi ikke bakken snart?

486rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 12:59 am

auro123

Valerie.
Jeg strøk forsiktig fingrene bare over et par ganger før jeg tok de opp igjen og stappet fingrene i munnen for å fukte de. Jeg så på han mens jeg gjorde det, og tok deretter fingrene hetterhvert ned igjen. Jeg strøk de forsiktig rundt ved hullet og ga han et forsiktig kyss på leppene når jeg strøk den ene inn.

Doug.
Jeg strøk hun bare på ryggen og ga hun småkyss på hodet, jeg.

487rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:03 am

sirens

Admin

*kremt* joshua, greg sexer ikke med søstra

Greg
Jeg stønnet og så litt på han da han tok fingrene i munnen. Det smakte sikkert sykt ekkelt, men samme det. Jeg stønnet igjen og stønnet høyere mot leppene hans da han strøk fingeren inn i meg. Fyfaen, det var så godt.

Sophia
Da det sluttet kjente jeg hvor svett jeg var. "We didn't die" sa jeg litt fjernt, mest til meg selv egentlig.

488rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:04 am

auro123

OI FYFAEN

Joshua.
Jeg kysset han litt mer intenst på leppene og strøk forsiktig den andre fingeren inn også før jeg forsiktig beveget litt på begge to.

Doug.
Jeg flirte bare og ga hun et kyss på panna.

489rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:06 am

sirens

Admin

hahaha

Greg
Jeg kysset intenst tilbake, men ble jo litt stønning innimellom så ble klumsete. Jeg strøk hånda til håret hans, tok litt tak i det.

Sophia
Jeg så litt opp på han, bet meg svakt i leppa. Jeg var så paranoid og nevrotisk, herregud.

490rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:07 am

auro123

Joshua.
Jeg beveget bare begge fingrene ut og inn et par ganger før jeg forsiktig tok de ut, og satte meg opp mellom beina hans. Jeg tok tak i flaska med glidemiddelet og smørte inn greia mi før jeg tok litt i hånden og smørte inn han også. Jeg beit meg i underleppa mens jeg fiklet med å få smøt han inn, og stappet et par fingre inn også for å gi meg selv litt mer plass til jeg skulle inn der. tehe

Doug.
Jeg strøk hun bare lett over kinnet og ga hun et forsiktig kyss på munnviken, jeg.

491rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:09 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg stønnet og så opp på han da han satte seg opp, bet meg i leppa da han smørte oss. "Oh god" mumlet jeg da han tok inn fingrene igjen, lente hodet bak på puta og lukket øynene.

Sophia
Jeg slappet litt mer av og kysset han mykt tilbake.

492rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:10 am

auro123

Joshua.
Jeg tok forsiktig fingrene ut, og la meg forsiktig ned mellom beina hans. Jeg lente hendene mine på madrassen siden av han og ga han et intenst kyss på leppene. Jeg brukte den ene hånden til å ta tak i greia mi, og forsiktig stryke den ved rumpa hans. Jeg strøk godt over før jeg forsiktig stappet den inn. Det var overraskendes lite trangt, oi. Det føltes bare utrolig utrolig digg.

Doug.
Jeg holdt kysset hennes og la hånden på kinnet hennes.

493rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:12 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg kysset han intenst tilbake og stønnet da han gikk inn i meg. Det gjorde ikke vondt, men det var skikkelig uvandt og rart først. "Oh my" mumlet jeg og la den ene hånda på ryggen hans, klorte han litt.

Sophia
Jeg holdt på kysset selv, la den ene hånda på halsen hans.

494rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:13 am

auro123

Joshua.
Jeg lente skrittet mitt godt ned på han, og kysset han intenst på nytt på leppene. Jeg begynte forsiktig bevege litt på hoftene.

Doug.
Jeg smilte kort mot leppene hennes og strøk tommelen min over kinnet hennes.

495rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:17 am

sirens

Admin

Greg
Jeg stønnet skikkelig godt mot leppene hans, pustet tyngre og klorte neglene i ryggen hans.

Sophia
Jeg nøt det og brøt kysset etter litt. "I think this is enough experience to say that I hate flying" mumlet jeg.

496rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:18 am

auro123

Joshua.
Jeg ga fra meg et kort stønn selv mot leppene hans, og økte tempoet bittelitt mer. Jeg lente meg godt på madrassen siden av han og avsluttet kort kysset så jeg fikk løftet hodet og sett på ansiktet hans.

Doug.
Jeg smilte bare av henne og ga hun et kyss på pannen. " Flying isn't really one of the things i love either." mumlet jeg.

497rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:20 am

sirens

Admin

Greg
Jeg ble så tent av stønnet han, ble jo glad for at han likte det. "Oh my god" stønnet jeg høyere og knep øynene igjen, det var så godt.

Sophia
Jeg nøt det. "Good" sa jeg og tok hånda hans i begge mine, satte meg tilbake og hadde den i fanget.

498rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:21 am

auro123

Joshua.
Jeg beveget bittelitt raskere på hoftene og så ned på ansiktet hans. Jeg ga fra meg en kort lyd nå og da, og presset leppene kort sammen. Ågud, han var så tight.

Doug.
Jeg smilte bare over måten hun holdt hånden min og la meg kort tilbake i stolen selv.

499rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:23 am

sirens

Admin

Greg
Jeg stønnet høyt. "Fuck" mumlet jeg og klorte han på ryggen.

Sophia
Jeg passet på hånda hans <3 og lukket øynene igjen, ville ikke være mer reisesyk.

500rh alourens - Page 20 Empty Re: rh alourens Lør Nov 29, 2014 1:23 am

auro123

Joshua.
Jeg stønnet av kloringen hans på ryggen min, og tok i bittelitt hardere, he he.

Doug.
Jeg smilte bare jeg, tihi. Hun var så søt. <3

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 20 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens