ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 10 av 40]

226rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:24 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare av kysset på hodet, og la hånden min kort på låret hans.

Greg.
Jeg smilte av de, jeg. "So, i understand i'll have to go shopping baby clothes now, then. I'm gonna be an uncleeeee!" sa jeg og smilte fornøyd. Very Happy

Doug.
Jeg gikk bare rett ned trappa, og ut døra og nedover mot kiosken. Skulle kjøpe meg en pakke røyk. Jeg hadde egentlig stoppet, fra dagen jeg møtte henne, men nå måtte jeg virkelig bare ha en.

227rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:27 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg la den ledige hånda oppå hennes og smilte av Greg. Han var hyggelig da. "I guess you do" sa jeg og smilte. Jeg hadde jo ingen søsken, så ungene våre fikk hvertfall en onkel. Og tante, om han hadde kjæreste/når han fikk.

Sophia
Jeg trakk pusten dypt, orket ikke å være her mer. Okei, nå var han sur på meg, men jeg ble jo lei meg. Jeg hatet denne følelsen. Jeg tok bagen min og pakket toalettsakene og noen klær, før jeg redde opp senga hans helt og ryddet mine ting bort fra gulvet og nattbordet og sånn. Så tok jeg skålen med frukt og flaska mi ned, før jeg sa hadet til Ruth.

228rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:30 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare av reaksjonen til Greg og så opp på Lucas. " I told you he would be happy when we told him." sa jeg og smilte fint, hihi.

Doug.
Jeg ga fra meg et snufs og gikk inn på kiosken, kjøpte meg en pakke lucky strike og en lighter, før jeg gikk ut igjen og plasserte en sigg i kjeften, tente den og tok et trekk.

Ruth.
Jeg ble skikkelig hvit i ansiket når Sophie skulle dra. " What.. why?" mumlet jeg.

229rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:33 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg så ned på Val igjen og smilte skjevt. "You told me so" sa jeg lavt, litt ertende.

Sophia
Jeg stod bare i dørkarmen og bet litt på leppa mi, hva skulle jeg svare henne? Jeg ville jo ikke dra fra henne heller. "I just.. wanna go home for a few days" løy jeg. Jeg ville ikke, men hvor ellers skulle jeg dra?

230rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:35 am

auro123

Valerie.
Jeg flirte bare og ga haka hans et bittelite kyss.

Ruth.
Jeg beit meg i underleppa og gikk bort til henne med åpne armer. " I know how you and your mom feel about each other, so i know thats a lie. Tell me, sweetie. What's wrong?" spurte jeg, og la armene mine om henne.

Doug.
Jeg stappet røykpakka og lighteren i lomma og gikk sakte hjemover igjen mens jeg dampet på røyken.

231rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:37 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av kysset og strøk hånda hennes som jeg holdt. Dette kom til å bli bra. Mamma og Greg kom nok til å være her veldig ofte.

Sophia
Jeg så nølende på henne, før jeg la haka på skulderen hennes. "Nothing's wrong.." løy jeg igjen. Jeg ville ikke snakke stygt om Doug til henne.

232rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:40 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fint opp til Lucas når hun strøk hånden mi, hihi. Jeg så deretter bort på Greg. " have you been in the state for a long time, or?" mumlet jeg.

Ruth.
Jeg strøk hendene mine godt om ryggen hennes og presset leppene sammen. " I know somethings wrong." mumlet jeg.

Doug.
Jeg sparket kort på en stein bortover veien, retning hjem.

233rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:42 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg satte meg tilbake i sofaen og så mot Greg.

Greg
"I came yesterday, and I was going to visit you then, but I was so fucking jetlagged" sa jeg, før jeg rynket bryna. "Oh sorry, no cursing in front of the baby" sa jeg og la en hånd på bumpen hennes.

Sophia
Jeg nøt det og lukket øynene. "I don't wanna talk about it, just please.. Let me go home" mumlet jeg.

234rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:46 am

auro123

Valerie.
Jeg flirte bare av han og så kort ned på hånden hans på magen min før jeg smilende så opp på ansiktet hans. "Did you go alone, or are mum and dad here too?" mumlet jeg.

Ruth.
Jeg strøk hun bare lett over ryggen før jeg forsiktig slapp armene om henne. " Okay, i'll let you go home if that's really what you wanna do. But, not just think that Doug won't miss you. And me, and his dad. You're always welcome here." sa jeg og strøk hånden over det lille linnet hennes.

Doug.
Jeg kom meg til slutt hjem, stumpet sigaretten og åpnet døra inn. Jeg hevet bryna kort når mamma og Sophie sto der med masse bagasje.

235rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:48 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg flirte litt av han, det var bra han ikke friket ut over babyer.

Greg
Jeg ristet litt på hodet. "They're home still" sa jeg.

Sophia
Jeg sukket lydløst og så på henne. Jeg visste jeg alltid var velkommen, men jeg trengte å komme meg bort litt. Noen timer, en natt, eller noe. "Thank you" mumlet jeg.

236rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:49 am

auro123

Valerie.
Jeg nikket bare på hodet. " Okay, don't tell them anything about that i'm pregnant. I know they're gonna freak out." sa jeg og beit meg i underleppa.

Doug.
Jeg så bare over de og blunket et par ganger. " Are you.. leaving me?" sa jeg, og ble bare stående rett opp å ned i gangen å se på henne.

237rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:52 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av henne, de var close da, men det var bra for henne. At hun hadde en mann å snakke med om vi fikk problemer, noe jeg tvilte på.

Greg
Jeg lo litt, kunne tenke meg at de klikket, da. "Won't" sa jeg og smilte.

Sophia
Jeg bet meg i leppa da jeg hørte han før jeg snudde han. "I'm coming back tomorrow, I think" sa jeg og la armene rundt meg selv, var så ukomfortabel nå.

238rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:54 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og nikket på hode. "good." sa jeg smilende før jeg reiste meg. " I just have to pee." hvisket jeg ned til Lucas før jeg smilte dumt og gikk til baadet, hihi.

Doug.
Jeg bare så på henne. " Like i haven't heard that one before. You're never coming back, are you?" sa jeg.

239rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:57 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg så etter Val og smilte litt for meg selv, håpte hun klarte seg da. Hvis ikke kom jeg for å finne henne, det visste hun.

Sophia
Jeg så på han, fikk litt tårer i øynene. "You really think I'm leaving you?" spurte jeg sårt, at han kunne tro noe sånt om meg.

240rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:58 am

auro123

Valerie.
Jeg gikk bare å do og gjorde det jeg måtte, jeg da.

Greg.
Jeg så på Lucas og smilte kort. " So, i'm sorry about not telling i was coming." mumlet jeg.

Doug.
Jeg så bare på henne. " What should i think? You've packed all your stuff." sa jeg og presset leppene sammen.

241rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:01 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så etter henne før jeg så på Greg og smilte. "No problem. You wanna stay here?" spurte jeg han. Vi hadde en sovesofa på kontoret vi kunne slå ut til han.

Sophia
Jeg ble jo såret over at han trodde jeg var som alle andre som hadde fortalt han det. Men jeg orket ikke å si så mye mer, så tok bare på meg skoene og jakken. "See you" mumlet jeg før jeg gikk ut av huset.

242rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:04 pm

auro123

Greg.
" Neeh, thanks mate, but I've already got myself a flat down the alley." sa jeg og smilte fornøyd.

Doug.
Jeg ble bare stående å se ned når hun gikk forbi meg, presset leppene sammen og føle på hvordan bokstavligtalt hjertet mitt gikk i tusen knas. Jeg snudde meg til slutt og gikk rett forbi henne før jeg satte på sprang vekk, retning en kompis sitt hus.

243rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:05 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg hevet bryna litt. "You're moving here?" spurte jeg, smilte og da. Det var jo flott, da var han nærme Val og Aspen.

Sophia
Jeg merket jo han hadde røykt, noe som vel.. skuffet meg litt. Da han kom ut døra og løp forbi meg ble jeg sinnsykt overrasket. Hva søren skjedde?

244rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:06 pm

auro123

Greg.
" Yeah, don't tell Val yet, but I've got a job." sa jeg smilende.

Doug.
Jeg visste at han kompisen min alltid hadde både hash, piller og alkohol liggende, så nå skulle jeg faen bli waisted.

245rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:08 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av han. "Really, where? spurte jeg.

Sophia
Jeg så etter han, veldig lamslått. Så begynte tårene og trille som to fosser, mens jeg gikk hjemover.

246rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:09 pm

auro123

Greg.
" In a restaurant down here, they needed someone to take control over the kitchen." sa jeg og smilte fornøyd.

Doug.
Jeg ringte på når jeg kom så langt som frem til han, og gikk inn når han åpnet. " Lets get drunk and waisted." sa jeg.

247rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:12 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så litt imponerende på han. "So we can eat for free?" spøkte jeg, ville jo ikke utnytte han. Og hadde ikke dårlig råd, så.

Sophia
Jeg snufset og tørket snørret med jakkeermet, gikk hjemover. Mamma kom til å klikke for å se meg, men jeg brydde meg ikke. Jeg burde få meg egen leilighet, så snart som jeg fikk penger for sangen.

men han må ikke kysse eller ligge med noen andre, da er det hvertfall slutt.

248rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:14 pm

auro123

neinei det skal han ikke heller

Greg.
Jeg lo bare og nikket på hodet. " Yeah you guys can eat for free." sa jeg smilede, tehe.

Doug.
(styrer du kompisen?) Jeg tok imot en joint, og en øl og tok såsi bonski på ølen før jeg tente jointen og tok et stort trekk.

249rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:20 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg lo litt, hun tok litt lang tid. "Be right back" sa jg og reiste meg før jeg gikk til badet, banket på. "You okay?" Spurte keg.

Sophiajeg kom hjem, og gjett om mamma var full. Hun møtte meg i gangen lg tok hardt tak i srmen min, det gjorde skikkelig vondt. Men jeg spyttet noen ord til henne før jeg rev til meg armen og løp opp til rommet mitt, låste.

250rh alourens - Page 10 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 1:39 pm

auro123

Valerie.
Jeg så kort opp på døra når det banket på og nikket automatisk litt på hodet. " Yeah, im okay thanks." sa jeg og smilte for meg selv, tihi.

Greg.
Jeg smilte bare over hvor søt han var som passet på henne, herregud hun hadde virkelig funnet drømmeprinsen sin.

Doug.
Jeg ble relativt raskt høy, og brisen ettersom jeg verken hadde drukket heller drevet med noen som helst form for rus på lang tid.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 10 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens