ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 9 av 40]

201rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:19 am

sirens

Admin

Lucas
JEg smilte av kysset og så mot dem. (broren kan vel komme uten at de vet det? liksom at han kommer uten å gi beskjed?)

Mami
Jeg smilte og så på dem da hun kysset kinnet. Så perfekte.

Sophia
Jeg bet meg i leppa og så ned i fanget. "But when you get a boner I can't fix it all the time, I feel so helpless when I say no" mumlet jeg. Jeg følte jeg skuffet han når jeg ikke hadde lyst å wanke han, men når han gjorde det selv så viste jo det at han trengte mer. Av sex og sånn. Jeg tilfredsstilte han ikke.

202rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:21 am

auro123

Valerie.
(jaa det er greit) Jeg smilte og så bort på døra når det banket på. " Do you open?" mumlet jeg og så bort på Luc.

Papi.
Jeg smilte bare og snudde hdoet kort mot døra når det ringte på. Hadde de invitert fler?

Doug.
" Each time you've done something you've fixed it. I only wank when i don't wanna bother you with my sexual frustration." mumlet jeg. " When you do stuff to me, everything is perfect." mumlet jeg.

203rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:24 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg så mot døra og rynket bryna litt. "Yeah, sure" sa jeg og reiste meg, gikk ut i gangen og åpnet. Jeg skjønte ikke helt hvem han var, da. "Can I help you?" spurte jeg nølende.

Mami
Jeg hevet bryna litt og så på Val. "Who's coming?" spurte jeg.

Sophia
Jeg sukket litt. "But that's what I mean. What I do, it's not enough. You need more, it's very clear" mumlet jeg. Jeg hatet dette, hvorfor kunne jeg ikke være en som elsket sex og kunne gjøre det hele tiden.

204rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:26 am

auro123

Valerie.
Jeg hevet bare skuldrene og så på moren. " I dont know." mumlet jeg og presset leppene kort sammen.

Greg (sier vi)
" Uhm, does Valerie live here?" mumlet jeg.

Doug.
" It is enough, but idk. I'm weird. Youknow." mumlet jeg bare.

205rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:28 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg rynket bryna. Britisk aksent, kanskje en venn hjemmefra? "Val!" ropte jeg mot stua, ikke sånn høyt og sint da, men slik at hu hørte.

Mami
Jeg hørte han rope og så på Val.

Sophia
Jeg sukket, følte ikke jeg fikk forklart meg. "Okay, lets have sex" mumlet jeg og tok bort hendene, følte ikke jeg fikk til noe.

206rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:30 am

auro123

Valerie.
Jeg reiste meg og la hånden kort på magen før jeg gikk ut i gangen.

Greg (kan du styre han nå? siden ellers må kjeg snakke til meg selv haha)
Jeg presset leppene kort sammen og så over Lucas, han virka jo grei.

Doug.
" What?" sa jeg bare og så på henne.

207rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:31 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg så på henne da hun kom og smilte litt, åpnet døra mer så hun så fyren.

Greg
Jeg smilte stort da jeg så henne. Og.. gravid? Hva var dette? "Val" sa jeg glad og omfavnet henne da hun kom helt ut i åpningen.

Sophia
"You want sex, so lets do it" sa jeg og presset frem et smil. Om det gjorde han fornøyd, så.

208rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:32 am

auro123

Valerie.
Jeg ga fra meg et lite squeek når jeg så hvem som sto der, og småløp bort til han. " Ohgod, Greg!" sa jeg bare, og klemte meg godt inntil han.

Doug.
" No, not like this." sa jeg.

209rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:35 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg skjønte enda ingenting, trodde det var en venn eller eks, så jeg klødde meg i hodet mens jeg gikk inn mot stua igjen.

Greg
Jeg lo litt av henne og klemte henne, så litt etter Lucas over skulderen hennes.

Sophia
Jeg sukket, så bort. "I don't know how I can do this right" mumlet jeg. Jeg orket ikke sex, jeg var skremt, men han trengte det og ville ha det. Om jeg ikke ga han det snarest ville han nok finne seg noen andre, det var alltis sånn på film.

210rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:36 am

auro123

Valerie.
Jeg klemte meg bare godt inntil han. " I've missed you so much." sa jeg og strøk hendene mine over ryggen hans før jeg forsiktig slapp taket om han. " You look different from last time i saw you." sa jeg og lo kort før jeg tok imot jakka hans så jeg fikk hengt den opp.

Doug.
" Are you scared about the whole having sex part or something? Because, i know you might be scared after the last time we tried, but i promise. It won't happen again."

211rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:39 am

sirens

Admin

Greg
Jeg lo litt selv og lukket døra, hadde ikke sett henne på så lenge. "And you look.. pregnant?" sa jeg litt spørrende og så ned på magen hennes. Hun var vakker da, som alltid.

Sophia
Jeg svelgte. "Everything" mumlet jeg og så ned på hendene mine. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle forklare til han at jeg var redd han stakk fra meg pga sex. Han ville nok si at jeg måtte stole på han, men det var ikke så enkelt. Jeg var så usikker på meg selv.

212rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:41 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare av han og nikket på hodet. " Well, yeah. I was planning to tell you, but." mumlet jeg. " But come inside, Lucas's parents are here, but they're really nice." sa jeg og smilte før jeg gikk inn på stua til de andre med han:

Doug.
Jeg presset bare leppene kort sammen, og tok forsiktig tak i hendene hennes så jeg fikk holdt dem. " I wont leave you or anything. I just wanna be able to make you feel safe under any situations. And right now, thats not how things are. You're scared. I know you're scared. And i don't want it to be like that." mumlet jeg.

213rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:44 am

sirens

Admin

Greg (du kan vel styre greg nå? og papi gjør ikke noe nesten uansett)
Jeg fulgte med på henne, det hun sa. "So, Lucas is that guy?" spurte jeg. Han hadde sett litt forvirret ut kanskje, men så bare stakk han, visste han ikke hvem jeg var. Jeg gikk ut i stua med henne.

Lucas
Jeg så dem komme inn, prøvde å tenke hvem det kunne være. Broren? Nei, da hadde hun vel sagt det. Heller en venn, sikkert.

Sophia
Jeg så ned før jeg lente meg inntil han med hodet hvilende på skulderen hans. Jeg visste ikke hva jeg skulle si, han ble sikkert sur om jeg fortsatte å si at han hadde større behov enn meg.

214rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:46 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fornøyd og så bort på Lucas. " Luc, this is my brother Greg." sa jeg og smilte før jeg satte meg ned siden av han igjen.

Greg.
Jeg gikk bort til Luc for å hilse jeg, hihi.

Doug.
" I just wanna make you feel loved, and safe .. but it doesn't seem like i manage to do that." mumlet jeg, og la admen min rundt henne.

215rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:51 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg sperret opp øynene litt, det var broren hennes! "Hi, nice to finally meet you" sa jeg og håndhilste på han, lente meg litt mot øret hans. "Sorry for when you came at the door, I thought you were a friend or something" mumlet jeg.

Mami
Jeg smilte, det var kjekt å møte litt familie.

Sophia
Jeg ville og føle meg elsket og trygg, men det var bare min usikkerthet som stod i veien. "It doesn't seem like I manage to please you" sa jeg lavt, hvisket nesten.

216rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 12:53 am

auro123

Greg.
Jeg lo bare kort og klemte hånden hans. " Alright, mate. You couldn't know." sa jeg med den skikkelig breie britiske dialekten min, hihi.

Valerie.
Jeg smilte bare av de jeg, aw de kom godt overens allerede.

Doug.
" You do, but you just need to open up some more." mumlet jeg.

217rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 6:38 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte bare tilbake til han og klemte hånda hans også før jeg satte meg ned ved Val.

Mami
Jeg reiste meg selv. "Hi, I'm Lucas' mom" sa jeg og holdt hånda litt mot han. Skikkelig britisk, ikke sånn som Valerie.

Sophia
Jeg sukket lavt. "It's not easy" mumlet jeg, ble så deppa når vi kom inn på sånne emner. Eller, det var min feil da, at vi begynte å snakke om det.

218rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:02 am

auro123

Greg.
" Nice to meet you guys." sa jeg og smilte fint etter å ha håndhilst med aloe.

Papi.
Jeg presenterte meg selv og så kort over han. Han hadde lik nese som Valerie.

Doug.
" Try." mumlet jeg.

219rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:03 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte til han og så på mamma og pappa når de hilste, la armen rundt midjen til Val.

Mami
"They're having a baby" fortalte jeg han spent, klarte ikke å holde meg.

Sophia
Jeg bet meg i leppa. "How?" spurte jeg lavt.

220rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:08 am

auro123

Valerie.
Jeg smite bare når Luc la armen rundt midjen min, og ga han et kort kyss på kinnet.

Greg.
Jeg så på moren til Lucas og smilte før je så bort på Lucas og Valerie. " Congratulation, guys." sa jeg og smilte kjeekt, hihi.

Doug.
" Do stuff without over thinking the situation first." mumlet jeg.

221rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:09 am

sirens

Admin

Lucas
JEg smilte mykt til henne før jeg så på mamma og Greg. "Thank you, we can't wait" sa jeg og smilte stort.

Mami
Jeg smilte og satte meg igjen, ved Luc, Greg ville nok sitte med søsteren sin.

Sophia
"So you mean I should do you sexual favours when I don't want to?" spurte jeg, han forstod jo ikke.

222rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:12 am

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare av alt som skjedde, åååh dette var så perfekt familiy reunion. <3

Greg.
Jeg smilte kort til moren til Luc før jeg satte meg ned siden av Valerie, siden den stolen ble ledig. "How many months are you?" mumlet jeg og så på Valerie og Lucas.

Doug.
Jeg sukket og så på henne. " No, i mean. In stead of thinking something bad will happen if you do something sexual, do it. You'll see nothing bad's gonna happen."

223rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:14 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg så på Greg, før jeg så ned på Val. "Uhm.. Four months, right?" mumlet jeg. Vi hadde fått det oppgitt i uker, ikke måneder.

Sophia
Jeg følte han bare klaget på meg, at jeg ikke var mer lik han. "I think that's what you want, I don't just want to 'do it'. I have values" mumlet jeg og trakk meg unna han. Jeg skjønte han mente jeg overtenkte, men han sa det så enkelt. Bare gjør det.

224rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:17 am

auro123

Valerie.
Jeg så på Lucas og nikket kort på hodet før jeg så opp på Greg. " Four, and two weeks." sa jeg smilende og strøk meg over magen, hihi.

Doug.
Jeg ble bare direkte sur når hun at hun "hadde verdier." det fikk meg til å føle meg forjævlig, som om hun mente jeg ikke hadde noen verdi. " Okay." sa jeg bare, reiste meg og gikk ut av rommet.

225rh alourens - Page 9 Empty Re: rh alourens Tor Nov 27, 2014 11:21 am

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte selv og kysset henne på hodet. Det var bra han kom uannonsert, for da slapp jeg å være så nervøs i forkant.

Sophia
Jeg bet meg i leppa og så etter han. Faen. Jeg kjente tårene presse på, var dette en krangel? Jeg visste ikke om jeg hadde vært kvass, trodde ikke det. Og han forstod vel hva jeg mente?

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 9 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens