ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 15 av 40]

351rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:14 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg bet meg i leppa, strøk henne på kinnet. "You should lie down" mumlet jeg.

Greg
Jeg smilte stort, var så glad for dem. "I guess so" sa jeg og lo litt, så bort på han over glasset mens jeg drakk.

Sophia
"Like.. with sex?" spurte jeg nervøst. Der gikk grensa mi.

352rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:16 pm

auro123

Valerie.
Jeg nikket bare kort og så over ansiktet hans før jeg så rundt i stua. " But i have to clean first." sa jeg.

Joshua.
Jeg smilte bare fint til han, og så på han selv over glasset mens jeg tok en slurk. Han hadde så nydelige øyne.

Ruth.
Jeg så bare forsiktig ned på henne. " With sex too. You guys have been together for a long time, and yeah. Taking it to the next level is a trust thing. Then he knows you won't leave." mumlet jeg.

353rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:18 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg ristet på hodet. "If you want to clean you need to do it in a wheelchair" sa jeg og smilte svakt.

Greg
Jeg satte glasset ned igjen. "So what did you do today?" spurte jeg, hadde jo ikke sett han siden i morges.

Sophia
Jeg bet meg i leppa. "But I don't want to. We have different values on sex" mumlet jeg.

354rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:21 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare svakt og strøk han lett over kinnet. " shh." mumlet jeg.

Joshua.
" Neh, i've been in town and bought some new stuff. Thats it." sa jeg og smilte, tok en kort slurk til av glasset før jeg satte det ned.

Ruth.
" What do you mean about different values on sex? Sex means a lot to Doug. I know, that you know that he's been sleeping around with different girls, but thats not how he really is. He only did it because his "friends" forced him to do it to be accepted." mumlet jeg.

355rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:28 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så bare på henne. "Lie down here or on bed, and I'll clean" sa jeg.

Greg
Jeg nikket litt. "Sounds fun" sa jeg og så på han. Jeg hadde vært litt nervøs rundt han i det siste, ville sånn kysse han.

Sophia
"I know that, but he could have sex with me everyday if he could, I don't have those needs like he does. I love him, but I don't want to force my needs to show that" mumlet jeg.

356rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:30 pm

auro123

Valerie.
" But, i don't want you to do it all alone." mumlet jeg.

Joshua.
Jeg smilte bare og nikket på hodet. " I bought you something too." mumlet jeg og tok en slurk av glasset mitt før jeg reiste meg og småløp inn på rommet mitt og hentet en pose. Jeg hadde kjøpt to nye bukser til han, hihi.

Ruth.
" And he'll respect that. Have you guys ever had sex? Because, for him that first time, is really really important." mumlet jeg.

357rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:32 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av henne. "I'm not letting you clean, deal with it" sa jeg.

Greg
Jeg hevet bryna litt og så etter han, smilte da. Det var så søtt av han.

Sophia
Jeg nikket litt. "Yeah, we have" sa jeg, men nevnte ikke det med at han presset meg litt indirekte før vi faktisk gjorde det.

358rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:35 pm

auro123

Valerie.
Jeg strøk bare hånden min igjennom håret hans og smilte for meg selv. " You're to cute." mumlet jeg.

Joshua.
Jeg ga han posen når jeg kom ut igjen, og satte meg ned på stolen min. Jeg tok en slurk av vinglasset mens jeg så på han.

Ruth.
"When? Is it months ago, or?" Jeg følte jeg gikk litt vel inn i privatlivet deres, men så lenge hun ville prate om det var det ok.

359rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:37 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg nøt det og smilte søtt. "I try" mumlet jeg.

Greg
Jeg tok posen og smilte litt, trakk stolen litt bak og tok ut den ene buksa etter den andre. "I needed new jeans, thank you" sa jeg og smilte til han.

Sophia
"About three weeks" mumlet jeg og bare lå sånn. Jeg visste ikke hvorfor jeg snakket så mye med henne om sønnen hennes, men hun syntes jo ikke jeg klaget på han, så.

360rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:39 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare og ga han et mykt kyss på leppene.

Joshua.
Jeg smilte bare og drakk opp resten i glasset mitt. " I know." sa jeg bare smilende og nikket på hodet. " You're welcome." sa jeg og helte oppi mer vin i glasset mitt. Jesus, nå gikk det fort unna her.

Ruth.
Jeg nikket bare kort på hodet. " Maybe its time to do it again then." mumlet jeg og strøk hun på armen. " Dough isn't like other boys, if he were he would have left you a long time ago." mumlet jeg.

361rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:43 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg kysset henne mykt tilbake. "Lie down now" sa jeg og løsnet armene mine.

Greg
Jeg smilte og brettet buksene igjen, la dem i posen, drakk av glasset mitt. "You buy me clothes and make dinner, what more could I ask for" sa jeg og lo litt. Jo, at han ble kjæresten min.

Sophia
Jeg satte meg opp igjen og litt fra henne. "I can't believe you're trying to talk me into having sex when I've said I don't want to. I thought at least you'd understand" mumlet jeg.

362rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:45 pm

auro123

Valerie.
Jeg nikket bare svakt på hodet og la meg forsiktig ned i sofaen.

Joshua.
Jeg lo bare kort, og tok en stor slurk av glasset mitt før jeg satte det fra meg og lente meg bakover på stolen.

Ruth.
Jeg så bare på henne. " Im not trying to make you have sex with him. I'm just trying to open your eyes and see that Dough is a one in a kind boy. You won't find someone else who's as tolerant as he is." sa jeg.

363rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:49 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg reiste meg og gikk til spisestua, ryddet av bordet og på kjøkkenet.

Greg
Jeg så på glasset hans. "You drink a lot" påpekte jeg. Raskere enn vanlig.

Sophia
"I already know that, but everyday I'm in this house I'm getting pressured, I can't decide my own tempo" sa jeg litt frustrert før jeg reiste meg og gikk ut i gangen.

364rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:52 pm

auro123

Valerie.
Jeg ble liggende på ryggen i sofaen og se kort bort på han der han drev å ryddet, hihi.

Joshua.
Jeg så bare kort ned på glasset mitt før jeg så bort på han. " Yeah, its friday." sa jeg og smilte uskyldig.

Ruth.
Jeg sukket bare og reiste meg. " Sophia, sorry. I didn't mean to put any pressure on you. I'm sorry." sa jeg.

365rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:55 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg vasket opp det som trengtes. Skyndet meg så jeg fikk bruke mer tid med henne.

Greg
Jeg lo litt av han. "Wow" lo jeg og drakk litt selv.

Sophia
Jeg snudde meg mot henne og sukket oppgitt. "I really need support on this, and I'm not getting any from Doug. Unless you show me support, I don't think I can do this and be happy at the same time"

366rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 6:57 pm

auro123

Valerie.
Jeg la meg etterhvert på siden og strøk hånden min over magen min.

Joshua.
Jeg smilte bare kjekt og drakk opp det som var i glasset mitt jeg. Jeg så på ansiktet hans og beit meg i underleppa.

Ruth.
" I'm sorry, Sophia. I'll talk to Dough about this, okay? You have my fully support." sa jeg.

367rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:01 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg ble ferdig og tok ut to glass vann, smilte av henne.

Greg
Jeg fikk øyekontakt med han og smilte skjevt. JEg visste ikke helt hva jeg kunne si.

Sophia
Jeg så mot henne og nikket svakt. "Now? Or should I go up?" spurte jeg, bet meg i leppa.

368rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:02 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fint opp til han når han kom inn med to glass vann.

Joshua.
Jeg rødmet kort av smilet hans, og så kort ned før jeg så opp på han og møtte øynene hans igjen. " I really like you, Greg." mumlet jeg lavt.

Ruth.
" Go upstairs and see what mood he is in first." sa jeg.

369rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:06 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg satte de på bordet og satte meg i den ene enden, la beina hennes i fanget mitt.

Greg
Jeg studerte han sa han så ned, ble litt paff. "What?" spurte jeg lavt. Jeg hørte hva han sa, men skjønte ikke helt. Likte meg som venn, eller mer?

Sophia
Jeg nikket litt. "He's probably asleep" sa jeg og presset frem et lite smil til henne, før jeg gikk opp til rommet hans og krøp opp i senga.

370rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:07 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare av det jeg, hihi.

Joshua.
Jeg så bare over ansiktet hans og fylte opp i vinglasset mitt igjen, bare.

Doug.
Jeg satt på sengekanten med albuene mine lent på lårene, og hendene sånn opp mot ansiktet. (om du skjønner, haha)

371rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:14 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg strøk føttene hennes. "We need to get you that wheelchair now" sa jeg, så slapp vi å stresse sånn når hun virkelig trengte en.

Greg
Jeg rødmet svakt og så litt ned, før jeg så på han igjen. Åå, hva mente han? "Like me, what do you mean?" spurte jeg nølende.

Sophia
Jeg kom opp til han og strøk han godt på ryggen og kysset han ved hårfestet over øret. "How do you feel?" spurte jeg lavt.

372rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:15 pm

auro123

Valerie.
" Not yet." sa jeg bare og smilte.

Joshua.
Jeg tok en slurk av glasset mitt før jeg satte det på bordet igjen og så bort på han. Jeg lente albuene mine på bordet, og la hendene mine forsiktig over hans. " I like, like you." mumlet jeg. OMG <333

Doug.
Jeg nøt det og lukket øynene kort. " Like a shitty boyfriend." mumlet jeg.

373rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:20 pm

sirens

Admin

Lucas
"Tomorrow" lovte jeg henne, selv om den bare stod var det verdt det.

Greg
Jeg så på han og rødmet sterkt, før jeg smilte større. "I like you too" mumlet jeg og bet meg smilende i leppa.

Sophia
Jeg sukket. "No, you're not" mumlet jeg og kysset han igjen, la armene bedre rundt han.

374rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:21 pm

auro123

Valerie.
Jeg presset leppene kort sammen og så på han. " I'm not going to use it." sa jeg flirende.

Joshua.
Jeg gliste bare nærmest og klemte hendene hans kort. " I love that cheeky smile you always make when i say something that makes you blush." sa jeg og beit meg i underleppa selv.

Doug.
Jeg nøt kysset hennes og la armene mine forsiktig om henne selv, og begravde ansiktet mitt mot halsen hennes.

375rh alourens - Page 15 Empty Re: rh alourens Fre Nov 28, 2014 7:27 pm

sirens

Admin

Lucas
"You are, if you wanna go out of the house" sa jeg og smilte fint.

Greg
Jeg flirte litt og så ned på hendene våre. "I don't understand.. Why do you like me? I just thought you looked at me as a friend" mumlet jeg.

Sophia
Jeg la armene rundt han og kysset han på hodet. "I should find some bandaids to stitch you up" mumlet jeg.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 15 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens