ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 34 av 40]

826rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 8:05 pm

auro123

Valerie.
" No." mumlet jeg lavt.

Joshua.
Jeg smilte bare for meg selv jeg.

Doug.
Jeg smilte bare av synet når hun sto der å prøvde dra buksa over rumpa. Åååh, rumpa. <3 Jeg dro på meg genseren og deretter et par hvite ankelsokker.

827rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 8:15 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg bet meg i leppa og trakk henne litt unna meg slik at hen fikk se henne, før jeg kysset henne ømt, vile hun skulle vite jeg var her for henne.

Greg
Jeg sovnet nesten, men satte meg opp etter en stund for vi måtte ikke sovne.

Sophia
Jeg måtte ta hendene bak og rette på buksa før jeg gjorde et lite hopp og fikk buksa opp og kneppet den igjen.

828rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 8:23 pm

auro123

Valerie.
Jeg snufset bare kort før han kysset meg og holdt kysset hans.

Joshua.
Jeg flirte bare kort av han når han plutselig satte seg opp, og klødde meg kort på kinnet.

Doug.
Jeg så bare på henne og smilte bare for meg selv, tehe.

829rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Lør Des 06, 2014 8:24 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg ble glad for at hun holdt på kysset, men ville hun skulle kysse meg tilbake, så jeg holdt lenger på det.

Greg
Jeg så ned på henne og smilte skjevt, han var så fin.

Sophia
Jeg så mot han og rødmet svakt. "What?" spurte jeg litt flau, tok på meg tskjorta og.

830rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:08 pm

auro123

Valerie.
Jeg snufset bare kort før jeg forsiktig avsluttet kysset hans og så på ansiktet hans med tårevåte øyne.

Joshua.
Jeg rødmet bare av smilet hans, jeg.

Doug.
Jeg smilte bare cheeky når hun rødmet, tihi. Og bestemte meg for å ikke svare noe på det, tehe.

831rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:10 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så på henne, litt trist, og tørket bort tårene hennes med tomlene mine.

Greg
Jeg smilte og kysset han på pannen. "I'm hungry"

Sophia
Jeg rødmet enda og tok på meg tskjorta, før jeg tok cardiganen oppå og fant hvite lave sokker og.

så stress med tre roller

832rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:15 pm

auro123

aw føler'n, vi kan legge bort greg og joshua en stund tho - gjør det jeg

Valerie.
Jeg beit meg bare kort i underleppa og ga han et kort, lett kyss på leppene før jeg strøk hånden min lett over hans, og deretter gikk stumt inn på kjøkkenet for å lage meg en kopp te.

Doug.
Jeg hadde kledd på meg alt jeg skulle ha på jeg, så jeg ble bare stående å se bort på henne en kort stund, før jeg gikk bortil henne og strøk hånden min over ryggen hennes.

833rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:18 pm

sirens

Admin

jaa

Lucas
Jeg nøt det og smilte svakt, før jeg fulgte etter henne. "I don't like it when you're silent" mumlet jeg, kom henne i forkjøpet og satte på vannkokeren.

Sophia
Jeg så kort på han før han begynte å stryke meg, jeg nøt det veldig, lente meg litt mot han.

834rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:22 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare kort opp til han når han satte på vannkokeren før jeg rakk det, og så ned på beina mine. " i'm just tired." mumlet jeg.

Doug.
Jeg strøk fingertuppene lett over og så på ansiktet hennes. Jeg smilte svakt.

835rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:28 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg fant to kopper også. "You should lie down, baby. I can fix us tea, okay?" spurte jeg. Stakkars, hun ble jo utslitt, fysisk og mentalt.

Sophia
Jeg nøt det og smilte svakt selv, lukket øynene.

836rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:29 pm

auro123

Valerie.
" No, its okay." mumlet jeg, og gikk bort til skapet der vi hadde teen.

Doug.
Jeg ga hun noen forsiktig kyss på kinnet, og strøk hånden min gooodt nedover ryggen hennes, før jeg stoppet på korsryggen og bare la hånden der.

837rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:36 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg sukket lavt og så etter henne. "Please" mumlet jeg. Jeg taklet det ikke når hun gjorde så masse. Hun hadde nettopp nesten kollapset av smerter.

Sophia
Jeg nøt det og smilte for meg selv. "I love you" mumlet jeg.

838rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:41 pm

auro123

Valerie.
Jeg gikk bare bort til koppen igjen med teposen min, og la den nedi.

Doug.
Jeg smilte fint og beit meg i underleppa. " I love you too."

839rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:43 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg fulgte med på henne, orket ikke å be henne mer.

Sophia
Jeg så opp på han, før jeg trakk meg litt fra han og satte meg på senga, tok på meg de nye bootsene mine (du vet de lave i skinn)

840rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:44 pm

auro123

Valerie.
Jeg ble bare stående å stryke meg over magen mens jeg ventet på at vannet skulle bli kokt opp.

Doug.
Jeg så bare kort bort på henne før jeg gikk bort til bagen min selv og tok ut et par litt finere sko.

841rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:48 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg bet meg i leppa og så litt på magen hennes, før jeg stille gikk ut av rommet.

Sophia
Jeg reiste meg igjen og så på han. Jeg burde kjøpe meg noe til i kveld da vi skulle spise med Ed, og så måtte jeg fikse neglene mine.

842rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:49 pm

auro123

Valerie.
Jeg snufset bare når han gikk, og strøk meg videre over magen til vannet var kokt opp. Jeg helte oppi koppen min og gikk inn på stua.

Doug.
Jeg så på henne og smilte, reiste meg selv når skoene var på. " Ready?" mumlet jeg og gikk bort til henne, igjen.

843rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:51 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg satte meg i stolen igjen og skrudde på tven. Fotball. Ikke at jeg likte fotball, ikke at jeg fulgte med heller.

Sophia
Jeg tok den lille skulderveska mi med mobilen, penger, solbriller - det nødvendige, og tok den over skulderen. "I am" sa jeg og smilte svakt, tok hånda hans.

844rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 7:57 pm

auro123

Valerie.
Jeg satte meg bare forsiktig ned siden av han, og satte koppenn på bordet.

Doug.
Jeg nikket bare og smilte før jeg klemte hånden hennes kort og gikk bort til døra med henne. Jeg tok lommeboka mi som lå på det lille bordet i gangen og så på henne. " uhm, could you?" mumlet jeg og pekte på veska hennes med blikket. Ble så dumt å gå med den i bukselomma.

845rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 8:01 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg følte meg litt dum og teit, men følte ikke noe jeg sa eller gjorde var rett, og jeg fikk henne ikke til å slappe av uansett hvor mye jeg ba. Jeg skiftet gjennom kanalene, så etter noe gøy å se på.

Sophia
Jeg flirte litt da han spurte. "Of course" sa jeg og tok lommeboken hans, la den i veska mi og tok hånda hans igjen.

846rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 8:06 pm

auro123

Valerie.
Jeg ble bare sittende sånn en kort stund før jeg så bort på han. " You can have my tea." mumlet jeg, og reiste meg.

Doug.
Jeg smilte bare og ga hun et kyss på kinnet før jeg åpnet døren ut av rommet og gikk ut med henne.

847rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Søn Des 07, 2014 8:08 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så etter henne, forstod ikke helt. "What is it?" spurte jeg usikker, ville ikke at hun skulle gå.

Sophia
Jeg nøt det og gikk ut med han og til heisen, kjappet meg litt slik at jeg fikk trykke på knappen.

848rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Man Des 08, 2014 7:40 pm

auro123

Valerie.
Jeg ristet bare på hodet. " I'm just gonna take a nap." mumlet jeg og gikk til soverommet.

Doug.
Jeg smilte bare av henne og gikk inn i heisen med henne når dørene åpnet seg jeg.

849rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Man Des 08, 2014 7:44 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg bet meg i leppa og så litt på koppen hans, bar den etter henne på rommet og satte den på nattbordet, ville og slappe av med henne.

Sophia
Jeg gikk inn med han og lente meg bak mot veggen. "I need a manicure for tonight" sa jeg og smilte svakt.

850rh alourens - Page 34 Empty Re: rh alourens Man Des 08, 2014 7:47 pm

auro123

Valerie.
Jeg så bare kort opp på han når han kom etter meg inn på soverommet, og satte meg ned på sengekanten før jeg la meg ned på ryggen.

Doug.
" We can fix that." sa jeg smilede.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 34 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens