ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

anni og janni

2 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Next

Go down  Innlegg [Side 5 av 15]

101anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 9:21 pm

sirens

Admin

William
Jeg satte meg på stolen ved henne og så på henne mens hun forklarte. "I've studied medicine, her arm is (bristet)" sa jeg og så på legen igjen. Etter et langt strengt blikk fra meg ba han oss komme med han så han fikk tatt røntgen av armen.

102anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 9:23 pm

ayla

Samantha
Jeg reiste meg opp igjen og gikk etter legen. Holdt armen inntil meg, var litt sliten også. Så jeg gledet meg for å komme hjem etter dette.

103anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 9:25 pm

sirens

Admin

William
Jeg gikk bak henne og inn på rommet, han ba henne ta av seg genseren før han gikk innpå et rom. "Here, I'll help you" sa jeg og stilte meg foran.

104anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 9:26 pm

ayla

Samantha
"Do I have to take of the sweater?" spurte jeg og bet meg i underleppa. Jeg hadde blikket mitt opp på det fine ansiktet til William.

105anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 9:36 pm

sirens

Admin

William
Jeg nikket og smilte svakt. "It's easier to see the bone then" sa jeg og førte henne til den benken hun skulle legge seg på, slik at hun kunne sitte mens hun tok den av.

106anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 10:07 pm

ayla

Samantha
Jeg sukket lavt og satte meg ned på den benken. "Okay, I need help," mumlet jeg og begynte å få den av. Syntes det var vindt på andre hånden.

107anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 10:09 pm

sirens

Admin

William
"Hold your arms up" sa jeg og smilte svakt, dro sakte av henne genseren da hun tok dem opp. Hun hadde bare bh under, men jeg prøvde å ikke stirre.

108anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 10:11 pm

ayla

Samantha
Jeg holdt armene oppe, smilte forsiktig til han. Jeg brettet sammen genseren min og la den fra meg før jeg la meg ned på benken. Jeg så opp på han.

109anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 10:13 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte litt og så etter legen, før jeg satte meg ned på en stol litt lenger borte, for hun skulle jo inn i en slik maskin. "I'm gonna be right here" sa jeg med genseren i fanget.

110anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 10:17 pm

ayla

Samantha
"Okay," sa jeg lavt og lukket øynene mine da jeg ble 'ført' i en sånn maskin. Jeg sukket for meg selv, armen gjorde vondt

111anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 10:19 pm

sirens

Admin

William
Jeg så etter henne og bet på leppa mi, ville sånn at hun skulle bli bra snart.

112anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 10:21 pm

ayla

Samantha
Etter en kort stund kom jeg ut igjen og jeg satte meg opp på benken. Jeg reiste meg opp og gikk bort til han, jeg tok genseren min og fikk den halvveis på meg

113anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 10:22 pm

sirens

Admin

William
Jeg reiste meg og rettet på kantene da hun tok den på seg. "You were a good girl" ertet jeg, gikk med henne etter legen.

114anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 9:40 am

ayla

Samantha
Jef himlet litt med øynene mine og gikk med han etter legen. Jeg så meg rundt på legekontoret

115anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 2:28 pm

sirens

Admin

William
Jeg satte meg igjen ved henne ved pulten til legen, han ba oss vente så han kunne komme og bandasjere armen.

116anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 2:50 pm

ayla

Samantha
Jeg fikk genseren av ene armen min så legen kom lettere til.

117anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 3:41 pm

sirens

Admin

William
Jeg flyttet på stolen min slik at legen fikk bedre plass, la hånda på den andre armen hennes for å passe på, på en måte. Legen sa vi måtte komme tilbake om det ble verre, og så sa han at hun måtte ta smertestillende, men ikke mer enn nødvendig.

118anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 3:44 pm

ayla

Samantha
"You mean i should come back," hintet til vi ikke var sammen. Et smil var festet på munnen min og jeg reiste meg opp, la jakka over armen

119anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 3:49 pm

sirens

Admin

William
Jeg så litt på henne da hun sa det, bet meg svakt i leppa. Legen tok hintet da, og sa hun kunne ringe om det var noe også. Jeg reiste meg selv og tok jakka hennes. "Thank you" sa jeg til legen før jeg gikk ut med henne.

120anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 3:51 pm

ayla

Samantha
Jeg smilte til han og gikk ut av kontoret med William. "Can you drive me home?" spurte jeg og så mot klokken. Den var snart midnatt, øynene mine lukket seg i noen selunder. Var så trøtt

121anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 3:52 pm

sirens

Admin

William
Jeg så på henne og nikket. "Of course, you must be very tired" sa jeg og gikk med henne til døra, hvor jeg hjalp henne på med jakken.

122anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 3:53 pm

ayla

Samantha
Jeg smilte svakt til han og fikk hjelp med jakka. Sammen gikk vi ut av legebygget og mot bilen hans. Grep armen hans

123anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 3:54 pm

sirens

Admin

William
Jeg tok opp glidelåsen også og lot henne holde armen min på vei til bilen. Jeg låste opp og hjalp henne inn. Det snødde enda, men ikke like kraftig.

124anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 3:57 pm

ayla

Samantha
"Thank you," sa jeg lavt og satte meg inn i bilen med hjelp av han. Jeg lukket døren og fikk på meg beltet. Jeg lente stolen litt bakover mens jeg lukket øynene mine.

125anni og janni - Page 5 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 3:58 pm

sirens

Admin

William
Jeg gikk til andre siden og satte meg inn, gnidde hendene litt sammen før jeg startet bilen og skrudde opp varmen. Snø var koselig, men ikke kulden.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 15]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Next