ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

anni og janni

2 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Next

Go down  Innlegg [Side 3 av 15]

51anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 8:31 pm

sirens

Admin

William
Jeg lot henne titte inn. "This is the guestroom" sa jeg. Det gikk også i brunt og hvitt, og var ganske enkelt. Etter hun hadde sett det litt lukket jeg døra og lukket opp den neste. "And this is my room" sa jeg. Det var endel større.

52anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 8:35 pm

ayla

Samantha
"This is so big and gorgerous," sa jeg da han åpnet døren til soverommet hans, syntes det samme om gjesterommet. Jeg satte meg ned på kanten på senga hans. Den var utrolig myk

53anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 8:41 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte litt og gikk etter henne, satte meg i den ene stolen. "You think so?" spurte jeg. Det ble dumt når jeg måtte dra herfra, men jeg håpte å bli her et par år til.

54anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 9:21 pm

ayla

Samantha
"Yeah," sa jeg og kastet meg bakover i senga, gud. Denne senga var så myk. "Can I take this bed home to me?" stønnet jeg av nytelse.

55anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 9:22 pm

sirens

Admin

William
Jeg så på henne og lo litt. "No, sorry" sa jeg og flirte, så mot kjøkkenet. "I'll check on the food" sa jeg og skyndet meg til kjøkkenet, tok spagettien over i to skåler og helte saus over. Jeg trengte ikke å spise, men jeg gjorde det noen ganger. Hvertfall når det var andre til stede og jeg måtte virke normal.

56anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 9:29 pm

ayla

Samantha
Jeg smilte svakt etter han og reiste meg opp. Fulgte etter han så jeg ikke var alene på rommet hans. Jeg satte meg ved kjøkkenbordet. Øynene mknr var på han, studerte alle bevegelsene han gjorde.

57anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 9:30 pm

sirens

Admin

William
Jeg følte at hun kom, hørte jo når hun satte seg. "Voilá" sa jeg med et stort smil da jeg satte bollene på benken. Jeg fylte glasset hennes med vann igjen og tok et til meg også, og bestikk, så satte jeg meg ved henne.

58anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Tor Des 18, 2014 9:37 am

ayla

Samantha
Jeg smilte til han, "thank you, it looks delicious," sa jeg og smilte til han. Jeg rørte litt i maten før jeg begynte å spise, merket jeg fikk saus rundt munnen.

59anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Tor Des 18, 2014 2:03 pm

sirens

Admin

William
Jeg flirte litt. "I'm not a chef" sa jeg, det var greit nok, gadd aldri å lage noe fancypancy. Jeg tok en liten bit selv og så på henne, flirte. "Looks like you really like that sauce" sa jeg ertende.

60anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Tor Des 18, 2014 2:05 pm

ayla

Samantha
Jeg fniste litt og kjente litt rundt munnen min før jeg begynte å rødme. "Do you have some paper?" jeg bet meg i ubderleppa før jeg lo litt.

61anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Tor Des 18, 2014 2:09 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av henne, strøk tomlene i begge munnvikene hennes for å stryke det bort. "You don't need paper" spøkte jeg og slikket sausen av hver tommel før jeg tok em bit igjen.

62anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Tor Des 18, 2014 2:12 pm

ayla

Samantha
Jeg rødmet av han og så ned på hendene mine en liten stund. Jeg drakk litt vann før jeg spiste litt igjen. "This is yummy."

63anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Tor Des 18, 2014 2:13 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte av henne, elsket rødfargen i kinnene hennes. "Isn't it too simple?" spurte jeg henne.

64anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Tor Des 18, 2014 2:15 pm

ayla

Samantha
"Who cares if this is simple?" Jeg spiste litt mer av maten min, øynene mine var på han hele tiden.

65anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Tor Des 18, 2014 2:40 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte av henne, var bra hun ikke ville ha alt gourmet. "As long as you get full" sa jeg og slurpet en spagetti i meg :ppp

66anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Tor Des 18, 2014 3:08 pm

ayla

Samantha
Jeg smilte til han og drakk litt av vannet før jeg hadde spiste opp. Jeg la føttene i kors, så på han. "How can i know that you didn't put drugs in my drink or food?" spurte jeg. Kunne føle at jeg kunne stole på han

67anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Fre Des 19, 2014 1:49 pm

sirens

Admin

William
Jeg lo litt. "If you feel dizzy in 10 minutes, you'll figure it out" mumlet jeg og blunket til henne, spiste nesten opp.

68anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Fre Des 19, 2014 4:53 pm

ayla

Samantha
Jeg fniste litt og dyttet bollen lengre innpå bordet, jeg studerte han nøye enda en gang

69anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Lør Des 20, 2014 1:32 am

sirens

Admin

William
Jeg smilte til henne. "Done?" Spurte jeg og reiste meg, begynte å rydde av. Jeg tok resten av maten i matsøpla og satte det i oppvaskmaskinen, drakk resten av vannet mitt.

70anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Lør Des 20, 2014 6:35 pm

ayla

Samantha
"Yeah, thank you," sa jeg og hjalp han med å rydde av. Jeg drakk opp resten av vannet mitt før jeg studerte han. "Are we going to the doctor?"

71anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Lør Des 20, 2014 9:04 pm

sirens

Admin

William
Jeg så på henne og smilte svakt. "Yeah, how are you feelinh?" Spurte keg lg la hånda på ryggen henneS, tok henne med uti gangen. Jeg var glad det ikke bvar verre.

72anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Lør Des 20, 2014 10:11 pm

ayla

Samantha
Jeg så på han, før jeg fikk på meg skoene. Gadd ikke å knyte de. "Fine, and you?" søurte jeg og klødde meg litt på halsen

73anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 12:41 pm

sirens

Admin

William
Jeg tråket inni skoene og tok på meg skinnjakken. "I'm alright, yeah" sa jeg og åpnet døra for henne, tok bil og husnøklene.

74anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 1:43 pm

ayla

Samantha
Jeg fikk på meg jakken før jeg gikk ut, da vi kom ut på isen tok jeg tak i armen til William, så jeg ikke kom til å skli igjen

75anni og janni - Page 3 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 1:45 pm

sirens

Admin

William
Jeg gikk ut selv og smilte litt av henne, la armen rundt livet hennes mens jeg låste opp, og så gikk jeg til bilen og lukket opp paasasjerdøra for henne.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 15]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Next