ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

anni og janni

2 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Next

Go down  Innlegg [Side 4 av 15]

76anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 1:46 pm

ayla

Samantha
Jeg satte meg inn, "thank you," sa jeg lavt før jeg fikk lukket døra og på meg setebeltet. For en gentleman han var.

77anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 1:49 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte til henne og gikk til andre siden, festet beltet og startet bilen, fikk opp varmen og setevarmen hennes. "I get to write om your cast, right?" Spurte jeg og rygget ut av parkeringsplassen.

78anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 1:51 pm

ayla

Samantha
Jeg flirte litt av han, "Yeah, kiddo," flirte jeg før jeg rettet litt på håret mitt. Blikket mitt var enda på han, smilte til han.

79anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 1:53 pm

sirens

Admin

William
Jeg flirte kort av kallenavnet. "Kiddo, wow" mumlet jeg og kjørte ut på veien, og mot legevakten i min nydelige hvite Audi A7

80anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 1:55 pm

ayla

Samantha
"Are you rich or something?" spurte jeg før jeg studerte bilen hans, med et lite smil selvfølgelig.

81anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 1:57 pm

sirens

Admin

William
Jeg lo litt. "I know how to save my money" sa jeg og så bort på henne, smilte fint. Og så måtte jeg se på veien igjen.

82anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 1:59 pm

ayla

Samantha
"well, you have to learn me how, because I think i should start to save money," smilte jeg før jeg så ut på veien. Kjente at jeg begynte å bli varm på rumpa.

83anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 2:00 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte skjevt, hadde jo spart i rundt hundre år, det kunne ikke hun. "Maybe" sa jeg og kjørte, det begynte å snø masse.

84anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 2:02 pm

ayla

Samantha
Jeg så ut av vinduet og sukket da jeg så det begynte å snø masse. Jeg var ikke særlig glad i vinteren, kunne godt klart meg uten den.

85anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 2:09 pm

sirens

Admin

William
Jeg hørte henne sukke. "You don't like snow?" Spurte jeg henne, kjørte inn til legevakten og parkerte.

86anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 2:10 pm

ayla

Samantha
"No, it's so cold and i get wet. I've never done something fun in the snow so.." jeg trakk på skuldrene

87anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 6:32 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte sv hnene. "You probably will soon" sa jeg og skrudde av bilen, før jeg gikk ut og til hennes side, lukket opp og hjalp henne ut.

88anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 6:34 pm

ayla

Samantha
Jeg smilte til han og sa takk for at han hjalp meg ut. Jeg lukket døren etter meg og tok tok i armen hans da vi kom ut i kulda.

89anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 6:37 pm

sirens

Admin

William
Jeg låste bilen og la armen rundt livet hennes, støttet henne mens vi gikk inn dørene. Så tok jeg hånda til håret mitt og rufset slik at snøen gikk ut av det.

90anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 6:44 pm

ayla

Samantha
Jeg holdt meg inntil han, ristet litt på jakka og håret mitt som at snøen gikk ut av håret mitt. Jeg klødde meg litt på halsen.

91anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 6:46 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte litt ned til henne. "Does it still not hurt?" spurte jeg henne og gikk med henne for å trekke en kølapp, og så satt vi oss igjen.

92anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 6:48 pm

ayla

Samantha
Jeg satte meg ned og så på han. "It hurts, but its okay," sa jeg og trakk på skuldrene mine.

93anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 7:29 pm

sirens

Admin

William
Jeg satte meg ned ved henne, nikket svakt. "They will fix you up, I assure you oof that" sa jeg og smilte mykt. Det skulle jeg gjøre meg sikker på.

94anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 7:39 pm

ayla

Samantha
"Are you sure?" spurte jeg og tok ut armen av genseren, jeg så at den hadde hovnet opp

95anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 7:41 pm

sirens

Admin

William
"I'm sure" sa jeg og bet meg i leppa da hun viste armen. "Oh, that's not good" mumlet jeg og tok litt på den, den var veldig varm.

96anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 8:37 pm

ayla

Samantha
Jeg så på han og lukket øynene da han tok på den. "Ouch," mumlet jeg og trakk hånda litt til meg.

97anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 8:42 pm

sirens

Admin

William
Jeg bet meg i leppa. "We probably shouldn't have eaten before we left" mumlet jeg, den hadde jo blitt verre.

98anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 9:11 pm

ayla

Samantha
"But I was hungry," sa jeg og holdt meg inntil han. "Its okay, really," smilte jeg og hørte vi bli ropt opp

99anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 9:13 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte litt av henne og la armen rundt henne. "It's not okay, your arm will get well" sa jeg og reiste meg, la hånd apå ryggen hennes og gikk inn med henne.

100anni og janni - Page 4 Empty Re: anni og janni Søn Des 21, 2014 9:18 pm

ayla

Samantha
Jeg satte meg i en stol, og legen søurte hva som hadde skjedd. Jeg forklarte hva som hadde skjedd, sa ikke at jeg nylig hadde spist og den hadde blitt verre.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 15]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Next