ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

anni og janni

2 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Next

Go down  Innlegg [Side 2 av 15]

26anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 6:36 pm

ayla

Samantha
"Have you been a doctor?" jeg så han og satte meg ved han. Jeg dro armen ut av genseren og lot blikket mitt være på han.

27anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 6:38 pm

sirens

Admin

William
Jeg visste ikke heelt hva jeg skulle svare, kunne ikke si jeg var det for tjue år siden heller. "I studied medicine, yeah" sa jeg og tok armen hennes, holdt den litt ut og så etter ujevnheter.

28anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 6:41 pm

ayla

Samantha
"How old are you?" spurte jeg og fulgte med på bevegelsene hans, håpte at han ikke var en gammel creep

29anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 6:44 pm

sirens

Admin

William
"Twenty five" sa jeg og smilte mykt til henne. Jeg så på armen igjen og strøk litt over der det var hovent og rødt. "Does this hurt?" spurte jeg lavt.

30anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:17 pm

ayla

Samantha
Jeg nikket forsiktig da han sa hvor gammel han var. "Yeah, it hurts," sa jeg og trakk hånda til meg. Hadde egentlig aldri tålt mye smerte, men svimte aldri av liksom utenom jeg hadde slått hodet.

31anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:19 pm

sirens

Admin

William
Jeg bet meg i leppa og så på henne. "I have to get a better look at it, and I know it hurts.." mumlet jeg og dro hånda gjennom håret mitt, reiste meg for å finne noe smertestillende.

32anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:22 pm

ayla

Samantha
"Oh, okay," sa jeg lavt og lukket øynene mine i noen sekunder. Jeg lente meg bakover i sofaen, sjekket klokka av og til. Jeg sukket lavt før jeg satte opp håret mitt i en dott, selv om det var vondt.

33anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:23 pm

sirens

Admin

William
Jeg fant et glass vann til henne og to tabletter, før jeg gikk ut til henne igjen og ga henne tablettene, holdt glasset igjen. "Uh, what's your name by the way?" spurte jeg.

34anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:25 pm

ayla

Samantha
Jeg tok i mot tablettene før jeg så på han. "Samantha, and you?" jeg la tablettene mine i munnen og tok glasset før jeg svelget de begge. Øynene mine var hele tiden festet på han.

35anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:27 pm

sirens

Admin

William
Jeg studerte henne mens hun svelgte dem. Samantha var et fint navn. "William" sa jeg og smilte svakt, før jeg fant et teppe og la det over fanget hennes. "Sit on the side or lay down" mumlet jeg, så ble det enklere.

36anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:29 pm

ayla

http://weheartit.com/entry/151963799
eller
http://weheartit.com/entry/151960234/

Samantha
Jeg nikket til han, jeg la meg ned, enda med blikket mitt på han. Jeg smilte, men det var ikke noe stort smil. Jeg nikket forsiktig da han sa hva han het.

37anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:31 pm

sirens

Admin

andre, for der ser man hele fjeset

William
Jeg la teppet bedre over henne med den skadde armen ut. Jeg satte meg på kne på gulvet og begynte på klemme smått på armen. Det var ikke helt et brudd, men veldig nært. "I think I know what's wrong" mumlet jeg.

38anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:34 pm

ayla

jepp oki

Samantha
Jeg smilte til han, "what's wrong?" spurte jeg og klødde meg forsiktig på overarmen. Jeg hostet litt før jeg så på ansiktet hans igjen, han var utrolig pent. Ansiktstrekkene hans var pene.

39anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:36 pm

sirens

Admin

William
Jeg rynket på bryna mens jeg så på den, slapp grepet litt, for å bøye på albuen hennes. Jo, det var det jeg tenkte. "It's a (brist)" sa jeg før jeg så på henne igjen, studerte henne litt. Heldigvis var hun ikke i store smerter, da hadde jeg tatt henne rett til klinikken.

40anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:38 pm

ayla

Samantha
"Oh, okay. i've never had a (brist)" sa jeg og så ned på armen hans. Jeg lot blikket mitt være på han, bet meg litt på underleppa.

41anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:39 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte svakt, reiste meg igjen. "It's almost a fracture, but it's easier to fix. We have to go to the clinic" sa jeg og så på henne før jeg tok glasset til kjøkkenet igjen og gikk for å finne bilnøklene.

42anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:43 pm

ayla

Samantha
"But i'm hungry," klaget jeg før jeg reiste meg opp, jeg stønnet lavt før jeg gikk i gangen og fikk på meg skoene. Knøt de igjen med den ene hånda, eller prøvde.

43anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:45 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte av henne. "Okay, lets make something before we go then" sa jeg og la nøklene i lomma mi, satte meg på hun for å ta av henne skoene. Jeg hadde blirr så bekymret at jeg bare hadde en ting i huet.

44anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:47 pm

ayla

Samantha
"No, its okay," s jeg lavt og så på han, jeg smilte svakt. "I can make me something home," sa jeg og sendte han et smil.

45anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:48 pm

sirens

Admin

William
"No" sa jeg og reiste meg igjen, smilte beroligende til henne. "I told you I would make you food, and I will. Come on" sa jeg og gikk til kjøkkenet. Jeg lette etter mat, og fant spagetti og noe saus.

46anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 7:51 pm

ayla

Samantha
Jeg fikk av meg skoene før jeg gikk inn på stua, satte meg på sofaen og tok pleddet rundt meg. Så han slapp meg å se meg i et skjørt.

48anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 8:16 pm

ayla

Samantha
"This apartment is so big and beautiful," sa jeg og reiste meg opp, med teppet rundt meg. "Can I see your bedroom and bathroom?" spurte jeg med et lite smil på munnen min mens jeg gikk bort til han, så meg rundt på kjøkkenet.

49anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 8:17 pm

sirens

Admin

William
Jeg så bort på henne og smilte, likte meg jo godt her selv, var mest fornøyd med denne leiligheten av alle jeg hadde hatt. "Of course" sa jeg og passet på at platene var på ok temperatur, før jeg la hånda på ryggen hennes, gikk ut i gangen for å vise henne.

50anni og janni - Page 2 Empty Re: anni og janni Ons Des 17, 2014 8:30 pm

ayla

Samantha
Jeg smilte svakt og så meg rundt. Lot hånden gli bortover veggen, smilte da han åpnet døren til det ene rommet

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 15]

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Next