ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

anni og janni

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Next

Go down  Innlegg [Side 6 av 15]

126anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 4:01 pm

ayla

Samantha
På den lille stunden hadde jeg sovnet, jeg var i dyp søvn

127anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 4:05 pm

sirens

Admin

William
Jeg var ute på veien og kjørte rolig, så bort på henne. Pusten hennes var veldig rolig, hun sov. Men etter fem minutter måtte jeg vekke henne, så jeg stoppet inntil veikanten og strøk håret unna fjeset hennes. "Samantha.. wake up" mumlet jeg.

128anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 4:48 pm

ayla

Samantha
Jeg hadde sovet godt og dypt innen han vekte meg opp. Jeg så sløvt opp på han, "let me sleep," mumlet jeg lavt og lente hodet mot døra. Orket ikke å våkne.

129anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 4:50 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte svakt og strøk henne på kneet. "Just tell me where you live" mumlet jeg. Jeg visste det jo, men jeg kunne ikke si det til henne.

130anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 4:53 pm

ayla

Samantha
"Can I just sleep to you or something?" spurte jeg og så på han i et ite øyeblikk før jeg lukket øynene mine igjen.

131anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 4:55 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte litt. "Sure" sa jeg og kjente på hånda hennes, men hun var ikke spesielt kald. Jeg fortsatte å kjøre igjen, mot meg.

132anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:00 pm

ayla

Samantha
Jeg smilte svakt til han og sovnet igjen, jeg sovnet i en dyp søvn.

133anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:01 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte av henne og kjørte hjem. Da jeg var hjemme la jeg henne inn på gjesterommet, skrudde på varmen slik at det ble godt og varmt, og så satte jeg et glass vann og noe smertestillende på nattbordet, før jeg strøk henne i håret og la meg på mitt rom.

134anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:04 pm

ayla

Samantha
Alt jeg kjente var at jeg ble lagt i en myk og god seng, etter det så var jeg helt borte igjen, jeg hadde et smil på munnen mens jeg sov.

135anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:06 pm

sirens

Admin

William
Jeg la meg til å sove, sovnet ganske kjapt egentlig. Men om hun stod opp ville jeg våkne lett av det, for jeg reagerte fort.

136anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:11 pm

ayla

Samantha
Jeg våknet midt på natten av at jeg hadde vondt i armen, jeg satte meg opp på kanten av sengen. Jeg drakk opp vannet siden jeg var tørst, så gikk jeg ut av rommet og mot kjøkkenet for å fylle det på.

137anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:13 pm

sirens

Admin

William
Jeg hørte Samantha gå ut av senga på naborommet og reiste meg, gikk ut av rommet selv. "You okay?" spurte jeg lavt og fulgte litt etter henne.

138anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:17 pm

ayla

Samantha
Jeg hørte stemmen hans, "oh, sorry, did I wake you up?" spurte jeg og bet meg i underleppa. Jeg studerte overkroppen hans og rødmet litt før jeg fylte opp glasset mitt. "My arm is hurting, that's all."

139anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:20 pm

sirens

Admin

William
Jeg smilte skjevt. "No, I'm fine" sa jeg og gikk til henne, gjespet litt. "Painkillers?" spurte jeg henne. Jeg hadde jo ikke kledd av henne, hun var jo fullt påkledd.

140anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:21 pm

ayla

Samantha
Jeg nikket svakt, "I have some on my room, but I need water," sa jeg med et smil. Jeg fylte opp glasset mitt før jeg gikk mot soverommet igjen.

141anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:23 pm

sirens

Admin

William
Jeg nikket litt og gikk etter henne igjen. "Is the temperature okay in there?" spurte jeg, var så overbeskyttende nå som jeg hadde henne her.

142anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:26 pm

ayla

Samantha
"Yeah, you don't have to worry about me," sa jeg lavt og fikk av meg alt til undertøyet før jeg snudde meg mot han. "Do you have a shirt I can borrow?"

143anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:28 pm

sirens

Admin

William
Jeg så på henne med litt store øyne, var litt overrasket over at hun kledde av seg foran meg. "Hold on" sa jeg og gikk til rommet mitt, mumlet et lite 'wow' til meg selv og fant en hvit litt stor og myk tskjorte. Så gikk jeg inn til henne igjen og ga den til henne.

144anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:30 pm

ayla

Samantha
Jeg var for trøtt til at jeg skulle bry meg om at jeg kledde av meg foran han. Jeg tok i mot tskjorten og la meg under dyna, da jeg var under dyna fikk jeg av meg bhen og la den på gulvet. Jeg gjespet litt og så mot han.

145anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:36 pm

sirens

Admin

William
Jeg studerte henne enda litt og bet meg i leppa. "Well, if you need anything, you know where to find me" sa jeg med et lite smil og gikk til rommet mitt igjen.

146anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:37 pm

ayla

Samantha
Jeg nikket forsiktig og la meg for å sove etter jeg hadde svelget tabletten min.

147anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:38 pm

sirens

Admin

William
Jeg la meg under dyna og koste meg, tenkte litt over henne da, før jeg sovna.

148anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:39 pm

ayla

Samantha
Jeg sovnet til slutt, sov veldig tungt.

149anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:41 pm

sirens

Admin

William
Jeg lå der til morgenen, heh.

150anni og janni - Page 6 Empty Re: anni og janni Man Des 22, 2014 5:42 pm

ayla

Samantha
Jeg sto opp klokken 6, helt av meg selv. Jeg gikk mot stuen og la meg ned i sofaen, sukket lavt for meg selv.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 6 av 15]

Gå til side : Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Next