William Jeg var ute på veien og kjørte rolig, så bort på henne. Pusten hennes var veldig rolig, hun sov. Men etter fem minutter måtte jeg vekke henne, så jeg stoppet inntil veikanten og strøk håret unna fjeset hennes. "Samantha.. wake up" mumlet jeg.
Samantha Jeg hadde sovet godt og dypt innen han vekte meg opp. Jeg så sløvt opp på han, "let me sleep," mumlet jeg lavt og lente hodet mot døra. Orket ikke å våkne.
William Jeg smilte av henne og kjørte hjem. Da jeg var hjemme la jeg henne inn på gjesterommet, skrudde på varmen slik at det ble godt og varmt, og så satte jeg et glass vann og noe smertestillende på nattbordet, før jeg strøk henne i håret og la meg på mitt rom.
Samantha Jeg våknet midt på natten av at jeg hadde vondt i armen, jeg satte meg opp på kanten av sengen. Jeg drakk opp vannet siden jeg var tørst, så gikk jeg ut av rommet og mot kjøkkenet for å fylle det på.
Samantha Jeg hørte stemmen hans, "oh, sorry, did I wake you up?" spurte jeg og bet meg i underleppa. Jeg studerte overkroppen hans og rødmet litt før jeg fylte opp glasset mitt. "My arm is hurting, that's all."
William Jeg smilte skjevt. "No, I'm fine" sa jeg og gikk til henne, gjespet litt. "Painkillers?" spurte jeg henne. Jeg hadde jo ikke kledd av henne, hun var jo fullt påkledd.
Samantha Jeg nikket svakt, "I have some on my room, but I need water," sa jeg med et smil. Jeg fylte opp glasset mitt før jeg gikk mot soverommet igjen.
Samantha "Yeah, you don't have to worry about me," sa jeg lavt og fikk av meg alt til undertøyet før jeg snudde meg mot han. "Do you have a shirt I can borrow?"
William Jeg så på henne med litt store øyne, var litt overrasket over at hun kledde av seg foran meg. "Hold on" sa jeg og gikk til rommet mitt, mumlet et lite 'wow' til meg selv og fant en hvit litt stor og myk tskjorte. Så gikk jeg inn til henne igjen og ga den til henne.
Samantha Jeg var for trøtt til at jeg skulle bry meg om at jeg kledde av meg foran han. Jeg tok i mot tskjorten og la meg under dyna, da jeg var under dyna fikk jeg av meg bhen og la den på gulvet. Jeg gjespet litt og så mot han.
William Jeg studerte henne enda litt og bet meg i leppa. "Well, if you need anything, you know where to find me" sa jeg med et lite smil og gikk til rommet mitt igjen.