ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 3 av 40]

51rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:04 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg stønnet ut da hun la leppene om meg, lente hodet bak mot sofakanten.

Sophia
Jeg så litt på han og smilte litt. Forstod ikke hvorfor han spiste så fort, men kanskje han var ivrig. Uansett søt.

52rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:05 pm

auro123

Valerie.
Jeg sirkulerte tunga rundt tuppen et par ganger før jeg lente hodet nedpå, og samtidig strøk ene hånden over ene låret hans. Jeg brukte den andre til å holde dicken hans stødig, haha.

Doug.
Jeg la fra meg bestikket når jeg var ferdig og strøk meg kort over magen, åhh mett ja.

53rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:07 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg stønnet og lukket øynene, bet meg hardt i leppa. Det var så sykt deilig, jeg elsket å kjenne munnen hennes om meg.

Sophia
Jeg flirte bare litt av han, sammen med Ruth. Faren spøkte litt med han om at det ikke var dessert, så det var ikke vits å spise fort.

54rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:08 pm

auro123

Valerie.
Jeg lente meg helt nedpå og ga til slutt fra meg en brekningslyd ahah. Jeg lente meg opp igjen og sirkulerte tunga om tuppen hans igjen.

Doug.
Jeg så bare bort på mamma med et skikkelig " er det ikke dessert pale" blikk.

55rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:10 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg stønnet men så fort på henne da hun brakk seg, la en hånd i håret hennes. "You can stop.." mumlet jeg, ville ikke hun skulle presse seg. Men det var så godttt.

Sophia
Jeg flirte litt og tok hånda hans som lå på magen hans. Ikke idag, sa hun.

56rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:11 pm

auro123

Valerie.
Jeg strøk bare hånden min over låret hans og fortsatte suge han, jeg. Wink

Doug.
Jeg så bare på Sophia når hun tok hånden min og lagde en bitteliten furteleppe. Kanskje hun ga meg litt dessert da, he he he Laughing Laughing

57rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:13 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så på henne og stønnet litt høyere, var nære nå.

Sophia
Jeg smilte og lente meg litt mot han, ga leppa hans et lite kyss. Det var litt flaut da, foran foreldrene, men det var vel det han tigget om.

58rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:14 pm

auro123

Valerie.
Jeg holdt på sånn en kort stund før jeg stoppet og ga han et par småkyss på magen før jeg krabbet opp igjen og stelte meg sånn på knærne med en fot på hver sin side av han. Jeg ga han et forsiktig kyss på leppene, og strøk hånden min lett over brystkassa hans.

Doug.
Jeg smilte bare fint når hun kysset meg og klemte hånden hennes kort, tihi.

59rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:16 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg stønnet lavere da hun sluttet, var jo bra jeg ikke kom da så jeg holdt når vi begynte. Jeg så på henne med et lite smil da hun stilte seg sånn, og kysset henne mykt tilbake.

SOphia
Jeg smilte svakt tilbake. Moren begynte å rydde av, så jeg reiste meg, men holdt enda hånda hans.

60rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:17 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte mot leppene hans, og strøk hånden min kort ned til magen hans før jeg la den om greia hans, og siktet den inn så jeg fikk satt meg nedpå.

Doug.
Jeg reiste meg selv og så på henne før jeg presset leppene kort sammen og leide hun med meg bort til trappaa.

61rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:18 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg stønnet da hun la hånda om meg, men stønnet høyere da hun satte seg ned på meg. "Fuck" mumlet jeg.

Sophia
Jeg gikk med han og opp trappa.

62rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:19 pm

auro123

Valerie.
Jeg satte meg godt nedpå, og ga fra meg et lite stønn selv.

Doug.
Jeg lot hun gå opp først, og strøk hånden forsiktig over baken hennes når vi kom opp trappa og gikk inn på soveormmet, opsi.

63rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:20 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg stønnet og lukket øynene litt. "Oh god" hvisket jeg og så på henne igjen, holdt hendene på hoftene hennes.

Sophia
Jeg snudde meg litt og så på han. "Pig" ertet jeg med et lite smil.

64rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:21 pm

auro123

Valerie.
Jeg vrengte av meg toppen min, og dro av hans også. Jeg strøk hendene over den bare brystkassa hans og beit meg i underleppa før jeg forsiktig begynte bevege litt på hoftene.

Doug.
Jeg flirte bare og la armene mine godt om henne og på baken hennes. Wink

65rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:23 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg tok opp armene mine og strøk hendene til midjen hennes, så på brystene hennes som hadde vokst endel.

Sophia
Jeg la armene rundt magen hans. "Why are boys so obsessed with butts?" spurte jeg.

66rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:24 pm

auro123

Valerie.
Jeg la hendene mine godt oppå hans og beveget meg bittelitt raskere. Jeg ga fra meg et lite klynk nå og da, og beit meg i underleppa.

Doug.
Jeg ga halsen hennes noen små kyss. " I dont know, they're nice i guess." mumlet jeg.

67rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:37 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg stønnet høyere og lente hodet bak mot sofaryggen.

Sophia
Jeg nøt det og la hodet litt til siden, lukket øynene. "Mm" mumlet jeg.

68rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:38 pm

auro123

Valerie.
Jeg presset meg godt nedpå og beveget hoftene. Jeg stønnet nå og da og beit meg hardt i underleppa. " Ohgod, you're so big." mumlet jeg lavt for meg selv.

Doug.
Jeg klemte hendene mine godt om rumpa hennes jeg, hihi.

69rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:39 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg stønnet og så på henne igjen, elsket når hun sa det om meg. "You're so good.. tight" mumlet jeg og hjalp henne å bevege seg.

Sophia
Jeg nøt det og lente hodet på skulderen hans.

70rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:41 pm

auro123

Valerie.
Jeg klynket bare når han fikk meg litt mer dreven, og la hendene mine godt oppå hans igjen.

Doug.
Jeg strøk etterhvert hendene forsiktig oppover, under genseren og deretter ned og inn under buksa så jeg fikk tatt på rumpa under hihi.

71rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:45 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg bevegde på hoftene hennes og stønnet, så på fjeset hennes.

Sophia
Jeg bet meg svakt i leppa og la hendene på håndleddene hans, ville ikke at han skulle klå sånn på meg. Ikke nå, når jeg ikek var i form eller humør selv.

72rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:46 pm

auro123

Valerie.
Jeg hadde et sånn skikkelig intenst blikk, og møtte blikket hans når han så på meg. Jeg ga fra meg et lite klynk og økte tempoet bittelitt til selv, hihi.

Doug.
Jeg presset bare leppene sammen når hun la hendene på håndleddene mine, og tok hintet. Jeg flyttet hendene ut igjen og presset leppene sammen. " Im sorry." mumlet jeg.

73rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:47 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så på henne og bet meg hardt i leppa. Fuck, hun var så utrolig fin. Jeg stønnet igjen, hjalp henne å holde tempoet.

Sophia
Jeg så litt usikkert på han, før jeg brakk meg og la hånda foran munnen min. Det ville ikke holde seg nede heller, så jeg ble til å løpe ut på badet og kaste opp.

74rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:48 pm

auro123

Valerie.
Jeg stønnet smått litt høyere og oftere nå, og la til slutt hendene på brystkassa hans for å klare støtte meg oppe.

Doug.
Jeg presset leppene kort sammen når hun brakk seg, og gikk etter henne så jeg fikk holdt håret hennes når jeg forsto hun kastet opp.

75rh alourens - Page 3 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:51 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg stønnet selv og hjalp henne å bevege seg i det raske tempoet, var så nær ved å komme. "Fuck" stønnet jeg.

Sophia
Jeg la armen over dolokket kinda, for å lene pannen mot den mens jeg kastet opp. Jeg var jo ikke syk, forstod ikke helt.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 40]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens