ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Next

Go down  Innlegg [Side 2 av 40]

26rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:15 pm

auro123

hm vet ikke

Valerie.
Jeg flyttet meg kort og stelte meg opp på knærne så han fikk den av, hihi.

Doug.
Jeg lukket øynene selv og prøvde sove.

27rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:18 pm

sirens

Admin

rart

Lucas
Jeg dro ned buksa og trusa samtidig og så ned på skrittet hennes. "You're so wet" mumlet jeg da jeg la to fingre mot klitten hennes for å kjenne.

Sophia
Jeg sov, heh.

vi kan si ruth vekker dem når det er middag

28rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:20 pm

auro123

ja hihi, hopper dit med en gang jeg da

Valerie.
Jeg beit meg i underleppa og ga fra meg et lite klynk når han la fingrene mot klitten min.

Doug.
Jeg våknet av at noen banket på døren, og la hånden min rent automatisk på ryggen til Soph ettersom hun på halvveis over meg enda.

29rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:22 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så på fjeset hennes igjen, begynte å massere henne mykt med de to fingrene.

Sophia
Jeg sov tungt, som jeg gjorde når jeg var utslitt. SÅ jeg våknet ikke.

30rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:23 pm

auro123

Valerie.
Jeg struttet bittelitt med baken igjen og beit meg i underleppa mens jeg så ned på ansiktet hans.

Doug.
Jeg så bort på døra og ga fra meg et kort sukk. " We'll be down in 5 minutes." mumlet jeg hest.

31rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:32 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte bare til henne og la den ledige hånda på hofta hennes, masserte litt hardere.

Sophia
Jeg sov med et bittelite smil.

32rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:35 pm

auro123

Valerie.
Jeg ga fra meg et litt høyere klynk og lente meg godt inntil han.

Doug.
Jeg så ned på Soph, og strøk hånden min over håret hennes. " Soph.. wake uuup." mumlet jeg.

33rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:36 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av henne og la armen rundt henne heller, strøk en finger saakte inn i henne.

Sophia
Jeg laget en liten lyd mens jeg holdt på å våkne.

34rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:38 pm

auro123

Valerie.
Jeg beit meg i underleppa og ga fra meg en lav "mmmmh" lyd. Jeg la armene mine om nakken hans og strøk fingrene oppover og inn i håret hans.

Doug.
Jeg strøk hun lett over håret og så på henne med et lite smil, ååh aw. Hun var så søt. " its dinner." mumlet jeg.

35rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:40 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte av henne og bevege fingeren sakte inn og ut, for å tease, nøt det hun gjorde.

Sophia
Jeg nøt det og lukket opp øynene etterhvert, så opp på han. "Okay" sa jeg lavt, hest. Jeg var egentlig ikke spesielt sulten, var bare kvalm.

36rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:41 pm

auro123

Valerie.
Jeg lente hodet mitt kort inntil skulderen hans og ga fra meg noen små lave lyder nå og da.

Doug.
Jeg strøk hun lett over ene kinnet og smilte. " Did you sleep well?" mumlet jeg.

37rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:42 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg ble så tent av lydene hennes, strøk inn enda en finger og gikk liitt fortere.

Sophia
Jeg nøt det. "Yeah, could've slept more tho" mumlet jeg hest og satte meg opp, prøvde å fikse litt på håret.

38rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:43 pm

auro123

Valerie.
Jeg stønnet og beit meg i underleppa før jeg ga halsen hans et par småkyss.

Doug.
Jeg satte meg opp selv og ga skulderen hennes et kort kyss. " you can sleep after dinner." mumlet jeg hest.

39rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:45 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg nøt det og fortsatte, masserte klitten hennes med den andre hånda.

Sophia
Jeg smilte svakt av kysset. "We'll see" sa jeg og reiste meg, strakk litt på meg.

40rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:47 pm

auro123

Valerie.
Jeg ga fra meg noen dempa stønn imot halsen hans og kysset han deretter ømt på halsen.

Doug.
Jeg ble sittende å bare se opp på henne mens hun strakk seg, jeg. Jeg reiste meg etterhvert tho, og utnyttet sjansen til å legge armene rundt henne å klemme hun bakfra. hihi

41rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:48 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg nøt det og fortsatte, ville at hun skulle komme.

Sophia
Jeg smilte av han og la hendene på armene hans, snudde på hodet for å se bak på han.

42rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:50 pm

auro123

Valerie.
Jeg ville ikke komme, halo da kunne vi ikke gjøre mer jo. Sad Jeg kysset ømt over halsen hans og ga fra meg noen lyder nå og da. Jeg var close.

Doug.
Jeg smilte fint til henne når hun snudde på hodet. Jeg ga kinnet hennes et forsiktig kyss, før jeg ga hun et på leppene også.

43rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:51 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg nøt det og kysset hodet hennes, tok ut fingrene og bare masserte klitten godt.

kan de ikke hæ?

Sophia
Jeg smilte av kysset og kysset smått tilbake, selv om det ble litt klumsete. "Come on" sa jeg og tok den ene hånda hans, gikk med han ut av rommet.

44rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:53 pm

auro123

jo de kan jo, men vanligvis når jenter kommer blir man så øm der nede at alt annet er umulig på en stund - ihvertfall for meg haha, får helt spasmer om man bare er nær lolz

Valerie.
Jeg strøk hånden min ned til hans og stoppet den fordi jeg ikke ville komme. Jeg løftet hodet og ga han et ømt, intenst kyss på leppene før jeg forsiiktig krabbet litt bakover i sofaen.

Doug.
Jeg smilte når hun tok hånden min og ledet vei. I starten av forholdet var hun for sjenert til å i det heletatt gå til toalettet alene når mamma og de var hjemme, men nå gjorde hun hva som helst. Jeg gikk med henne ned og satte meg ved bordet når vi kom så langt.

45rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:55 pm

sirens

Admin

ååja i see

Lucas
Jeg stoppet opp og så litt på henne, men kysset henne tilbake. "What is it?" spurte jeg, visste ikke helt om dette greiene hos jenter.

Sophia
Jeg satte meg ned ved han og smilte til foreldrene. Jeg fikk bare presse i meg noe mat for høflighetens skyld, fikk dårlig samvittighet om jeg lot være å spise.

aw søtt

46rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:56 pm

auro123

Valerie.
Jeg bare så opp på han med et lite blikk før jeg strøk hånden godt over bulken hans. " I dont wanna cum yet." mumlet jeg og beit meg i underleppa mens jeg åpnet buksa hans, he he.

Doug.
Jeg forsynte meg med mat og spiste som vanlig som en mann.

47rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 10:59 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg stønnet og bet meg i leppa da hun strøk meg over den, så ned p åhendene hennes.

Sophia
Jeg tok ganske lite egentlig, og begynte å spise. Sakte, så de ikke skulle legge merke til at jeg spiste fort opp. Jeg var en kontrast i forhold til Doug da.

48rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:00 pm

auro123

Valerie.
Jeg ga han et lite tegn på å løfte baken, og dro buksa hans og boxeren ned og til anklene hans. Jeg lente meg kort ned, dro genseren hans kort opp og kysset han over mage musklene. Jeg strøk ene hånden over magen hans og strøk den andre over låret hans og opp til dicken.

Doug.
Jeg glefset i meg hAHHA.

49rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:01 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg løftet på rumpa slik at hun kunne dra ned buksa, og fulgte med på henne. Jeg bet meg i leppa sa hun strøk meg og tok tak.

Sophia
Jeg så på Doug og smilte svakt, han var så matvrak. Jeg spiste etterhvert opp det lille jeg hadde, ristet bare på hodet med et lite smil da Ruth sa jeg burde spise mer.

50rh alourens - Page 2 Empty Re: rh alourens Man Nov 24, 2014 11:03 pm

auro123

Valerie.
Jeg kysset meg nedover magen hans og til dicken før jeg løftet hodet og forsiktig la leppene om tuppen, tihi.

Doug.
Jeg så kort ned på Sophia og deretter bort på mamma før jeg fortsatte spise opp det jeg hadde på tallerken. Var flink gutt, spiste opp alle grønnsakene mine Very Happy

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 40]

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens