ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.

You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Next

Go down  Innlegg [Side 38 av 40]

926rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 4:59 pm

auro123

Valerie.
Jeg beit meg kort i underleppa og flytta meg kort litt nedover. Jeg lente meg ned og kysset han lett over brystkassa før jeg kysset nedover. ops. Shocked Shocked

Doug.
Jeg smilte bare fint til henne og slang kort med posen mens vi gikk utover, hihi.

927rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 8:45 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte svakt og holdt henne i håret, nøt det masse.

Sophia
Jeg så på posen han holdt og flirte litt. "I need a necklace too, I'll be so naked without one" mumlet jeg.

928rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:20 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fint opp til han, og skulle til å lene meg ned å kysse han over skrittet idet jeg kjente bevegelser i magen. Det var første livstegnet hittil jeg hadde fått. " He just kicked." sa jeg og så opp på han med runde øyne. Jeg la hånden på magen og strøk forsiktig over. Han sparket igjen. " Ohgod, Luc feel it!!" sa jeg og så på han.

Doug.
Jeg smilte bare. " Okay, just find something you like and i'll pay for it." sa jeg smilte font til henne.

929rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:23 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg nøt det, skvatt litt til da hun sa det. "What?" spurte jeg litt stressa, satte meg opp for å legge hendene på magen hennes. "Oh my god.." mumlet jeg, kunne kjenne at han sparket. Ikke så rolig heller.

Sophia
Jeg så opp på han. "You don't have to pay for me, Doug" mumlet jeg og stoppet opp, holdt bare hånda hans. Jeg satte jo pris på det, men følte han ble blakk pga meg.

930rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:25 pm

auro123

Valerie.
Jeg la bare hånden min over hans og så opp på han med et skikkelig lys i øye. " Ohgod, he's such a strong little fella." mumlet jeg og beit meg i underleppa.

Doug.
" I wanna pay for it. I just got my christmas bonus at work, its okay." sa jeg og smilte før jeg forsiktig ga hun et kyss på linnet.

931rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:29 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg satte meg nærmere henne, mot henne med beina på hver side, vet du. "He's communicating with us" mumlet jeg og lente pannen mot hennes, fikk noen tårer i øynene. Vi hadde laget han.

Sophia
Jeg nøt det, men dro han litt til meg igjen. "I don't want you to spend your bonus on me, you should save it. You already bought me the watch" mumlet jeg.

932rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:30 pm

auro123

Valerie.
Jeg så bare ned på han og smilte for meg selv, strøk forsiktig hånden min igjennom håret hans og beit meg i underleppa. Jeg ble direkte rørt av det her, aw.

Doug.
Jeg la armene mine kort om henne og lente pannen min mot hennes. " Okay, but i wanna buy you something else." mumlet jeg.

933rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:31 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg bet leppa mi svakt og nøt det, lukket øynene, mens jeg kjente på sparkinga til lille Aspen.

Sophia
Jeg tok posen fra han og la armen rundt han også. "Save it for another day" sa jeg lavt med et lite smil.

934rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:34 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare for meg selv og strøk hånden min godt igjennom håret hans og ned til nakken. Jeg ble bare stående å smile for meg selv og føle på sparkingen til Aspen.

Doug.
Jeg strøk bare hendene mine godt over ryggen hennes og nikket svakt på hodet før jeg lente meg litt ned og ga hun et kyss på munnviken.

935rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:35 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg nøt det og smilte svakt med øynene enda igjen. Jeg kunne ikke tro at vi hadde kommet så langt, vi skulle få en liten guttebaby. Nurket vårt.

Sophia
Jeg nøt det og kysset han mykt tilbake, brydde meg ikke om at vi var i offentligheten.

936rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:36 pm

auro123

Valerie.
" At least, now we know he's okay." mumlet jeg og strøk hånden lett ved nakken hans.

Doug.
Jeg smilte bare mot leppene hennes og avsluttet det forsiktig før jeg så meg litt rundt. " wanna get some coffee?" mumlet jeg og skottet bort på starbuckn.

937rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:39 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg åpnet øynene igjen og smilte skjevt. "We do" sa jeg og strøk henne litt på magen tilbake.

Sophia
Jeg så opp på han og nikket svakt. "Hot chocolate for me" sa jeg og flirte litt, var ingen fan av kaffe. Jeg tok hnda hans igjen og gikk dit med han.

938rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:44 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare, tihi.

Doug.
Jeg nikket bare kort på hodet og gikk inn på kaféen, bestilte en frappe mocca til meg, og en varm sjokolade til henne, hihi.

939rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:49 pm

sirens

Admin

Lucas
Aspen sluttet å sparke, men jeg holdt enda hendene der i tilfelle. "Your belly's so big now" mumlet jeg og så ned på den.

Sophia
Jeg bestemte meg for å betale, og slapp hånda hans for å ta opp lommeboka mi, før jeg dro kortet og slo inn koden.

940rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:52 pm

auro123

Valerie.
Jeg så bare ned på han og smilte for meg selv. " He's getting quite big you know." sa jeg smilede og så på han. " I think he fell asleep or something." mumlet jeg når jeg bemerket meg han ble helt stille inni der.

Doug.
Jeg så bare på henne med leppene kort spredd fra hverandre, litt småsjokka over at hun bare betalte sånn uten videre. Jeg møtte blikket hennes når hun snudde seg og ga fra meg et dumt flir før jeg ristet på hodet og så ned på beina mine.

941rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:54 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte bare da hun sa han var stor, så flire jeg. "He needs a lot of rest, and so do you. Do you need anything?" spurte jeg og så på henne igjen.

Sophia
Jeg la kortet i lommeboka og lommeboka i veska igjen, før jeg så opp på han og flirte litt. "What?" spurte jeg og rødmet svakt.

942rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:55 pm

auro123

Valerie.
Jeg så bare på han og beit meg kort i underleppa. " What about if we continue where we stopped?" mumlet jeg lavt.

Doug.
Jeg lo bare kort av henne og ga hun et kort smask på det lille kinnet før jeg tok imot koppene våres og gikk ut med henne igjen.

943rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:56 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg smilte lurt og kysset henne ertende i munnviken, før jeg la meg bak med hodet på puta igjen.

Sophia
Jeg laget furteleppe og gikk med han. "Tell mee" klaget jeg.

944rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 10:58 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare når han kysset meg på munnviken, og strøk forsiktig hånden min over den lille bulken han hadde. Den var større ista, aw.

Doug.
Jeg så bare på henne og strakte koppen hennes til henne. " I'M PAYING THIS" sa jeg bare og så på henne før jeg flirte. " You're cute." mumlet jeg deretter før jeg tok en slurk av kaffen min.

945rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 11:02 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg stønnet lavt og lukket øynene igjen.

Sophia
Jeg så enda litt forvirret på han, stod der og holdt den store koppen mellom begge de små hendene mine. Så sikkert ut som ei lita jente.

946rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 11:09 pm

auro123

Valerie.
Jeg så bare opp på han og strøk forsiiiktig bittelitt hardere over, sånn behagelig hardt ofc.

Doug.
Jeg smilte bare aw ho, aw.

947rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 11:10 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg stønnet igjen og bet meg i leppa.

Sophia
Jeg laget furteleppe før jeg smakte forsiktig på kakaoen, skvatt da jeg brant tunga.

948rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Ons Des 10, 2014 11:16 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fornøyd og satte meg litt annerledes så jeg fikk dratt av han joggebuksa (som vi sier han hadde på hahah)

Doug.
Jeg så på henne. "aw, to hot?" mumlet jeg og så på henne.

949rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Fre Des 12, 2014 2:07 pm

sirens

Admin

Lucas
Jeg så opp på henne og smilte litt, løftet smått på hoftene mine så hun fikk den over rumpa.

Sophia
Jeg stakk tuppen av tunga litt ut og så på han, nikket svakt. Jeg hatet å brenne tunga.

950rh alourens - Page 38 Empty Re: rh alourens Fre Des 12, 2014 2:08 pm

auro123

Valerie.
Jeg smilte bare fint til han og dro buksa ned og helt av beina hans. Jeg lente meg ned og kysset han lett på låret før jeg forsiktig strøk hånden opp og over bulken hans.

Doug.
Jeg strøk tommelen min kort over hånden hennes og ga hun et kyss på kinnet som trøst.

Sponsored content

Til Toppen  Innlegg [Side 38 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens