ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.


You are not connected. Please login or register

rh alourens

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Next

Go down  Innlegg [Side 39 av 40]

951rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:20 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg strøk henne på magen med tommelen, bet henne svakt i underleppa.

Sophia
Jeg smilte litt flau, før jeg tok på meg ullgenseren, og rettet på håret.

952rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:21 pm

auro123



Valerie.
Jeg stønnet svakt mot leppene hans når han beit meg i underleppa, og la armene om ryggen hans.

Doug.
Jeg satte meg ned på sengekanten hennes mens jeg ventet, jeg.

953rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:22 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg nøt stønnet hennes og strøk tunga mi prøvende inn i munnen hennes.

Sophia
Jeg så på han og smilte svakt. "Do I need anything else?" spurte jeg og stilte meg foran han, tok hendene hans.

954rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:24 pm

auro123



Valerie.
Jeg flirte bare kort og lot forsiktig tunga mi gli rundt hans.

Doug.
Jeg smilte bare for meg selv når hun tok hendene mine og ristet på hodet. " No, its fine like that." svarte jeg og reiste meg.

955rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:26 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg stønnet lavt og bevegde tunga mi sammen med hennes, klinte rolig med henne.

Sophia
Jeg smilte svakt og stilte meg på tå, kysset han på haka. "Good" sa jeg og tok på meg jakken igjen, så lua og hadde vottene i hendene.

956rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:28 pm

auro123



Valerie.
Jeg strøk hendene mine forsiktig inn under genseren hans og over den bare, trente ryggen.

Doug.
Jeg smilte av kysset hennes på haka mi og tok ut mobilen av lomma mens hun tok på seg vottene. Jeg sendte melding til pappa at han nå kunne legge ut pleddet på stranda, og sette kurven med maten og vinen oppå der igjen før han tente lysene jeg hadde kjøpt inn, hihi. Var egentlig litt romantisk you see.

957rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:30 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg nøt at hun strøk meg med de små, varme hendene hennes, og holdt på kysset <3

Sophia
Jeg så mot han og smilte litt. "Who are you texting?" spurte jeg, ville ikke snoke men ja.

958rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:31 pm

auro123



Valerie.
Jeg strøk bare godt oppover og brukte tunga mi til å forsiktig sikke han over overleppa. tihi

Doug.
" Dad." sa jeg bare kort og smilte før jeg la vekk telefonen igjen. " Ready to go?" spurte jeg og gikk bort til henne, la hånden på midjen hennes og ga nesetippen hennes et kyss.

959rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:33 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg stønnet lavt, møtte tunga hennes med min igjen og strøk hånda mi opp siden hennes, til brystet.

Sophia
Jeg nikket litt, likte at han hadde godt forhold til foreldrene. "Cute" sa jeg da han kysset neda mi, gikk med han ut, og så ned.

960rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:34 pm

auro123



Valerie.
Jeg stoppet rent automatisk å stryke med hendene mine når han strøk meg opp til brystet, og bare holdt dem der. Jeg strøk tunga mi lett rundt hans.

Doug.
Jeg smilte bare og tok hånda hennes mens vi gikk ned trappa.

961rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:36 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg nøt tunga hennes, bevegde min sammen med hennes, og klemte brystet hennes lett utpå bhen.

Sophia
Jeg gikk ned med han, men stoppet brått da jeg hørte mamma kremte. "Where the hell do you think you're going?" sa hun surt.

kan du styre hennee? vet ikke hva hun skal si ops

962rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:37 pm

auro123



ja okay

Valerie.
Jeg ga fra meg et lite klynk mot leppene hans og kysset han rent automatisk intenst på leppene.

Doug.
Jeg beit meg i ujnderleppa når moren hennes snakket til oss.

Moren (Jessica, sier vi)
Jeg lente meg inntil veggen med ene hånden og så på henne.

963rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:39 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg stønnet lavt da hun klynket, kysset henne intenst tilbake. Jeg klemte mykt på brystet hennes igjen, ikke noe hardt.

Sophia
Jeg trakk fort til meg hånda og så på mamma. "Uhm.. out" sa jeg nølende. Faen, kom hun til å si noe til han?

964rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:41 pm

auro123



Valerie.
Jeg klynket igjen mot leppene hans og strøk neglene lett over ryggen hans.

Jessica.
Jeg så bare på henne og deretter på fyren hun hadde med seg. Jeg så deretter på Sophia igjen. " And who is this? Are you having sex?" sa jeg surt.

Doug.
Jeg klemte hendene mine kort sammen og så kort ned før jeg så opp på Sophia, og deretter kort på moren. Ville liksom si noe, men faen visste ikke hva.

965rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:43 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg nøt strykingen hennes og holdt hånda bare der, kysset henne intenst.

Sophia
Jeg så nervøst på henne, svelgte. "No! Mom, stop" sa jeg. Hun var så streng og ekkel, hun var ikke som en mor burde være engang.

966rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:46 pm

auro123



Valerie.
Jeg nøt kyssene hans og beit han forsiktig i underleppa nå og da. Herregud jeg ble tent av dette.

Jessica.
" You disgust me. You're a slut, just like you're father." sa jeg surt og strakk meg etter flaska med vodka på bordet.

Doug.
Jeg så bare surt bort på moren når hun kalte kjæresten min for hore. " Ey, what the fuck are you doing? You're her mum! You should say things like that. Anyway, no. Sophia isn't having sex. And that vodka bottle.." sa jeg og gikk bort til henne og tok flaska. Jeg gikk raskt bort til vasken og helte ut resten. " Get a life." sa jeg og satte flaska på kjøkkenbenken før jeg gikk bort til Sophia, tok hånda hennes og dro hun med meg ut.

967rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:50 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg stønnet når hun beit meg i underleppa, hun var så god. "Do you want to..?" mumlet jeg mot leppene hennes, strøk hånda nedover magen hennes.

Sophia
Jeg så på mamma og fikk tårer i øynene, hun var så slem

Jessica
Jeg strakte meg etter flaska da han tok den, hvem trodde han at han var? "You don't have any right to take her, fuck her or whatever you wanna do to her. I can get you arrested!" ropte jeg og prøvde å stoppe han da han gikk ut døra.

968rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:52 pm

auro123



Valerie.
Jeg svarte han ikke engang, bare strøk hånden ned til skrittet hans, oho.

Doug.
Jeg ignorerte bare alt hun sa og åpna døren inn til bilen så Sophia fikk satt seg inn. Jeg lukket døra når hun satte seg inn, og gikk til min side av bilen, satte meg inn, startet bilen og kjørte som et helvette derifra.

969rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:54 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte av 'svaret' hennes og stønnet lavt. "Fuck, Val" mumlet jeg og dro opp toppen hennes, satte meg opp for å dra den helt av henne.

Sophia
Jeg satte meg fort inn og var i full gråt, hadde trukket knærne opp til ansiktet og gråt i dem, mens jeg snufset og skalv.

970rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:55 pm

auro123



Valerie.
Jeg løftet kort opp armene så han fikk den av meg, og utnyttet sjansen mens han satt oppreist til å åpne buksa hans.

Doug.
Jeg kjørte et stykke unna huset hennes før jeg kjørte inn på en buss stopp, gikk ut av bilen og til hennes side. Jeg åpnet døren, lente meg inn og la armene godt om henne.

971rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:58 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte litt av henne og fikk bort genseren, låste opp bhen hennes også.

Sophia
Jeg satt der og hulket og snufset, lente meg inntil han. "Do you see what I have to live with?" hulket jeg.

972rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 9:59 pm

auro123



Valerie.
Jeg smilte bare fint opp til han og beit meg i underleppa når jeg fikk opp knappen og dratt av han buksa.

Doug.
Jeg la armene godt om henne og strøk hun lett på armen. " You dont have to stay with her anymore. Come live with me, my family loves you like i do." sa jeg og ga hun et kyss på tinningen.

973rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 10:01 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg hjalp til, og tok av meg buksa helt, og så tskjorta. Så tok jeg av henne bhen helt, kastet alt på gulvet.

Sophia
Jeg snufset og gråt, han var altfor snill. "Y-you sure?" gråt jeg.

974rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 10:02 pm

auro123



Valerie.
Jeg beit meg i underleppa og dro ned boxeren hans også, han var hard. Jeg la hånden forsiktig rundt og så opp på han med et cheeky smil om leppene, hihi.

Doug.
" I'm more than sure." mumlet jeg lavt og klemte hun godt inntil meg.

975rh alourens - Page 39 Empty Re: rh alourens Tir Okt 28, 2014 10:03 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg flirte litt da hun dro ned boxeren min. "Oh, Val" mumlet jeg da hun la en hånd om den. Så godt.

Sophia
Jeg lente meg inntil han. Jeg hadde lyst, men jeg måtte få lov. Foreldrene hans måtte si ja.

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 39 av 40]

Gå til side : Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Next

Similar topics

-

» rh alourens
» rh alourens
» rh alourens

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet