ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.


You are not connected. Please login or register

ida och annis

2 posters

Gå til side : Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Next

Go down  Innlegg [Side 20 av 22]

476ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 8:03 pm

idus



Trevor
Jeg fikset smertestillende og maten på et brett og tok det med inn til henne.

Mira
Jeg smilte trist jeg også. "I'm glad she has you. Joelle has struggled a little lately, not knowing where she's going next or what's going to be with her. She seems more sure with you. And that makes me and her gather happy too."

Joelle
Jeg kysset pannen hans. "I know, dad. We're all gonna go one day. I just wish your turn would be later. Much later," sa jeg, kjente øynene mine ble litt våtere.

477ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 8:10 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte svakt, var så glad for at moren hennes likte meg. "She makes me so happy" mumlet jeg, jeg hadde aldri forestilt meg at jeg kunne få et slikt liv.

Jamie
Jeg strøk henne i håret. "Don't cry, sweetie. It's okay. I'm okay" mumlet jeg.

Sophia
Jeg smilte litt da han kom, satte meg sakte opp med et lite stønn.

478ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 8:14 pm

idus



Trevor
Jeg smilte og satte brettet på bordet. "Here," sa jeg og rakk henne smertestillende og vann.

Joelle
Jeg snufset litt. "You were supposed to walk me down the isle when i get married and you were gonna sit around the christmas tree with your family and watch as your grandkids open their presents..." sa jeg, hatet hvordan han måtte bli tatt fra oss så snart.

Mira
Jeg smilte. "I'm glad you found eachother," sa jeg.

479ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 8:17 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte av henne. "Me too, I would be lost without her. She changed me to the better" sa jeg.

Jamie
"Baby.." mumlet jeg og trakk henne inn i armene mine, hatet å se henne gråte. "I may still be there. When you get married, I will be there" mumlet jeg. Om det fortsatte i dette tempoet tok det nok ikke lang tid før det ble et bryllup.

Sophia
"Thank you" sa jeg og tok pillene i munnen, svelgte dem og drakk endel av vannet.

480ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 8:25 pm

idus



Trevor
Jeg strøk henne over håret og smilte. "Anytime," sa jeg.

Mira
Jeg smilte og så på han. "I'm really glad you came around, Lucas," sa jeg.

Joelle
Jeg gråt i armene hans og snufset litt. "I hope so, dad. It wouldn't be the same without you," sa jeg og snufset.

481ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 8:30 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte, ble så glad for å bli godkjent. "Me too, without her I would still be a mess" sa jeg litt uten å tenke meg om. Håpte hun ikke spurte hva det betydde.

Jamie
Jeg strøk henne på ryggen og var på kanten til å gråte selv. "Don't think about the future, please. Think about right now" mumlet jeg.

Sophia
Jeg smilte av han. "I'm so hungry" sa jeg og satte glasset på bordet igjen.

482ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 8:34 pm

idus



Trevor
Jeg smitlw og rakk henne et fat. "Dig in, sweetie," sa jeg, satte meg ved siden av henne.

Joelle
Jeg nikket og klemte han. "I'm sorry, i just really wish you could have gotten more time," sa jeg.

Mira
Jeg smilte og nikket. "You keep eachother up, huh?" spurte jeg og så på han.

483ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 8:43 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg nikket med et lite smil. "We do" sa jeg, ryddet alt ferdig. Jeg hadde ikke trodd jeg ville finne mitt livs kjærlighet så tidlig, og ikke å så lett komme overens med familien hennes.

Jamie
Jeg sukket trist. "I know, baby" mumlet jeg og strøk henne på ryggen.

Sophia
Jeg smilte svakt og lente meg bak mens jeg spiste på baguetten.

484ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 8:57 pm

idus



Trevor
Jeg smilte og spiste jeg også, lente meg bakover.

Joelle
Jeg snufset. "I love you, dad," sa jeg og klemte han. Heldig vis hadde jeg ikke sminke på meg, så jeg kom ikke til å se ut som et troll.

Mira
Jeg smilte. "That's good. I hope you two last for a very long time, if not forever," sa jeg.

485ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 9:10 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte av henne. "I hope so too" sa jeg.

Jamie
Jeg klemte henne godt. "I love you too, Joey" mumlet jeg.

Sophia
Jeg spiste opp, lente meg tilbake i sofaen.

486ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 9:16 pm

idus



Trevor
Jeg spiste opp jeg også og la armen min rundt henne.

Joelle
Jeg klemte han tett. Jeg kom til å savne han så mye.

Mira
Jeg smilte. "Yes. Well let's get back to them," sa jeg og så på han, "thank you very much for the help."

487ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 9:21 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte. "No problem, Mira" sa jeg og gikk med henne ut igjen til stua, hvor de klemte hverandre.

Jamie
Jeg prøvde å ikke gråte og strøk henne på ryggen.

Sophia
Jeg lente meg inntil han og sukket litt. "It came so sudden" mumlet jeg, plutselig var det skikkelig ille.

488ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 9:28 pm

idus



Trevor
Jeg nikket og strøk håret hennes. "How does it feel now?" spurte jeg.

Joelle
Jeg hadde stoppet å gråte. Da jeg hørte de kom inn, trakk jeg meg litt unna og smilte til han. Så reiste jeg meg og tørket meg smått under øynene.

Mira
Jeg kom inn i stuen med Lucas og smilte trist da jeg så at Jo hadde grått. De hadde vel hatt et øyeblikk.

489ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 9:32 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg bet meg i leppa og la hendene i lommene, likte ikke å se henne sånn.

Jamie
Jeg tørket øynene mine litt selv og ga henne et varmt smil. JEg var egentlgi veldig trøtt.

Sophia
Jeg nøt det og lukket øynene. "Still hurts" mumlet jeg.

490ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 9:34 pm

idus



Trevor
Jeg nikket, ville ikke pushe det med legen. Hun hadde sagt hun skulle gå i morgen om det ikke ble bedre.

Joelle
Jeg smilte og snudde meg litt mot dem. "So, what now?" spurte jeg, ville bytte tema.

Mira
Jeg lente meg litt mot veggen og smilte til dem.

491ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 9:36 pm

sirens


Admin

OMG IDA! kan ikke lucas ha forberedt seg å kjøpt ring, og siden det gikk så bra med foreldrene så frir han nå?

492ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 9:38 pm

idus



JAAOK er du med å si at de liksom har vært sammen i sånn 6 måneder eller noeee???

493ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 9:43 pm

sirens


Admin

ja det blir litt bedre enn 2, heh

Lucas
Jeg så mot henne og smilte skjevt, da hun spurte hva nå. "Joey.." begynte meg, gikk litt mot henne før jeg tok den lille eska opp av lomma og tok hånda hennes med den andre. "Joey, will you marry me?" spurte jeg og så opp på henne. Jeg var så sykt nervøs, foreldrene hennes var jo her. Jeg gjorde det delvis for faren, han kom til å gå bort snart og kunne ikke oppleve så mye mer. Men om hun sa nei, noe jeg var veldig sikekr på at hun ikke gjorde, ble jeg helt knust.

Jamie
Jeg ble overrasket, på en god måte. Jeg satte meg opp og så litt på Mira, før jeg så på fjeset til Joey.

Sophia
Jeg sukket litt, bevegde litt på meg lsik at jeg heller fikk ligget igjen, med hodet i fanget hans.

494ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 9:48 pm

idus



Trevor
Jeg lekte med håret hennes sukket litt. "I don't like it when you're in pain," sa jeg.

Mira
Jeg smilte stort og listet meg bort til Jamie, satte meg ned ved han.

Joelle
Da det gikk opp for meg hva han gjorde fikk jeg nye tårer i øynene som begynte å trille ned kinnene mine. Men denne gangen smilte jeg. "Oh my god I'm crying way to much today," sa jeg lavt og lo litt av meg selv for å komme over sjokket, "yes, of course I'll marry you." Jeg så på han og smilte stort. Dette hadde jeg faktisk ikke forventet.

495ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 9:52 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg lo litt av henne selv. Da hun sa ja fikk jeg tårer i øyenne selv, men ville ikke gråte foran foreldrene hennes. Jeg tok ringen ut av boksen og tok den på fingeren hennes, før jeg glemte meg og klemte henne skikkelig godt. Herregud.

Jamie
Jeg smilte stort, og stolt, og armen rundt Mira.

Sophia
Jeg så opp på han. "It's probably nothing" mumlet jeg og sukket lavt selv.

496ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 9:55 pm

idus



Trevor
Jeg så på henne og nikket. "I hope it isn't. Have you been stressing too much lately maybe? I think stress can cause pain in the back," sa jeg.

Mira
Jeg smilte og så på dem, fikk tårer i øynene selv.

Joelle
Jeg smilte stort og klemte han godt. Noen få tårer randt, men jeg lo litt av glede. "I love you so much," sa jeg til han og holdt armene mine godt rundt halsen hans i klemmen.

497ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 9:57 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg hadde ansiktet begravd i håret hennes, gadd ikke å tørke tårene mine bort. Jeg var så glad. "I love you more than anything" mumlet jeg hest.

Jamie
Jeg smilte av dem og la armen rundt Mira.

Sophia
Jeg så litt usikkert på han. "It's probably just something like that, I'm not getting paralyzed" sa jeg. (ironisk eller)

498ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 10:00 pm

idus



Trevor
Jeg smilte skjevt av henne og så på henne. "Yeah. Hopefully you'll be better soon. I can't tickle and fight my girl if she has back aches," sa jeg.

Mira
Jeg smilte og lente hodet mitt mot skulderen til Jamie.

Joelle
Jeg smilte stort, klarte ikke stoppe, og klemte han. Dette var helt utrolig. Jeg skulle faktisk gifte meg med den personen som betydde mest for meg her i verden.

499ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 10:02 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg klemte henne bedre og løftet henne litt opp. Elsklingen min <3

Jamie
Jeg så ned på henne, var så glad for at jeg var til stede for dette.

Sophia
Jeg smilte litt av han, så søt. "True" mumlet jeg.

hallo hva om hun føler seg bra imorgen, men så besvimer hun når hun skal gjøre noe, siden smertene er så jævlige

500ida och annis - Page 20 Empty Re: ida och annis Søn Nov 16, 2014 10:13 pm

idus



Jaaaaa!!

Trevor
Jeg smilte og bøyde meg forsiktig ned til henne, kysset pannen hennes.

Mira
Jeg smilte og så på, så vakkert.

Joelle
Jeg smilte da han løftet meg litt opp, klemte han tett. Jeg var så lykkelig akkurat nå.

Nattaaaa

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 20 av 22]

Gå til side : Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Next

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet