ida&ana
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
ida&ana

.


You are not connected. Please login or register

ida och annis

2 posters

Gå til side : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Next

Go down  Innlegg [Side 1 av 22]

1ida och annis Empty ida och annis Tor Okt 09, 2014 8:12 pm

sirens


Admin

her skal det foregåååå



Sist endret av sirens den Tor Okt 09, 2014 8:15 pm, endret 1 gang

2ida och annis Empty Re: ida och annis Tor Okt 09, 2014 8:15 pm

sirens


Admin

tror man skriver her?

3ida och annis Empty Re: ida och annis Tor Okt 09, 2014 8:47 pm

idus



Fikk det til jamann!!!

4ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 12:31 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg flirte litt og hjalp henne, la ut det ene teppet jeg hadde tatt med. "Sit" sa jeg og smilte til henne.

Sophia
Jeg nøt kysset. "We shall" sa jeg og smilte, tok hånda hans.

5ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 12:39 pm

idus



Trey
Jeg smilte og holdt hånden hennes. Så begynte jeg å gå bortover i parken. "What did you do today?" spurte jeg.

Joelle
Jeg smilte og satte meg ned, slik som han sa. Så kikket jeg bort på han.

6ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 12:41 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte til henne og satte meg ned ved henne, la armene rundt henne slik at hun skulle lene seg bak mot meg. "Beer?" spurte jeg henne og tok en opp fra kurven.

Sophia
"I was at work a few hours, and then I just was at home, had a little spa-day on my own" sa jeg. JEg ville jo ta meg godt ut for han, med glatte legger og underliv. Ikke at jeg forventet at han skulle se meg naken. Men i tilfelle.

7ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 12:49 pm

idus



Trey
Jeg smilte og gikk med henne, svingte armene våre fram og tilbake. "Sounds like you had a pretty good day, then," sa jeg.

Joelle
Jeg smilte. "Yes, please," sa jeg og tok den imot. Det var en liten stund siden jeg hadde drukket øl.

8ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 12:54 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og åpnet den for henne før jeg ga den til henne.

Sophia
Jeg smilte litt. "Yeah, it was. What about going to my place after this? It's the closest" sa jeg. Jeg hadde stelt i stand telys og sånn i stua, men jeg måtte jo tenne det og sånn når vi kom tilbake.

9ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 12:57 pm

idus



Trey
Jeg smilte. "Yeah, sure," sa jeg og gikk med henne.

Joelle
Jeg smilte og drakk litt. "Hey, babe? I was thinking about something earlier today," sa jeg.

10ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 12:58 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg så på henne da jeg hadde tatt meg en øl selv, smilte. "About what?" spurte jeg.

Sophia
Jeg smilte og så opp på han. "We can make dinner together, or we can order take away" sa jeg, ville vi skulle ha en romantisk kveld sammen.

11ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:01 pm

idus



Trey
Jeg smilte. "Let's get take out," sa jeg. Det hørtes utrolig godt akkurat nå å bare kjøpe ferdigmat.

Joelle
Jeg så bort på han og holdt flasken imellom hendene mine. "I want you to meet my parents," sa jeg og smilte smått.

12ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:04 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte av det hun sa. "You're sure? When?" spurte jeg og drakk selv av ølen.

Sophia
Jeg nikket. "I agree" sa jeg og gikk med han, så meg litt rundt.

13ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:09 pm

idus



Trey
Jeg smilte. "What kind of take out do you wanna get?" spurte jeg og så på henne, "chinese? Pizza?"

Joelle
Jeg så ned på flasken litt. "Soon. My dad hasn't been doing too well lately, and I'm afraid he doesn't have much time left. I want you to get to know him, before it's too late," sa jeg og så opp på han.

14ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:14 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg så trist på henne. "Of course, honey. Of course I wanna get to know him" sa jeg. Jeg ble trist da, ville ikke at hun skulle miste faren sin.

Sophia
"Hmm" mumlet jeg og tenkte meg om. "Pizza? Or what do you want?" spurte jeg.

15ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:16 pm

idus



Trey
"Pizza sounds great. I can show you where they have the best pizza in New York," sa jeg. Det var et lite undervudert sted i en mørk gate, men de hadde den beste pizzaen noen sinne.

Joelle
Jeg smilte trist til han. "Thank you. I want my dad to really see what a great guy you are," sa jeg og la hånden min på kneet hans.

16ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:25 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte svakt. "Of course, your father is probably awesome" sa jeg. Jeg ville jo trøste henne så mye jeg kunne.

Sophia
Jeg smilte stort. "Please do" sa jeg og gikk med han, stoppet opp siden jeg ble sliten i beina.

17ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:29 pm

idus



Trey
Jeg så på henne og smilte. "You ok?" spurte jeg da hun stoppet.

Joelle
Jeg smilte svakt. "Yeah he is. He's really strong too. He's had cancer for about five months now, and he's still pretty healthy. The past two weeks it has gotten worse, though," sa jeg.

18ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:35 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte av henne, litt trist da. Jeg syntes så synt på henne. "I'm so sorry" mumlet jeg og klemte henne.

Sophia
Jeg trakk litt på skuldrene. "My feet hurt" mumlet jeg og så litt på han, før jeg så opp på han.

når jeg går langt får jeg så vondt i hoftene Sad

19ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:38 pm

idus



Trey
Jeg smilte og snudde ryggen til henne, bøyde knærene. "Hop up," sa jeg og holdt armene mine ut bak meg.

Joelle
Jeg smilte trist og klemte han. "It's okay. It did feel really good telling you about it," sa jeg og så opp på han.

20ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:38 pm

idus



Stakar :'(

21ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:41 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte svakt til henne. "I'm glad you told me" mumlet jeg og klemte henne godt, drakk av øla mi.

Sophia
Jeg hoppet opp på ryggen hans og la armene rundt halsen hans.

jaa Sad

22ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:43 pm

idus



Trey
Jeg holdt henne oppe ved å ta armene mine rundt beina hennes og smilte. Så begynte jeg å gå mot pizza stedet.

Joelle
Jeg smilte og klemte han, drakk litt. "I just really feel like i can trust you with very personal stuff," sa jeg

Sad

23ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:47 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte litt. "You can trust me, with anything" sa jeg og lente hodet inntil hennes. Jeg var her for henne uansett.

Sophia
Jeg smilte og kysset han litt bak øret og på kinnet mens han gikk.

24ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:51 pm

idus



Trey
Jeg lo litt mens jeg gikk. "It tickles," sa jeg og gikk mot pizza stedet.

Joelle
Jeg smilte. "You too," sa jeg og så på han.

25ida och annis Empty Re: ida och annis Søn Okt 26, 2014 1:56 pm

sirens


Admin

Lucas
Jeg smilte og kysset henne på kinnet. "After this we can cuddle in front of the fireplace. How about that?" spurte jeg lavt.

Sophia
Jeg smilte litt og bet han flørtende i øreflippen.

Sponsored content



Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 22]

Gå til side : 1, 2, 3 ... 11 ... 22  Next

Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet